Hotel Wildthout

93 reviews over Hotel Wildthout in het Nederlands

Echt super goed!

Annemieke Kamman,
2-12-2018

Heerlijke lunch, bediening super vriendelijk. Levi bedankt!

Leuk hotel

Teunie Dekker,
20-9-2018

Gezellig hotel op een mooie plek. Hartelijke ontvangst en alle medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk lekker vers ontbijt. We kregen kamer 1 en die is klein, een echte veiling kamer, maar voor ons prima. De badkamer is wel heel erg klein en een beetje onhandig. Onze fietsen konden we stallen in een schuurtje. Al met al fijn verblijf gehad en genoten van het fietsen in deze prachtige omgeving.

Nooit meer naar charme hotel Wildthut!

Franka Kanters,
20-9-2018

Vriendelijk personeel en uitstekende koffie.

Het hotel ligt aan een heel drukke lawaaiige verkeersweg die je altijd en overal hoort. Wij wonen hartje Amsterdam en heel rustig en dit was dan ook een grote tegenvaller. Charme kame was zeer gedateerd en absoluut niet van deze tijd en uitzicht op schot voor uitbouw van de erker voor de helft van ons raam. Zeker geen hotel om een keer terug te komen. Ik had een andere kamer gevraagd maar dat ging niet. Ontbijt was redelijk maar niet bijzonder.

Nooit meer

Niek,
21-8-2018

De ontvangst was aardig. Maar de kamer (nr 5) was vreselijk slecht. Piepkleine kamer, een toilet en doucheruimte waar als je op het toilet zat de deur niet meer dicht kon (knieën tegen de deur), we keken vanuit het raampje (met een loshangend gordijn) tegen een opbouw aan, er stond een metalen garderobekast etc. etc. Kortom kamer gewoon slecht en niet wat we geboekt en verwacht hadden. Het eten was oké.

Arie en Betsy,
21-6-2018

Vriendelijk personeel.Enthousiaste eigenaars.Fantastische keuken.Nog nooit zo goed gegeten in een hotel.Goed ontbijt.Het was prachtig weer en dan kun je lekker buiten op het terras dineren.Echt een culinair hoogstandje

Prima ontvangst bij aanomst, net gerenoveerde kamer gekregen. Schoon, met prima bed (boxspring) en badkamer. Hotel is mooi gelegen, ruime tuin met mooie bomen en terras. Vriendelijk en gastvrij personeel en eigenaars. De keuken is top !!! 2 keer gegeten, het 4 en 5 gangen keuzemenu van de chef, prachtige en bovenal heerlijke gerechten, aanbevelingswaardig .

Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

H.J.Hangjas,
10-6-2018

Geweldig hotel met zeer deskundig en vriendelijk personeel. Als ervaringsdeskundigen hebben wij nog nooit een hotel gehad wat zo gastvrij en zo een goede keuken had , echt op sterniveau.

Wij zijn hier zes nachten geweest en hebben genoten van het hotel , de ligging , de eigenaren en het personeel. Kortom een aanrader voor iedereen.

als ik de keuze heb, dan niet meer hier

Judith Meeuwsen,
10-2-2018

Geen lift, dus als je een kamer bovenin hebt is het niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Charmante sfeer, goed eten. De verwarming stond bij aankomst in de kamer heel hoog en de regelknop was afgebroken. Dan kan je dus weer 5 trappen naar beneden om dat te melden. In verband met het feit dat bijna iedereen een mobieltje heeft doen de telefoons op de kamer het niet meer, maar als je zoals ik T-Mobile hebt dan doet je mobieltje het niet en heb je dus geen keuze dan weer trappen lopen. Een en ander werd snel gerepareerd maar omdat de radiotoren van gietijzer zijn doet het wel even voor het weer een beetje een normale temperatuur is in de kamer. Er staat een heel klein ouderwets tv'tje en rond de douche hangt een gordijn. Dat staat pal tegen het toilet dus je moet heel voorzichtig douchen anders heb een drijfnat toilet. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Geweldig!

Fam. Vermeij,
29-12-2017

Fijn hotel, vriendelijk personeel en een geweldige keuken!

Nooit meer!

Carla Brinksi,
13-10-2017

Foto's op de website komen niet over één met wat er geboden wordt!

Had kamer 17 gekregen leek meer op iets van een jeugd herberg

Toen upgrade naar kamer 2 een kamer met een kamer er in! Ook niet wat de foto's weergeven.

2 persoonskamer met 1 leeslampje! De televisie is zo klein dat je de ondertiteling van programma's niet kan lezen.

Alles zit mer verlengkabels aan elkaar! Ik vindt het een oude zeer onveilige bedoening.

Open stopcontact in de badkamer. Ziet er schoon uit.

Eten was goed! Daar is dan ook alles mee gezegd!

Geen aanrader! Moet grondig gerenoveerd en gemoderniseerd worden!

Niek van Duuren, Eigenaar, 24-10-2017

Beste mevrouw Brinksi,

allereerst dank voor het feit dat u de moeite neemt om uw ervaringen te delen met toekomstige gasten.

Ik geef toe, dat onze kamers deels gedateerd zijn, maar ze zijn schoon en heel. uw reactie vind ik dan ook een beetje overdreven.

Ik vind het jammer, dat het ons niet gelukt is om u tevreden te krijgen, maar één enkele negatieve beoordeling tegenover alle lovende verhalen zullen toekomstige gasten zich niet op het verkeerde been laten zetten....

We hebben een aantal aanbieders voor Wildthout voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wildthout in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wildthout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.