Camping De Kleine Wolf

• 9.2Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

• Jacuzzi
Meer camping info

In het Overijsselse Ommen verblijf je op Camping De Kleine Wolf. Het enthousiasme over het animatieteam is groot. Bij slecht weer kun je terecht in het binnenzwembad, terwijl je bij goed weer buiten baantjes trekt. In het ultra moderne sanitairgebouw relax je in een ligbad of jacuzzi met sterrenhemel. Op steenworp afstand van Hoogengraven.

Contact

665 reviews over Camping De Kleine Wolf

• 2019
    6Bob Pieterse25-08-2019

Raar dat ze regels aanpassen

We hebben geboekt voor het 3 de jaar maar ze passen gewoon de regels aan als je er bent nu mogen ze van buiten de camping komen zwemmen en nu dachten wij de laatste week vakantie is het wat rustiger in het zwembad maar nu dat alles van buiten het park er ook in mogen is het zo druk dat je geen plekje meer hebt en dan ga je naar de receptie om dat er op hun site staat van buiten het park mogen ze pas weer na de vakantie gebruik maken van het zwembad en dan laat je het lezen en wat zegt de baas dan . Dan pas ik de site aan want het is rustig genoeg ( maar je heb geen plek om te zitten ) heel raar

• 7Staat v/h sanitair

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Bob, hartelijk bedankt voor uw review. Wat een eer dat u al voor het 3e jaar voor de Kleine Wolf heeft gekozen! Maar wat jammer dat u de camping na 3 jaar nu alleen beoordeelt op basis van het aantal gasten in ons zwembad. Wij laten alleen niet-campinggasten toe in ons zwembad buiten de schoolvakanties en buiten het hoogseizoen. Dit staat ook op onze website vermeld. Wie weet tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

• 8Marco en Anita25-08-2019

Mooi leuk gehad

Mooie vakantie gehad Met lekker weer Nu weer arbeiden

• 7Staat v/h sanitair

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Barry, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat jullie genoten hebben op de Kleine Wolf. En wat een eer dat u volgend jaar weer voor de Kleine Wolf kiest. Tot volgend jaar!

• 9Cindy25-08-2019

Super !!!

Top camping !! Super schoon sanitair !!!! Leuke animatie ! En een geweldige indoor speelhal en bmx baan de rest was ook top al met al top camping

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Cindy, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u de Kleine Wolf een topcamping vindt! Tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

• 9Barry24-08-2019

Genoten!

Alles wat je zoekt op een gezins-camping is hier aanwezig... Sanitair is zo schoon als de gebruikers het achterlaten. Ik bedoel daar mee te zeggen dat, als het een rommeltje is, het zeker niet aan de schoonmakers ligt. Je ziet ze geregeld in de gebouwen. Echt een camping voor heel jong, jong, tieners en oudere(n). Voor minpunten moet je op deze camping echt zoeken. Wij hebben ze niet gevonden!

Onze manier van op vakantie gaan is dat we ieder jaar een andere camping aandoen. Voor deze camping zouden we wel een uitzondering willen maken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Anita24-08-2019

Top camping

Een topcamping waar wij al 7 jaar met veel plezier heen gaan. Sanitair is erg schoon. Volgens mij waren ze de hele dag bezig in 1 toiletgebouw. Er was ook duidelijk gewaarschuwd om het schoon achter te laten ivm een nare ervaring. Bij de koolmees extra toiletten bijgekomen helemaal top. Leuke dingen te doen voor de kids. Colorrun zwemdisco spooktocht film musical etc. Snacks en ijs ook erg goed. Super vriendelijk personeel die altijd wel even aandacht hadden voor onze zoon met een beperking. Bij hem viel Bob en Babet erg in de smaak als die over de veldjes reden. Minpuntjes vond ik toch wel dat de wifi niet gratis is . Bij een 5 sterren camping verwacht ik dit toch wel. En jammer dat jullie van provider zijn veranderd. Ziggo was er nu niet meer bij....waardoor er geen formule 1 gekeken kon worden. En de nieuwe tegels bij het buiten zwembad zijn erg glad. Dat is erg jammer want het lijkt erg mooi.

