Hotel Hampshire - Paping & Spa

Hotel Hampshire - Paping & Spa
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hampshire - Paping & Spa voor je op een rij gezet:

89 reviews over Hotel Hampshire - Paping & Spa in het Nederlands

net hotel

Frank
12-7-2018

Mooi en net hotel op ongeveer 10 minuten loop afstand van Ommen en de Vecht.

Onze hotel kamer (nr.103) was erg bekrompen en benauwend en vanwege de ligging aan de voorzijde dus drukke verkeersweg erg lawaaierig. Raam maar dicht gelaten.

Wel schoon, goed uitgebreid ontbijt en erg aardige bediening.

Eerste dag 3 gangen menu genomen (verrasings menu) wat erg goed was.

Geen begruik gemaak van de spa of het zwembad.

E-bike's gehuurd in Ommen daar het hotel alleen gewone fietsen verhuurd.

Een prima hotel, maar...............

G. Norder
5-3-2018

Aankomen rijdend valt meteen het karaktervolle gebouw op met haar mooie ligging aan de bosrand op slechts 150 meter van station Ommen. Parkeren kan bij drukte wat lastiger zijn(iets verder lopen). De receptie is vriendelijk en duidelijk. Lopend door de smalle gang naar de luxe kamer(125) doet dit wat gedateerd aan. De kamer zelf heeft bad, toilet en separate douche, is ook nog eens subliem schoongemaakt en heeft zelfs een klein balkon. Wel jammer dat de kamer gehorig is en een föhn zal moeten worden geleend bij de receptie. De bedden zijn net voldoende, maar zouden wel wat steviger mogen. De luchtafvoer van de douche zou wel wat harder mogen draaien(niet regelbaar). Het ontbijt/diner is super en boven het gemiddelde! De sauna is een ander verhaal. Aparte te betalen(15 euro) en heel erg kleinschalig. Het beautycenter is subliem(aanrader de rug/nek massage)! Kortom: prima hotel als u wat concessies wilt en kunt doen aan het gebodene!

Leuk, bijbesteld 3 gangenmenu was niet compleet!

A. Dijkstra
15-8-2017

We hadden via touroperator geboekt. Het viel bij aankomst tegen dat een spa hotel niet standaard een badjas op de kamer had. Deze moesten we extra huren. Deze bleken nogal klein te vallen (gekrompen.)Het drie gangen diner was op zich goed, hoewel we het kalfsvlees beiden niet lekker vonden. Echt stom was dat we bij touroperator dus een driegangenmenu diner hadden bij besteld voor €29,50. Deze bleek dus zonder aardappelen en groenten te zijn. Dat mocht je dan nog bij bestellen A €3 per portie. De patat kwam in een papieren zak en niet bijzonder lekker. Echt raar dat je wordt verleid een 3 gangen diner te bestellen en dan blijkt deze niet compleet. Een volgende keer of een ander zou ik liever aanraden vlakbij te eten bij stationsrestauratie. Daarin ook een restaurant. Deze is op 150 m afstand. Ook voor het personeel niet zo leuk om mensen telkens dit te moeten vertellen. De standaardkamer was prima. We hadden om balkon gevraagd en gekregen. Het was erg warm maar gelukkig hadden we een screen, goede gordijnen en een ventilator. Dat was heel prettig. Tv was prima. Alles was keurig. Bij uitchecken bleek er €20 voor een pas op de nota te staan. Navraag leerde dat dit het sauna toegangspasje was. Deze hadden we de avond ervoor in moeten leveren. Dat was echter niet verteld en niet in uitleg weergegeven. Dus daar ging ik niet mee accoord. Tenslotte lever je alles de dag erna weer in.een ouder personeelslid gaf aan dat dit de borg was en had moeten worden tegengeboekt. Dus op letten! Ik voelde me af en toe behoorlijk een melkkoe als gast. Jammer dat ik mij eerst op moest winnen voor ik deze borg terug kreeg.

