Vakantiepark De Wilde Roos

Eshuis
31-10-2016
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Met 4 personen en een hond hier geweest. Alles super schoon en gezellig ingericht. Alles erop en eraan.

Mooie bungalow.

Ottens
3-8-2015

Ondanks het verschrikkelijke slechte weer hebben wij een leuke week gehad.

De bungalow was erg mooi en met een hele grote tuin. Je kon overal zitten in de zon of

in de schaduw. Heerlijke bedden en alles super schoon.

Er stond een kleine attentie van Harriët wat wij erg hebben gewaardeerd.

Ook haar winkel is een bezoekje waard (hier geeft ze ook workshops), hele leuke hebbedingetjes en de koffie staat altijd klaar met een heerlijk kletskopje.

Harriët en Wim zijn zeer gastvrij en willen alles voor je doen. Kortom een prima beheerdersechtpaar. Wij komen zeker terug!

fantastische plek en voor herhaling vatbaar

A. van Eik
7-6-2015

De algemene indruk van de accommodatie is dat de bungalow van alle gemakken is voorzien en er perfect uitzag. De luxe was voor ons ongekend.

Het uitzicht bij onze bungalow was misschien niet zo goed, maar de privacy daarentegen was zeer groot.

De accommodatie ligt net buiten Ommen in een prachtige omgeving.

Personeel is er volgens ons niet zo veel, maar de eigenaars verzorgen de verhuur en de service aan de bezoekers zelf waarbij geen enkele moeite hen teveel is.

prijs-kwaliteitverhouding is naar ons idee een heel erg sterk punt van dit park en dus prima!

Er is 1 restaurant op loopafstand van het park en wordt niet beheerd door de eigenaars van het park. Is fatsoenlijk, maar voor leukere restaurants moet je naar het dorp.

De gehele bungalow zag er zeer schoon en netjes uit.

Hele vriendelijke mensen die hart hebben voor hun klanten. De workshop van Harriet was fantastisch. Tenslotte heeft Wim de tijd genomen om de tandem klaar te zetten en een mooie route uit te leggen.

Fantastische plek

Koopmans
29-10-2014

De bungalow die wij hebben gehuurd stond op een uitstekende locatie met veel privacy en mooie terrassen.

Het is heel goed vertoeven op Landgoed De Lindenbergh

Ongelooflijk mooi en super schoon huisje.

inkieboot66
27-7-2013
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Wij verbleven in huisje 28, wat een luxe was dat zeg.

Opgemaakte bedden bij aankomst, handdoeken, theedoeken alles was aanwezig. Zelfs koffie, thee en suiker, vaatwasser tabletten ed.

Alles was super schoon, en dat terwijl er ook honden mee mochten.

Zo iets hebben we nog nooit meegemaakt. We gaan dan ook zeker nog een keer terug naar het huisje.

2007

wij zijn hier 15juni voor 1 week geweest

Michel&Esther
25-6-2007

wij zijn hier 15juni voor 1 week geweest.

Super mooi en luxe park.

Wij hadden bungalow 152, op een dubbel kavel.

Echt luxe huisjes, mooie badkamer, mooie keuken.

En een plus punt een klein vriesvak in de koelkast.(zie je ook niet overal).

Hele mooie omgeving om te fietsen.

Het centrum is op 2 km.

Een echte aanrader!!!

Mooi aangelegd park en je ziet ook dat er veel huisjes prive bewoond worden.Dus met hele mooie aangelegde tuinen enzo. Gewoon mooi om te zien.

Wij hebben hier van 4 tot 8 juni 2007 een heerlijke park

Ton en Miny Donninger
8-6-2007

Wij hebben hier van 4 tot 8 juni 2007 een heerlijke midweek gelogeerd.

Dit park verdient wat ons betreft een zeer hoge waardering.

De bungalow (nr.51) gelegen aan het water was super. Van alle gemakken voorzien en zeer schoon.

De ontvangst en behulpzaamheid van de beheerders Wim en Harriet is geweldig.

Wij komen hier ongetwijfeld terug, waarschijnlijk dit najaar nog.

Voor een ieder die op zoek is naar een heerlijke vakantie op een prachtig park met zeer luxe bungalows:

ga naar Landgoed De Lindenberg.

Wij zijn hier geweest van 6 t/m 12 april en hebben genoten

Harry en Marga Heymans
18-4-2007

Wij zijn hier geweest van 6 t/m 12 april en hebben genoten van de rust, de schitterende omgeving, de luxe van de bungalow en last but not least de gastvrijheid van de beheerders Wim en Harriet. De koffie staat hier altijd klaar, je voelt je hier dusdanig welkom dat wij besloten hebben om in het najaar als de heide in bloei staat terug te komen.Op dit park weet men wat service is, hier is men echt geinteresseerd in gasten!

Bedankt en tot ziens!

Het park is heel mooi aangelegd

MDM
17-4-2007

Het park is heel mooi aangelegd. Bungalow nr. 67 was heel mooi, luxe en zeker heel schoon. Op het park is een speeltuin voor kinderen en om het huisje is veel speelruimte (grasveld). Verder is er genoeg in de buurt te doen (wandelen, fietsen, gezellige plaatsjes bekijken etc.). Zeker de moeite waard om naartoe te gaan. Wij waren er een lang weekend en dat is toch wel snel voorbij.

2006

Mooi luxe huisje, schoon, licht en ruim, daarmee onderscheidt het zich van andere vakantieparken. We hadden net een speeltuintje naast de deur, wel leuk maar had wel uitgebreider gemogen. Rusig park, zeer prettig vertoeven. Erg veel te doen in omgeving, in de natuur en voor kinderen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Wilde Roos in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Wilde Roos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.