Hotel De Landmarke

8,8

170 reviews over Hotel De Landmarke in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Loes, 13-4-2018

We hebben een midweek doorgebracht in hotel de Landmarke en het is ons uitstekend bevallen. Vriendelijk personeel, goede kamer met prima bedden. Schone badkamer met ruime douche. We hadden een arrangement waarbij ontbijt en diner waren inbegrepen, evenals gebruik van fietsen. Het drie-gangen diner was uitstekend en zeer gevarieerd. Met de fiets waren we in een paar minuten in het leuke stadje Ootmarsum vol leuke winkels, terrassen, musea en galerieën. We hebben ook het mooie museum van Ton Schulten bezocht, zeer de moeite waard. We kijken al met al terug op een zeer geslaagde mid-week.

Prachtig hotel.

Ina Sigmond, 10-3-2018

Fijn hotel. Heel gemoedelijk. Ruime kamers met complete badkamer.

Alles superschoon. Vriendelijke medewerkers. Lekker eten. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Heerlijk even er helemaal uit!!

Willy Mocking, 10-3-2018

Vriendelijke bediening, bereidwillig personeel gastvrijheid, fijn zwembad, voelt als thuiskomen. Smakelijke maaltijden, elke dag verse rauwkost erbij! Wel graag meer variatie zoals (zilvervlies)rijst, pasta, andere granen. En meer variatie in toetjes! Nu vaak iets met ijs, zuivel. Lekker versgebakken brood 's morgens. En verder ook veel keus bij ontbijt. Kunnen de cupjes boter, jam e.d. vervangen worden door een eerlijk streekprodukt? En past binnen de nu redelijke kwaliteit-prijsverhouding ook invoeren van biologische produkten? Al begint het met een 3* eitje bij het ontbijt. Nu sla ik dat eitje zeker over.

Mag regelgeving zó veranderen, dat er GEEN eten wordt weggegooid, dat kan niet meer in deze tijd.

Fijne fietsen en fietsroutes die je zo kunt gebruiken!

Ook met O.V. goed te doen, bushalte voor de deur!

De keren dat ik geweest ben, ervaar ik weinig tot geen geluidsoverlast van deuren o.i.d., fijn. Graag krachtige douche-straal..

We hebben een aantal aanbieders voor De Landmarke voor je op een rij gezet:

Huiselijk en gezellig hotel.

Netty, 3-3-2018

Wij hebben zeer genoten!

Gastvriendelijk personeel en een lekker verzorgd ontbijt en diner elke dag.

Een minpuntje vonden wij het wat te koude zwembadwater.

Verder een hotel en omgeving om nog eens terug te komen.

Wim, 15-11-2017

Erg vriendelijk personeel, nette kamers goed diner en ontbijt. Gezellige zitjes om rustig wat te lezen.

Top!!

Anne Msrie, 30-10-2017

Alles was perfect. Vriendelijk, gastvrij. Niets op te merken. Super goede keuken, heel smakelijk en verrassend

Fantastisch. Aan te bevelen.

Fam. C.J.Mol, 7-10-2017

Hele mooie kamers. Heel schoon. Echt aan te bevelen.

Geweldig hotel

Theresia, 15-9-2017

De verzorging en aandacht van het personeel. Het geweldige ontbijt tot aan het diner. Alles met veel zorg en aandacht voor de gast. Ik zou dit hotel zeker aanraden.

Toch heb ik twee min puntjes, de muren van de douche waren vies. De bedden waren goed maar de hoofdkussens te slap.

***hotel scoort beter dan menig ****hotel

Ria en Cees Snijder, 4-9-2017

Prima hotel op loopafstand van Ootmarsum. Schoon, praktisch ingericht, goed eten, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Onze hond was ook welkom.

Op de kamer zou een klein koelkastje toegevoegd kunnen worden om het helemaal compleet te maken.

We hebben mooie wandelingen kunnen maken en daarna kunnen uitrusten op de zonneweide of het grote terras.

We komen hier graag weer terug.

Prima hotel niets op aan te merken

Jan en Bep, 11-8-2017

Als het zomers erg warm is dan is een kamer aan de achter zijde beter minder warm en minder last van verkeers lawaai van de weg die voor het hotel ligt wij hadden kamer 132 mooi grote kamer prima bedden mooie badkamer smorgens prima ontbijt buffet savonds een geserveerd 3gangen diner het is er prima ik heb toch een klein voor ons een klein minpuntje als je na het diner klaar bent en ergens gaat zitten dan schieten ze al weer op je af of je wat wil drinken ik hoef dat niet ik heb bij het diner al gedronken ik snap wel waarom men dat doet maar als ik wat te drinken wil dan geef ik dat wel aan verder heb ik geen aanmerkingen

We hebben een aantal aanbieders voor De Landmarke voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Landmarke in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Landmarke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Landmarke scoort een 8.8 uit 10 op basis van 170 reviews.