Vakantiepark De Wilde Roos

Tonen op kaart

274 reviews over Vakantiepark De Wilde Roos

• 2019
    10Gerdie en Klaas23-12-2019

Na warme ontvangst genoten in een heerlijke woning

Allereerst kregen we een na de tel.reservering per ommegaande een hartverwarmende persoonlijke mail n.a.v. een trieste gebeurtenis. Bij aankomst was er eerst koffie met iets lekkers en een fijn gesprek aan de stamtafel. Toen naar ons huis nr.6. We voelden ons direct thuis. Warme inrichting, heerlijk bed, wasmachine met droger en de comfortabele relaxstoel maakte het helemaal compleet. Bij vertrek wederom even nakletsen met een bakje koffie. Direct maar weer geboekt voor volgend voorjaar!

Gereisd met partner in december 2019

• 10Gerda van Duren22-11-2019

Echt fantastisch

Hele schone en mooie ingerichte huisjes. En een warm welkom door w en Harriet. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Marijke van Merode21-11-2019

Super eenmaal geweest ga je zeker weer terug

De Welness woning met carport en grote tuin is een heerlijke woning waar het echt thuis komen is. Met opgemaakte bedden en altijd een attentie; wij komen hier al jaren en gaan zeker weer terug.Wim en Harriet denken met je mee; zijn deze keer met onze kinderen en kleinkinderen geweest. Werd geregeld dat er kinderstoel,campingbedje en box was.bij aankomst altijd een warm welkom met thee/koffie en kletskop en een praatje. En als kers op de taart konden we nog koffie met gebak gebruiken in Ommen.In een prachtige omgeving. Voor fietsers en wandelaars genoeg te zien en ook met de auto kun je erop uit.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Marijke en Ton21-11-2019

Top , wanneer mogen we weer.

Natuurlijk zijn we dit jaar ook weer geweest, we kunnen niet meer zonder tenminste een weekje " De Wilde Roos". Even tot rust komen, genieten van en met elkaar. Zoals gebruikelijk staat bij aankomst de koffie al weer klaar en hebben we een hartelijke ontvangt van Wim en Harriet. Het voelt weer als thuiskomen. Natuurlijk is in het huisje ook alles weer top geregeld, zelf aan onze twee kleinkinderen is gedacht. Met heimwee moeten we na een week weer naar huis. Terug naar de dagelijkse gang van zaken, maar wel heerlijk uitgerust en weer vol energie. Top wederom bedankt.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Annelien11-11-2019

Geweldig. Ga zo weer. Geen ander meer

Ik ben de maand Oktober t/m half nu November nog bij de Wilde Roos. Dit was mijn 14 e x minimaal. Alleen bij Wim en Harriet Weithkamp. Anders wil ik niet. Hartelijk welkom en Liefdevolle mensen. Hart op de goede plek. Gezellig en niets is teveel. Wim heeft nog een nieuw nespresso apparaat met cups gebracht. Altijd zorgelijk en hartelijk. Als je in de sfeervolle bungalows komt staat er altijd een welkoms pressend klaar. Zelfs de kaarsen staan klaar. Zo is aan alles gedacht. Het is schoon en de bedden zijn opgemaakt. A voor mij geen ander meer. Als ik me verveelde kon ik naar voren lopen. Daar zaten Wim en Harriet met een kop koffie klaar en de pot met kletskoppen. Ik vind ze verdienen een vette 10.!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 9siem en lien10-11-2019

fantastisch gewoon

Mooie en gezellige bungalow en hartelijk ontvangen met koffie.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Aafke05-11-2019

Een park met iets extra's ... geweldig!

We komen al sinds jaren in de herfst naar De Wilde Roos. In eerste instantie 1 week en de laatste 2 jaren 2 weken. Het is hier zo heerlijk!!! De hartelijke ontvangst van Wim en Harriet is bij aankomst altijd weer een feestje. Het voelt als thuiskomen. Onze oudste dochter trouwde dit jaar vanuit huisje 6 en Wim en Harriet stonden klaar met trap, touw etc. zodat we het huisje konden versieren. Wim blies zelfs met de bladblazer de oprit schoon ! Dankzij de hartelijkheid van Wim en Harriet en het met zoveel aandacht ingerichte geweldige complete huisje hebben we ook dit jaar weer mooie herinneringen gemaakt! We kijken nu al uit naar herfst 2020!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Harrie05-11-2019

Fantastisch vakantie verblijf

Hartelijke ontvangst en tijd voor een gezellig praatje bij een kopje koffie. Rustigvakantie verblijf, mooie bungalow van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Petra en Gerard van der Voort21-09-2019

Heerlijke bungalow geheel compleet.

De Bungalow, nummer 50 was weer tiptop zo ook de ontvangst, lekker gezellig. De bungalow is zeer gezellig ingericht, met onder andere een sauna en zonnebank. Zeer ruim en met een lekker terras in de zon. Kregen een tegoed bon voor koffie met gebak bij Tante Pos, dat smaakte heerlijk. Ook nog wezen lunchen en diner bij Tante Pos, aanrader.

• 9Onderkomen

Gereisd met partner in september 2019

• 10Jenny en Henriette15-09-2019

Heerlijk ontspannen, tot rust komen, niets moeten

Medio augustus zijn wij voor een week en een weekend op vakantie geweest in vakantiepark 'De Wilde Roos' in Ommen. Wij komen hier al vele jaren en zolang het nog kan, zullen wij dat zeker doen. Na een heel erg druk jaar i.v.m. 2 keer verhuizen en een grote verbouwing konden wij heerlijk tot rust komen en genieten in onze bungalow. Het was zoals alle voorgaande vakanties weer heerlijk en alles prima verzorgd tot opgemaakte bedden aan toe en gezellig bijgepraat. Je voelt je weer direct thuis. Het kan niet beter.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

5 tips over Vakantiepark De Wilde Roos

• Henk en Bets Hokke, 16-02-2013

Voor rust, een zeer vriendelijke ontvangst en begeleiding alsmede de accommodatie is dit park zeer aanbevelenswaardig.

• Henk en Bets Hokke, 16-02-2013

Zoekt u rust en een mooie omgeving dan is De Lindenbergh uw plaats !!

• wendy, 20-08-2012

Neem je fietsen mee, het is heerlijk fietsen in de omgeving!

0 vragen over Vakantiepark De Wilde Roos

Vakantiepark De Wilde Roos info