Hotel De Rozenstruik

8,8

69 reviews over Hotel De Rozenstruik in het Nederlands

Een verademing

Adrie van den Hoek, 2-1-2018

De keuken is er echt fantastisch. En alle mensen en de bediening ook! Vriendelijk, meedenkend, gewoon fijn. Het maakt dat jij je er thuis voelt. De bedden zijn top. De kamers wel wat rumoerig, maar gezien het publiek heb je daar 's nachts geen last van, dan slaapt iedereen. Een rijk ontbijt, met veel verschillende gerechten en alles even vers. En dan de diners.... Alleen al daarom zou je gaan. Mijn echtgenoot overweegt toch maar weer in het oosten des lands te gaan wonen, omdat we er dan regelmatiger zouden kunnen eten. Nou, misschien als ik ook met pensioen ben...

Prima familiehotel in het mooie Ootmarsum

Anne, 26-8-2017

Prima, kleinschalig en vriendelijk familiehotel in het hartje van Ootmarsum. De Rozenstruik heeft een uitstekende keuken en een gezellige bar/lounge. Bovendien is er gratis parkeergelegenheid voor de deur.

De kamer was netjes en schoon, alleen de verlichting mag wat gezelliger worden (minder koud licht). Wij hadden een arrangement geboekt waarbij de maaltijden iedere avond weer een aangename verrassing waren. Gevarieerd en smakelijk!

Verder was het voor ons nog te koud om buiten te zitten, maar de tuin zag er ook mooi uit met een terras en vijver. De tuin is overigens niet zo groot en grenst direct aan een rondweg, dus je hoort het verkeer.

Prima Hotel

Jacob, 15-8-2017

Wij vonden dit een erg gastvrij hotel met prima sanitair, elke dag schone badlakens, de kamer was ietsje gedateerd

Verder was het ontbijtbuffet keurig verzorgd met heel veel keuze. Al met al een goed verblijf gehad en op loopafstand

van het centrum. Voor herhaling vatbaar.

We hebben een aantal aanbieders voor De Rozenstruik voor je op een rij gezet:

Super verblijf met vriendelijke mensen.

Frans en Paula van der Zanden - Duizel, 11-8-2017

Fantastisch genoten van een erg gezellig en sfeervol familie hotel.

Super vriendelijke eigenaars en personeel met volop aandacht voor hun gasten.

Prima ontbijt en diner en dat alles voor een erg betaalbare prijs.

We komen zeker nog eens terug.

Ook namens Ton en Els.

Het hotel is kleinschalig. Daardoor snel gevoel van persoonlijk contact met vriendelijk personeel. Personeel straalt ook rust uit. Een verblijf hier voldoet aan de meeste wensen die je normaliter mag stellen. Kamers wat donker (daar heb je dan ook een lamp voor!) en niet al te ruim, maar ruim genoeg met zelfs twee leuke fauteuiltjes. Badkamer voor één persoon tegelijk, een beetje passen en meten dus. Alles kan zeker de toets der kritiek doorstaan m.b.t. zuiverheid. Een smetje vind je altijd wel als je gaat zoeken, maar dat is thuis niet anders. Handdoeken worden gewisseld ook als je ze niet op de grond legt. Dat is niet nodig. Een detail met een glimlach: Het toiletpapier op de houder wordt zelfs netjes gevouwen in een puntje dat uitsteekt!!! Diner goed en smaakvol. Jammer dat ook dit hotel -net als vrijwel alle anderen!- geen rekening met de norm van bijvoorbeeld tenminste 150-200 gram groente p.p. Je kan overigens wel bij vragen. Daar zou meer aandacht voor kunnen en moeten zijn door bijna alle restauranthouders. Ontbijtbuffet prima met lekkere Twentse krentewegge.

De trappen kunnen voor sommige mensen een probleem vormen. Weinig gehorige kamers. Soms hangt er een vreemd luchtje rond het trappenhuis, maar ook soms in onze badkamer. Mogelijk wordt er met regenwater het toilet gespoeld???

De ligging precies bij de ingang van het stadje is aantrekkelijk. Je kan zo lopend naar de winkels en stapt ook makkelijk op de fiets naar het PRACHTIGE buitengebied. Een fietstocht richting het Springendal en dan richting Nordhorn is aan te bevelen.

Hans holzel, 30-7-2017

Alles is goed de ontvangst het eten kamer bediening tot de omgeving aan toe

leuk verblijf

Steef Wolf, 6-7-2017

dat wij er al meerderen jaren komen .het is er altijd gezellig en prima eten. leuke mensen en goed personeel

Dit hotel is een aanrader.

Henk en Froukje, 2-7-2017

Gezellig hotel. Met betrokken eigenaren en medewerkers. Goede kamer met een prima bed. Heerlijk diner en een goed ontbijt. Een gezellige tuin om te vertoeven. Het was een heerlijke week.

Pure verwennerij!!

Jacqueline, 29-6-2017

Wat is dit genieten!! Van begin tot eind....pure verwennerij.

Mooie gerechten...wat een goede smaken op het bord! In combinatie met de bijpassende wijnen of whiskey's....en een hele goede service...dit moet je zeker gaan proberen!

Dit moet je meemaken.

G Rovroy, 1-6-2017

Prachtig hotelletje aan de rand van het centrum van Ootmarsum. Lopend zit je zo in het centrum en bij een klein winkelcentrumpje.

Mooie standaard kamer, badkamer wat aan de kleine kant. Het eten is van bijzonder goede kwaliteit. Chefwaardig. Het ontbijt is ruim voldoende. Parkeerplaatsen aanwezig. Geen lift. Gasten zullen zich hier snel op hun gemak voelen. Mooie tuin aanwezig met een vijver met aparte vissen, oa een steur van ongeveer een meter. Iedereen is vriendelijk en gastvrij.

We hebben een aantal aanbieders voor De Rozenstruik voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Rozenstruik in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Rozenstruik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Rozenstruik scoort een 8.75 uit 10 op basis van 70 reviews.