Hotel De Rozenstruik

73 reviews over Hotel De Rozenstruik in het Nederlands

Nooit meer

De Grave
7-6-2018

Verblijf van 4 nachten. Fietsroutes niet ontvangen, kamer werd niet alle dagen gestofzuigd, zeepresten aan lavabo niet opgekuist, broodje bij voorgerecht kostte 2,75 euro per dag ( in andere hotels was dit steeds gratis ),drankenkaart met prijzen niet aanwezig, koffiekaart wel?? Groenten bij hoofdgerecht heel pover ( hebben 3x salade gehad) , 2 x friet en 1 x gebakken aardappel is ook laar zielig

Vier maal krokant spekje bij vlees of vis is wat van het goede te veel.

Jammer want heel mooie streek om te fietsen

Gemoedelijk, gezellig , en lekker eten

Familie Van Gastel uit Tilburg
16-5-2018

Wij hadden 'n 3-daags arrangement geboekt in Hotel De Rozenstruik in

Ootmarsum van 12 t/m 14 mei. Wij werden vriendelijk ontvangen.

Het was 'n fijn verblijf. De kamer was schoon en het eten was voortreffelijk.

Zeer vriendelijke bediening en 'n gemoedelijke sfeer.

's Avonds was de bar open en daar hing 'n gezellige sfeer, mede door de eigenaar.

Wij vinden dit hotel een aanrader.

Uitstekend faimiliehotel

Hein Groothuis
12-5-2018

Prima kamers met ruime badkamers, voortreffelijke keuke, uitgebreid ontbijtbuffet, uiterst vriendelijk personeel, schitterend terras met zonodig elektrische verwarming. Gunstige ligging t.o.v. gezellige centrum. Kleine lounge, kraanwater wordt in principe niet geserveerd (uitzondering voor medicijngebruik). Geen lift aanwezig.

Nooit meer

Anna
23-4-2018

Dat de sfeer van de eigenaren koel en afstandig is.

Ontbijt slecht prijs en kwaliteit.

Zachte broodjes die nergens naar smaken en wel een dure prijs

betalen. Heel karig ontbijt.

Een verademing

Adrie van den Hoek
2-1-2018

De keuken is er echt fantastisch. En alle mensen en de bediening ook! Vriendelijk, meedenkend, gewoon fijn. Het maakt dat jij je er thuis voelt. De bedden zijn top. De kamers wel wat rumoerig, maar gezien het publiek heb je daar 's nachts geen last van, dan slaapt iedereen. Een rijk ontbijt, met veel verschillende gerechten en alles even vers. En dan de diners.... Alleen al daarom zou je gaan. Mijn echtgenoot overweegt toch maar weer in het oosten des lands te gaan wonen, omdat we er dan regelmatiger zouden kunnen eten. Nou, misschien als ik ook met pensioen ben...

Prima, kleinschalig en vriendelijk familiehotel in het hartje van Ootmarsum. De Rozenstruik heeft een uitstekende keuken en een gezellige bar/lounge. Bovendien is er gratis parkeergelegenheid voor de deur.

De kamer was netjes en schoon, alleen de verlichting mag wat gezelliger worden (minder koud licht). Wij hadden een arrangement geboekt waarbij de maaltijden iedere avond weer een aangename verrassing waren. Gevarieerd en smakelijk!

Verder was het voor ons nog te koud om buiten te zitten, maar de tuin zag er ook mooi uit met een terras en vijver. De tuin is overigens niet zo groot en grenst direct aan een rondweg, dus je hoort het verkeer.

Prima Hotel

Jacob
15-8-2017

Wij vonden dit een erg gastvrij hotel met prima sanitair, elke dag schone badlakens, de kamer was ietsje gedateerd

Verder was het ontbijtbuffet keurig verzorgd met heel veel keuze. Al met al een goed verblijf gehad en op loopafstand

van het centrum. Voor herhaling vatbaar.

Super verblijf met vriendelijke mensen.

Frans en Paula van der Zanden - Duizel
11-8-2017

Fantastisch genoten van een erg gezellig en sfeervol familie hotel.

Super vriendelijke eigenaars en personeel met volop aandacht voor hun gasten.

Prima ontbijt en diner en dat alles voor een erg betaalbare prijs.

We komen zeker nog eens terug.

Ook namens Ton en Els.

Het hotel is kleinschalig. Daardoor snel gevoel van persoonlijk contact met vriendelijk personeel. Personeel straalt ook rust uit. Een verblijf hier voldoet aan de meeste wensen die je normaliter mag stellen. Kamers wat donker (daar heb je dan ook een lamp voor!) en niet al te ruim, maar ruim genoeg met zelfs twee leuke fauteuiltjes. Badkamer voor één persoon tegelijk, een beetje passen en meten dus. Alles kan zeker de toets der kritiek doorstaan m.b.t. zuiverheid. Een smetje vind je altijd wel als je gaat zoeken, maar dat is thuis niet anders. Handdoeken worden gewisseld ook als je ze niet op de grond legt. Dat is niet nodig. Een detail met een glimlach: Het toiletpapier op de houder wordt zelfs netjes gevouwen in een puntje dat uitsteekt!!! Diner goed en smaakvol. Jammer dat ook dit hotel -net als vrijwel alle anderen!- geen rekening met de norm van bijvoorbeeld tenminste 150-200 gram groente p.p. Je kan overigens wel bij vragen. Daar zou meer aandacht voor kunnen en moeten zijn door bijna alle restauranthouders. Ontbijtbuffet prima met lekkere Twentse krentewegge.

De trappen kunnen voor sommige mensen een probleem vormen. Weinig gehorige kamers. Soms hangt er een vreemd luchtje rond het trappenhuis, maar ook soms in onze badkamer. Mogelijk wordt er met regenwater het toilet gespoeld???

De ligging precies bij de ingang van het stadje is aantrekkelijk. Je kan zo lopend naar de winkels en stapt ook makkelijk op de fiets naar het PRACHTIGE buitengebied. Een fietstocht richting het Springendal en dan richting Nordhorn is aan te bevelen.

Hans holzel
30-7-2017

Alles is goed de ontvangst het eten kamer bediening tot de omgeving aan toe

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Rozenstruik in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Rozenstruik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.