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Anita, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. Wat een eer dat u al voor het 7e jaar heeft gekozen voor de Kleine Wolf! De extra kosten voor het WiFi-netwerk zijn niet berekend in de verblijfskosten. We zullen er zeker over nadenken om volgend jaar de WiFi gratis aan te bieden. Verder stopt Ziggo met het uitzenden van analoge televisie, waardoor wij over zijn gegaan naar een andere provider. Gelukkig hebben we de Formule 1 en andere belangrijke sportwedstrijden regelmatig op groot scherm uitgezonden. Verder zijn de tegels die bij het buitenzwembad liggen goedgekeurd door de Provincie. Fijn dat u verder erg tevreden bent over het sanitair, de animatie, de horeca en het personeel. Wie weet tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Randi van Drie21-08-2019

prima camping, mooie omgeving.

Het is een prima camping. Voor ons wel eenmalig omdat ik geen wow factor had,verder echt prima. Animatie is goed maar niet echt supergoed. Er werd niet veel voor volwassenen gedaan, bv een toernooitje of zo. Er is veel te doen in omgeving! De schoonmaak kan ik kort over zijn: kan niet beter! superschoon!! nog nooit iets vies of vervelends gezien. heerlijk! zwembad is zoals bij vele campings beetje klein.. binnen dan. En erg lawaaierig. Wel fijn dat je in de ochtend even rustig baantjes kan trekken. Zou fijn zijn als ze even wachten met schoonmaken ivm herrie. Maar is maar 1 keer gebeurt. minpunt is dat er geen gratis wifi is. In deze tijd vind ik dat wel er bij horen. je betaalt genoeg en dan hoort dat er wel bij. (ook omdat de animatie alleen te zien is via een app..wel weer goed voor milieu..)verder een fijne tennisbaan. midgetgolf wel weer duur.Tip: neem minder sticks en doe samen...)fijne vakantie gehad. personeel erg vriendelijk!!

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Randi van Drie, hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad op de Kleine Wolf. Wat betreft uw opmerking over de activiteiten voor volwassenen; wij organiseren wel degelijk activiteiten voor volwassenen. Denk bijvoorbeeld aan de gezellige pleinfeesten, bingo’s, vuurwerkshows, spooktochten, flyboardshows, klootschieten, fietspuzzeltochten, koesafari, spannende avondspellen etcetera. We zullen daarnaast gaan bespreken om meer sportactiviteiten aan te bieden voor volwassenen. De kosten voor het WiFi-netwerk zijn niet berekend in de verblijfskosten, omdat niet iedereen gebruik wenst te maken van het WiFi-netwerk. We zullen er voor volgend jaar zeker over nadenken om dit gratis aan te bieden. Wie weet tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

• 10Bart20-08-2019

Gezellige top camping!

De Kleine Wolf blijft voor ons de top camping van Nederland! Ze blijven zich continue verbeteren en willen het echt goed doen voor de gasten . De toiletgebouwen zijn ongekend mooi voor een camping, de animatie ansich is van een goed niveau maar de vuurwerkshow, flightboardshow, spooktocht, pleinfeesten, colour run, schuim- en poolparty geven net dat kleine beetje extra's. Horeca is meer dan prima. De eerlijkheid gebied te zeggen dat wij na 3 jaar Beerze Bulten en al 4 keer de Kleine Wolf best een keer een andere omgeving zouden willen zien dan de Vechtstreek. Echter hebben ook bij ons de kinderen een grote stem in de keuze van de camping. En dus gaan we volgend jaar, met heel veel plezier overigens, 'gewoon' weer naar de Kleine Wolf.

• 10Eetgelegenheden

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Bart, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review te schrijven. Wat een compliment dat de Kleine Wolf voor u de top camping van Nederland blijft. Wij blijven ons inderdaad continue verbeteren en zullen er altijd alles aan doen om u een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Wat fijn dat u dit als gast ook zo ervaart en wat een eer dat u volgend jaar weer voor de Kleine Wolf kiest! Tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Jeffrey & Lisa19-08-2019

Súper!

