Vakantiepark De Wilde Roos

Meer vakantiepark info

275 reviews over Vakantiepark De Wilde Roos

• 2019
    9Henk en Bets24-06-2019

Al ruim 15 keer ons heerlijke periodieke uitje.

De ontvangst is al van grote klasse maar daarmee is het nog niet gebeurd want de accommodatie slaat werkelijk alles. Buitengewone (schone) bungalows met alles een verblijf zo aantrekkelijk maakt. Prachtige (mooi aangeklede) kamers, een fijne badkamer en heerlijke slaapkamers. De keuze voor hoogtezon en sauna is ook een optie.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Hannie15-06-2019

De bungalow voelt als thuis. Mooi en volledig ingericht, schoon en de omheinde tuin geeft volledige privacy. De ontvangst is uiterst vriendelijk, kortom de Wilde Roos is een aanrader. Komen graag terug

• 8Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Petronella11-06-2019

Warm welkom, genieten in sfeervolle ambiance, Top!

10 dagen genoten in een wellness bungalow van De Wilde Roos. Hartelijke ontvangst met koffie door Harriet en Wim. Je voelt je direct thuis bij hen. Warme belangstelling en zeer gastvrij. De bungalow is super gezellig, schoon en sfeervol ingericht waardoor je je direct thuis voelt. Leuk welkoms presentje en bon om in Ommen koffie met gebak te gaan drinken. Ook voor iemand met een beperkte mobiliteit is de bungalow fijn ingericht en ook het buiten terras goed bereikbaar. Badkamer zelfs met douchestoel en douchecabine zonder opstaande randen. Maar ook de bereidheid van de beheerders om aan al je wensen tegemoet te komen voelt als een warme deken. In geval van nood is het een veilig gevoel om ook dan een beroep op hen te mogen doen. Dit was ons tweede verblijf, maar wij hopen zeker weer terug te komen en te genieten op De Wilde Roos

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 10Jolanda29-05-2019

Zenn 💞

Als je houdt van rust, mooie bungalow en grote tuin met privacy dan moet je bij de Wilde Roos zijn.

• 9Familie Schendelaar23-05-2019

Wil je rust, ruimte, zeer gastvrij ontvangst, fantastisch onderkomen, schitterende omgeving ga dan naar de Witte Roos

• 9Onderkomen

• 10Els Lamsvelt20-05-2019

Thuis komen in een vakantie woning. Geweldig!

De wilde roos biedt, behalve een prachtige schone bungalow, ook persoonlijke aandacht.

• 10Thijmen den Otter15-05-2019

Goed verzorgd, mooie omgeving, hartelijk ontvangst

We komen hier al jaren. Het voelt als thuis komen. Dit keer kregen we een midweek cadeau voor onze trouwdag van de kinderen. Harriet en Wim hadden alles tot in de puntjes verzorgd. Een mooie gelamineerde cadeaubon waarop de midweek werd aangekondigd. Zelfs een persoonlijke felicitatiekaart. En bij aankomst na het altijd al zo warme ontvangst werden we ook nog verrast met koffie en gebak door hen. Wat een verwennerij. Het zijn zulke hartelijke mensen, het voelt gewoon als familie. Ze doen er alles aan om voor een onvergetelijk verblijf te zorgen. Wij komen hier al jaren. De prachtig ingerichte bungalows zijn voorzien van alle gemakken, het is er altijd schoon en natuur/omgeving is er prachtig. Wij komen hier echt tot rust!

• 9Activiteiten

• 9Henriëtte Leise van Oppen14-05-2019

Fijn hier terug te komen het gevoel "thuis zijn".

Wij waren naar aanleiding van de leeftijd van mijn tante 90 jaar in het park de Wilde Roos. Mijn man de hond en ik komen hier zeer geregeld, het bevalt ons hier super. Zo ontstond het idee om tante te verassen met een weekend naar Ommen op deze bijzondere plek. met z'n allen hebben we enorm genoten van het huis het warme ontvangst en de omgeving. we verheugen ons dan ook steeds weer om er te zijn.

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in april 2019

• 8Ina Kouwenberg13-05-2019

Geweldig

Wat een geweldig huis, nr 130, net gerenoveerd. Een warm welkom met koffie en koek.Wij waren met het gezin, kleindochter. We hebben het super gehad. Voor herhaling vatbaar.

• 7Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met vrienden in april 2019

• 10Alex Boom13-05-2019

Ongekend goede service

Voor een beurs in de IJsselhallen in Zwolle waar ons bedrijf aanwezig was waren wij opzoek naar een verblijfsplaats voor 4-6 personen, echter alle hotels in de regio waren volgeboekt. Uiteindelijk gaan zoeken en zo kwam ik bij Wim en Harriët van De Wilde roos terecht. Ik heb mijn vraag toen voorgelegd en ging er eigelijk vanuit dat ik hier ook niet terecht kon. Mijn verbazing was groot dat er kosten nog moeite gespaard werden om te voldoen aan ons verzoek. In de 17 jaar dat ik nu hotels en slaapplaatsen regel voor ons personeel tijdens beurzen ben ik nog nooit een eigenaar/locatie tegen gekomen die zo tegemoet komt aan de wensen van hun klanten. En is van ons dan ook een vanzelfsprekendheid dat ik voor de komende beurs ook hier weer boek.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Vakantiepark De Wilde Roos info