Vakantiepark

Geweldig

Fam. de Jong,
5-9-2018
  • Activiteiten10

Vakantiepark “De Wilde Rooos” is al 10 jaar onze favoriete vakantiebestemming. Vanaf de eerste keer voelden we ons gelijk thuis. De mooie bungalow is van alle gemakken voorzien, de bedden zijn opgemaakt en er is veel privacy. Het warme welkom, samen koffiedrinken met een kletskopje aan de grote tafel, even bijpraten heeft ons heel goed gedaan. Een mooi begin van dit voor ons speciale weekend. En dan bij binnenkomst in de bungalow een verrassing. We hebben genoten en hopen nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 14-9-2018

Familie de Jong, Al zoveel jaren onze gast.....en nu tijdens dit bijzondere weekend letterlijk samenkomen met een ieder die jullie dierbaar is. Bijzonder dat wij hier een bijdrage aan hebben kunnen leveren, door onze zorg en aandacht. Nieuwe herinneringen gemaakt.

Hartelijke groeten van ons beiden

Opnieuw geweldig!

Fam. Koopmans,
5-9-2018
  • Onderkomen10

Onze vakantie bij De Wilde Roos voelt als thuiskomen (9de keer). Hartelijke ontvangst door Harriët met koffie en een kletskopje en een leuk gesprek aan de grote tafel. Dit jaar zaten we in de Zen bungalow. Fantastische bungalow met luxe tuinset en parasol. We hebben een heerlijke week gehad en veel fietstochtjes gemaakt in een prachtige omgeving. We komen hier heel graag terug!

Gereisd met vrienden in september 2018

Fokje en Dirkje,

Al zoveel jaren onze gast.....Zo thuis! Een glimlach vormt zich om mijn lippen als ik jullie compliment laat landen. Wij zien elkaar zeker terug.

Hartelijke groeten ook van Wim.

Jenny en Henriette,
28-8-2018
  • Activiteiten9

Ik kom al vanaf het begin in vakantiepark 'De Wilde Roos' in Ommen. Dat is al zo'n 16 jaar. Altijd met mijn man en de laatste jaren met mijn dochter. Vanaf het allereerste begin voelden wij ons hier heel erg thuis. Harriet en Wim staan altijd voor je klaar en zijn goede vrienden van ons geworden. Altijd in mooie huisjes gezeten die van alle gemakken voorzien zijn. De omgeving is mooi en de plaats Ommen is gezellig om te vertoeven. Wij komen voor de rust en vermaken ons heel goed. Zoals lekker ontspannen met een boek. Wij hopen nog vele jaren te kunnen komen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Lieve Jenny en Henriette,

Inderdaad gasten kunnen vrienden worden, door alles wat we samen hebben gedeeld en voor elkaar hebben kunnen betekenen. Bijzonder om dit verwoordt te zien in jullie review. Werken vanuit je gevoel, je hart dat is werken met passie. Wat een voorrecht dat wij dit mogen doen.

Lieve groeten van ons beiden

Direct boeken

Een week in de watten gelegd bij "De WILDE ROOS"

Hans en Alie Stoopman,
27-8-2018
  • Activiteiten10

Vorig jaar hadden wij in september voor het eerst bij hun een bungalow gehuurd en dit was meer dan goed bevallen. Wij waren ook niet de enigen zo bleek al snel bij dit bezoek. Iedereen heeft uitsluitend positieve verhalen en de recensies spreken voor zich en worden ook echt waargemaakt. Dit jaar stapten wij op 17 augustus weer de gezellige “winkel/receptie” binnen van “ De Wilde Roos”. Je moet wel tijdig van huis vertrekken want zomaar even binnenkomen is er niet bij. Koffie, thee, kletskopjes en een leuk gesprek. Hebben jullie wandelplannen.? Hier is een wandelkaart. Ligt waarschijnlijk in de bungalow, maar dan zie ik de kaart wel terug. Nou, hij lag in de bungalow, maar het is tekenend voor de gastvrijheid en service. Ook nu weer een prachtige bungalow, met een luxe tuinstel, parasol, ligbed en prima kussens. Volgend jaar gaan wij weer terug, die hartelijkheid en service vanuit een diep gevoel, is in deze tijd bijna onvindbaar.

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 14-9-2018

Hans en Alie samen met jullie lieve viervoeter Lizzy..... Wij vonden het een voorrecht om jullie te mogen ontvangen als onze gasten. Oprechte aandacht en een grenzeloos vertrouwen dat is voor ons vanzelfsprekend. Het samenzijn met elkaar onder het genot van inderdaad een kletskopje en een kop koffie/thee.....vormt het begin van letterlijk thuiskomen bij De Wilde Roos. We houden van onze job! Tot volgend jaar.

Lieve groeten van ons beiden.

Fantastisch!

Dorien,
25-8-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Alles is aanwezig in het huisje en schoon. Heerlijke tuin met veel privacy. Mooie en gezellige omgeving.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 14-9-2018

Voor het eerst samen met jullie viervoeter een weekend in onze prachtige 'voel je thuis' bungalow. Niets even rust......Wat fijn dat jullie hebben genoten. De stilte hebben kunnen omarmen. Wie weet tot ziens! Hartelijke groeten ook van Wim.

