Hotel Hampshire - Paping & Spa

Hotel Hampshire - Paping & Spastersterster

5.3Matig

Nederland, Overijssel, Ommen

5.3Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Paping & Spa voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

94 reviews over Hotel Hampshire - Paping & Spa

• 2019
    4Michelle de Graaf20-09-2019

Hygiëne?

De kamer was smerig en niet onderhouden. Van een krakende deur (welke overigens niet op slot was bij aankomst), vlekken op het vloerkleed, niet passende vloer-/ plintplaten vastgemaakt met ducktape tot vieze witte vlekken op het gordijn wat verdacht veel leek op sperma vlekken.... Wel direct zonder discussie een andere kamer gekregen (die iets minder vies was) nadat ik de baliemedewerkster de foto's van de vlekken liet zien. Een teleurstelling voor een hotel behorend bij een spa waarbij hygiëne prioriteit zou moeten zijn. Achteraf zie ik alle andere reviews en dan denk ik, damm, mijn fout. Voor mij nooit meer.

Alleen gereisd in september 2019

• 3John Kusters15-07-2019

Vieste kamer ooit

Ik heb in vele hotels gelogeerd, maar heb het nog nooit zo vies mee gemaakt. We hadden kamer 201. Ze zeiden nog dat we geboft hadden want we hadden ook een balkon. Je mag het geen balkon noemen, want er konden amper 2 stoelen op. Maar het ergst was hoe vies de kamer was, en hoe verschrikkelijk slecht het bed. De vloerbedekking zat vol met gore vieze vlekken, zodat ik er niet op mijn blote voeten over durfde te lopen. Er was een kleine badkamer met douche waar de verf van het plafond brokkelde. De wc zag er ook niet echt schoongemaakt uit, en stonk. We hebben er in de avond gedineerd en namen een tafeltje bij het raam in de mooie ronde serre. Al snel zat het raam vol met vliegen. Ik keek naar de radiators waar ons tafeltje tegenaan stond en zag dat deze vol met viezigheid en stof zaten. De sauna-welness was erg klein, en ook niet fris. Lichtpuntje was de kwaliteit van de keuken. Diner was heerlijk. Ontbijt prima. Maar nooit meer.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Joke van Klink14-04-2019

Wat een aardige mensen in een heel gastvrij hotel.

Als je wilt wandelen in het Vechtdal ga naar Paping

Gereisd met vrienden in april 2019

• 3Louisa07-04-2019

Nooit meer

Bij aankomst wel vriendelijk kamer is netjes maar wel met vieze vloerbedekking Ontbijt beperkt Saunagedeelte klein maar schoon saunarestaurant zeer slecht bediening laat op zich wachten en anderhalf uur op je eten wachten en dan vervolgens niets krijgen valt echt tegen personeel vervolgens ook niet meer vriendelijk en verlenen zeker geen service Geen leidinggevende aanwezig en totaal geen sturing Bij ons vervroegd uitchecken klopte ook de rekening niet dus opletten Een dag eerder naar huis met een tegenvallend en geïrriteerd gevoel

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    7mevr. Renniers20-08-2018

Leuk restaurant en lekker diner buiten de deur

Mooi gelegen restaurant met schitterende serre. Het terras ligt aan een drukke weg, maar daar heb je in de serre geen last van. Tafels zijn mooi gedenkt en daardoor heeft het restaurant een wat chique uitstraling. Bedienend personeel vriendelijk en behulpzaam. De kaart was verrassend, geen uitgebreide keuze, maar voldoende. De huiswijn was lekker. Jammer was dat wij lang moesten wachten op het dessert (35 minuten) terwijl wij op hun vraag juist hadden aangegeven het gelijk na het hoofdgerecht te willen hebben.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 7Frank12-07-2018

net hotel

Mooi en net hotel op ongeveer 10 minuten loop afstand van Ommen en de Vecht. Onze hotel kamer (nr.103) was erg bekrompen en benauwend en vanwege de ligging aan de voorzijde dus drukke verkeersweg erg lawaaierig. Raam maar dicht gelaten. Wel schoon, goed uitgebreid ontbijt en erg aardige bediening. Eerste dag 3 gangen menu genomen (verrasings menu) wat erg goed was. Geen begruik gemaak van de spa of het zwembad. E-bike's gehuurd in Ommen daar het hotel alleen gewone fietsen verhuurd.

Gereisd met partner in juli 2018

• 7G. Norder05-03-2018

Een prima hotel, maar...............

