Tijdelijk €25 aanbetaling

7.9GoedScore uit 99 reviews
+33

7.9GoedScore uit 99 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Wildthout voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

99 Reviews over Wildthout

• 10Henk Jansen22-04-2022

Top Locatie!!

Prachtige locatie met fantastische keuken en Top-service!

Hier hebben ze de afgelopen jaren niet stil gezeten. Splinternieuwe kamers, warem gezellige sfeer. Huiselijke ontvangst, maar vooral een heel goed restaurant en prachtig terras in de tuin. Wij zijn Fan!!!

• 4Marianne18-11-2021

Tegenvaller

De Deluxe kamer met zithoek is een basic kamer met een stoel in de hoek waar je inderdaad op kan zitten.
    Het diner was de eerste avond fantastisch, de tweede avond was er waarschijnlijk een andere kok. Ik ben gek op vis en zeeduivel is een van mijn favorieten. Helaas zat aan de zeeduivel die ik hier kreeg totaal geen smaak. Op mijn opmerking hierover kreeg ik van de heel lieve serveerster te horen dat de kok gezegd had dat er niets mis mee was. Zo hoorde het en niemand klaagde ooit. (Een beetje kok was zelf even gekomen, tja..) Bij uitchecken opmerking over kamer en over het diner gemaakt. Waar ik het vandaan haalde dat er een zithoek zou zijn( van uw eigen website ) en de vis hoorde zo. Ze serveerden er wel 12 per dag, nooit klachten. Oké, dan kom ik niet terug en zal het aan iedereen afraden om daar naartoe te gaan. Soms moet je gewoon even je trots inslikken als gastheer of kok en gewoon je excuses aanbieden.

• 9MWM ROOS08-11-2021

super verblijf

We hadden geboekt voor het "Wild"weekend in dit mooi in de bossen gelegen hotel. Personeel met een dienstvelenende uitstraling perfect. Ook de keuken was fantastisch. Heerlijk gegegeten en de wijnkennis van de staff was prima. Heerlijk genoten en zullen het zeker nog een keer doen.

• 6Yvonne30-08-2021

Sfeervol hotel maar niet voor herhaling.

Sfeervol hotel in het mooie Ommen. Echter hadden wij de charme kamer geboekt niet wetende dat de kamers wel erg klein en gedateerd waren. Wij vinden de prijs/kwaliteit niet in verhouding staan. Kortom we hadden meer verwacht voor de prijs die voor deze kamer wordt gevraagd (dik 100 euro per nacht). Ontbijt niet uitgebreid maar wel goed.

• 9Fam. Schrale02-02-2020

Zeker nog een keer hier naar toe.

Prima hotel. Keurig en vlot personeel die heerlijk eten en drinken serveren. We genoten een culinair-arrangement van 2 avonden. Hotelkamer was keurig en compleet. Ruime badkamer met ruime douche. Het bed was ook erg goed evenals de gordijnen die het ook overdag donker houden. 1 puntje is dat de binnentemperatuur in het restaurant behoorlijk hoog was. Te warm. Na hier een opmerking over gemaakt werd het aangenamer. Kortom een aanrader.

• 3Suzanne Jans25-08-2019

Nooit meer

Mooi pand met karakter. Vriendelijk personeel! We hadden heet water nodig om een fles te maken, werd meteen geregeld. Ook werd meteen aangeboden om mee spullen te sjouwen aangezien we op de 2e verdieping zaten, veel spullen bij, geen lift. Kamer was netjes. Douche erg klein en voorzien van douchegordijn. Bedden vonden wij ronduit slecht. Vering kwam er doorheen. Je voelde deze al als je met je hand over het bed wreef. Laat staan als je erop ligt. Letterlijk geen oog dicht gedaan door de kwaliteit van het bed. Aan het voeteind was de vering minder nadrukkelijk aanwezig. Daarom ondersteboven in bed gaan liggen om iets lekkerder te liggen. Klacht aangegeven bij het hotel. Eigenaar gaf aan dat de bedden pas 4 jaar oud waren, nog nooit klachten gehad, dus hij kon niets met onze klacht. Jammer als je meer de 100 euro betaald. Smaken verschillen als het over een matras gaat maar niemand wenst de vering te voelen als je op bed ligt.

• 9Frans16-12-2018

Puur genieten

Mooi kleinschalig hotel in een oude villa

• 9Annemieke Kamman02-12-2018

Echt super goed!

Heerlijke lunch, bediening super vriendelijk. Levi bedankt!

• 8Teunie Dekker20-09-2018

Leuk hotel

Gezellig hotel op een mooie plek. Hartelijke ontvangst en alle medewerkers zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk lekker vers ontbijt. We kregen kamer 1 en die is klein, een echte veiling kamer, maar voor ons prima. De badkamer is wel heel erg klein en een beetje onhandig. Onze fietsen konden we stallen in een schuurtje. Al met al fijn verblijf gehad en genoten van het fietsen in deze prachtige omgeving.

• 3Franka Kanters20-09-2018

Nooit meer naar charme hotel Wildthut!

Vriendelijk personeel en uitstekende koffie. Het hotel ligt aan een heel drukke lawaaiige verkeersweg die je altijd en overal hoort. Wij wonen hartje Amsterdam en heel rustig en dit was dan ook een grote tegenvaller. Charme kame was zeer gedateerd en absoluut niet van deze tijd en uitzicht op schot voor uitbouw van de erker voor de helft van ons raam. Zeker geen hotel om een keer terug te komen. Ik had een andere kamer gevraagd maar dat ging niet. Ontbijt was redelijk maar niet bijzonder.

Hotel Wildthout info

• AirconditioningNiet beschikbaar