Voor herhaling vatbaar

Harrie,
15-8-2018

Hartelijke ontvangst, fantastische bungalow en heel gezellig ingericht en luxe van alles voorzien bij aankomst opgemaakte bedden. Mooie omgeving en fiets routes. Wim en Harriet bedankt . Zeker voor herhaling vatbaar

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 25-8-2018

Fantastische gasten zijn jullie!

Genieten van het prachtige Vechtdal per fiets of wandelend en dan thuiskomen in onze prachtige wellness bungalow. Samen nieuwe herinneringen maken......

Tot ziens in oktober! Hartelijke groet ook van Wim

Relaxed

Fam. Verhoeven,
15-8-2018
  • Activiteiten9

Ruime, goed ingerichte bungalows in een heerlijk rustige omgeving. Zoals altijd een hartelijke ontvangst door Harriët en Wim; een goed begin van een ontspannen week.Het was zeer goed toeven in de ruime tuin met schaduwrijke bomen. Komen graag volgende jaar weer terug.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 25-8-2018

Dank jullie wel voor deze fijne beoordeling.

Al zo vaak mogen begroeten als onze gast. Rondom onze koffietafel gesprekken gevoerd, waarbij er zoveel gelijke gedachten waren en verbondenheid. Het leven vieren vandaag. Fijn dat jullie dat ook zo graag bij ons doen.

Zeker tot ziens! Lieve groet ook van Wim

Geweldig !!

Marja,
14-8-2018
  • Activiteiten10

De meest hartelijke ontvangst ooit !...een plek waar je je fijn voelt en tot rust komt . Gezellig huisje met heerlijke schaduwrijke tuin. Heerlik dat in de commerciele wereld van huisjes verhuren toch nog van dit soort pareltjes te vinden zijn !! Eigenlijk wil je dit soort adresjes voor jezelf houden maar omdat uitdelen in het hart van deze eigenaar zit delen wij met liefde deze pluim uit !!

Gereisd met partner in juli 2018

Marja,

Je woorden komen letterlijk binnen in mijn hart. Om omschreven te worden als een pareltje in deze commerciële wereld van verhuren is precies de essentie waar wij voor staan. Letterlijk de gast omarmen met onze persoonlijke betrokkenheid, service en warmte. Dank je wel!

Lieve groet ook van Wim.

superknalgeweldigfantastischvoorherhalingvatbaar!!

Marcel Stevens,
13-8-2018
  • Activiteiten9

Je wordt door Harriet en Wim welkom geheten, ze weten zelfs als ze je zien dat je er drie jaar eerder ook geweest bent.
In de bungalow zijn de bedden opgemaakt, er staat een kleine attentie voor ons klaar. Leuk. Maar belangrijker nog, de bungalow is schoon, heel schoon. De persoonlijke aandacht is heel belangrijk, zonder opdringerig te zijn. Bij het inleveren van de sleutels zijn Harriet en Wim ook aanwezig en luisteren ze graag naar hoe het verblijf geweest is.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beste Marcel,

Het grootste geschenk dat je kunt geven is oprechte aandacht! We hebben toch een fantastische job, onze gasten nieuwe herinneringen laten maken in een heerlijke echt schone 'voel je thuis' woning.

Als vanzelf ontstaat een glimlach als ik deze positieve review lees. Dank je wel Marcel!

Hartelijke groeten ook van Wim

Zeer luxe, gezellige en ruime bungalow en tuin.

Petra en Gerard van der Voort.,
10-8-2018
  • Onderkomen10

Allereerst de ontvangst door Harriët en Wim van De Wilde Roos. Een lekker bakje koffie en een praatje, gezelligheid kent daar echt geen tijd. Dan ons bungalow, wij hadden nummer 50. Zeer ruim zowel van binnen als van buiten de tuin. Je kan in de tuin vrij zitten zowel in de zon als in de schaduw en dat was de afgelopen week zeker nodig, 34 graden. Er is een carport met een ruime schuur met elektriciteit. Dan de bungalow zelf, zeer leuke en luxe inrichting en ruim. Wij waren met z'n tweeën in deze 6 persoon bungalow. Ruime slaapkamer met een lekker bed. Ruime douche met dubbelle wastafel, 2 toiletten. De keuken volledig ingericht en een zeer gezellig woongedeelte. Een zeer luxe sauna, alleen door het warme weer helaas niet gebruikt. En dan nog een wasmachine en droger. Kortom een zeer luxe en gezellige bungalow. Harriët en Wim zijn ook zeer hartelijk. Voor ons was het de eerste vakantie hier, maar zeker niet de laatst.

Petra en Gerard,

We krijgen als de Wilde Roos geen tweede kans om een eerste indruk te maken. Hoe bijzonder dat deze zo goed is geweest dat jullie alweer geboekt hebben voor volgend jaar!

Het ongedwongen samen verhalen aan onze stamtafel, het past bij ons en onze gasten voelen het als een warm bad. Voor de sauna was het inderdaad te warm, fijn dat jullie tuin zo groot is dat er altijd wel verkoeling is te vinden bij 37 graden. De sauna houden jullie tegoed volgend jaar.

Van harte welkom en tot ziens. Lieve groet ook van Wim.

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Wilde Roos in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Wilde Roos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.