Vakantiepark De Wilde Roos

9-12-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Rust eñ ruimte en een prachtige omgeving

fantastisch

Fam Hergarden,
30-11-2018
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6

Vriendelijke eigenaar.

Kopje koffie bij ontvangst.

Mooie omgeving.

Bungalow en park zijn een mooie parel in de omgeving Ommen

Siem Brinkkemper,
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Wij waren er een week voor de Pinkster en het was zo gezellig. Dat we bij Henrieet ge vraagd hebben of er nog iets vrij was met de Pinkster.

Ze moesten toen nog snel een bungalow in orde maken maar dat was geen probleem. Nou is er bij hun nooit een probleem alles wat je vraagd doen ze voor je.

Met een woord het is zo fijn om daar te zijn tot het voorjaar.

Direct boeken

Heel fijn, Rust en Ruimte.

Joke Keukenmeester,
  • Onderkomen10

We komen alweer voor de vijfde keer bij jullie, en elk jaar verheugen we ons er op.

De mooie super schone bungelow van alle gemakken voorzien, de rust van het park en de omgeving. Ommen een mooi plaatsje. Het grote wandelnetwerk.We maken nog steeds wandelingen die we nog niet hebben gemaakt. Het fietsen. Ook Harriet en Wim zijn lieve mensen die altijd tijd hebben voor een praatje maar ook de mens zien. Het hoeft niet maar is toch heel fijn als dat gebeurt. Harriet weet wat ik met onderstaande spreuk bedoel. 29 november. Een goede daad gaat nooit verloren. Wie zaait oogst vriendschap. Wie vriendelijkheid plant, verzamelt liefde.

Dit was de spreuk voor vandaag en zo toepasselijk vond ik.

Tot snel.

HJ van Duren,
  • Onderkomen10

Geweldig mooi schoon gezellig huisje. Heerlijke bedden en het huisje is van alle gemakken voorzien. En een warm welkom door de beheerders Wim en Harriet.Zeker voor herhaling vatbaar.

Altijd een warm welkom voelt als thuis

Marijke,
31-10-2018
  • Activiteiten10

Weer een weekje geboekt. Helemaal super. Alles geregeld. Hadden onze kinderen en kleinkind bij ons het weekend. Wim en Harriet regelde de box en kinderstoel . Eerst een kop thee/ koffie met kletskop en bijpraten voor de vakantie begint.Echt genieten , mooi compleet huisje met sauna en zonnebank.heerlijke omgeving waar je goed kan fietsen en wandelen. Na de vakantie ook dan altijd tijd voor een praatje. En ook volgend jaar komen we zeker weer terug .

Genieten

kees en ingrid,
29-10-2018
  • Activiteiten10

Wij zijn weer thuis na een super vakantie in de wilde roos. Deze keer hadden wij de ZEN woning geboekt, het was echt genieten, mooi ingericht, gezellig en echt alles

was aanwezig.

Voor de gastvrijheid , het huis, de ontvangst en natuurlijk de koffie geven wij een 10 , als het kon zouden wij meer geven.

Wij komen hier zeker weer een keer terug.

Een geweldig rustoord !

H.B. Hokke,
14-10-2018
  • Onderkomen10

Totaal bekeken een geweldig verblijf voor mensen zonder kinderen met

een uitstekende "begeleiding" bij aankomst en tijdens het verblijf.

Ons 2e Thuis!

Fam. Sloof,
10-10-2018

We komen al jaren bij de Wilde Roos en zelfs

meerdere keren per jaar en die keuze is niet voor niets. De liefste gastvrouw en gastheer ooit meegemaakt! Niets is hen te veel om het nog aangenamer voor je te maken. De bungalows zijn persoonlijk, gezellig, stijlvol en van alle gemakken voorzien waardoor je ook echt vakantie hebt. Wij houden erg van de rust en privacy die er heerst. Zelfs Figo, onze hond, is zen bij het binnenkomen bij de entree met de mooie gesprekkentafel waar je wordt ontvangen. Voor mij geen andere Nederlandse vakantie dan bij de Wilde Roos. Het voelt iedere keer weer als thuiskomen!

Super de luxe

Mieke en Joep Bodelier, Apeldoorn,
8-10-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Zeer sfeervol ingerichte luxe bungalow.

Voorzien van wasmachine en droger.

meerdere plaatsen waar je buiten kunt zitten, waardoor je steeds kunt kiezen of je in de zon danwel de schaduw wilt zitten.

vorig jaar hebben we gevraagd om een handvat in de douche en dit jaar was dit gerealiseerd. Er was ook een douchekrukje aanwezig.

De bungalow is voorzien van horren in de ramen, waardoor je binnen geen last hebt van muggen, vliegen of andere insecten.

We waren voor het derde opeenvolgende jaar te gast bij de Wilde Roos en volgend jaar zullen we weer van de partij zijn om er enkele weken tot rust te komen.

Rustig is het er zeker en de omgeving is zeer mooi wat uitnodigt tot een heerlijke wandeling of fietstocht.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Wilde Roos in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Wilde Roos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.