Camping De Haer

Camping De Haer
8,8

17 tips over Camping De Haer

klaas schoneveld, 19-7-2015

ootmarsum,tubbergen denekamp en oldenzaal zijn leuke stadjes om te bezoeken. het oude is hier in de omgeving bewaart gebleven.

Nordhorn en bad bentheim zijn zeker een bezoekje waard

femmie turksema, 14-7-2015
Aanrader. Je kunt er heerlijk fietsen en wandelen.
femmie turksema, 14-7-2015
Bij warm weer kun je heerlijk onder de bomen staan. En je staat midden in de natuur.

Fam.Bego-Karremans te Assendelft, 14-7-2015
Enkele plaatsen blijven na een flinke regenbui wel lang nat.
E. Steenbergen, 11-7-2015
Er is volop gelegenheid om zowel in de zon als ook op schaduwrijke plaatsen te staan.
H.R.Wieringa, 7-6-2015
In de omgeving ligt Ootmarsum vlakbij (fietsafstand), Mooi oud stadje met mogelijkheden voor rondleiding, musea, kerken, historie winkels en uitgebreide horeca. Fietsenverhuur op de camping. Prima uitgangspunt voor fietstochten door een schitterende omgeving. Als ik ergens anders geboren moest worden mag het voor mij best Twente zijn!!

w.severein, 7-5-2015

Neem fietsen mee. en bespreek van te voren een plaats

Besef dat u op een camping in Nederland verblijft. Het weer is dus een belangrijke factor.

Familie Duijn, 14-7-2014
De omgeving is ook prachtig om te fietsen en als je van kunst hou is Ootmarsum een prachtig dorp met veel galeries op 2,5 km afstand.
Lex, 2-7-2014
Maak gebruik van de fietsknooppunten. Schitterende omgeving: Ootmarsum, Vasse: Twente op z'n mooist.
Rob, 23-4-2014

Tip 1: centrum van Ootmarsum is erg mooi!

Tip 2: kies een veld dat niet dicht bij de doorgaande provinciale weg ligt ivm geluid...