Vakantiepark De Wilde Roos

9,4

• Activiteiten8,6
  • Onderkomen9,6

11 reviews over Vakantiepark De Wilde Roos in het Nederlands

Thuis, als je niet thuis bent!

Lianne Wassens,
30-11-2018
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Rust, vrijheid, vakantiegevoel en tegelijkertijd een thuis.

Met Harriet en Wim heb je een warm ontvangst en altijd een plek voor een bakje koffie, een praat je of praktische hulp indien nodig. Vertrouwen in de medemens stralen ze uit in woord en gedrag.

Huis lekker ruim en van alle gemakken voorzien. Grote tuin met veel privacy. Tijdelijk op vakantie in onze eigen stad!

En dan ook nog een tuinman! Kortom; heerlijk vertoeven en een aanrader!

Geweldig

Reuvers,
25-6-2018
  • Onderkomen10

Harriët en Wim zijn zeer gastvrije mensen! Niks is te gek en altijd in voor een praatje. Wel boeken via de wilde roos zelf! Deze bungalows van 'de wilde roos' zelf zijn absoluut netjes en goed onderhouden. En vooral goed schoon! Een aanrader! Dus voor een verblijf op de Lindenbergh altijd boeken via de wilde roos dan heeft u zeker een zorgeloos verblijf!

De Wilde Roos - Harriët, beheerder, 26-6-2018

Wat fijn Janine dat jullie verblijf bij ons zo positief is geweest. Voor ons is oprechte aandacht vanzelfsprekend! Fijn dat wij een 'voel je thuis' gevoel hebben kunnen geven. Wij wensen je samen met Gerben en jullie dochter heel veel geluk.

Hartelijke groeten Wim en Harriët

Prima

Familie Smit,
4-12-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Rustig gelegen park. Goede uitvalbasis voor uitstapjes in de omgeving.

Direct boeken

Super patk in het prachtige Ommen.

stefan
27-7-2016

De volgende keer moeten we de fietsen meenemen het is daar prachtig.

Fantastisch!

Aafke
27-7-2016

Gastvrije, hartelijke ontvangst. Huizen gezellig, mooi en zeer compleet ingericht. Leuke workshops!

heerlijke rust

wendy
20-8-2012
  • Onderkomen8

Landgoed de Lindenberg is een prachtige locatie om tot rust te komen. Voor de kinderen niet echt geschikt, daar er voor hen een minimale speeltuin (2 wipkippen en 2 schommels) is. Beheerders erg vriendelijk en behulpzaam. Wel een lekker meertje waar ze dan ook gezwommen hebben toen het erg warm was. Huisjes zijn vrij gelegen, tuin rondom waardoor je de buren niet of nauwelijks hoort en ziet. Er is een eetgelegenheid waar wij geen gebruik van hebben gemaakt. Deze toonde ook erg leeg (ondanks hoogseizoen). Kortom een heerlijke plek voor rustzoeker.

• Onderkomen6
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6
  • Activiteiten3

Ommen, en dan vooral de omgeving, is prachtig. Veel te zien en te doen. Wij waren een week op Lindenbergh. We hadden er een luxe huisje geboekt. Wij vonden het niet erg luxe. Het huisje was wel groot, maar tegelijkertijd erg saai en kil. Veel kale muren, plavuizen en alles steriel wit. Wij vonden er weinig aan, en de indeling was ook nogal onlogisch. Wij zaten in nr. 101. Schoon was het wel. Het contact met de beheerders vonden wij wel bijzonder plezierig en professioneel. Het park zelf? Tja, ook een tikkie saai. Alles keurig en netjes, maar nogal levensloos. Voor kinderen ook niets te doen, maar dat wisten we van te voren. We hebben er een goede week gezeten en dat was ok. Maar we komen er niet terug. Prijs-kwaliteit verhouding in onze optiek niet helemaal in balans.

Rustig vakantieoord

Sven en Isa
4-9-2010
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Wij zijn zeer tevreden over het park en vooral over de service van gastheer Wim en gastvrouw Harriët! We boekten een bungalow met sauna en zonnebank voor een midweekje wat ervoor zorgde dat we wisten wat gedaan wanneer ons zoontje (4 maanden) sliep.

Pluspunten voor ons:

- Bungalows zijn vrijstaand en dat zorgt voor de nodige rust en privacy

- Service en klantvriendelijkheid

- Broodjesservice

- Makkelijk te bereiken en snel bij enkele bezienswaardigheden

- Ruime bungalows

- Auto kan bij de bungalow staan

Minpuntjes (ver te zoeken):

- Een park voor mensen die er graag op uit trekken. In het vakantiepark zelf is één tennisterrein en een zwemvijver.

- Het zou leuker zijn om de sauna en zonnebank in één wellnesskamertje van de bungalow te hebben in plaats van in de berging (sauna) en de bovenhal (zonnebank)

Al bij al : meer dan tevreden voor de prijs die we betaalden !

Rustig gelegen luxe park

Fam. Gerris
16-8-2010
  • Onderkomen9

Wij hebben afgelopen week onze vakantie gevierd op de Lindenbergh. Het is een mooi park en erg rustig. Zo rustig dat we onze kinderen moesten vragen om het wat rustiger aan te doen in de grote tuin. Je hoorde nl. alleen onze kinderen...Het was een van de meest luxe huisjes (nr. 56) op het park. Het was voorzien van sauna,zonnebank, wasmachne, droger en vaatwasser...Kortom een lekker weekje weg.

Alle rust

mark
3-1-2010
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Wij waren er met 2 kindjes (6-8). Leuk in omgeving = zwembad Carrousel, theater Concordia Enschede, binnenspeeltuin Almelo, kinderwandelingen VVV. Ga zeker ook naar 'Steile Oever'. Service? Superhartelijke ontvangst. Verwarming die opstaat als je toekomt (top!). Bungalow? Eerder standaard. Door lastminute wel goede prijs/kwaliteit. De absolute troef is rust!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Wilde Roos in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Wilde Roos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.