Fantastische camping! Voor volgend jaar opnieuw geboekt! Vanaf dag 1 zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. Zwembad zowel binnen als buiten top, ruimte genoeg! Animatie volop aanwezig en ieder moment van de dag wel iets te doen! Kinderen(maar ook volwassenen) hebben hier de tijd van hun leven. Sanitair wordt iedere dag meerdere keren schoongemaakt, superschone indruk evenals de camping in alle opzichten. Veldjes zijn gezellig, ruim en overzichtelijk opgezet. Ondanks dat het restaurant er verzorgd en keurig uitziet, verdient deze veel meer aandacht in aanbod, bediening, hygiëne en gastvrijheid. Ijssalon verdient een dikke pluim!!

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Jeffrey & Lisa, hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u de Kleine Wolf een fantastische camping vindt en dat u en uw kinderen de tijd van hun leven hebben gehad. Wie weet tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam Noorman17-08-2019

Top camping

Voor de 2e keer hebben wij weer enorm genoten op de camping de Kleine Wolf, dit begon al met een super vriendelijk ontvangst door de receptie. Onze kinderen, maar ook wij hebben ons geen seconde verveeld, wat een vermaak! Niks is hier te gek, vuurwerkshow, spooktocht, bingo, colorrun, paardrijden, schuimparty. Onze dochter had het geluk mee te mogen op het flyboard, wat een zeer mooie en unieke ervaring was. Ondanks dat het weer niet altijd even mooi was, hebben we dit niet als vervelend ervaren. Er hangt een gezellige sfeer op de camping en alles wordt keurig schoongehouden. Een klein minpuntje is dat er extra betaald moet worden voor wifi, om de app met activiteiten bij te kunnen houden. Mocht dit kosteloos worden dan wordt het voor ons een 10!

• 8Eetgelegenheden

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste familie Noorman, hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn dat jullie voor de 2e keer enorm hebben genoten op de Kleine Wolf en dat u zo tevreden bent over de activiteiten georganiseerd door ons animatieteam. Wat betreft uw opmerking over de extra kosten voor het WiFi-netwerk; deze kosten hebben wij niet standaard in de verblijfskosten berekend, omdat niet iedereen gebruik wil maken van de WiFi. Maar we zullen er zeker over nadenken om dit voor volgend jaar gratis aan te bieden. Wie weet tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

• 10Remko17-08-2019

Top camping

Top vakantie. Was vakantie nummer 6 op Camping de kleine wolf en volgens jaar wordt nummer 7. Ruim opgezette camping, prachtig zwembad, leuke binnenspeeltuin, goede animatie en schoon sanitair. Dit jaar was er bij sommige van het animatieteam relatief weinig aandacht voor de kinderen zelf (organiseren wel maar echt aandacht voor de kinderen ontbrak soms), terwijl de vorige jaren ze hier juist heel veel focus voor hadden. Verder was animatie top, vooral de goochelshow (kostelijk vermaak). Zwembad zoals altijd top, bij zowel mooi als slecht weer. Eten was goed al was het aanbod van glutenvrij dit jaar beperkt (veel was niet op voorraad). Dit is jammer omdat uiteten vaak al geen feestje is met een allergie (aanbod in restaurants is het algemeen beperkt) Je wordt al geconfronteerd dat je het meeste niet mag (kan niemand wat aan doen) maar als veel van hetgeen wat je wel mag dan niet op voorraad is, wordt het er niet leuker op

• 6Eetgelegenheden

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Remko, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Fijn dat u een top vakantie heeft gehad en dat u de Kleine Wolf een topcamping vindt. Wat betreft uw opmerking over de persoonlijke aandacht voor uw kinderen bij ons animatieteam, dit zullen wij uiteraard gaan bespreken. Wat betreft het glutenvrije eten; wij hebben een divers aanbod aan gerechten die glutenvrij zijn en waar onze bediening en kok u graag over informeren. Tot volgend jaar!

Camping De Kleine Wolf info

• SchaduwplaatsenAanwezig