WebsiteLink naar websiteWeer vandaag-1°-3°
8,7

Omschrijving
In het Overijsselse Ommen verblijf je op Camping De Kleine Wolf. Het enthousiasme over het animatieteam is groot. Bij slecht weer kun je terecht in het binnenzwembad, terwijl je bij goed weer buiten baantjes trekt. In het ultra moderne sanitairgebouw relax je in een ligbad of jacuzzi met sterrenhemel. Op steenworp afstand van Hoogengraven.

571 reviews over Camping De Kleine Wolf in het Nederlands

Heerlijke herfstvakantie week.

Andre Schilder,
1-11-2018

Topcamping, ook in het najaar. De animatie gaat gewoon door. 4 x per dag een activiteit.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Teveel Duitsers

Fam. Janssen,
1-11-2018

Wij zijn verschillende x bij jullie geweest, alles top, maar we storen ons aan de verdeling van Nederlanders/Duitsers. Er is geen balans, weg gezelligheid onder elkaar. De Duitsers plaatsen hun caravans en Campers zoals ze willen, komen met min. 2 gezinnen , zetten grote partytenten op, en hup nog een zeil ervoor tegen de inkijk. Weg uitzicht. Dat de camoing eigenaar dit x op x goedkeurt. Wij zijn teleurgesteld. Als iemand van de regels is dan is het de Duitse Gründlichkeit die ze in ons land niet handhaven. Erg jammer

Gereisd met partner in juni 2018
Anne-Sophie, Receptioniste, Receptioniste, 18-1-2019
Beste familie Janssen, Hartelijk bedankt voor uw review en wat fijn om te horen dat jullie de Kleine Wolf top vinden! Wat betreft de Duitse gasten; het klopt inderdaad dat zij hun caravan nog wel eens overdwars willen plaatsen. Wij gaan daar dit jaar strenger op toezien om dit te voorkomen. Tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

Nee bedankt

Priscilla Kolart-Ton,
26-10-2018

Een kindvriendelijke park,

Vuurwerk show was mooi,

Echter vind ik

Als je open bent, zorg dan voor een volle winkel

Of je nou aan t begin of eind van t seizoen open bent, de service moet hetzelfde zijn toch?

Pizzeria was gesloten omdat er te weinig gasten waren....( het was druk,herfstvakantie)

Zwembad vind ik aan de kleine kant

Dames hygiëne....wat vreselijk in de muur van de toilet zit een gat in de muur waar een rioleringsbuis in hangt daar moet je dus alles weggooien met het gevolg dat je het afval van de vorige bezoekers ook ziet

En ja sommige gasten hebben dus niet het fatsoen om iets schoon achter te laten, maar dat is dan toch de taak aan de camping om het voor iedereen schoon aan te bieden

Hond mag niet in het restaurant, maar mag ook niet alleen in de tent of caravan achter blijven,maak dan een apart hoekje ofzo nu zijn wij niet geweest

Totaal plaatje een redelijk park maar voor ons niet voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018
Anne-Sophie, Receptioniste, Receptioniste, 18-1-2019
Beste Priscilla, Hartelijk bedankt dat u de tijd neemt om deze review te schrijven. Wat betreft onze campingsupermarkt; het is voor ons helaas niet mogelijk om aan het eind van het seizoen een volle winkel aan te bieden, omdat veel producten een houdbaarheidsdatum bevatten en wij niet alle producten willen weggooien. Desondanks biedt de campingsupermarkt ook aan het einde van het seizoen veel producten aan zoals versgebakken broodjes en levensmiddelen zoals fruit, groente, vlees en zuivel. Echter is er helaas geen keuze meer uit 5 soorten pannenkoekenmeel, ketchup, bier of jam. Wij vragen hiervoor ook uw begrip. Ons restaurant, de snackbar, de ijssalon en alle faciliteiten zijn in de herfstvakantie dagelijks geopend. De pizzeria daarentegen is niet dagelijks geopend, maar op vaste tijden. Wat betreft de dameshygiëne; ieder toilet bevat een soort van onzichtbare prullenbak die bereikt wordt via een buis en uitkomt in onze technische ruimte. We vinden het erg jammer dat u het sanitair beoordeelt met een 1. Wij hebben de afgelopen jaren namelijk twee van onze drie sanitairgebouwen (en dit seizoen ook het 3e gebouw) volledig gerenoveerd, waardoor wij nu zeer luxe en modern sanitair op 5-sterrenniveau aanbieden. Inspecteurs van de Anwb en Adac beoordelen ons sanitair dan ook als uitstekend. Verder klopt het inderdaad dat wij honden niet toelaten in ons restaurant en indoor speelparadijs. Deze keuze hebben wij gemaakt omdat er veel gasten zijn die het niet prettig vinden wanneer er honden door het restaurant lopen. Wie weet tot een andere keer op de Kleine Wolf!

Direct boeken

2x per jaar is te weinig....

Irene,
13-9-2018

We komen hier 2x per jaar. Mei en herfst vakantie...al voor het 3e jaar. Animatie is geweldig! Plekjes zijn geweldig en ruim! Je voelt je echt welkom om de " klein wolf"!!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad!

N. Ebbinge,
10-9-2018

Zoals de titel al zegt, wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad op deze camping!

We hebben hier afgelopen augustus 2 weken doorgebracht met onze kinderen van 12 en 14 jaar en ook zij hebben er enorm van genoten.

Pluspunten:

- Erg mooie en verzorgde camping.

- Super vriendelijk personeel en erg behulpzaam

- Nieuw en schoon sanitair

- Veel te doen voor zowel jong als oud (super animatie team!)

