Vakantiepark Landgoed De Lindenbergh

VakantieparkWeer vandaag20°16°
Vakantiepark Landgoed De Lindenbergh

• Activiteiten5,2
  • Onderkomen7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Landgoed De Lindenbergh voor je op een rij gezet:

30 reviews over Vakantiepark Landgoed De Lindenbergh in het Nederlands

Rustig park, voor herhaling vatbaar.

Fam. Knook
11-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen7

Wij hebben twee heerlijke weken gehad op het park. Het huisje was ruim. Handige berging erbij, met wasmachine. Bijzonder schoon! (in tegenstelling tot eerdere reviews). Voldoende ruimte om het huisje heen, dus ook voldoende schaduw.

We misten zonwering voor de hoge ramen in de huiskamer, waardoor het bijzonder warm (38 graden) werd in de huiskamer. Ook geen rolgordijnen of zonwering in de 3e slaapkamer op de verdieping, waardoor het ook bijzonder warm werd dáár (wij gebruikten deze echter niet).

Wij waren er in de warme periode.

Heel rustig park. Was fijn. Geen voorzieningen, maar dat was bekend en dit misten we dus niet. Goede telefonische bereikbaarheid van de receptie. Directe actie bij calamiteiten.

We vonden het wel jammer dat de Wi-Fi matig was en dat de verlichting op het park heel beperkt was.

Verder: voor herhaling vatbaar (maar niet als de 3e kamer nodig zou zijn..... we weten natuurlijk niet hoe dit in de andere huisjes is)!

Fijn verblijf

Wytske
9-8-2018
  • Onderkomen8

Mooi ruime bungalow, met afwasmachine, wasmachine en droger. Rustig omgeving, ruime kavel om de bungalow heen. Er is maar 1 klein speeltuintje wij zaten aan het begin van het park waardoor we onze kinderen daar niet zonder toezicht heen konden maar ze hebben zich prima vermaakt.

Nooit meer.

C K
19-7-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen3

Huisje 112 was vies. Ga je een weekje weg en moet je bij aankomst eerst het huisje poetsen. Hier komen wij nooit weer.

Nooit meer

Myan
3-3-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen3

Meest smerige huisje waar we ooit geweest zijn. Volgende dag geklaagd, foto's laten zien. Niets mee gedaan

Leuke vakantie in een leuke omgeving.

Luc De Winter
3-11-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het park ligt in een rustige omgeving in de buurt van Ommen, een mooi stadje met leuke winkels. Ideaal als uitvalbasis voor wandelaars en fietsers.

Mooi en rustig park

Harry
26-10-2017
  • Onderkomen9

We hebben genoten van de rust. Een mooi groen park met mooie bungalows.

• Onderkomen8

Schoon, vrijheid, parkeren en de ruimte zijn goed.

De beloofde WIFI werkte niet. Tegenwoordig een minpunt.

Perfect voor een weekje Ommen

j. roelofs
13-10-2017
  • Activiteiten7

rustig woonpark zonder verde

re voorzieningen. grote gelijkvloerse en complete bungalows met grote tuin/terras

Heerlijk rustig, met voldoende privacy.

Bert Lagerweij
6-9-2017
  • Onderkomen9

Heerlijk rustig, ruim huisje, veel privacy in en om huis

Stofzuiger zat erg vol en rook muf.

Niet naar verwachting

A breukers
25-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Er was geen blik .en ook geen trekker voor de dweil

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landgoed De Lindenbergh in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landgoed De Lindenbergh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.