Camping De Haer

Weer vandaag2°-4°
Camping De Haer
8,5

146 reviews over Camping De Haer in het Nederlands

Nette leuke camping, vriendelijke eigenaars.

Wim & Anja Doosje,
24-8-2018

Wij hebben hier 5 dagen gestaan, vriendelijke ontvangst, en goed advies van de vriendelijke eigenaar over welke van de nog beschikbare plaatsen de beste was, ivm zon/schaduw, zwembad niet te groot, maar ruim genoeg om even lekker in af te koelen, ruim schoon sanitairgebouw centraal op de camping. Ootmarsum op ca. 1,5 km afstand van de camping. Kortom een nette gezellige schone camping.

Wij hadden zelf de kinderen niet mee, maar voor kleinere kinderen tot 10/12 jaar voldoende animatie.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch!

Gerdien,
14-8-2018

Een hele leuke camping! De kinderen hebben erg genoten van de andere kinderen op de camping, het animatieteam en het zwembad. We hadden een schitterende plek, met veel schaduw (er zijn ook genoeg zonplekken) en enkele speeltoestellen op het veldje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Ferd Gerichhausen,
5-7-2018

Parkachtige camping met prima sanitaire voorzieningen en heel bereidwillig personeel/eigenaars. In de keuken staat een kok met 20 jaar top-restaurant ervaring. Dus je kunt er ook nog eens heel lekker eten voor een vriendenprijsje. Goede uitvalsbasis voor fiets- en wandeltochten in Twente en aangrenzend Duitsland.

Gereisd met partner in juni 2018

nooit meer

eskes,
4-7-2018

camping met mooi toilet gebouw verder saaie bedoeling .

Het was weer gezellig.

BernardusM,
17-6-2018

Tijdens hemelvaart en pinksteren voor de tweede keer op deze camping vakantie gevierd. Net als in 2017 ons weer goed vermaakt op deze leuke en nette camping. De sanitair is schoon en wordt elke dag 2 keer schoongemaakt. De staanplekken zijn ruim en hebben een eigen koud waterkraan. De omgeving nodigt je uit om daar te gaan fietsen.

Wifi is wel aanwezig maar deze haperde nogal (in 2017 was dit niet het geval).

Wij hebben alweer geboekt voor onze volgende hepi-weekend in 2019.

Gereisd met partner in mei 2018

Leuke familiecamping, netjes onderhouden en rustig gelegen nabij Ootmarsum. Sanitair is zeer goed en wordt dagelijks meermaals schoongemaakt. Leuke speelplaats voor de kinderen is aanwezig evenals een onverwarmd, niet te groot, open zwembad. Midden op de camping ligt een mooie speelweide. Jammer dat de auto’s op de camping voor de tenten mogen staan, dat maakt rommelig. Ontvangstruimte is eenvoudig, de centrale ruimte is erg verouderd en ruikt muf. Snackbar is aanwezig, wel erg lang wachten bij die snackbar. We waren er met Pinksteren -en dan is het wellicht wat drukker- maar ruim een uur moeten wachten op 2 patat en 1 bamibal is echt te lang. Daarbij werden de bezoekers op het terras ook nog eens met voorhang behandeld (jammer). Oh ja, de wifi die aanwezig zou moeten zijn, die doet het vaker niet dan wel. Verwacht daar dus niet te veel van (en leg dat je kinderen maar eens uit anno 2018) ….

Gereisd met vrienden in mei 2018

Mooie rustige camping, sanitair is goed voor elkaar en schoon. Zwembad is niet groot, maar wel netjes onderhouden. Kleine speeltijd en springkussen voor kinderen is aanwezig evenals een eenvoudige snackbar voor een snelle hap (lekkere friet, kroketten en gehaktballen). WIFI zou aanwezig zijn maar werkt 90% van de tijd niet (of de capaciteit is niet voldoende) en dat is onbegrijpelijk in een tijd dat WIFI een absolute must is.

Gereisd met partner in mei 2018

We hebben twee overnachtingen gehad.

Hans en Addy Verschuren uit Etten Leur,
7-9-2017

Op een mooie camperplaats gestaan, prima plek, verharde ondergrond en eigen schoonwaterkraan. WiFi vrij en dat is ook fijn, zwembad zeer schoon. De omgeving is voor fietsers aan te raden en vooral niet vergeten het kunstzinnige dorpje Ootmarsum te bezoeken met zijn vele knusse galeries. En indien een regenachtige dag dan zijn er mogelijkheden om de bus te pakken naar omringende plaatsen. Bus halte 300 m van de camping, voor wandelaars is het ongeveer 2km naar het dorp.

We komen zeer zeker terug hier.👍

Gereisd met partner in september 2017

prachtige camping, schoon en mooi sanitairgebouw .

Elly en Will de Dooij,
4-9-2017

Vriendelijke eigenaars, heel behulpzaam, elk uur van de dag.

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige vakantie

Fam. M,
25-8-2017

goed verzorgde rustige camping, met vele mogelijkheden in de omgeving, wandelen,fietsen en ket kunststadje Ootmarsum

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Haer in Ootmarsum, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Haer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.