Komen niet terug

Ouder echtpaar
10-7-2017

Luxe kamer was erg kaal,hing niets aan de muur. Erg warm. Geen fohn aanwezig. 3 gangen diner was erg karig er werd door de bediening aangeraden om extra frites en groenten bij te bestellen omdat je anders met honger van tafel ging,tegen extra betaling. Hier komen wij dus niet terug!!!!

Fantachtich

Willeke
19-4-2017

Heerlijk van eten, prima beden, een bijzonder goed sauna landschap, ligging direct aan het station, heel goede omgeving en heel goed personeel

Uitmuntend

Dinie
24-2-2017

Heel fijn hotel met heerlijke streekgerechten! Super grote kamer, goed ontbijt en Spa in het hotel. Ommen-centrum is gezellig (winkels, cafeetjes, restaurants) waar je te voet naar toe kunt. Prachtige omgeving. ook een mooi dagje naar de geweldige dierentuin in Emmen geweest. Tegenover het hotel ligt het station, zodat men ook per trein en uitstapje kunt maken.

Heerlijk verblijf

Rimke van der Voort
10-2-2017

Saunafaciliteiten zijn geweldig: heerlijk rustig, basic maar goed. Ontbijt lekker, ligging bij het bos fijn. Minder: kamers aan de straatkant zijn gehorig (ook trein), comfort kamer die nog niet gerenoveerd is is erg gedateerd. (en het bed ook) desalniettemin lekker geslapen. Ik heb weer geboekt voor komende pasen, maar dan wel in een superior. Het eten is goed, ook in het saunarestaurant; het personeel is bovengemiddeld vriendelijk en gastgericht. We hadden een massage van 50 minuten ,die icm een verblijf in het hotel E42 kostte. fantastische massage; professionele & kundige dames. Zeker een aanrader: m.n. gezien faciliteiten/prijs/kwaliteit-verhouding.

Geweldig

Mjosje
11-1-2017

We waren met een groep senioren met de Kerstdagen. We hebben het erg goed gehad. Niets was het personeel te veel en aan elke vraag werd gehonoreerd. Het was erg fijn dat het personeel zo leuk en met geduld met deze groep senioren omging. De omgeving was ook de moeite waard. We zijn naar het tapijtmuseum geweest in Genemuiden,zeer interessant om te zien. Tweede kerstdag een high-tea in 't Laer een leuke ambiance en het was allemaal over heerlijk. Heel tevreden zijn de mensen naar huis gegaan met een ervaring rijker.

Heerlijk welness weekend gehad

Goris
18-12-2016

Wij kwamen met gemixte gevoelsn in hotel paping aan. Enkele reviews waren erg slecht. Daarom wilden wij eerst de kamer zien. Een vriendelijke receptioniste begreep het helemaal. De kamer was gerenoveerd en had nu gelukkig pvc ipv vies tapijt, maar was verder erg kaal.

Na lang twijfelen toch besloten te blijven. Hier absoluut geen spijt van gehad.wij begonnen ons verblijf met een herlijke massage en een manicure, om daarna 1 van de 5 sauna,s te bezoeken.

Geheel in een andere sfeer betraden wij die avond het restaurant. Hier haden wij een drie gangen menu. De eerste avond waren wij eigenwijs en ruilden wij delen uit het menu. Fout! Zo laten! Aangevuld met wijnarangement en extra gang rolden wij ons bed in. Zeker de buitensauna's waren leuk inclusief de jaccuzi.

Minpuntje waren de losstaande bedden waardoor je als je niet oppaste tussen de bedden viel.

Samenvattend zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten, mooi saunalandschap en gunstige prijs/kwaliteit verhouding.

Wel eten niet slapen

Margo
7-11-2016

Het eten was Super en het personeel alleraardigst.

De kamer was verschrikkelijk. Er hing een vreselijke mooslucht die niet wegging na alle chiffons vol laten lopen en een monstertje eau de toilette leegspuiten.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampshire - Paping & Spa in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampshire - Paping & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampshire - Paping & Spa scoort een 7.5 uit 10 op basis van 89 reviews.