Vakantiepark De Wilde Roos ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Joke Keukenmeester

Heel fijn, Rust en Ruimte.

Joke Keukenmeester,
29-11-2018
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

We komen alweer voor de vijfde keer bij jullie, en elk jaar verheugen we ons er op.

De mooie super schone bungelow van alle gemakken voorzien, de rust van het park en de omgeving. Ommen een mooi plaatsje. Het grote wandelnetwerk.We maken nog steeds wandelingen die we nog niet hebben gemaakt. Het fietsen. Ook Harriet en Wim zijn lieve mensen die altijd tijd hebben voor een praatje maar ook de mens zien. Het hoeft niet maar is toch heel fijn als dat gebeurt. Harriet weet wat ik met onderstaande spreuk bedoel. 29 november. Een goede daad gaat nooit verloren. Wie zaait oogst vriendschap. Wie vriendelijkheid plant, verzamelt liefde.

Dit was de spreuk voor vandaag en zo toepasselijk vond ik.

Tot snel.