Hotel Wildthout

Hotel Wildthout
8,3

87 reviews over Hotel Wildthout in het Nederlands

Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

H.J.Hangjas
10-6-2018

Geweldig hotel met zeer deskundig en vriendelijk personeel. Als ervaringsdeskundigen hebben wij nog nooit een hotel gehad wat zo gastvrij en zo een goede keuken had , echt op sterniveau.

Wij zijn hier zes nachten geweest en hebben genoten van het hotel , de ligging , de eigenaren en het personeel. Kortom een aanrader voor iedereen.

als ik de keuze heb, dan niet meer hier

Judith Meeuwsen
10-2-2018

Geen lift, dus als je een kamer bovenin hebt is het niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Charmante sfeer, goed eten. De verwarming stond bij aankomst in de kamer heel hoog en de regelknop was afgebroken. Dan kan je dus weer 5 trappen naar beneden om dat te melden. In verband met het feit dat bijna iedereen een mobieltje heeft doen de telefoons op de kamer het niet meer, maar als je zoals ik T-Mobile hebt dan doet je mobieltje het niet en heb je dus geen keuze dan weer trappen lopen. Een en ander werd snel gerepareerd maar omdat de radiotoren van gietijzer zijn doet het wel even voor het weer een beetje een normale temperatuur is in de kamer. Er staat een heel klein ouderwets tv'tje en rond de douche hangt een gordijn. Dat staat pal tegen het toilet dus je moet heel voorzichtig douchen anders heb een drijfnat toilet. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.

Geweldig!

Fam. Vermeij
29-12-2017

Fijn hotel, vriendelijk personeel en een geweldige keuken!

Nooit meer!

Carla Brinksi
13-10-2017

Foto's op de website komen niet over één met wat er geboden wordt!

Had kamer 17 gekregen leek meer op iets van een jeugd herberg

Toen upgrade naar kamer 2 een kamer met een kamer er in! Ook niet wat de foto's weergeven.

2 persoonskamer met 1 leeslampje! De televisie is zo klein dat je de ondertiteling van programma's niet kan lezen.

Alles zit mer verlengkabels aan elkaar! Ik vindt het een oude zeer onveilige bedoening.

Open stopcontact in de badkamer. Ziet er schoon uit.

Eten was goed! Daar is dan ook alles mee gezegd!

Geen aanrader! Moet grondig gerenoveerd en gemoderniseerd worden!

Niek van Duuren, Eigenaar, 24-10-2017

Beste mevrouw Brinksi,

allereerst dank voor het feit dat u de moeite neemt om uw ervaringen te delen met toekomstige gasten.

Ik geef toe, dat onze kamers deels gedateerd zijn, maar ze zijn schoon en heel. uw reactie vind ik dan ook een beetje overdreven.

Ik vind het jammer, dat het ons niet gelukt is om u tevreden te krijgen, maar één enkele negatieve beoordeling tegenover alle lovende verhalen zullen toekomstige gasten zich niet op het verkeerde been laten zetten....

Genoten...

Hennie
23-6-2017

Prima kamer, vriendelijk personeel, uitstekende bedden.

Klein minpuntje was dat de ventilatie op de douche kennelijk stuk is, dit gemeld en kan natuurlijk gebeuren.

Gunstige ligging ook als je per trein komt, station vlakbij.

Voortreffelijke verblijfplaats

Aart Blom
27-5-2017

Aangenaam en vriendelijk hotel in het groen gelegen. Kamers deels ook op de begane grond met uitloop in de tuin. Restaurant op hoog niveau tegen zeer redelijke prijzen, uiteraard wat hoger dan wanneer je naar een eetcafé zou gaan. Het gebodene is echter de prijs méér dan waard! De volgende ochtend een heerlijk ontbijtbuffet met uitgebreide broodkeuze van een supergoede bakker.

Mooi gelegen hotelvilla.

NannoSijtse
24-12-2016

Kamer ca. 3 x 3,50 m. Badkamer met toilet en douchecabine. Terras. Diner: Gerechten prijzig. Gelukkig was er ook nog een biefstukje. Ontbijt redelijk. Voldoende parkeerruimte.

Oude reviews (archief)

Keuken beter dan de kamers

Paul
24-10-2016

Geweldige keuken, maar karige kamers

Zeer medelevend na fietsongeluk

Bot
30-9-2016

Na een val op de fiets belandde ik tot 's nachts in het ziekenhuis. Midden in de nacht stond de eigenaar klaar om persoonlijk de deur voor ons te openen.

De volgende ochtend kregen we ontbijt op bed en alsof dat niet genoeg was, ontving ik een boeket bloemen bij ons voortijdige vertrek. Wat een vriendelijkheid, medelevendheid en begrip. Dus grote complimenten en dank voor dit hotel zijn op z'n plaats.

wel goed

fam scheffers
3-9-2016

kamers zijn oud bollig niet erg groot kale plekken in de vloerbedekking verlichting laat te wensen over ligt aan drukke weg fietsen stalling oud hok

We hebben een aantal aanbieders voor Wildthout voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wildthout in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wildthout zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wildthout scoort een 8.31 uit 10 op basis van 87 reviews.