Vakantiepark De Wilde Roos

Fijn verblijf gehad.

Jos Mateman
7-7-2018
  • Onderkomen10

Wij hebben het verblijf als heel positief ervaren, vriendelijke ontvangst, mooie ruime

woning , rustig park.

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 8-7-2018

Dank u wel voor uw positieve feedback. We houden van ons werk.....

Probeer elke woning een eigenheid te geven, waar balans het toverwoord blijkt te zijn.

Voorzien van alle gemakken, die ik zelf persoonlijk zou willen aantreffen.

Waarom zou u voor minder gaan?

Hartelijke groet ook van Wim.

We zijn helemaal tot rust gekomen.

Rita Truijen
5-7-2018
  • Onderkomen9

We hebben samen met onze hond Doukje een midweek doorgebracht in een prachtig huisje van De Wilde Roos. We voelden ons er gelijk thuis. Het was ruim, heel mooi ingericht en bovendien heel schoon. Elke ochtend in de heerlijke tuinstoelen genoten van ons ontbijt, de vogelgeluiden en de rust.

Wij komen hier heel graag terug. Ook omdat de eigenaren van dit park, Harriet en Wim, met grote passie hun bungalows beheren.

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 8-7-2018

Samen met jullie trouwe viervoeter voor de allereerste keer bij ons terecht gekomen......het bleek een fijne plek. Geen wekker, geen agenda vol afspraken......Buiten zijn letterlijk de ochtend omarmen in alle rust.

Bijzonder gesprek samen.....verbinding voelend.

Wie weet tot ziens!

Met een hartelijke groet van ons beiden.

Geweldig

Niek en Ina Zuyderduyn
2-7-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Heerlijke van alle gemakken voorziene woningen! Al voor de derde keer te gast geweest op de Wilde roos nog steeds met net zoveel plezier als de eerste keer! De omgeving nodigt uit tot fietsen en wandelen.
De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 8-7-2018

Vanaf de kust letterlijk landen in ons prachtige Ommen, voor even verbonden aan onze koffietafel voor een goed gesprek.

Fijn toch om letterlijk te lezen dat het fijn is om bij De Wilde Roos te zijn.

Een opgemaakt bed, cadeautje op de tafel.

Het opengeslagen gastenboek met mijn persoonlijke woorden en gedicht geschreven met mijn trouwe vulpen.......Voel u welkom ook voor de vierde keer!

Hartelijke groet Wim en Harriët

We hebben een aantal aanbieders voor De Wilde Roos voor je op een rij gezet:

Prachtige bungalows op een fantastische plek.

Marianne en Paul
    2-7-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Harriet en Wim Weitkamp heten ons weer hartelijk welkom bij de Wilde Roos.

Wij komen inmiddels voor de 6e keer en voelen ons direct thuis.

Zij hebben meerdere bungalows op Landgoed de Lindenbergh die heel sfeervol en met een ander thema (bijv. nautisch, industrieel en Zen) zijn ingericht. Alle bungalows zijn zeer compleet ingericht met wasautomaat, droger en horren en zijn super schoon. De bungalows liggen op grote percelen, waardoor je veel privacy hebt.

Dit keer hebben wij de Zen bungalow en zijn al direct heerlijk relaxed.

De omgeving van Ommen en het prachtige Vechtdal hebben heel veel te bieden voor zowel fietsers als wandelaars. Ook op culinair gebied kan je genieten van de heerlijke Vechtdal producten.

Na afloop nemen wij nog wat leuke aparte spulletjes mee uit het winkeltje van de Wilde Roos van Harriet, waardoor wij thuis nog heerlijk kunnen nagenieten van de fijne tijd in Ommen.

Wij komen graag nog een keer terug.

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 8-7-2018

Marianne en Paul, voor de 6e maal letterlijk thuiskomen, nu in onze prachtige nieuwe aanwinst: onze Zen woning nummer 6.

Het voelt zo goed dat jullie vakantie voor volgend jaar alweer is vastgelegd.

Met een glimlach omarm ik jullie review, ook voor ons voelt het vertrouwt.

Aandacht, een luisterend oor voor ons vanzelfsprekend, blijkbaar toch heel bijzonder.

De teksten en spreuken die overal in onze woningen te vinden zijn, komen binnen......letterlijk binnen.

Dank jullie wel, tot volgend jaar!

Hartelijke groet Wim & Harriët

Geweldig

Reuvers
    25-6-2018
    • Onderkomen10

Harriët en Wim zijn zeer gastvrije mensen! Niks is te gek en altijd in voor een praatje. Wel boeken via de wilde roos zelf! Deze bungalows van 'de wilde roos' zelf zijn absoluut netjes en goed onderhouden. En vooral goed schoon! Een aanrader! Dus voor een verblijf op de Lindenbergh altijd boeken via de wilde roos dan heeft u zeker een zorgeloos verblijf!
    De Wilde Roos - Harriët, beheerder, 26-6-2018

Wat fijn Janine dat jullie verblijf bij ons zo positief is geweest. Voor ons is oprechte aandacht vanzelfsprekend! Fijn dat wij een 'voel je thuis' gevoel hebben kunnen geven. Wij wensen je samen met Gerben en jullie dochter heel veel geluk.

Hartelijke groeten Wim en Harriët

Opnieuw geweldig !

