Landhuis
Weer vandaag17°
8,5

2 reviews over Landhuis Groepsaccommodaties Olde Vechte in het Nederlands

Het kost wat, maar dan heb je wat!

Berry
15-6-2011

Zeer ruim huis met vele slaapkamers. Ligging net buiten een woonwijk. Leuke bar en grote keuken.

Gereisd Met vrienden in Fri Apr 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sfeervol huis

Wendy
21-10-2010

Ik heb hier samen met mijn familie een super leuk familieweekend gehad. Het huis heeft heel veel sfeer en ligt aan een prachtig bos. Het huis het een goeie keuken waar al het hoogst nodige aanwezig is. De Leefruimte zijn net als de rest van het huis zeer sfeervol ingericht. De kamers zijn ook prima. Prachtige locatie

Gereisd Met vrienden in oktober 2008

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Groepsaccommodaties Olde Vechte in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Groepsaccommodaties Olde Vechte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.