Camping Resort de Arendshorst

Nederland, Overijssel, Ommen

8.3Fantastisch

• 7.2Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Resort de Arendshorst voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

211 reviews over Camping Resort de Arendshorst

• 2019
    8S.J.M. van vliet10-09-2019

Geweldig

Geweldige camping mijn man en ik kwamen helemaal tot rust. Mijn man heeft heerlijk gevist en aardig wat gevangen. Zijn ook wezen fietsen. Prachtige fietspaden hier en mooie omgeving.

Resort de Arendshorst, Directeur, 17-09-2019

Leuk om te horen dat jullie genoten hebben bij ons! Hopelijk tot ziens op Resort de Arendshorst!

• 9Linda17-08-2019

Héérlijk!

Modern, gezellig ingerichte "bungavan". Grote ramen, heerlijke stoelen, heel mooi uitzicht (we zaten direct aan de Vecht). Fijne keuken (ruime koelkast, combi-magnetron, senseo-apparaat, waterkoker, gewoon koffiezetapparaat) Mooie ruime badkamer met fijne douche. Heerlijke bedden. Wat ook heel fijn was dat er heel veel opbergruimte was (in de keuken, badkamer, slaapkamers). Vriendelijke mensen, mooie bungavans, prachtige omgeving. Het is een rustige, groene, camping met veel ruimte tussen de accomodaties. We zijn met z'n 2-en geweest met hond. Die heeft ook genoten van de wandelingen. Er is geen zwemparadijs of speelhal maar dat was voor ons niet meer nodig (voor de eerste keer zonder kind op vakantie).

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Resort de Arendshorst, Directeur, 04-09-2019

Bedankt voor de leuke reactie. Leuk om te horen dat jullie een fijne tijd bij ons hebben gehad.

Hopelijk tot ziens op Resort de Arendshorst!

• 8Stefan05-08-2019

Genoten.

We hebben een heerlijke week gehad op de Arendshorst. Vriendelijk personeel. Geweldig uitzicht vanuit onze chalet! Leuke omgeving/natuur.

• 7Staat v/h sanitair

Resort de Arendshorst, Directeur, 04-09-2019

Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

• 7Onbekend31-07-2019

Geen camping om weer te bezoeken.

Men vertelde ons dat er maar een 5-tal kampeerplaatsen beschikt waren. Dit was niet de waarheid. 70% was niet eens bezet. Ook zou er een strandje zijn waar je een boot gemakkelijk te water kon laten. Ook dit klopte niet. Je kon het geen strandje noemen maar eerder een hap grond genomen uit een hoger gelegen weiland. De oudere sanitaire voorzieningen waren redelijk schoon maar het doorspoelen van het toilet moeizaam. Waterdruk was te laag. Veel te weinig afwasplaatsen.
    Op het gebied van communicatie kan men nog veel leren. Een cursus hiervoor is echt aan te raden. Vooral de jongere eigenaar is vrij bot in zijn communicatie. Veel camera bewaking, niet prettig.

Weinig verlichting op het kampeerterrein. Pluspunt, water-en afvoerpunt op iedere kampeerplaats.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Resort de Arendshorst, Directeur, 04-09-2019

Bedankt voor uw feedback. U bent vrij om een plek te kiezen uit de vrije plekken. Als iemand een plaats wil reserveren, vragen wij meestal naar de wensen (6ah of 10ah, schotelontvangst, ochtendzon/avondzon, in de buurt van het sanitair, etc). U zult begrijpen dat wij niet voor elk gast een lijst kunnen maken met alle beschikbare plaatsen, omdat dit per dag verandert en daar veel tijd in gaat zitten. Bent u niet tevreden met de plaats, bent u altijd vrij een andere plaats uit te kiezen. Voor boten kunt u de trailerhelling in Ommen gebruiken. Het strandje is aangelegd met de beperkingen en toestemming van het waterschap. Onze sanitairgebouwen zijn in 2018 gerenoveerd. De toiletten werken als volgt: 1 keer drukken voor kleine doorspoel, vasthouden voor een grote doorspoel. Wij zijn een natuur- en landschapscamping en licht is ook een vorm van vervuiling. Er zijn lantaarnpalen op strategisch plaatsen geplaats. U kun niet verwachten dat elke kampeerplaats een eigen lantaarnpaal heeft. Er hangen alleen een paar camera’s bij het vuilhok en bij de ingang.
    Fijn dat u ook nog een positief punt voor ons heeft. Hopelijk heeft u ondanks de door u genoemde kritiek toch nog een fijn verblijf gehad.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Fam Witte11-06-2019

Super camping

We zijn hier met het pinksterweekend geweest. Keurig onderhouden, rustig gelegen camping met grote plaatsen. Wij stonden op de A rij. Heel breed veld, dat zie je niet vaak. Water voor douches, afwas en slagboompas alles met sep key. Uitstekend systeem. Sanitair keurig netjes. Vanaf de camping kun je verschillende routes fietsen.

Resort de Arendshorst, Directeur, 04-09-2019

Bedankt voor uw review. Wij doen erg ons best om alles goed te onderhouden. De omgeving is inderdaad zeer geschikt voor het maken van verschillende fietsroutes. Hopelijk tot ziens!

Gereisd met partner in juni 2019

• 7G. Snijders03-06-2019

Zeker een aanrader in een prachtige omgeving

Rustige camping aan de Vecht. Wij hadden het voorhuis van de woonboerderij. Prachtige , zeer ruime accommodatie met mooi uitzicht over de weide. Vriendelijke eigenaar. Heerlijk vertoeven daar.

Resort de Arendshorst, Directeur, 04-09-2019

Dank u voor de reactie. Fijn dat u heeft genoten van uw verblijf in het voorhuis.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Scholten02-06-2019

Super

Een heerlijke camping! Wij houden van ruimte en rust en dan ben je hier op de juiste plek. Het sanitair is uitstekend. Mogelijkheid om maaltijden af te halen , wij hebben heerlijke vers bereide pizza’s gehad. Ommen is een kwartiertje fietsen over een prachtig fietspad.

• 9Staat v/h sanitair

Resort de Arendshorst, Directeur, 04-09-2019

Bedankt voor uw leuke reactie. Voor rust en ruimte is Resort de Arendshorst inderdaad de juiste plek. Hopelijk kunnen we u nog een keer verwelkomen.

• 8JH Berken30-05-2019

Geweldig

Wij komen al 16 jaar op deze camping. Eerst voor-en naseizoen nu de hele maand mei. We genieten elke keer weer van de prachtige omgeving en het vissen aan de Vecht. De voorzieningen zijn prima.

Resort de Arendshorst, Directeur, 04-09-2019

Bedankt voor de reactie. Wij vinden het altijd erg leuk wanneer jullie weer naar het park komen! Tot ziens op Resort de Arendshorst!

• 8H.K. de Jong28-05-2019

genoten !

we hebben aantal dagen in mei op de camping gestaan.aan de vecht.gemoedelijke sfeer. mooi gelegen.vriendelijke harde werkers.goed onderhouden en prachtige omgeving.t was weer fijn.

Resort de Arendshorst, Directeur, 04-09-2019

Fijn om te horen dat u genoten heeft. Wij doen altijd erg ons best om alles netjes te houden.

• 9Gitta26-05-2019

Heerlijke plek, fantastisch!

Prachtige omgeving, staplaatsen aan de Vecht. Schone camping, winkeltje, levering vers gebakken brood 7 dagen p/w, eetgelegenheid (patat, snacks, pizza) terras. Ook mogelijkheden om chalet te huren maar wij kwamen met een caravan. Superaardige beheerders en medewerkers, denken graag mee. Wel een eindje lopen naar sanitair als je aan het water staat. Had fijn geweest als er op het trekkersveld sanitair was geweest. Maar misschien ben ik een verwende geit😃 Sanitair schoon, ruime douches. Warm water met chipkaart (op te waarderen), zelfde kaart ook te gebruiken voor slagboom. Auto mag naast de caravan staan. WiFi bij de prijs ingegrepen. Watervoorziening, stroomvoorziening, alles tiptop in orde.

Resort de Arendshorst, Directeur, 04-09-2019

Wat een leuke reactie! Helaas is het niet mogelijk om een sanitairgebouw dichter bij de Vecht te bouwen. Dit omdat de Vecht in het voorjaar nog wel eens wil overstromen. Hopelijk kunnen we u nog een keer verwelkomen op Resort de Arendshorst.

11 tips over Camping Resort de Arendshorst

• Van Poppelen, 22-10-2013

Mooi uitzicht goeie visplek

• H A M Nijssen, 27-09-2013

Ieder sportvisser moet er een keer geweest zijn, anders weet je niet wat je mist.

• K. Stam, 08-04-2013

Vissen Fietsen naar Ommen, Vilsteren of Dalfsen

2 vragen over Camping Resort de Arendshorst

• Hetty Arends, 18-06-2016

roken

Mag er gerookt worden in dit huis? vr.gr. Hetty

• robverheijen, 22-07-2015

Slecht contact eigenaar

Wij hebben €50,- borg moeten inleveren, omdat we één bed niet hebben afgehaald en de prullenbak van 10 liter niet hadden leeggemaakt.

Nu willen we een klacht indienen bij de geschillencommissie, maar de eigenaar wil onderstaande gegevens niet aan ons geven en geeft aan geen antwoord meer te geven op mijn e-mails.

Ik wil graag weten wie de eigenaar is en wat voor regels er gelden bij het achterlaten van het huisje.

Camping Resort de Arendshorst info

• Aantal sterrensterstersterster