Bed and Breakfast Erve Höwerboer

23 reviews over Bed and Breakfast Erve Höwerboer in het Nederlands

Perfect B&B ! Het beste wat we ooit hebben ervaren

Ben Koster
20-11-2017

Er was niks wat we niet goed vonden. Alles bijna perfect

Accomodatie dicht bij centrum. Hartelijke ontvangst met koffie/thee en krentewegge ook al is het voor incheck tijd. Fijne bedden ruime kamer en badkamer. Ruim terras. Fietsenstalling en oplaad mogelijheid E-bike.

Voor ons geen enkel minpunt.

Viel hard tegen

Adrie
17-8-2017

Ligt aan doorgaande weg..werden wakker van herrie..sombere inrichting kamer..hadden er veel meer van verwacht naar aanleiding van reviews.geen gezellige ontbijtruimte en terras was erg ongezellig ..nodigde niet uit om te gaan zitten.

We hebben een aantal aanbieders voor Erve Höwerboer voor je op een rij gezet:

Erg gastvrij en een heel mooi gerenoveerd verblijf

Ton en Marianne
6-4-2017

We zijn erg hartelijk ontvangen en ondanks dat onze bestemming (een feestavond ter ere van een 25 jarig bestaan) op loopafstand lag, werden we door onze gastvrouw even met de auto afgezet. Het schilderachtige Ootmarsum ligt echt op loopafstand. Nog geen 10 minuten sta je in het hart van het plaatsje.

Al met al een erg prettig verblijf!

Perfect B&B

Noel
4-1-2017

Een B&B zoals je ervan verwacht. Netjes, schoon, ruim van opzet, stil, werkelijk super. Kom voor mijn werk in veel B&B gelegenheden maar dit is toch de beste die ik tot nu toe tegen gekomen ben.

Oude reviews (archief)

Geweldig

Jacco van der Linden
24-10-2016

Wat een geweldig mooie B&B. Zeer gastvrij. In het weekend van 22-23 oktober geweest. Een geweldig mooie kamer met uitstekende bedden en een mooie badkamer. Allemaal erg schoon en comfortabel. Ontbijt is zeer uitgebreid. Omgeving is groen en rustig.

Gegeten in het nabije stadje Ootmarsum. Is 5 minuten wandelen. Goede en lekkere restaurants.

In één woord "Geweldig".

Gastvrij ontvangen! heel comfortabel en mooi!

Velpse en Rozendaalse meisjes
8-10-2016

Je hoeft hier, behalve kleding eigenlijk niets mee te nemen! Alles is aanwezig in de keuken, mooie ruime bad-en slaapkamer!

Weinig toe te voegen aan de positieve beoordelingen van anderen.

Namens ons allen, hartelijk dank voor een fijn verblijf in jullie mooie B&B fam. Voorpostel!

het was hier super goed,het ontbrak aan niets .

Henni Warners
17-9-2016

Het was gewoon super goed .De ligging is prima vlak bij het centrum.

Dat ook nog wat bied.Leuke pandjes.

Het was super goed!

Jolanda en Waldo
31-7-2016

De aankomst was hartelijk en gezellig met een kop koffie en een plak koek en een ontspannen praatje met de vrouw des huizes.

De kamer waar wij sliepen was keurig, netjes en verzorgd, het bed sliep prima, de badkamer schoon en netjes. Wat wel een klein min puntje was is de wat holle klank in de kamer maar dat kan zéker verholpen worden door wat meer aankleding van de kamer. Het ontbijt was heerlijk.

Bedankt voor de gastvrijheid.

Familie weekend valt bijna in het water.

Familie "den Ouden"
23-7-2016

Vorig jaar al een boeking gemaakt voor oktober 2016. Familie feestje. Helaas teleurstellend telefoontje gooide bij roet in het eten. Met z'n allen op een adres ging niet door, overboeking? Gelukkig mooi hotel in Ootmarsum kunnen vinden. Toch teleurgesteld in het reserveringssysteem van deze bed en breakfast. Twee maanden voor aanvang was dit niet eerder bekend?

We hebben een aantal aanbieders voor Erve Höwerboer voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Erve Höwerboer in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Erve Höwerboer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Erve Höwerboer scoort een 9.16 uit 10 op basis van 23 reviews.