- Groot assortiment in de winkel met heerlijke broodjes

- Gelegen in een prachtige omgeving

Minpunten:

Die hebben we niet kunnen ontdekken. Alles bij elkaar gewoon top!

Wij komen hier zeker weer een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Genoten op deze prachtige camping!

S. Kamminga,
10-9-2018

Wij gaan normaal gesproken altijd naar een camping in het buitenland, maar wegens omstandigheden waren wij genoodzaakt om terug te keren naar Nederland. Om onze kinderen hun vakantie toch niet af te nemen, hebben wij besloten naar de Kleine Wolf te gaan. En wat hebben we genoten! De pluspunten:

- Grote kampeerplaatsen

- Autovrije velden

- Prachtig sanitair (douchepas vinden wij een pluspunt, dit voorkomt wachtrijen en is beter voor milieu)

- WIFI werkte goed

- Vriendelijk personeel

- Heerlijk eten in het restaurant (en heerlijk Italiaans schepijs)

- Animatie geweldig (met vuurwerkshows en schuimparty’s)

- Supermarkt biedt meest noodzakelijke artikelen en lekkere broodjes

Minpunten:

- Die konden we eigenlijk niet verzinnen. Volgend jaar geen lange reis naar het buitenland, maar gewoon lekker naar de Kleine Wolf!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Plus: net toiletgebouw - voldoende faciliteiten - overzichtelijk terrein - mooie omgeving.

Min: animatie heeft flink jasje uitgedaan t.o.v. andere jaren (oogde zelfs best amateuristisch) - weinig activiteit voor 12+ - winkel heeft bizarre prijzen - zwembad is echt te klein voor de hoeveelheid mensen.

Verder zou ik willen opmerken dat er voor een 5 sterren camping nog veel extra betaald moet worden. Douchen exclusief, Wi-Fi exclusief, 2e tentje moet betaald. Zo kwam er veel geld bij ons zgn voordeel arrangement...

Anne-Sophie, Receptioniste, Receptioniste, 18-1-2019
Beste Heidi, Hartelijk bedankt voor uw review met verbeterpunten. We zullen uw opmerking wat betreft de animatie meenemen en bespreken met onze animatieleiders. Wat betreft de prijzen van onze campingsupermarkt; deze liggen inderdaad iets hoger dan de prijzen bij de gewone supermarkt. Dit komt omdat wij als ietwat kleinere zelfstandige supermarkt niet groots kunnen inkopen en daardoor de inkoopprijs relatief hoog is. Het warme water voor het douchen is inderdaad exclusief en de kosten hiervoor zijn afhankelijk van het waterverbruik. Reden hiervoor is dat wij duurzaam met water willen omgaan en zo het waterverbruik willen besparen en ook wachtrijen willen voorkomen. We hopen u weer eens te mogen begroeten op de Kleine Wolf!

agnes hamers,
3-9-2018

Top camping, veel te doen voor de kids ondanks dat de schoolvakanties afgelopen waren. Veel speelvelden, leuk en schoon zwembad. Mooie en groot overdekt kinderspeeltuin. De kids hoeven zich niet te vervelen. Op naar volgend jaar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

1x en nooit meer.

Angelique,
1-9-2018

Ten eerste iedereen heeft zijn eigen mening.

Maar de kleine wolf is niks voor ons, te luidruchtig zowel overdag als in de avond.

Bij de diepe zwembad moet je uitkijken als je uit het zwembad stapt want je glijdt zo uit.

De sanitair gebouwen worden zeker netjes en vaak bijgehouden maar er zijn veel te weinig van dit soort gebouwen kwa campinggasten want je stond echt s'ochtends in de rij om te plassen of s'avonds om te douchen of aftewassen.

Animatie begon s'avonds te vroeg tijdens avond eten,vervellend maar werd veel gedaan en erg leuk door de jonge lui.

Restaurant erg lekkere eten maar traag personeel.

Voor de rest moet je zelf oordelen maar wij komen niet meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Anne-Sophie, Receptioniste, Receptioniste, 18-1-2019
Beste Angelique, Wat jammer om te lezen dat jullie vakantie is tegengevallen. In het hoogseizoen hebben wij een nachtwacht die aanwezig is van 22 uur tot 3 uur in de nacht. Wanneer uw nachtrust wordt verstoord door geluidsoverlast kunt u onze nachtwacht bereiken en hij zal dan direct actie ondernemen. De nieuwe tegels bij het zwembad zijn door de Provincie goedgekeurd en hebben een antisliplaag met gradatie R10 en R11 wat betekent dat ze zwembadveilig zijn. Momenteel zijn we bezig met de renovatie van ons 3e en laatste sanitairgebouw. Dit gebouw wordt tevens uitgebreid met extra wc’s en een speciale invalideruimte. Wie weet tot een andere keer op de Kleine Wolf!

Geweldig verblijf.

G. Bakker,
30-8-2018

Al een paar dagen terug van ons verblijf bij de Kleine Wolf. Wij kijken er met plezier op terug! Ons huisje was erg schoon en van alle gemakken voorzien. Zelfs een vaatwasser! Personeel doet erg zijn best om het voor iedereen naar het zin te maken. Ook met de enorm hoge temperaturen stond het animatieteam enthousiast te dansen en activiteiten te doen met de kinderen. Sanitair is erg mooi vernieuwd. Ondanks dat wij douche en wc in ons huisje hadden zou ik er graag gebruik van willen maken. We hebben een paar keer lekker gegeten in het restaurant (advies: vraag naar de moorkop bij het dessert heerlijk!). Zwembad was druk bezocht in de warme dagen. Gelukkig konden we naar het meertje (playa) waar het een stuk rustiger was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kleine Wolf in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kleine Wolf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.