Vakantiepark De Wilde Roos

Meer vakantiepark info

275 reviews over Vakantiepark De Wilde Roos

• 2019
    9Lineke18-08-2019

Geweldig huisje op een zeer rustig park.

Een fijn huisje van alle gemakken voorzien. Zeer recent was het huisje opgeknapt, waardoor het een aangenaam verblijf was. Het park is heel rustig, maar fijn om bij te komen van de dagelijkse beslommeringen. De ontvangst was zeer gastvrij.

• 9Onderkomen

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10Bertil01-08-2019

Fantastisch ingerichte bungalow in een mooi park.

Weer genoten in de mooie bungalow van “ de Wilde Roos” in Ommen. Ook nu weer een zeer hartelijke ontvangst van Harriët en Wim Weitkamp. De bungalow erg gezellig en zeer schoon. Je voelt je er direct thuis. Ook nu weer een attentie bij binnenkomst. Van alles voorzien. Prachtige fietstochten gemaakt in de omgeving.

• 9Eetgelegenheden

• 9Marc en Marjolein31-07-2019

Fantastisch!

Een heerlijke vakantie gehad. De accommodatie tot in de puntjes verzorgd. Een warm onthaal door Harriet en Wim. Een prima uitvalsbasis voor uitstapjes.

• 8Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Ankie en Roel den hoed12-07-2019

Geweldig!!!

Wat een mooi verblijf, twee mooie e -bikes gehuurd, fijne fietstochten gemaakt, bon voor koffie en gebak bij tante Pos, in één woord geweldig!!!

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Joke en Cor, Joke, Kees en Rianne12-07-2019

Geweldig

Leuk ontvangen met wat te drinken en een kletskop. Ook nog een bon voor heerlijke koffie met gebak bij Tante Pos. Super! Het huis is werkelijk niets op aan te merken, gezellig ingericht en super schoon. Besloten tuin met zon of schaduw en een prachtig bloeiende boom. Prachtige omgeving, veel gefietst. Vriendelijke mensen. Kortom, geweldig!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Lweidgraaf05-07-2019

Fantastisch, ik voel me hier al jaren thuis.

Fantastisch! De beheerders Wim en Harriët zijn geweldig en staan altijd voor je klaar.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 10Marja Voogt03-07-2019

Helemaal uitgerust weer naar huis !

Wij waren dit jaar de gelukkige prijswinnaars van de week vakantie die De Wilde Roos ieder jaar onder haar gasten verloot. Net als vorig jaar hebben we een geweldige week gehad in een prachtige bungalow. De huisjes liggen in een zeer rustig park en we hadden de beschikking over een ruime tuin met heerlijk meubilair waar altijd een plekje in de schaduw was te vinden om te relaxen. De ontvangst is hartelijk en Wim en Harriet zijn behulpzaam en hartelijk zonder opdringerig te zijn. Ze geven je het gevoel dat je de enigste gast bent en niks is ze teveel. Hier staat de koffie klaar als je aankomt , een gezellig praatje en in de bungalow nog een mooi presentje en lekkere fles wijn. Wij blijven het een verademing vinden dat deze pareltjes nog bestaan in de wereld van vakantiehuisjes waar het toch allemaal draait om rendement en niet altijd om de gasten. Bedankt voor deze geweldige week , het was top ! Groetjes Leo en Marja

• 10Marianne en Paul28-06-2019

Fantastisch, het voelt weer als thuis

Na de hartelijke unieke ontvangst door Harriet en Wim Weitkamp van de Wilde Roos voelen wij ons direct weer thuis in Ommen. Er ligt een welkomstpakket voor ons klaar met informatie over de omgeving en een bon voor koffie met gebak in Ommen. Wim en Harriet hebben op Landgoed de Lindenbergh meerdere woningen, die door Harriet allemaal met een ander thema en zeer sfeervol zijn ingericht. De woning is werkelijk van alle gemakken voorzien zoals wasautomaat, droger en horren. De inrichting is heel compleet en de woning is keurig schoon. Alle woningen zijn vrijstaand met een goede zon ligging en een ruime tuin met heerlijk tuinmeubilair. De omgeving van Ommen leent zich heel goed om te fietsen en wandelen en ook op cultureel gebied is van alles te doen. Op culinair gebied heeft het Vechtdal veel te bieden en hebben wij ook volop van genoten. Wij hebben weer 3 weken heerlijk mogen genieten bij de Wilde Roos en komen graag nog een keer terug.

• 10Freerkje27-06-2019

Aan alles is gedacht!

Een prachtige bungalow, sfeervol ingericht, super schoon en meer dan compleet. Een warm welkom met oprechte aandacht voor de gasten. En een mooie thuisbasis voor een vakantie in Ommen. Waar je kunt genieten van de rust, mooie fiets- en wandelroutes en het gezellige centrum met de terrassen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Chris van de Werken25-06-2019

Warm gastvrij ontvangst .

de Wilde Roos is een kleinschalig vakantiepark , met een heel hartelijk warm ontvangst bij aankomst door de Fam.Weitkamp, met een heerlijk kopje koffie en wat uitleg over div. bezienswaardigheden en de omgeving. Wat een mooi sfeervol schoon gerestyld huisje, van alle gemakken voorzien tot in de kleinste details was echt alles aanwezig. En een heerlijke grote omheinde tuin, waar je heerlijk van je rust kunt genieten. En een leuk presentje stond er klaar in de bungalow. Ommen , wat een geweldige gezellige stad. Rust, ruimte en een heerlijk vakantiegevoel hebben wij er gehad.

Vakantiepark De Wilde Roos info

• BBQToegestaan