Camping De Kleine Wolf

• 9.2Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

• Jacuzzi
Meer camping info

In het Overijsselse Ommen verblijf je op Camping De Kleine Wolf. Het enthousiasme over het animatieteam is groot. Bij slecht weer kun je terecht in het binnenzwembad, terwijl je bij goed weer buiten baantjes trekt. In het ultra moderne sanitairgebouw relax je in een ligbad of jacuzzi met sterrenhemel. Op steenworp afstand van Hoogengraven.

Contact

667 reviews over Camping De Kleine Wolf

• 9Marieke Spruit25-05-2020

Fijn voor kids!!

Een fijne camping om de kinderen naar toe te gaan. Ondanks alle corona maatregelen toch kunnen genieten van ons verblijf. Bij het strandje is voldoende ruimte om te spelen, net als in het bos. Ons zoontje heeft genoten! Volgend jaar weer!!

• 8Monique Mulder25-05-2020

Super weekend!

We zijn met onze kids 6/9 jaar oud naar de kleine wolf geweest, het was een super weekend. De kids hebben zich prima vermaakt genoeg te doen het strandje, leuk zwembad, de bossen en bij minder weer de indoor speeltuin. We hadden onze mountainbike's mee en hebben de routes in het bos gedaan, dit was ook prima te doen voor de kinderen. Ons huisje was een woody deze kon s'avonds wel koud zijn, maar het kacheltje was een prima oplossing. We hebben gelijk voor volgend jaar weer geboekt!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10Sylvie van Rooijen10-05-2020

Erg mooie camping, zoals altijd heerlijk genieten

Super grote, schone camping, zaten met zijn allen in de outdoor living lodge met prachtig uitzicht op de dieren. Hebben erg genoten van de natuur, het aardige personeel en het prachtige weer.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

• 10Hetty Teunissen10-05-2020

Fantastisch!

Super schone camping waar het aan niets ontbreekt. Zelfs in deze corona tijd waar de 1 1/2 meter zeker serieus genomen werd hebben wij ons prima geamuseerd. De afhaal maaltijden waren super en Bob van het animatie team was zo leuk met de kinderen bezig! Geweldige camping en een dikke 10 verdient !!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2020

• 10Mark Ellens10-05-2020

Heerlijke vakantie gehad!

Heerlijk weekend gehad op De Kleine Wolf! Ondanks de gekke Corona tijd hebben we een hele fijne vakantie gehad. Prachtig huisje van alle gemakken voorzien, kinderen lekker spelen in de vele speeltuintjes en op de Playa (speelvijver) natuurlijk. Bob was ook vaak van de partij en maakte er een gezellige boel van. Snack/pizza/ijssalon was gewoon open en zo ook de kampwinkel. Heerlijk schrootje trouwens! De kids hebben ook genoten van de nieuwe geitjes in de dierenweide. Al met al een dikke aanrader en heerlijk om er even tussenuit te zijn.

• 10Fam. Tonnis11-01-2020

Fantastische camping!

Prachtige schone mooie camping! We hebben met onze kinderen in de herfstvakantie een week gestaan. De kinderen en wij als ouders hebben een heerlijke week gehad! Mooi schoon sanitair, mooi speelparadijs voor de kinderen, heerlijk zwembad, vriendelijk personeel. Kortom alles was top. De kinderen hebben zich super goed vermaakt! We hebben besloten om ook in de meivakantie hier naar toe te gaan! De kinderen kijken er nu al naar uit! Dus een echte aanrader om naar deze camping te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 2019
    9Fred29-10-2019

Uitstekende camping.

Leuke camping en alles wat je van een vijf ster camping verwacht. Vriendelijke ontvangst, behulpzaam en adviserend. Wij verbleven in een Lodge 6 persoons. De lodges zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Camping, sanitair en alle overige zaken zijn schoon en netjes. Restaurant en snackbar zijn prima. Er verbleven heel veel Duitse gasten zowel op camping als huisjes. Animatie is top. Één nadeel en dat is storend, in deze tijd is betalen voor wifi. We zijn in alle uithoeken van de wereld geweest maar daarnaast ook op kleine campings in Nederland en daarbuiten waar wifi behoort tot de gratis inventaris. Dit is niet meer van deze tijd. Daarnaast een kaart waarop per inlog code maar één persoon op 1 medium kan internetten is nog gekker. Voor velen maakt het gezien de 4G ontvangst niet meer uit maar voor veel jonge mensen/kinderen/ gezinnen toch wel.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9E.22-10-2019

Mooie gezinscamping

Even een nachtje geweest om onze nieuwe caravan te testen. Mooie ruim opgezette camping. Zwembad en indoor speeltuin waren ook mooi. Alles netjes en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Peters16-09-2019

Geweldige gezinscamping, ook voor tieners!

Een geweldige gezinscamping waar ook veel te doen is voor tieners! Super schoon sanitair, mooi zwembad en prachtige visvijver.👍 Ook de zwemplas met palmbomen vinden wij erg leuk, je waant je bijna Spanje! 😉 Ook het feest op het plein met live muziek valt bij ons erg in de smaak! 😊

Anne-Sophie, Receptioniste, 01-10-2019

Beste familie Peters, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u de Kleine Wolf een geweldige gezinscamping vindt en dat u tevreden bent over alle faciliteiten. Wie weet tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Fam.07-09-2019

Leuke 14 dagen gehad👍

Mooie camping , voor al voor onze tweeling (8 jaar) Weinig gezien tijdens de vakantie Alleen met eten en slapen Leuke vakantie gehad dus Volgend jaar naar een andere camping, doen we al jaren

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste familie, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u de Kleine Wolf een mooie camping vindt en wat fijn dat uw kinderen zich uitstekend hebben vermaakt bij ons. Wie weet tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Camping De Kleine Wolf info