Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.4Ruimte

Vakantiehuis info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over Erve Getkot

• 9Christien27-04-2019

Fantastisch!

Heerlijke zonnige week gehad op Erve Getkot. We werden in huisje Onzoel ontvangen door de eigenaresse met koffie en iets lekkers. Op tafel stonden brandende kaarsjes en Twentse lekkernijen. De houtkachel was gevuld met aanmaakhoutjes en er stond een grote mand hout klaar. Het huisje is van alle gemakken voorzien en superschoon. Ootmarsum ligt op 2km afstand en in de omgeving is het heerlijk fietsen en wandelen. Wij hebben genoten!

• 10Diny Buisman14-10-2017

Dit huis ligt op een super locatie, het was heel compleet ingericht een fijne badkamer met aparte douche! Bed was goed. Het huis was erg schoon. De ontvangst is hartelijk, de koffie staat klaar, en wat lekkers in de koelkast. Er stond een bos bloemen op tafel, lekkere Twentse beschuit en heerlijke honing. Het was prettig dat er echte planten waren dit doet huiselijk aan. Wij zijn zeker van plan hier nog eens terug te komen.

• 9Josee Stil16-07-2017

Top! Aanrader......

Gastvrije ontvangst met koffie met wat lekkers, bloemen op tafel, eieren, Twentse beschuit en een pot honing (eigenaar is ook imker). Nog nooit meegemaakt! Prachtig appartement - 'n Belt - met zonnig terras, grenzend aan groot grasveld. Voldoende privacy t.o.v. de andere 2 appartementen. Gezellig en modern ingericht met prima TV beeld en snelle Wifi. Keuken voorzien van alle benodigdheden. Beneden prachtige badkamer met bad én aparte inloopdouche, zowel bereikbaar vanuit de slaapkamer als de gang, waar ook het aparte toilet is. Boven zijn nog een grote slaapkamer en een kamer met sauna. Bedden zijn goed, kussens wat minder (vrij hard). Terras met tafel en 4 verstelbare stoelen, waar het goed toeven is. Heerlijk rustige omgeving, ongeveer 10 minuten met de fiets van het gezellige centrum. Aan de voorkant van het gebouw kunnen fietsen onder het afdak worden neergezet. Prettig dat je ebikes daar ook kunt opladen! Er is plek voor 5 auto's tussen de bomen maar de ruimte is aan de krappe kant, zeker als je wilt wegrijden als het vol staat (achteruit rijden). Dat is dan ook het enige minpunt, als je het al zo kunt noemen. Prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Wij komen hier zeker terug!

• 10Buiwie25-01-2016

Fantastisch!

Wat een warm welkom! Houtkachel aan, zowel buiten als binnen, potje koffie met wat lekkers en verse bloemen op tafel. En dan ook nog wat streekprodukten. Waar vind je dat....De ligging en het huis(je) zijn fantastisch!! Van ons een dikke 10!

• 10p van gilst03-04-2015

Kom tot rust...

De ligging met het uitzicht op het weiland is geweldig en het zijn de kleine dingen die t doen. De eigenaresse stond klaar voor n warm welkom waarbij ze binnen al de open haard had aangestoken,de koffie al liet lopen waarbij in de koelkast wat lekkers stond te wachten voor bij de koffie. Ook had ze een bos rozen op tafel gezet samen met wat verse streekproducten. Het bed was opgemaakt en t uitzicht vanuit deze kamer was ook prachtig. De kwaliteit van de woning is dik in orde met op de verdieping een sauna waar door ons veelvuldig gebruik van is gemaakt. De keuken is compleet net als de inventaris. De omgeving is prachtig en goed voor te fietsen en wandelen. Ootmarsum ligt vlakbij en dat is een leuk dorpje. Ik heb wel t idee dat tieners er niet veel te zoeken hebben,dat is hier niet de doelgroep. Voor kleine kinderen is er een grote speelweide waarbij n hek om de vijver. Wij hebben ons uitermate goed vermaakt en dit is voor ons een adres om u te tippen,wij komen er ook zeker eens terug

• 10M. Cohen23-02-2015

Geweldig huisje op een mooie plek!

Afgelopen weekend heerlijk genoten, ondanks het matige weer. De ontvangst is heel gastvrij: de houtkachel brandde, de kaarsjes waren aan en de koffie met een heerlijk gebakje stond klaar. Het huisje is echt compleet met alles erop en eraan en is fris en schoon. We hebben heerlijk gewandeld in de prachtige, licht heuvelachtige omgeving en na de wandelingen genoten van het uitzicht en de houtkachel. We hebben een uil gehoord, een haas langs zien rennen en een fazanthaan gezien. We hopen zeker nog eens terug te komen hier!

• 10G.F. Savert01-11-2014

Fantastische ervaring

Nog nooit zo gastvrij ontvangen in een prima, eigentijdse accommodatie. Heerlijk rustig gelegen, met prachtige uitzichten en uitstekende wandelmogelijkheden.

• 10Familie van der Poel19-09-2014

Schitterde vakantiewoning.10+

Heel mooi en schoon en van alle gemakken voorzien.erg warm welkom met koffie en wat lekkers erbij. We hebben heerlijk in de tuin kunnen genieten van alle rust, vogels. Je voelt je meteen op je gemak. We hebben veel kunnen fietsen in de mooie omgeving Zeker een plek om terug te komen

• 9Peter en Elsbeth18-11-2013

Echt tot rust komen!

Een sfeervolle woning op een rustige plek. Onze kinderen hebben genoten van de vuurplaats buiten. Bedden en badkamer zijn fantastisch. We komen zeker nog eens terug.

• 10P.A. van der Priem10-05-2013

Top landelijke vakantiewoning

Wat een fijn, gezellig en warm huisje. Een sieraad in het mooie Twentse landschap. Volop is ingestoken in kwaliteit en degelijkheid en niet in de laatste plaats een compleetheid in de inrichting. Maar ook de opzet van de woning, de keuze van de materialen, geeft het huisje een apart en warm gevoel. Wennen aan deze vakantiewoning was dan ook niet nodig. Door de situering van de 3 huisjes is er ruimschoots privacy en kan er volop genoten worden van de natuur. Wij konden fijn van ons afkijken, in alle rust en met een muzikale omlijsting van de vele vogels.

Verbeterpunten? Geen. Een schoon, gezellige vakantiewoning met een goed uitrustingsniveau. Het is voortreffelijk. Na onze regelmatige uitstapjes in de omgeving met de fiets of wandelend was het steeds weer fijn thuiskomen.
    Dit huis heeft een warm plekje in ons hart gekregen. Wij komen hier zeker terug. Anke Trapman Piet van der Priem

Vakantiehuis Erve Getkot info

• CafeNiet beschikbaar