Vakantiepark

Geweldig beheerders echtpaar

Hillie van der Gronde,
22-12-2018
  • Onderkomen10

Hadden voor 1 week een bungalow gehuurd. De ontvangst was geweldig. De eigenaren Wim en Harrièt ontvingen ons met koffie. Daarna naar onze bungalow. Stond een presentje op de tafel. Een fijne binnenkomst. Hebben één heerlijke week gehad. Voor ieder een aanrader.

Gereisd met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

P v d Beld,
10-12-2018
  • Onderkomen10

Zeer gastvrije ontvangst, zeer verzorgde huisjes. Het is als thuiskomen, koffie klaar met kletskopjes aan de stamtafel

Gereisd met partner in oktober 2018
De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 30-12-2018

De kletskopjes zijn weer bijgevuld, het kopje koffie staat te wachten. Een goed gesprek volgt vanzelf, in een heerlijke omgeving.

Lieve groet, Wim en Harriët

Geweldig

Fam. Van Duijn,
9-12-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Rust eñ ruimte en een prachtige omgeving

Gereisd met partner in mei 2018
De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 30-12-2018

Familie van Duijn, Vanaf de kustlijn landen bij de Wilde Roos, al zo vaak. Rust en ruimte omarmend. Tot ziens!

Hartelijke groet, Wim en Harriët

fantastisch

Fam Hergarden,
30-11-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Vriendelijke eigenaar. Kopje koffie bij ontvangst. Mooie omgeving. Bungalow en park zijn een mooie parel in de omgeving Ommen

Gereisd met partner in november 2018

Familie Hergarden,

Fijn dat de eerste indruk bij ons zo goed voelde! En dat in een prachtige omgeving, waar het genieten gewoon doorgaat.

Hartelijke groeten, Wim en Harriët

Siem Brinkkemper,
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Wij waren er een week voor de Pinkster en het was zo gezellig. Dat we bij Henrieet ge vraagd hebben of er nog iets vrij was met de Pinkster. Ze moesten toen nog snel een bungalow in orde maken maar dat was geen probleem. Nou is er bij hun nooit een probleem alles wat je vraagd doen ze voor je. Met een woord het is zo fijn om daar te zijn tot het voorjaar.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Hallo Siem,

Wat fijn toch om deze reactie te mogen ontvangen. Wij denken in oplossingen en nooit in problemen. Fijn dat jullie weer terugkomen. Voel je van harte welkom.

Hartelijke groet, Wim en Harriët

Heel fijn, Rust en Ruimte.

Joke Keukenmeester,
  • Onderkomen10

We komen alweer voor de vijfde keer bij jullie, en elk jaar verheugen we ons er op. De mooie super schone bungelow van alle gemakken voorzien, de rust van het park en de omgeving. Ommen een mooi plaatsje. Het grote wandelnetwerk.We maken nog steeds wandelingen die we nog niet hebben gemaakt. Het fietsen. Ook Harriet en Wim zijn lieve mensen die altijd tijd hebben voor een praatje maar ook de mens zien. Het hoeft niet maar is toch heel fijn als dat gebeurt. Harriet weet wat ik met onderstaande spreuk bedoel. 29 november. Een goede daad gaat nooit verloren. Wie zaait oogst vriendschap. Wie vriendelijkheid plant, verzamelt liefde. Dit was de spreuk voor vandaag en zo toepasselijk vond ik. Tot snel.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Lieve Joke,

Sommige ontmoetingen en gesprekken blijven bewaard in mijn hart. Daar is dit er een van. Bijzonder om een spreuk terug te mogen ontvangen van jou, die mij verwarmt. Dank je wel. Geniet samen en haal heel veel positiviteit naar binnen ook voor komend jaar.

Lieve groet ook van Wim

HJ van Duren,
  • Onderkomen10

Geweldig mooi schoon gezellig huisje. Heerlijke bedden en het huisje is van alle gemakken voorzien. En een warm welkom door de beheerders Wim en Harriet.Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 30-12-2018

Fijn toch dat ons welkom zo bijzonder wordt gewaardeerd, net als onze schone bungalows. Wij voelen ons blij worden door deze positieve feedback.

Hartelijke groet,

Wim en Harriët

Altijd een warm welkom voelt als thuis

Marijke,
31-10-2018
  • Activiteiten10

Weer een weekje geboekt. Helemaal super. Alles geregeld. Hadden onze kinderen en kleinkind bij ons het weekend. Wim en Harriet regelde de box en kinderstoel . Eerst een kop thee/ koffie met kletskop en bijpraten voor de vakantie begint.Echt genieten , mooi compleet huisje met sauna en zonnebank.heerlijke omgeving waar je goed kan fietsen en wandelen. Na de vakantie ook dan altijd tijd voor een praatje. En ook volgend jaar komen we zeker weer terug .

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 30-12-2018

Marijke, Elkaar ontmoeten aan onze stamtafel. Samen genieten met alles wat jullie dierbaar is. Nieuwe herinneringen maken. Bijzonder dat deze worden gemaakt bij de Wilde Roos! De kletskop pot is weer bijgevuld. Tot volgend jaar.

Lieve groet Wim en Harriët

Genieten

kees en ingrid,
29-10-2018
  • Activiteiten10

Wij zijn weer thuis na een super vakantie in de wilde roos. Deze keer hadden wij de ZEN woning geboekt, het was echt genieten, mooi ingericht, gezellig en echt alles was aanwezig. Voor de gastvrijheid , het huis, de ontvangst en natuurlijk de koffie geven wij een 10 , als het kon zouden wij meer geven. Wij komen hier zeker weer een keer terug.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 30-12-2018

Kees en Ingrid, Helemaal ZEN dat is de bedoeling van onze prachtige bungalow nummer 6. Hoe fijn dat het voor jullie weer thuiskomen was! Het leven omarmen samen, voel je welkom ook de volgende keer. Met een glimlach zie ik twee prachtige geschilderde ijsvogels op hout staan bij onze voordeur. Dank jullie wel. Lieve groet ook van Wim

Een geweldig rustoord !

H.B. Hokke,
14-10-2018
  • Onderkomen10

Totaal bekeken een geweldig verblijf voor mensen zonder kinderen met een uitstekende "begeleiding" bij aankomst en tijdens het verblijf.

Gereisd met partner in september 2018

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Wilde Roos in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Wilde Roos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.