Vakantiepark De Wilde Roos

Marcel Stevens,
13-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Je wordt door Harriet en Wim welkom geheten, ze weten zelfs als ze je zien dat je er drie jaar eerder ook geweest bent.

In de bungalow zijn de bedden opgemaakt, er staat een kleine attentie voor ons klaar. Leuk. Maar belangrijker nog, de bungalow is schoon, heel schoon.

De persoonlijke aandacht is heel belangrijk, zonder opdringerig te zijn.

Bij het inleveren van de sleutels zijn Harriet en Wim ook aanwezig en luisteren ze graag naar hoe het verblijf geweest is.

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 25-8-2018

Beste Marcel,

Het grootste geschenk dat je kunt geven is oprechte aandacht!

We hebben toch een fantastische job, onze gasten nieuwe herinneringen laten maken in een heerlijke echt schone 'voel je thuis' woning.

Als vanzelf ontstaat een glimlach als ik deze positieve review lees.

Dank je wel Marcel!

Hartelijke groeten ook van Wim

Zeer luxe, gezellige en ruime bungalow en tuin.

Petra en Gerard van der Voort.,
10-8-2018
  • Onderkomen10

Allereerst de ontvangst door Harriët en Wim van De Wilde Roos. Een lekker bakje koffie en een praatje, gezelligheid kent daar echt geen tijd. Dan ons bungalow, wij hadden nummer 50. Zeer ruim zowel van binnen als van buiten de tuin. Je kan in de tuin vrij zitten zowel in de zon als in de schaduw en dat was de afgelopen week zeker nodig, 34 graden. Er is een carport met een ruime schuur met elektriciteit. Dan de bungalow zelf, zeer leuke en luxe inrichting en ruim. Wij waren met z'n tweeën in deze 6 persoon bungalow. Ruime slaapkamer met een lekker bed. Ruime douche met dubbelle wastafel, 2 toiletten. De keuken volledig ingericht en een zeer gezellig woongedeelte. Een zeer luxe sauna, alleen door het warme weer helaas niet gebruikt. En dan nog een wasmachine en droger. Kortom een zeer luxe en gezellige bungalow. Harriët en Wim zijn ook zeer hartelijk.

Voor ons was het de eerste vakantie hier, maar zeker niet de laatst.

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 25-8-2018

Petra en Gerard,

We krijgen als de Wilde Roos geen tweede kans om een eerste indruk te maken. Hoe bijzonder dat deze zo goed is geweest dat jullie alweer geboekt hebben voor volgend jaar!

Het ongedwongen samen verhalen aan onze stamtafel, het past bij ons en onze gasten voelen het als een warm bad.

Voor de sauna was het inderdaad te warm, fijn dat jullie tuin zo groot is dat er altijd wel verkoeling is te vinden bij 37 graden.

De sauna houden jullie tegoed volgend jaar.

Van harte welkom en tot ziens.

Lieve groet ook van Wim.

fantastisch geen aanmerkringen nogmaals een 10

Fam . KIENHUIS,
2-8-2018
  • Activiteiten10

Dat je op een prachtig park komt

Mooie bungalow met alles erop en eraan aan

Alles Tot in de puntjes verzorgd

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 4-8-2018

Een weekend even helemaal niets hoeven, loslaten....te gast zijn bij De Wilde Roos. Samen in gesprek aan onze koffietafel met jullie beide honden eronder.

Een blijvende indruk bij mij achtergelaten. Ontroerd.

Hartelijke groet van ons beiden.

Wim en Harriët

Geweldig.

Joany,
27-7-2018

De Wilde Roos van Wim en Harriët.

Voor het eerst hier op vakantie geweest maar zeker niet voor

het laatst.

Mooie bungalow van alle gemakken voorzien. Je kan het zo gek niet bedenken of het was aanwezig. Top. Een heerlijke, luie stoel en goede tuinstoelen met kussens.

Alles schoon en netjes.

Goed bed.

Warme ontvangst!

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 3-8-2018

Hallo Joany, wat fijn dat het verblijf bij ons zo goed is bevallen. Het gevoel van thuiskomen, lekker wegzakken in je verstelbare tuinstoel met kussen, wegdromend met een goed boek en naast je een glaasje port!

Dat is zijn wie je mag zijn.....Genieten en tijd voor jezelf!

Samen bijzondere gesprekken gevoerd....

Bijzonder.....volgend jaar zomer ontmoeten we elkaar weer bij De Wilde Roos! Van harte welkom.

Hartelijke groeten ook van Wim

Fantastisch, een aanrader!

mw. de Jong,
22-7-2018
  • Activiteiten10

Voor het eerst mijn vakantie geboekt bij De Wilde Roos. Harriët en Wim jullie hebben mij verrast! Bij aankomst in de woning direct een thuis gevoel ervaren. Een compleet ingerichte woning, sfeervol, schoon en van alle gemakken voorzien met veel privacy. Ommen is een prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen.

En wat een geweldig ontvangst door Harriët en Wim. Samen koffie drinken aan de grote tafel, een leuk gesprek, alle tijd. Een fiets huren, direct geregeld. Dit is oprechte gastvrijheid. Harriët en Wim, ik had al gehoord dat een vakantie bij De Wilde Roos geweldig is en ik weet nu dat een verblijf bij jullie echt fantastisch is. Ik kom zeker nog een keer terug!!

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 4-8-2018

Freerkje, af en toe zijn er ontmoetingen die bijzonder voelen. Zaterdagmorgen toen jij de deur binnenkwam om even kennis te maken onder het genot van een kopje koffie, was er direct een thuiskomen gevoel.

