Géén boekingskosten

Meer camping info

161 Reviews over De Haer

• 9Wil Feijen18-06-2022

Camping De Haer is de moeite waard

Ik geef deze camping een ruim voldoende zeker ook door de ontvangst door de vriendelijke familie. Vroeg in het jaar hebben wij deze camping geboekt en betaald. De omgeving is prachtig en voorzien van goede fiets paden en mooie dorpjes. Maar door wat lichamelijke klachten waren we wat meer terug getrokken op camping en viel ons op dat toilet voorziening niet 1x standaard maar aantal keren per dag zuiver gemaakt werd, geen spinnenweb te vinden. Eten in aanwezige restaurant is mogelijk en zelfs om mee te nemen. Na het voortijdig afbreken van onze vakantie kregen zonder moeite ons resterend geld terug. Een zekere aanrader.

• 9Marieke29-05-2022

Kamperen zoals het bedoeld is!

Met een groep vrienden hebben we een lang weekend doorgebracht op Camping de Haer. De groep bestond uit volwassenen, pubers en kleinere kids. Iedereen heeft het prima naar zijn zin gehad!

De locatie van de camping is perfect voor diverse uitjes naar Oldenzaal en Ootmarsum en je wordt omringd door de prachtige natuur van Twente. De vrolijkheid en gastvrijheid van de eigenaren maken het verblijf compleet. Zeker een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Harry H10-05-2022

Camping precies zoals omschreven.

De ontvangst is hartelijk. Mooie plekken, een super schoon en mooi toilet gebouw. Camping ligt aan fietsen knooppunt. Prachtige fietsomgeving. Prima camping op centrale plek net even buiten het dorp Ootmarsum.

• 9Wouter06-09-2021

Super camping in mooie omgeving

Hele vriendelijke mensen. Zowel de eigenaren als ook de gasten. Tijdens dit zonnige weekend stond het vol met gasten van alle leeftijdscategorieën. Fijne grote plekken, restaurant met prima eten en zeer betaalbaar. Broodjesservice en een zwembad plus speeltuin. Over het sanitair niets dan goeds. Vrij nieuw en superschoon. Vlak bij het prachtige stadje Ootmarsum waar je met de fiets in een paar minuten bent.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Mieke24-08-2021

Fijne camping. Prima prijs - kwaliteit verhouding

Aan het einde van onze vakantie hebben we hier nog een lang weekend gekampeerd. Het is een mooie camping vlakbij Ootmarsum. Het terrein is netjes onderhouden. Ootmarsum een een mooi stadje. De omgeving is werkelijk schitterend. Modern sanitair, netjes onderhouden en op een enkele vieze wc na, was het keurig schoon. Onze kinderen hebben het ontzettend naar hun zin gehad en zich heel goed vermaakt in de mooie speeltuin en het zwembad. Leuke animatie. Vriendelijke eigenaren, goede service. Elke ochtend vers afgebakken broodjes en heerlijke patat en snacks. Toen wij een keer te laat de broodbestelling hadden doorgegeven, werd het geregeld en kregen we toch de broodjes mee. Kortom: een fijne camping, mooie omgeving en zeker niet duur voor wat je krijgt.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Astrid11-08-2021

Heerlijke vakantie op deze camping gehad. Super schoon sanitair, ruime plekken, vriendelijk personeel en eigenaren. De auto heeft ook twee weken vakantie gehad 🤗 Veel mooie fiets- en wandeltochten direct vanaf de camping gemaakt. Zelfs Bad Bentheim en Nordhorn met de fiets bezocht.

• 6Monique10-08-2021

Goede camping, Ootmarsum mooi.

mooie omgeving, Ootmarsum mooi stadje, Camping goed alleen de plattegrond klopt niet, tussen de kampeerplaatsen staat geen afscheiding zoals op plattegrond staan aangegeven. Een groot veld. Geen vlakke ondergrond. Zwembad niet verwarmd.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Linda10-08-2021

gemoedelijke Twentse sfeer

We zijn voor een weekend naar deze camping geweest en hadden het vakantiegevoel direct te pakken. De camping wordt gerund door vriendelijke eigenaren. Er zijn veel vaste plaatsen op de camping, maar mede hierdoor is er een gemoedelijke sfeer op de camping. Het zwembad is simpel, maar is heerlijk om even in af te koelen. Het sanitair is heel schoon en wordt elke dag grondig gepoetst. Het enige nadeel dat ik kan noemen is de ligging van de camping. We sliepen in een vouwwagen waardoor we 's nachts de doorgaande weg goed konden horen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Jo en Anne-Marie10-08-2021

Weer een fijne rustige vakantie gehad. Tot septemb

Mooie rustige camping met goed en zuiver sanitair in een prachtige omgeving en in de buurt van het kunststadje Ootmarsum. Twents Genieten met een zachte G,Reusel, juni 2021

• 9Jan Duursma09-08-2021

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar