Vakantiepark De Wilde Roos

2007

Van 27 t/m 31 augustus zijn wij dit jaar voor de tweede op

Ton en Miny Donninger
2-9-2007

Van 27 t/m 31 augustus zijn wij dit jaar voor de tweede keer op dit prachtige park geweest. Deze keer met vier personen.De bungalow 51 waar we in juni gelogeerd hebben was helaas bezet. Nu hebben we bungalow 37 bewoond en deze was evenals 51 zeer compleet en schoon.

Ook nu weer werden we door de beheerders Harriët en Wim gastvrij ontvangen en van de nodige informatie voorzien.

Het weer was goed zodat we veel hebben kunnen fietsen in de zeer mooie omgeving van Ommen.

Samen met Henk en Ine hebben we opnieuw van een zeer geslaagde (maar erg korte) vakantie genoten.

Ongetwijfeld is het niet de laatste keer geweest dat we op dit prachtige en gastvrije landgoed gelogeerd hebben

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Wilde Roos in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Wilde Roos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.