Het voelt zo goed ook voor mij, dat de styling en inrichting van de bungalows ook echt in balans is.....Dat je letterlijk mag landen!

Fijn dat het verblijf bij ons je zo goed heeft gedaan.

Dat het thuisgevoel van je ouders die zoveel jaren bij ons zijn geweest ook door jou wordt ervaren.

Zeker tot ziens!

Lieve groeten ook van Wim.

Fijn verblijf gehad.

Jos Mateman,
7-7-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben het verblijf als heel positief ervaren, vriendelijke ontvangst, mooie ruime

woning , rustig park.

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 8-7-2018

Dank u wel voor uw positieve feedback. We houden van ons werk.....

Probeer elke woning een eigenheid te geven, waar balans het toverwoord blijkt te zijn.

Voorzien van alle gemakken, die ik zelf persoonlijk zou willen aantreffen.

Waarom zou u voor minder gaan?

Hartelijke groet ook van Wim.

We zijn helemaal tot rust gekomen.

Rita Truijen,
5-7-2018
  • Onderkomen9

We hebben samen met onze hond Doukje een midweek doorgebracht in een prachtig huisje van De Wilde Roos. We voelden ons er gelijk thuis. Het was ruim, heel mooi ingericht en bovendien heel schoon. Elke ochtend in de heerlijke tuinstoelen genoten van ons ontbijt, de vogelgeluiden en de rust.

Wij komen hier heel graag terug. Ook omdat de eigenaren van dit park, Harriet en Wim, met grote passie hun bungalows beheren.

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 8-7-2018

Samen met jullie trouwe viervoeter voor de allereerste keer bij ons terecht gekomen......het bleek een fijne plek. Geen wekker, geen agenda vol afspraken......Buiten zijn letterlijk de ochtend omarmen in alle rust.

Bijzonder gesprek samen.....verbinding voelend.

Wie weet tot ziens!

Met een hartelijke groet van ons beiden.

Geweldig

Niek en Ina Zuyderduyn,
2-7-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Heerlijke van alle gemakken voorziene woningen! Al voor de derde keer te gast geweest op de Wilde roos nog steeds met net zoveel plezier als de eerste keer! De omgeving nodigt uit tot fietsen en wandelen.

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 8-7-2018

Vanaf de kust letterlijk landen in ons prachtige Ommen, voor even verbonden aan onze koffietafel voor een goed gesprek.

Fijn toch om letterlijk te lezen dat het fijn is om bij De Wilde Roos te zijn.

Een opgemaakt bed, cadeautje op de tafel.

Het opengeslagen gastenboek met mijn persoonlijke woorden en gedicht geschreven met mijn trouwe vulpen.......Voel u welkom ook voor de vierde keer!

Hartelijke groet Wim en Harriët

Prachtige bungalows op een fantastische plek.

Marianne en Paul,
2-7-2018
  • Activiteiten10

Harriet en Wim Weitkamp heten ons weer hartelijk welkom bij de Wilde Roos.

Wij komen inmiddels voor de 6e keer en voelen ons direct thuis.

Zij hebben meerdere bungalows op Landgoed de Lindenbergh die heel sfeervol en met een ander thema (bijv. nautisch, industrieel en Zen) zijn ingericht. Alle bungalows zijn zeer compleet ingericht met wasautomaat, droger en horren en zijn super schoon. De bungalows liggen op grote percelen, waardoor je veel privacy hebt.

Dit keer hebben wij de Zen bungalow en zijn al direct heerlijk relaxed.

De omgeving van Ommen en het prachtige Vechtdal hebben heel veel te bieden voor zowel fietsers als wandelaars. Ook op culinair gebied kan je genieten van de heerlijke Vechtdal producten.

Na afloop nemen wij nog wat leuke aparte spulletjes mee uit het winkeltje van de Wilde Roos van Harriet, waardoor wij thuis nog heerlijk kunnen nagenieten van de fijne tijd in Ommen.

Wij komen graag nog een keer terug.

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 8-7-2018

Marianne en Paul, voor de 6e maal letterlijk thuiskomen, nu in onze prachtige nieuwe aanwinst: onze Zen woning nummer 6.

Het voelt zo goed dat jullie vakantie voor volgend jaar alweer is vastgelegd.

Met een glimlach omarm ik jullie review, ook voor ons voelt het vertrouwt.

Aandacht, een luisterend oor voor ons vanzelfsprekend, blijkbaar toch heel bijzonder.

De teksten en spreuken die overal in onze woningen te vinden zijn, komen binnen......letterlijk binnen.

Dank jullie wel, tot volgend jaar!

Hartelijke groet Wim & Harriët

Geweldig

Reuvers,
25-6-2018
  • Onderkomen10

Harriët en Wim zijn zeer gastvrije mensen! Niks is te gek en altijd in voor een praatje. Wel boeken via de wilde roos zelf! Deze bungalows van 'de wilde roos' zelf zijn absoluut netjes en goed onderhouden. En vooral goed schoon! Een aanrader! Dus voor een verblijf op de Lindenbergh altijd boeken via de wilde roos dan heeft u zeker een zorgeloos verblijf!

De Wilde Roos - Harriët, beheerder, 26-6-2018

Wat fijn Janine dat jullie verblijf bij ons zo positief is geweest. Voor ons is oprechte aandacht vanzelfsprekend! Fijn dat wij een 'voel je thuis' gevoel hebben kunnen geven. Wij wensen je samen met Gerben en jullie dochter heel veel geluk.

Hartelijke groeten Wim en Harriët

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Wilde Roos in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Wilde Roos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.