Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

15 Reviews over De Stadskamer

• 3N N17-08-2016

Nooit meer!

We werden niet gastvrij ontvangen, er werd geen kopje koffie aangeboden en het duurde even voor we de eigenaar te zien kregen. De kamer die wij hadden was erg sfeerloos. Gedateerde meubels en een fatsoenlijk zitje ontbrak. Geen uitzicht, geen terras en nergens buiten even kunnen zitten om van de zon te kunnen genieten. Doucheruimte: doucheslang bleef niet in juiste stand zodat je er niet goed onder kunt staan. Geen haakjes om kleren en handdoeken op te hangen. Wastafel zat te laag. Overal zag je snoeren hangen. Geen fatsoenlijke ruimte voor de meegenomen fietsen. Maar wat ook erg was de voortdurende stank op de kamer, bij aankomst roeken we chloor daarna alleen maar een erg vieze lucht. Gastenboek niet aanwezig.

De kwaliteit van het ontbijt was ver beneden onze verwachting.

Zeer teleurstellend alles bij elkaar, we hadden drie nachten geboekt maar voelden ons genoodzaakt om na een nacht weer te vertrekken. Helaas we zullen ons hier nooit weer laten zien.

• 9Fotofreaky27-12-2014

Kom zeker terug

Wat een goede Bed&Breakfast, Ik kom zeker terug. Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bij aankomst werd ik aangenaam verrast. Ik had een 1-persoonskamer geboekt, maar kreeg een 2-persoonskamer (zonder meerprijs) onder het motto 'aangezien je 4 nachten blijft, heb je wat meer ruimte'. Verder stond de verwarming al aan en brandde de kerstboom op de kamer. Een warm welkom. Eerste Kerstdag troffen we een Kerstkaartje met allerlei Kerstlekkers bij het ontbijt. Daar blijkt de zorgzaamheid voor de gasten wel uit; een mooi gebaar. Mooi gelegen, in het centrum. Ideaal om 's avonds ook nog even een wandelingetje te maken door een mooi verlicht en sfeervol Ootmarsum. Goede bedden en goed verduisterende gordijnen. Sanitair is inderdaad wat klein en verouderd, maar daar kan ik niet mee zitten. Ik vind een hartelijke ontvangst en service veel belangrijker. Dat maakt of ik ergens terugkom. Hartelijk dank voor het aangename verblijf!

• 8Niels20-06-2013

Goede locatie

wij waren aangenaam verrast door het verblijf hier. De kamer was schoon, ruim en het bed was goed. badkamer aan de kleine kant maar met een fijne douche. Goed geslapen in ieder geval. Ontbijt op het terras van café Radboud was ook lekker en voldoende. De locatie aan de rand van het centrum van Ootmarsum ideaal. Een aanrader dus.

• 7karint29-04-2013

eenvoudig maar goed

een redelijke kamer met afgesloten kleine maar goede douche wel erg kleine t v goed bed en eenvoudig maar prima ontbijt een lunchepakket kost 5 euro en je mag hem zelf samenstellen maar het brood was bijna op dus maar gewoon brood meegenomen en ik mis iets van een zoet reepje ofzo voor onderweg wel ideaal de koelkast op de gang je kunt gewoon je eigen spullen er in doen en je kunt een bakje koffie zetten

• 6Ronnie10-12-2012

Slapen op rozen?

Het kan er nét mee door! Bij binnenkomst in De Stadskamer een vieze verrotte visgeur! Kamers zijn netjes maar houdt niet over, met name vanwege een zeer krappe badkamer. Bedden zijn wel goed!! Ligt mooi tegen het centrum aan en tot vier uur 's nachts hoor je de meest populaire muziek van een nabijgelegen uitgaansgelegenheid. (Hadden we bij de recensies gezien, konden we dus verwachten.) Ontbijt in Eetcafé Radboud was goed verzorgd. Maar dat café heeft nou ook weer niet de meest gezellige en sfeervolle uitstraling.

• 10fam speltie den haag29-08-2011

absoluut aan te bevelen en voor herhaling vatbaar

Mijn partner en ik hebbeb vier dagen en nachten verbleven in de Stadskamer in Ootmarsum, een bed and breakfast prima ligging in centrum van Ootmarsum, zeer schone kamers van alle gemakken voorzien, eigen douce en toilet, met oa een fohn. thee.koffie app, elke dag schone handdoeken en lakens. Gelijk aan een goede hotelkamer breakfast prima verzorgd in het eetcafe radboud, halve minuut lopen,,,, Goede gastheer en gastvrouw en overig personeel we kunnen deze [email protected] van harte aan iedereen aanbevelen

• 7An en Diny31-08-2009

Bijv.niet helemaal topper "" ""

Op de badkamer zouden meer voorzieningen moeten komen voor ophangmogelijkheden. Heel vriendelijk ontvangen en met respect behandeld Niet helemaal topper

• 9chantal24-05-2009

we komen zeker een keer terug

Heerlijk weekend bij de Stadskamer gehad , wij hebben genoten. Weinig tot geen last gehad van de geluids overlast ja je hoort wel eens wat maar daar voor zit je ook midden in het centrum ! Heerlijke kamer met balkon en een lekker ontbijt gehad .

Hier komen we zeker nog eens weer.

• 7Rose25-01-2009

nette kamer

Deze bed en breakfast zit boven een mooie bloemenwinkel. Op het bed lag een nepbloem. Jammer...

Voor één nacht een prima kamer. In de douche geen handdoekhaakjes. De handdoekken liggen gewoon op de wastafel. Kleine moeite om haakjes te plaatsen lijkt me.

Het ontbijt wordt geserveerd in het café aan de overkant. Is even wennen... maar de man achter de bar was erg vriendelijk.

• 8Jan en Nieneke14-10-2008

Aanrader in Ootmarsum

Geweldig weekend gehad bij De Stadskamer. Eenvoudige maar sfeervolle kamer in prachtig pand aan de rand van het centrum. Vooraf een klein beetje bang gemaakt door "Verstoorde nachtrust" maar geheel onterecht. Kamer ligt aan het centrum dus enige geluid is te verwachten, maar je kunt niet echt stappen in Ootmarsum. Na 22.00 uur is er niet zo veel meer te beleven. "Verstoorde nachtrust" heeft waarschijnlijk de pech gehad dat er een feestje was. Eigenaars van cafe De Poort en Stadskamer zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Prima ontbijt in cafe De Poort. Kortom een echte aanrader.

Bed & Breakfast De Stadskamer info

Het complex