Hotel Wildthout

7.1Goed

Tonen op kaart

96 reviews over Hotel Wildthout

• 9Fam. Schrale02-02-2020

Zeker nog een keer hier naar toe.

Prima hotel. Keurig en vlot personeel die heerlijk eten en drinken serveren. We genoten een culinair-arrangement van 2 avonden. Hotelkamer was keurig en compleet. Ruime badkamer met ruime douche. Het bed was ook erg goed evenals de gordijnen die het ook overdag donker houden. 1 puntje is dat de binnentemperatuur in het restaurant behoorlijk hoog was. Te warm. Na hier een opmerking over gemaakt werd het aangenamer. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2019
    3Suzanne Jans25-08-2019

Nooit meer

Mooi pand met karakter. Vriendelijk personeel! We hadden heet water nodig om een fles te maken, werd meteen geregeld. Ook werd meteen aangeboden om mee spullen te sjouwen aangezien we op de 2e verdieping zaten, veel spullen bij, geen lift. Kamer was netjes. Douche erg klein en voorzien van douchegordijn. Bedden vonden wij ronduit slecht. Vering kwam er doorheen. Je voelde deze al als je met je hand over het bed wreef. Laat staan als je erop ligt. Letterlijk geen oog dicht gedaan door de kwaliteit van het bed. Aan het voeteind was de vering minder nadrukkelijk aanwezig. Daarom ondersteboven in bed gaan liggen om iets lekkerder te liggen. Klacht aangegeven bij het hotel. Eigenaar gaf aan dat de bedden pas 4 jaar oud waren, nog nooit klachten gehad, dus hij kon niets met onze klacht. Jammer als je meer de 100 euro betaald. Smaken verschillen als het over een matras gaat maar niemand wenst de vering te voelen als je op bed ligt.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    9Frans16-12-2018

Puur genieten

Mooi kleinschalig hotel in een oude villa

Gereisd met partner in december 2018

• 9Annemieke Kamman02-12-2018

Echt super goed!

Heerlijke lunch, bediening super vriendelijk. Levi bedankt!

Gereisd met partner in november 2018

• 8Teunie Dekker20-09-2018

Leuk hotel

Gezellig hotel op een mooie plek. Hartelijke ontvangst en alle medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk lekker vers ontbijt. We kregen kamer 1 en die is klein, een echte veiling kamer, maar voor ons prima. De badkamer is wel heel erg klein en een beetje onhandig. Onze fietsen konden we stallen in een schuurtje. Al met al fijn verblijf gehad en genoten van het fietsen in deze prachtige omgeving.

Gereisd met partner in september 2018

• 3Franka Kanters20-09-2018

Nooit meer naar charme hotel Wildthut!

Vriendelijk personeel en uitstekende koffie. Het hotel ligt aan een heel drukke lawaaiige verkeersweg die je altijd en overal hoort. Wij wonen hartje Amsterdam en heel rustig en dit was dan ook een grote tegenvaller. Charme kame was zeer gedateerd en absoluut niet van deze tijd en uitzicht op schot voor uitbouw van de erker voor de helft van ons raam. Zeker geen hotel om een keer terug te komen. Ik had een andere kamer gevraagd maar dat ging niet. Ontbijt was redelijk maar niet bijzonder.

Gereisd met partner in september 2018

• 3Niek21-08-2018

Nooit meer

De ontvangst was aardig. Maar de kamer (nr 5) was vreselijk slecht. Piepkleine kamer, een toilet en doucheruimte waar als je op het toilet zat de deur niet meer dicht kon (knieën tegen de deur), we keken vanuit het raampje (met een loshangend gordijn) tegen een opbouw aan, er stond een metalen garderobekast etc. etc. Kortom kamer gewoon slecht en niet wat we geboekt en verwacht hadden. Het eten was oké.

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Arie en Betsy21-06-2018

Vriendelijk personeel.Enthousiaste eigenaars.Fantastische keuken.Nog nooit zo goed gegeten in een hotel.Goed ontbijt.Het was prachtig weer en dan kun je lekker buiten op het terras dineren.Echt een culinair hoogstandje

• 9R&C17-06-2018

Aanrader, prima hotel met klasse keuken !

Prima ontvangst bij aanomst, net gerenoveerde kamer gekregen. Schoon, met prima bed (boxspring) en badkamer. Hotel is mooi gelegen, ruime tuin met mooie bomen en terras. Vriendelijk en gastvrij personeel en eigenaars. De keuken is top !!! 2 keer gegeten, het 4 en 5 gangen keuzemenu van de chef, prachtige en bovenal heerlijke gerechten, aanbevelingswaardig .

• 10H.J.Hangjas10-06-2018

Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Geweldig hotel met zeer deskundig en vriendelijk personeel. Als ervaringsdeskundigen hebben wij nog nooit een hotel gehad wat zo gastvrij en zo een goede keuken had , echt op sterniveau. Wij zijn hier zes nachten geweest en hebben genoten van het hotel , de ligging , de eigenaren en het personeel. Kortom een aanrader voor iedereen.

9 tips over Hotel Wildthout

• Alderlieste, 05-08-2013

Neem je fiets mee of huur er heen om de bosrijke omgeving te verkennen. Wandelaars kunnen er ook goed uit de voeten. Zelfs in het hoogseizoen bij warme dagen zijn de bossen een oase van rust.

• Anja, 07-10-2013

De bungalow in combinatie met de faciliteiten in het hotel (ontbijt, diner) is een echte aanrader voor kleine groepen. Het is ook mogelijk om in de bungalow te vergaderen, dus ideaal voor een "hei-sessie".

• C Ippel, 04-06-2015

Als je rustig wil slapen zeker een aanrader net buiten het dorp

0 vragen over Hotel Wildthout

• Gratis wifiOp de kamer
    • Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen