Vakantiepark De Wilde Roos

9,4

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,6

220 reviews over Vakantiepark De Wilde Roos in het Nederlands

Altijd een warm welkom voelt als thuis

Marijke
31-10-2018
  • Onderkomen10

Weer een weekje geboekt. Helemaal super. Alles geregeld. Hadden onze kinderen en kleinkind bij ons het weekend. Wim en Harriet regelde de box en kinderstoel . Eerst een kop thee/ koffie met kletskop en bijpraten voor de vakantie begint.Echt genieten , mooi compleet huisje met sauna en zonnebank.heerlijke omgeving waar je goed kan fietsen en wandelen. Na de vakantie ook dan altijd tijd voor een praatje. En ook volgend jaar komen we zeker weer terug .

Genieten

kees en ingrid
29-10-2018
  • Onderkomen10

Wij zijn weer thuis na een super vakantie in de wilde roos. Deze keer hadden wij de ZEN woning geboekt, het was echt genieten, mooi ingericht, gezellig en echt alles

was aanwezig.

Voor de gastvrijheid , het huis, de ontvangst en natuurlijk de koffie geven wij een 10 , als het kon zouden wij meer geven.

Wij komen hier zeker weer een keer terug.

Goede wijn behoeft geen krans,

Stuivenga
23-10-2018
  • Onderkomen10

Een prachtig ,rustig en schoon park met bijzonder lieve en hartelijke gastheer en vrouw .

Je komt thuis.De warme aandacht van het verrassings pakket bij binnenkomst.Geweldig.De ruime woning,van alle gemakken voorzien,maakt het heel speciaal.Veel privacie in de ruime tuin en terras.

Bovendien prachtige omgeving om te wandelen of te fietsen. Kortom...het is volop genieten bij De Wilde Roos.

Een geweldig rustoord !

H.B. Hokke
14-10-2018
  • Onderkomen10

Totaal bekeken een geweldig verblijf voor mensen zonder kinderen met

een uitstekende "begeleiding" bij aankomst en tijdens het verblijf.

Ons 2e Thuis!

Fam. Sloof
10-10-2018

We komen al jaren bij de Wilde Roos en zelfs

meerdere keren per jaar en die keuze is niet voor niets. De liefste gastvrouw en gastheer ooit meegemaakt! Niets is hen te veel om het nog aangenamer voor je te maken. De bungalows zijn persoonlijk, gezellig, stijlvol en van alle gemakken voorzien waardoor je ook echt vakantie hebt. Wij houden erg van de rust en privacy die er heerst. Zelfs Figo, onze hond, is zen bij het binnenkomen bij de entree met de mooie gesprekkentafel waar je wordt ontvangen. Voor mij geen andere Nederlandse vakantie dan bij de Wilde Roos. Het voelt iedere keer weer als thuiskomen!

Super de luxe

Mieke en Joep Bodelier, Apeldoorn
8-10-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

Zeer sfeervol ingerichte luxe bungalow.

Voorzien van wasmachine en droger.

meerdere plaatsen waar je buiten kunt zitten, waardoor je steeds kunt kiezen of je in de zon danwel de schaduw wilt zitten.

vorig jaar hebben we gevraagd om een handvat in de douche en dit jaar was dit gerealiseerd. Er was ook een douchekrukje aanwezig.

De bungalow is voorzien van horren in de ramen, waardoor je binnen geen last hebt van muggen, vliegen of andere insecten.

We waren voor het derde opeenvolgende jaar te gast bij de Wilde Roos en volgend jaar zullen we weer van de partij zijn om er enkele weken tot rust te komen.

Rustig is het er zeker en de omgeving is zeer mooi wat uitnodigt tot een heerlijke wandeling of fietstocht.

Geweldig

A Krug
8-10-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Het is er gewoon heerlijk. Ouderwets genieten.

Top, warm en thuis

van Merode
28-9-2018
  • Onderkomen10

Wat een top locatie, en een gastvrijheid en positieve uitstraling van Harriet en Wim. Wij komen hier iedere keer weer thuis en kijken dan weer uit naar de volgende keer. Alles is keurig geregeld en mocht er ook maar iets ontbreken dan staan zij direct voor je klaar. Even gezellig bijpraten bij het aankomen en vertrek. Zeker niet van even gauw hier is de sleutel veel plezier. Nee hier wordt er de tijd genomen. De woningen zijn goed verzorgd en zoals gezegd het voelt alsof je thuis komt😄. Wij gaan nu alweer overleggen wanneer we weer even kunnen onthaasten en genieten van het warme welkom op de Wilde Roos.

Fantastisch, we komen graag terug

Riet van den Oever
17-9-2018
  • Onderkomen10

Mooi huis, veel privacy, schoon, goede bedden.

Minder vonden wij de wieltjes onder de stoelen: kan gevaarlijk zijn

Het is hier echt super fantastisch

Harriëtte Van 't Ijssel
17-9-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Alles is hier goed en heel rustig

Hier kom je echt tot je rust

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Wilde Roos in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Wilde Roos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.