Hotel De Landmarke

Kleine hotelsWeer vandaag29°12°
Hotel De Landmarke
8,8

177 reviews over Hotel De Landmarke in het Nederlands

Prima hotel met een goed concept. Ligt op loopafstand van het centrum van Ootmarsum. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima keuken en alles was schoon. Zeker aan te bevelen voor de 50 plusser.

Heerlijke dagen gehad.

Geertje
15-9-2018

Goed en gezellig hotel in een prachtige omgeving. Heerlijk eten. Personeel erg vriendelijk en hulpvaardig. Rustig, maar toch vlakbij centrum Ootmarsum.

een hotel waar je je thuis voelt.

marcel
10-9-2018

alles was goed. Eten, rust, ruime kamer.

We hebben een aantal aanbieders voor De Landmarke voor je op een rij gezet:

Zoekt u een hotel dan is Landmarke een goede keuze

Theresia van der Harst
30-6-2018

Een geweldig fijn hotel, genoten van al de maaltijden. Maar ook van het vriendelijk personeel. De kamers zijn schoon,de bedden liggen goed. Wij zijn nu 3x geweest,.

Hotel landmarke is een heel goed hotel met vriendelijk personeel,goed eten en het is heerlijk rustig gelegen. Goeie kamers, werden goed schoongemaakt en baantjes in het zwembad trekken en dan heerlijk in de tuin liggen, hadden ook wel prachtig weer. Ootmarsum is een erg leuk stadje, wij komen hier zeker binnenkort nog een keer terug om verder te genieten.

Het is een gezellig familie hotel

Willy
28-4-2018

Het is een fijn hotel voor fietsvakantie

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Ditta
27-4-2018

Het hotel is heel goed; vriendelijke medewerkers, behulpzaam. Schone kamers, dichtbij het dorp gelegen. Goede, afwisselende maaltijden. Zeker een aanrader voor een paar dagen weg.

Voor herhaling vatbaar

Loes
13-4-2018

We hebben een midweek doorgebracht in hotel de Landmarke en het is ons uitstekend bevallen. Vriendelijk personeel, goede kamer met prima bedden. Schone badkamer met ruime douche. We hadden een arrangement waarbij ontbijt en diner waren inbegrepen, evenals gebruik van fietsen. Het drie-gangen diner was uitstekend en zeer gevarieerd. Met de fiets waren we in een paar minuten in het leuke stadje Ootmarsum vol leuke winkels, terrassen, musea en galerieën. We hebben ook het mooie museum van Ton Schulten bezocht, zeer de moeite waard. We kijken al met al terug op een zeer geslaagde mid-week.

Prachtig hotel.

Ina Sigmond
10-3-2018

Fijn hotel. Heel gemoedelijk. Ruime kamers met complete badkamer.

Alles superschoon. Vriendelijke medewerkers. Lekker eten. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Heerlijk even er helemaal uit!!

Willy Mocking
        10-3-2018

Vriendelijke bediening, bereidwillig personeel gastvrijheid, fijn zwembad, voelt als thuiskomen. Smakelijke maaltijden, elke dag verse rauwkost erbij! Wel graag meer variatie zoals (zilvervlies)rijst, pasta, andere granen. En meer variatie in toetjes! Nu vaak iets met ijs, zuivel. Lekker versgebakken brood 's morgens. En verder ook veel keus bij ontbijt. Kunnen de cupjes boter, jam e.d. vervangen worden door een eerlijk streekprodukt? En past binnen de nu redelijke kwaliteit-prijsverhouding ook invoeren van biologische produkten? Al begint het met een 3* eitje bij het ontbijt. Nu sla ik dat eitje zeker over.

Mag regelgeving zó veranderen, dat er GEEN eten wordt weggegooid, dat kan niet meer in deze tijd.

Fijne fietsen en fietsroutes die je zo kunt gebruiken!

Ook met O.V. goed te doen, bushalte voor de deur!

De keren dat ik geweest ben, ervaar ik weinig tot geen geluidsoverlast van deuren o.i.d., fijn. Graag krachtige douche-straal..

We hebben een aantal aanbieders voor De Landmarke voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Landmarke in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Landmarke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.