Camping De Haer

142 reviews over Camping De Haer in het Nederlands

Het was weer gezellig.

BernardusM
17-6-2018

Tijdens hemelvaart en pinksteren voor de tweede keer op deze camping vakantie gevierd. Net als in 2017 ons weer goed vermaakt op deze leuke en nette camping. De sanitair is schoon en wordt elke dag 2 keer schoongemaakt. De staanplekken zijn ruim en hebben een eigen koud waterkraan. De omgeving nodigt je uit om daar te gaan fietsen.

Wifi is wel aanwezig maar deze haperde nogal (in 2017 was dit niet het geval).

Wij hebben alweer geboekt voor onze volgende hepi-weekend in 2019.

Leuke familiecamping, netjes onderhouden en rustig gelegen nabij Ootmarsum. Sanitair is zeer goed en wordt dagelijks meermaals schoongemaakt. Leuke speelplaats voor de kinderen is aanwezig evenals een onverwarmd, niet te groot, open zwembad. Midden op de camping ligt een mooie speelweide. Jammer dat de auto’s op de camping voor de tenten mogen staan, dat maakt rommelig. Ontvangstruimte is eenvoudig, de centrale ruimte is erg verouderd en ruikt muf. Snackbar is aanwezig, wel erg lang wachten bij die snackbar. We waren er met Pinksteren -en dan is het wellicht wat drukker- maar ruim een uur moeten wachten op 2 patat en 1 bamibal is echt te lang. Daarbij werden de bezoekers op het terras ook nog eens met voorhang behandeld (jammer). Oh ja, de wifi die aanwezig zou moeten zijn, die doet het vaker niet dan wel. Verwacht daar dus niet te veel van (en leg dat je kinderen maar eens uit anno 2018) ….

Mooie rustige camping, sanitair is goed voor elkaar en schoon. Zwembad is niet groot, maar wel netjes onderhouden. Kleine speeltijd en springkussen voor kinderen is aanwezig evenals een eenvoudige snackbar voor een snelle hap (lekkere friet, kroketten en gehaktballen). WIFI zou aanwezig zijn maar werkt 90% van de tijd niet (of de capaciteit is niet voldoende) en dat is onbegrijpelijk in een tijd dat WIFI een absolute must is.

We hebben twee overnachtingen gehad.

Hans en Addy Verschuren uit Etten Leur
7-9-2017

Op een mooie camperplaats gestaan, prima plek, verharde ondergrond en eigen schoonwaterkraan. WiFi vrij en dat is ook fijn, zwembad zeer schoon. De omgeving is voor fietsers aan te raden en vooral niet vergeten het kunstzinnige dorpje Ootmarsum te bezoeken met zijn vele knusse galeries. En indien een regenachtige dag dan zijn er mogelijkheden om de bus te pakken naar omringende plaatsen. Bus halte 300 m van de camping, voor wandelaars is het ongeveer 2km naar het dorp.

We komen zeer zeker terug hier.👍

prachtige camping, schoon en mooi sanitairgebouw .

Elly en Will de Dooij
4-9-2017

Vriendelijke eigenaars, heel behulpzaam, elk uur van de dag.

Prachtige vakantie

Fam. M
25-8-2017

goed verzorgde rustige camping, met vele mogelijkheden in de omgeving, wandelen,fietsen en ket kunststadje Ootmarsum

zeer de moeite waard

Lucie van Hassel
16-8-2017

de sanitaire voorzieningen zijn erg goed en brandschoon! Vriendelijke mensen.

Het is een fantastische plek

Familie spit
13-8-2017

Het is een hele mooie camping. En wat een rust.De camping eigenaren is niets teveel. Het sanitair is goed onderhouden. En ook schoon.Het zwembad is ook lekker. En wordt ook goed bijgehouden.

Fantastiche camping, erg naar ons zin gehad!

Remco Vlierstra
11-8-2017

Mooie gezellige camping met goede voorzieningen in een mooie omgeving voor fiets en wandelliefhebbers.

Voor de kinderen is er een mooie speeltuin en er was tijdens de bouwvak leuke animatie voor de kinderen.

Al met al een gezellige en gemoedelijke camping met mooie kampeerplaatsen. En waar je ook nog eens heerlijk kan eten en een dtankje kan doen!

Aanrader!

Twentse gastvrijheid op een geweldige camping!

Christo Kok
14-7-2017

Prima camping voor zowel senioren als gezinnen met kinderen. Dicht bij het stadje Ootmarsum en de, goed onderhouden, camping is voorzien van alle gemak.

Mooie ruime plekken, met en zonder schaduw.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Haer in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Haer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Haer scoort een 8.79 uit 10 op basis van 142 reviews.