Aankomen rijdend valt meteen het karaktervolle gebouw op met haar mooie ligging aan de bosrand op slechts 150 meter van station Ommen. Parkeren kan bij drukte wat lastiger zijn(iets verder lopen). De receptie is vriendelijk en duidelijk. Lopend door de smalle gang naar de luxe kamer(125) doet dit wat gedateerd aan. De kamer zelf heeft bad, toilet en separate douche, is ook nog eens subliem schoongemaakt en heeft zelfs een klein balkon. Wel jammer dat de kamer gehorig is en een föhn zal moeten worden geleend bij de receptie. De bedden zijn net voldoende, maar zouden wel wat steviger mogen. De luchtafvoer van de douche zou wel wat harder mogen draaien(niet regelbaar). Het ontbijt/diner is super en boven het gemiddelde! De sauna is een ander verhaal. Aparte te betalen(15 euro) en heel erg kleinschalig. Het beautycenter is subliem(aanrader de rug/nek massage)! Kortom: prima hotel als u wat concessies wilt en kunt doen aan het gebodene!

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

7A. Dijkstra15-08-2017

Leuk, bijbesteld 3 gangenmenu was niet compleet!

We hadden via touroperator geboekt. Het viel bij aankomst tegen dat een spa hotel niet standaard een badjas op de kamer had. Deze moesten we extra huren. Deze bleken nogal klein te vallen (gekrompen.)Het drie gangen diner was op zich goed, hoewel we het kalfsvlees beiden niet lekker vonden. Echt stom was dat we bij touroperator dus een driegangenmenu diner hadden bij besteld voor €29,50. Deze bleek dus zonder aardappelen en groenten te zijn. Dat mocht je dan nog bij bestellen A €3 per portie. De patat kwam in een papieren zak en niet bijzonder lekker. Echt raar dat je wordt verleid een 3 gangen diner te bestellen en dan blijkt deze niet compleet. Een volgende keer of een ander zou ik liever aanraden vlakbij te eten bij stationsrestauratie. Daarin ook een restaurant. Deze is op 150 m afstand. Ook voor het personeel niet zo leuk om mensen telkens dit te moeten vertellen. De standaardkamer was prima. We hadden om balkon gevraagd en gekregen. Het was erg warm maar gelukkig hadden we een screen, goede gordijnen en een ventilator. Dat was heel prettig. Tv was prima. Alles was keurig. Bij uitchecken bleek er €20 voor een pas op de nota te staan. Navraag leerde dat dit het sauna toegangspasje was. Deze hadden we de avond ervoor in moeten leveren. Dat was echter niet verteld en niet in uitleg weergegeven. Dus daar ging ik niet mee accoord. Tenslotte lever je alles de dag erna weer in.een ouder personeelslid gaf aan dat dit de borg was en had moeten worden tegengeboekt. Dus op letten! Ik voelde me af en toe behoorlijk een melkkoe als gast. Jammer dat ik mij eerst op moest winnen voor ik deze borg terug kreeg.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6Ouder echtpaar10-07-2017

Komen niet terug

Luxe kamer was erg kaal,hing niets aan de muur. Erg warm. Geen fohn aanwezig. 3 gangen diner was erg karig er werd door de bediening aangeraden om extra frites en groenten bij te bestellen omdat je anders met honger van tafel ging,tegen extra betaling. Hier komen wij dus niet terug!!!!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Willeke19-04-2017

Fantachtich

Heerlijk van eten, prima beden, een bijzonder goed sauna landschap, ligging direct aan het station, heel goede omgeving en heel goed personeel

Gereisd met partner in maart 2017

4 tips over Hotel Hampshire - Paping & Spa

• Maaike, 04-05-2012

Lekker gegeten bij Ekkelenkamp (3-gangen keuze maaltijd; heerlijk gegeten voor prima prijs) en Guust Flater (aanbevolen: koffie Flater !!). Voor een gezellig kopje koffie zijn wij bij Perron 7 geweest (jawel, op het station !) met zeer vriendelijk personeel.

• steefd, 01-04-2013

Saunacomplex is klein maar fijn!

• L. Oevering, 25-07-2012

Eerst maar eens kamers opnieuw inrichten en badkamers renoveren. Oftewel een complete renovatie.

1 vraag over Hotel Hampshire - Paping & Spa

• Michel, 08-10-2014

sauna

Moet in uw hotel voor gebruik van de sauna worden betaald en wat zijn de kosten?

Willem, 23-10-2014

Saunagebruik is inbegrepen bij de prijs!!

Hotel Hampshire - Paping & Spa info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Soort gerechtenFrans, Glutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna, Hammam, Hetelucht sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats