Nationaal Tinnen Figuren Museum

Nationaal Tinnen Figuren Museum

9.7Fenomenaal

0.2km van centrum

Op vakantie geweest naar Nationaal Tinnen Figuren Museum?

• 10Ellen02-08-2019

Aanrader!

Echt heel mooi en leuk museum, ook voor de kinderen erg leuk. Enorme collectie en mooi weergegeven. Veel geschiedenis komt langs en ook sprookjes.

augustus 2019

• 10J.w. Van Brink09-03-2019

Erg leuk.

We waren in de buurt en dachten even kijken of het open is. Dat was het niet maar de twee vrijwilligers die aan het werk waren lieten ons alle nieuwe dingen zien die geëxposeerd waren. Het is z'on leuk museum met zulke aardige mensen dat moet je een keer gedaan hebben. Bedankt mannen!

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Plumosus24-05-2017

Zo leuk museum

Tinnen poppetjes werden er gegoten ze deed het ook nog eens voor ons 2 e omdat er later een grote groep zou komen . Echt de moeite waard om te bezoeken Er werd wel verteld dat het misschien dicht moest wegens geld gebrek

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Anna31-07-2016

Super mooi

Het is een mooi en leuk museum zeker voor de kinderen! Veel plezier beleefd!

juli 2016

• 1Hofman08-08-2015

Zware teleurstelling

We komen speciaal met onze 4 kinderen (waarvan onze jongste 3 weken oud is, dit is het eerste uitstapje met kersverse gezin.) op deze zaterdag uit Wijhe naar Ommen gereden omdat we via de mail van onze museumjaarkaartabonnement een tip hebben ontvangen dat het tinnenmuseum in Ommen zo leuk zou zijn. Daar aangekomen blijkt dat we geen gratis toegang hebben (zoals wel vermeld staat op de site van het museum) en dat we totaal nog 7 euro bij moeten betalen. Ook is er geen mogelijkheid om tinnen figuurtjes te schilderen en om tingieten te bekijken (waar op de site wel "mee gelokt wordt) We hebben besloten om weer terug naar huis te keren, onze kinderen waren zwaar teleurgesteld. Waardeloos, vermeld dit dan beter op de site!

augustus 2015