Vakantiepark

De Wilde Roos heerlijke plek

C. Akkermans,
11-12-2018
  • Onderkomen10

Het is een heerlijk rustig park met heel veel ruimte om de prachtig ingerichte bungalow. Alles is er het voelt als thuis. Wim en Harriet zijn gezellig en gastvrij. Je kunt met alles bij hen terecht. In deze wereld waar alles draait om geld, vind je bij hen oprechte aandacht.

Gereisd alleenreizend in september 2018
De Wilde Roos, beheerder, 30-12-2018

In een wereld waar alles draait om geld, vind je bij Wim en Harriët oprechte aandacht. Bijzonder om dat te mogen ervaren maar ook om te mogen ontvangen. Dank je wel, we gaan hiermee door.

Lieve groet, Wim en Harriët

• Activiteiten10

De Wilde Roos, een park waar je warm en hartelijk ontvangen wordt door de beheerders Harriët en Wim. Je begint aan de stamtafel met koffie en het bekende kletskopje, even bijpraten over wat er allemaal heeft plaatsgevonden. Vanaf 2004 is dit een jaarlijks "Even thuiskomen bij vrienden", hierdoor is een speciale band ontstaan, die alleen mogelijk is bij De Wilde Roos. En dan na het kletsen en de koffie naar de comfortabele, met opgemaakte bedden, volledig ingerichte bungalow. Het genieten kan beginnen.

Gereisd alleenreizend in september 2018

Super welkom thuisgevoel bij de Wilde Roos!

Mw. Weerts,
6-9-2018
  • Activiteiten9

Hartelijk verwelkomd door gastheer Wim en gastvrouw Harriët bij de Wilde Roos, super schone bungalow, opgemaakte bedden. Bon bij ontvangst gekregen voor een kop koffie met wat lekkers te besteden bij een restaurant aan de Vecht en er stond een leuk kadootje op tafel met een persoonlijke handgeschreven kaart. Je voelt je er direct zeer welkom!

Gereisd alleenreizend in augustus 2018
De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 14-9-2018

Lieve Ettie,

Met een glimlach omarm ik je review...en weet dat de oprechte aandacht wederzijds is. Heel veel respect voor wie je bent en altijd bent geweest. Je bent een heel mooi mens.

Fijn dat wij samen je een 'voel je thuis' mogen geven.

Lieve groeten van ons beiden.

Fantastisch, een aanrader!

mw. de Jong,
22-7-2018
  • Activiteiten10

Voor het eerst mijn vakantie geboekt bij De Wilde Roos. Harriët en Wim jullie hebben mij verrast! Bij aankomst in de woning direct een thuis gevoel ervaren. Een compleet ingerichte woning, sfeervol, schoon en van alle gemakken voorzien met veel privacy. Ommen is een prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. En wat een geweldig ontvangst door Harriët en Wim. Samen koffie drinken aan de grote tafel, een leuk gesprek, alle tijd. Een fiets huren, direct geregeld. Dit is oprechte gastvrijheid. Harriët en Wim, ik had al gehoord dat een vakantie bij De Wilde Roos geweldig is en ik weet nu dat een verblijf bij jullie echt fantastisch is. Ik kom zeker nog een keer terug!!

Gereisd alleenreizend in juli 2018
De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 4-8-2018

Freerkje, af en toe zijn er ontmoetingen die bijzonder voelen. Zaterdagmorgen toen jij de deur binnenkwam om even kennis te maken onder het genot van een kopje koffie, was er direct een thuiskomen gevoel. Het voelt zo goed ook voor mij, dat de styling en inrichting van de bungalows ook echt in balans is.....Dat je letterlijk mag landen!

Fijn dat het verblijf bij ons je zo goed heeft gedaan. Dat het thuisgevoel van je ouders die zoveel jaren bij ons zijn geweest ook door jou wordt ervaren. Zeker tot ziens!

Lieve groeten ook van Wim.

fantastische locatie

Ilse,
8-12-2017
  • Activiteiten9

Wat heb ik genoten in het prachtige huisje van De Wilde Roos. Het huisje is van alle gemakken voorzien en is heerlijk comfortabel. De service van Wim en Harriet is echt super, ze denken heel goed met je mee en zorgen voor een heerlijk thuisgevoel. In de omgeving is van alles te doen en doordat het park aan de uitvalswegen ligt zijn deze snel te bereiken!

Gereisd alleenreizend in september 2017

De hartelijke en warme ontvangst door de beheerders Wim en Harriët, geeft een gevoel van thuiskomen.

Gereisd alleenreizend in september 2015

geweldige woningen sfeervol ingericht

janny gerrits
27-7-2016

het is een heerlijk rustig park en hele mooie omgeving je kunt er heerlijk fietsen ,zeer geschikt voor mensen die van rust en fietsen houden

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Wilde Roos in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Wilde Roos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.