Mimi van Drie
    17-6-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen10

Voor de derde keer naar de Wilde Roos geweest, deze keer als “ uitje” voor mijn ouders van 82 en bijna 84 jaar. Na de zeer hartelijke ontvangst van Harriet en Wim hebben wij een geweldige week in huisje 102 gehad. We hadden een arrangement inclusief koffie met iets lekkers en een diner, ook dit was heel goed en zeker een aanrader. De bungalow was smaakvol ingericht, schoon en heerlijk dat de bedden opgemaakt waren.

Twee kleine puntjes ter aanvulling: ik mis een haakje in de badkamer (bv boven wc-rol) om je handdoek op te hangen tijdens douchen en in de doucheruimte mis ik een plankje of rekje waarop of waarin je je shampoo etc even kwijt kan. Nu moet je het op de grond zetten en naarmate je ouder wordt is dat lastiger.

De Wilde Roos - Harriët, beheerder, 26-6-2018

Hallo Mimi, hoe bijzonder dat een gekochte motor de verbinding vormt voor jullie verblijf bij ons. Met een glimlach denk ik terug aan ons gesprek aan onze stamtafel. Hoe waardevol om samen met je ouders nieuwe herinneringen te maken.

Opgemaakte bedden, een welkomst tasje op de tafel....fijn toch!

Inmiddels hebben wij je aandachtspunten al in uitvoering!

Er komt ook een goede hand/steungreep in de douche.

Dank je wel voor het meedenken.

Verheug me op onze volgende ontmoeting.

Hartelijke groeten van ons

Wim en Harriët

Heerlijke vakantie, voor herhaling vatbaar.

Arienne
    15-5-2018
    • Onderkomen9

Mooie, ruime bungalows in een groene omgeving. Schoon, alle ramen voorzien van horren. Zeer vriendelijke ontvangst door Wim en Henriette. Ze maakten, dat we ons welkom voelden. Alles heerlijk relaxed. Prima vakantie.
    De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 26-6-2018

Arienne, oprechte aandacht is het mooiste geschenk dat je iemand kunt geven. Fijn dat dit ook zo is ervaren. Het gevoel van thuiskomen, dat is onze missie voor onze gast.

Wie weet tot een nieuwe ontmoeting!

Hartelijke groeten van ons beiden.

Wim en Harriët

Echt een park met persoonlijke aanpak

Marijke van M
    14-5-2018
    • Activiteiten10
    • Onderkomen10

Elke keer dat je naar de wilde roos gaat voelt het steeds meer als thuiskomen . Wim en Harriet hebben altijd koffie/thee met wat lekkers klaar staan als je komt. En altijd een praatje.Huisje is compleet ingericht ; mocht je wat missen geef het door.
    De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 26-6-2018

Marijke en Ton, jullie zijn inmiddels zo thuis bij ons....altijd weer fijn om elkaar te ontmoeten. Diepgaande gesprekken.

Nu een weekendje samen geweest. In september een weekje bij ons het leven vieren samen met een ieder die je dierbaar is! Welkom.....

Groetjes Wim en Harriët

• Activiteiten7
    • Onderkomen8

Zeer hartelijke ontvangst door Harriët en Wim Weitkamp, dan weet je dat je verblijf al bijna geslaagd is. De voortreffelijk ingerichte bungalow, de schitterende omgeving en het mooie weer doen de rest.

Zelfs een geknapte fietsband kan de pret niet drukken, want Wim is snel ter plaatse met een andere fiets. Chapeau!!!!

Minpuntje was dat de kamer overdag erg warm werd in de zon, er was geen zonwering. Het afscheid is weer zeer hartelijk, weer koffie en koekjes. Zeker de moeite waard om hier nog een keer terug te komen.

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 26-6-2018

Hallo Piet, een bijzondere uitspraak die ik nooit vergeten ben is: 'Je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken'....Wat fijn dat deze zo positief was. Wij denken in oplossingen, niet in problemen! Dus een lekke band is geen issue.

Wat de warmte in de kamer betreft, dit heeft zeker onze aandacht.

Wie weet tot ziens....de koffie staat klaar!

Hartelijke groeten Wim en Harriët

Genieten!!

Reyni
    8-5-2018
    • Activiteiten8
    • Onderkomen9

Samen met mijn moeder hebben we weer geweldig genoten!

Het is een heerlijk rustig gelegen park in een mooie omgeving, net buiten de gezellig stad Ommen! De bungalows zijn netjes en warm ingericht, van alle gemakken voorzien...een fijne plek om te ontspannen.

Bovendien voelen wij ons steeds weer bijzonder welkom door de warme ontvangst...!

Wij komen zeker terug!!

De Wilde Roos, Harriët, beheerder, 26-6-2018

Hallo Reyni, met sommige gasten voel je een verbinding. Dat heb ik zeker met jou. Het is geweldig om te zien dat jullie samen zo genieten.

Alle oprechte aandacht die je moeder krijgt.

Fijn dat onze Zen woning zo goed bevallen is inclusief ligbed.....GENIETEN met hoofdletters.

Tot ziens.

We hebben een aantal aanbieders voor De Wilde Roos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Wilde Roos in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Wilde Roos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Wilde Roos scoort een 9.3 uit 10 op basis van 192 reviews.