Hotel Wildthout

Hotel Wildthout
7,5

9 tips over Hotel Wildthout

j_eshuis8, 8-7-2015
Laat je verrassen door de chef-kok. Reserveer een kamer op de begane grond; met terras.
Jan en Marian, 7-7-2015
Een avond heerlijk uit eten? Bespreek een tafel.Je wordt hier in de watten gelegd door de eigenaren en de mensen van de bediening, Gekoppeld aan de hoge kwaliteit van de keuken beleef je hier een perfecte avond.
Bonnie, 22-6-2015
Blijf eten in het hotel, dit hotelrestaurant is absoluut de uitzondering op de regel!

We hebben een aantal aanbieders voor Wildthout voor je op een rij gezet:

Conny, 8-6-2015
Het Hotel ligt zeer gunstig voor een wandel of fiets weekend/week. De kamers zijn verschillend van prijs en uiterlijk maar zijn iets gewatteerd.
C Ippel, 4-6-2015
Als je rustig wil slapen zeker een aanrader net buiten het dorp
Petra, 4-3-2015

Blijf eten in het hotel, een absolute aanrader!

Wij hebben 1x in het hotel gegeten en 2x in het dorp, maar achteraf hadden we het liefst alle dagen in het hotel gegeten.

Op aanraden vanuit het hotel hebben wij gegeten bij Jip en Tante Pos, maar deze kunnen niet tippen aan de smaak en het gastheerschap.

Marja, 18-1-2015
Blijf gezellig eten in dit hotel. Lekker relaxen in de huiselijke sfeer.
Anja, 7-10-2013
De bungalow in combinatie met de faciliteiten in het hotel (ontbijt, diner) is een echte aanrader voor kleine groepen. Het is ook mogelijk om in de bungalow te vergaderen, dus ideaal voor een "hei-sessie".
Alderlieste, 5-8-2013
Neem je fiets mee of huur er heen om de bosrijke omgeving te verkennen. Wandelaars kunnen er ook goed uit de voeten. Zelfs in het hoogseizoen bij warme dagen zijn de bossen een oase van rust.

We hebben een aantal aanbieders voor Wildthout voor je op een rij gezet: