Camping De Kleine Wolf

• 9.2Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

• Jacuzzi
Meer camping info

In het Overijsselse Ommen verblijf je op Camping De Kleine Wolf. Het enthousiasme over het animatieteam is groot. Bij slecht weer kun je terecht in het binnenzwembad, terwijl je bij goed weer buiten baantjes trekt. In het ultra moderne sanitairgebouw relax je in een ligbad of jacuzzi met sterrenhemel. Op steenworp afstand van Hoogengraven.

Contact

665 reviews over Camping De Kleine Wolf

• 2019
    8Fam Uenk16-08-2019

Helemaal top!

Het is hier fantastisch. We zitten al 3 jaar op een mooi veldje. Leuke mensen leren kennen in die jaren. Veel gezelligheid en een lekker muziekje op het veld. Lekker leven in de brouwerij. Qua sanitair is het top voor elkaar. Wordt veel schoongemaakt. Het zwembad mag idd wel wat groter en spectaculairder. Vooral voor de wat oudere kinderen. Maar hoorde dat daar plannen voor zijn. Qua animatie is het goed. Vuurwerkshow blijft gaaf. Gewoon een top camping! Tot volgend jaar!

• 9Staat v/h sanitair

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste familie Uenk, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Fijn dat jullie een fantastisch verblijf hebben gehad op de Kleine Wolf! Graag tot volgend jaar!

• 10Chantal14-08-2019

uitmuntend!!

geweldige camping. mooie plaatsen, super animatie, goed binnen- en buitenzwembad, binnenspeeltuin. goede horeca, prima cafetaria en geweldig lekkere pizza's. top service. mega spooktocht. voor jong tot oud. in de omgeving vanalles te doen. allemaal TOP dus. echt de moeite waard om een keer te gaan kamperen. wij gaan volgend jaar voor het 5e jaar en de 6e keer en het wordt met het jaar beter, gezelliger, mooier en leuker!!

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Chantal, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze geweldige review te schrijven. Fijn dat u de Kleine Wolf een geweldige camping vindt. Tot volgend jaar!

• 10Martijn14-08-2019

Fantastisch, we komen volgend jaar terug!

Echt een supercamping, we zijn voor het eerst gaan kamperen, maar als dit de maatstaaf is voor een topcamping zijn wij dik tevreden. Sanitair op en top schoon en van smorgens tot savonds netjes bijgehouden. Animatie ook top en inventief, zoals bijvoorbeeld de silent disco voor kinderen was geniaal!

• 9Eetgelegenheden

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Martijn, hartelijk bedankt voor uw review. Wat gaaf dat jullie voor het eerst gingen kamperen! Fijn dat u de Kleine Wolf een supercamping vindt en dat u dik tevreden bent. Tot volgend jaar!

• 9Nathasja13-08-2019

geweldige vakantie

Super mooie schone camping. De kampeer plaatsen zijn mooi groot. Auto erbij naast is ook heel fijn. Toilet en douchen altijd schoon en zelfs geen rijen in het hoogseizoen 💪. In de supermarkt kun je bijna alles halen en qua prijs verhouding is het ook goed te doen. Wij hebben ons dit jaar ook weer top vermaakt en gaan volgend jaar voor de 5e keer 😊👍💪

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Nathasja, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wat fijn om te lezen dat u de kleine Wolf een super mooie en schone camping vindt. Tot volgend jaar!

• 9Bos10-08-2019

Mooie overzichtelijke camping

Echt een super leuke en overzichtelijke camping. Grote complimenten voor het personeel van het zwembad vriendelijk, alles super netjes en schoon, en letten zeer goed op!!! Personeel voor het sanitair ook top zelden zulk schoon sanitair meegemaakt op een camping . Buitenzwembad mag groter voor het aantal gasten op de camping helemaal met mooi weer was het zoeken naar een plekje in het zwembad. Wij komen volgend jaar weer terug.

Anne-Sophie, Receptioniste, 13-08-2019

Beste familie Bos, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wat fijn om te lezen dat u de Kleine Wolf een super leuke en overzichtelijke camping vindt. De complimenten voor ons zwembadpersoneel en onze schoonmaaksters zullen wij zeker aan hen doorgeven. Tot volgend jaar op de Kleine Wolf!

• 7Maudjuh09-08-2019

Vriendelijke sfeer gemist.

De camping heeft zeer goede facaliteiten. Ook het personeel verricht goed werk. De sfeer welke onder canpinggasten heerst is helaas individualistisch. De avondactiviteiten van de camping zelf produceren zeer veel geluid tot zeer laat. De camping zelf houdt zich zeker niet aan de gestelde nachtrust tijden. Logischer wijs dat de gasten dit ook niet doen. De goede faciliteiten zijn niet toereikend voor het grote aantal gasten welke in hoogseizoen verblijven. Dus ervaar je als gast ook altijd drukte. Wij waren met jonge kinderen, camping richt zich echter ook op de tieners. Wij voelden er ons dus als gezin net kinderen tot 9 jaar niet helemaal prettig, jammer want dat is zeker wat de camping wil uitstralen.

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Anne-Sophie, Receptioniste, 13-08-2019

Beste Maudjuh, hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over de faciliteiten op de Kleine Wolf en het personeel. Maar wat jammer dat u de sfeer onder de campinggasten minder prettig vond. Wij zijn een camping voor alle leeftijden en richten ons dus niet alleen op kinderen tot 9 jaar. Wij willen dat iedereen zich vermaakt op de Kleine Wolf en daardoor organiseren wij voor al onze gasten vele speciale activiteiten. Zoals in de avonden bijvoorbeeld musicals (eventueel opgevoerd door kinderen), spannende avondspellen, vuurwerkshows, flyboardshows ondersteund met een lasershow, een pleinfeest et cetera. Deze activiteiten zijn echter altijd op tijd afgelopen. Bovendien vragen wij onze gasten om vanaf 23.00 uur rust in acht te nemen, waar een nachtwacht iedere nacht op controleert. Bij eventuele overlast had u hem kunnen bellen of sms’en. Wie weet tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

• 10Fam orsel09-08-2019

2 weken op kleine wolf gestaan met de caravan . Super animatie team .bijna elke dag avond wat te doen. Goeie eetgelegenheid supermarkt zwembad douches zijn nieuw . Kortom genieten op de kleine wolf.ga zo door.

Anne-Sophie, Receptioniste, 13-08-2019

Beste familie Orsel, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Wat fijn om te lezen dat u de Kleine Wolf een fantastische camping vindt en dat u zo tevreden bent over het animatieteam, de eetgelegenheden, de supermarkt, het zwembad en de douches. Tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

• 10Patrick Heinen09-08-2019

Nooit meer wat anders dan De Kleine Wolf

Super camping, ruime plekken, top animatieprogramma en team. Geheel zorgeloos verblijven voor jong en oud. Zijn er nu voor de 3e x en al gereserveerd voor 2020.

Anne-Sophie, Receptioniste, 13-08-2019

Beste Patrick, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat een eer dat jullie nooit meer wat anders willen dan naar de Kleine Wolf! Tot volgend jaar!

• 10Christa Genegel09-08-2019

Supercamping!!

SUPER camping met veel animatie en netjes en schoon sanitair. Leuk zwembad en heerlijk bos direct achter de camping. Een aanrader als camping van het jaar!!

• 9Eetgelegenheden

Anne-Sophie, Receptioniste, 13-08-2019

Beste Christa, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wat fijn om te lezen dat u de Kleine Wolf een supercamping vindt. En wat een compliment dat u de Kleine Wolf de Anwb Camping van het Jaar 2020 vindt! Tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

• 9Rilana Westbroek04-08-2019

Geweldig!!!

Wat hebben wij een geweldige vakantie gehad! Prachtig veld, mooie camping, toiletgebouwen echt super luxe en bovenal schoon, animatie super enthousiast, originele activiteiten, musicals erg leuk, candlelight, spooktocht en knutseluurtjes erg leuk en gezellig! Mooi zwembad, en leuke binnenspeeltuin! Gezellige pleinfeesten en leuke dingen te doen in de omgeving. Bob en babet erg leuk voor jong en oud! En de dames bij de receptie heel vriendelijk altijd!

Wij zijn zo enthousiast dat wij direct weer geboekt hebben voor volgend jaar!

2 kleine puntjes ter verbetering misschien:

• WiFi was echt slecht helaas
    • Service bij de snackbar duurde erg lang, aantal keer geweest en duurde soms 30 min voordat de bestelling klaar was.

Maar al met al gewoon top! Tot volgend jaar!!!!

Anne-Sophie, Receptioniste, 09-08-2019

Beste Rilana, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad op de Kleine Wolf! Wat betreft de WiFi; wij hebben contact gehad met onze externe partij die het WiFi-netwerk verzorgd. Zij hebben onderzoek uitgevoerd en hieruit is helaas gebleken dat enkele instellingen niet goed stonden. Dit is inmiddels aangepast. Verder is het vooral op aankomst- en vertrekdagen rond etenstijd drukker in onze snackbar dan op andere dagen. Mede daarom hebben we een extra snackbar waar u terecht kunt voor patat, basic snacks en pizza’s. Tot volgend jaar!

Camping De Kleine Wolf info

• SchaduwplaatsenAanwezig