Vakantiepark De Wilde Roos

• Sauna

Contact

266 reviews over Vakantiepark De Wilde Roos in het Nederlands

• 9Petra en Gerard van der Voort21-09-2019

Heerlijke bungalow geheel compleet.

De Bungalow, nummer 50 was weer tiptop zo ook de ontvangst, lekker gezellig. De bungalow is zeer gezellig ingericht, met onder andere een sauna en zonnebank. Zeer ruim en met een lekker terras in de zon. Kregen een tegoed bon voor koffie met gebak bij Tante Pos, dat smaakte heerlijk. Ook nog wezen lunchen en diner bij Tante Pos, aanrader.

9Ligging
    9Onderkomen

• 10Jenny en Henriette15-09-2019

Heerlijk ontspannen, tot rust komen, niets moeten

Medio augustus zijn wij voor een week en een weekend op vakantie geweest in vakantiepark 'De Wilde Roos' in Ommen. Wij komen hier al vele jaren en zolang het nog kan, zullen wij dat zeker doen. Na een heel erg druk jaar i.v.m. 2 keer verhuizen en een grote verbouwing konden wij heerlijk tot rust komen en genieten in onze bungalow. Het was zoals alle voorgaande vakanties weer heerlijk en alles prima verzorgd tot opgemaakte bedden aan toe en gezellig bijgepraat. Je voelt je weer direct thuis. Het kan niet beter.

Met oudere kinderen

• 9Lia en Gerrit15-09-2019

In verband met de nieuwbouw van ons huis in Ommen, hebben wij 7 maanden een voortreffelijke
    oplossing gevonden in een mooie vrijstaande bungalow bij de Wilde Roos op de Lindenberg in Ommen. Harriet en Wim hebben ons zeer gastvrij ontvangen (Hiervoor nog onze dank)

8Activiteiten

• 9Fam. Verhoeven15-09-2019

Ontspannen

Een vakantie op de Wilde Roos voelt als thuis komen Een heerlijk verblijf in de ruime, goed ingerichte bungalows in een heerlijk rustige omgeving. Zoals altijd een warme, persoonlijke ontvangst door Harriët en Wim. Komen graag volgende jaar weer terug.

9Ligging
    7Kindvriendelijk
    9Onderkomen

• 10Lyda en Peter de Jong14-09-2019

Iin een woord geweldig

De geweldige ontvangst, de rust, de uitstraling van het interieur welk je zelden tegenkom in welke bungalow dan ook. Wij komen hier elk jaar terug en gaan voldaan huiswaarts

8Activiteiten

• 10Fam. Koopmans11-09-2019

Fantastisch, we voelen ons hier al jaren thuis!

Een warm welkom door Harriët met koffie en een kletskopje en een gezellig praatje aan de stamtafel. Dit jaar kwamen we voor de 10de keer bij de Wilde Roos en kregen een dinerbon aangeboden om dit te vieren. We hebben heerlijk gegeten bij tante Pos. Sfeervol ingerichte bungalow met opgemaakte bedden en mooi terras met goed meubilair. Een leuke attentie met een persoonlijke kaart lag in de bungalow. Weer veel gefietst door de prachtige omgeving. Bedankt voor deze fantastische week!

Met vrienden

• 10Mw. E. Weerts04-09-2019

Topvakantie in Ommen

Een topvakantie bij de Wilde Roos. Gastheer Wim en gastvrouw Harriët zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken en hebben alle tijd voor je. Niks geen gehaast. Heerlijk bijgepraat, voorzien van koffie en koek, bij de stamtafel. Reis al 10 jaar naar het park en het voelt als thuiskomen. Een attentie met een persoonlijk handgeschreven kaart stond klaar, heel leuk. De bedden waren opgemaakt. De bungalow superschoon, voorzien van horren. Mooi terras, grote parasol, goed tuinmeubilair en zowel voor als achter grote tafels. Zelfs een ligbed ontbrak niet. Bon gekregen voor koffie en gebak. Met nog twee gasten die, net als ik, ook voor de 10e keer op het park kwamen kregen we een dinerbon om dit te vieren. Harriët heeft de verbinding tussen ons gelegd en we zijn gezamenlijk uit eten geweest in Ommen. Hoe bijzonder! De omgeving is prachtig, om te fietsen, te wandelen of een boottochtje te maken.

Alleenreizend

• 10Bert Bertrand03-09-2019

Super!

Een heerlijk weekend doorgebracht in 1 van de fantastische bungalows op dit rustige park. Tot onze verrassing waren onze bedden bij aankomst al opgemaakt en lag er een attentie in de bungalow. De bungalow was bovendien superschoon en van alle gemakken voorzien. We komen zeker nog een keer terug, maar dan wel voor een week!!

Met oudere kinderen

• 8chimene de koning03-09-2019

gezellig met de hele familie genieten met elkaar.

ondanks het wat minderen weer heerlijk genoten van het huisje, we hebben ook elke avond heerlijk gelopen door het park en de omgeving, alles was netjes schoongemaakt en we hadden ook nog een lief welkoms cadeau gehad, we gaan zeker nog een keer met de hele familie naar ommen.

8Ligging
    7Hygiëne

Met vrienden

• 9Reyni Velda van den Bos03-09-2019

Fantastisch!

Ons verblijf op de Wilde Roos was wederom geweldig. Al het groen om ons heen en vooral de rust heeft ons doen genieten. Daarnaast de sfeer van Ommen en omgeving geeft ons het gevoel van 'thuis komen'...en dan de warme aandacht en het luisterend oor bij ontvangst en/of vertrek. De hartelijkheid en dienstbaarheid is hartverwarmend! Wij lomen zeker terug!

8Hygiëne

5 tips over Vakantiepark De Wilde Roos

• Henk en Bets Hokke, 16-02-2013

Voor rust, een zeer vriendelijke ontvangst en begeleiding alsmede de accommodatie is dit park zeer aanbevelenswaardig.

• Henk en Bets Hokke, 16-02-2013

Zoekt u rust en een mooie omgeving dan is De Lindenbergh uw plaats !!

• wendy, 20-08-2012

Neem je fietsen mee, het is heerlijk fietsen in de omgeving!

0 vragen over Vakantiepark De Wilde Roos

Vakantiepark info