Camping De Kleine Wolf

Zoover silver Award 2019

• Jacuzzi
Meer camping info
Tonen op kaart

In het Overijsselse Ommen verblijf je op Camping De Kleine Wolf. Het enthousiasme over het animatieteam is groot. Bij slecht weer kun je terecht in het binnenzwembad, terwijl je bij goed weer buiten baantjes trekt. In het ultra moderne sanitairgebouw relax je in een ligbad of jacuzzi met sterrenhemel. Op steenworp afstand van Hoogengraven.

Contact

652 reviews over Camping De Kleine Wolf

• 10Fam. Tonnis11-01-2020

Fantastische camping!

Prachtige schone mooie camping! We hebben met onze kinderen in de herfstvakantie een week gestaan. De kinderen en wij als ouders hebben een heerlijke week gehad! Mooi schoon sanitair, mooi speelparadijs voor de kinderen, heerlijk zwembad, vriendelijk personeel. Kortom alles was top. De kinderen hebben zich super goed vermaakt! We hebben besloten om ook in de meivakantie hier naar toe te gaan! De kinderen kijken er nu al naar uit! Dus een echte aanrader om naar deze camping te gaan!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 2019
    9Fred29-10-2019

Uitstekende camping.

Leuke camping en alles wat je van een vijf ster camping verwacht. Vriendelijke ontvangst, behulpzaam en adviserend. Wij verbleven in een Lodge 6 persoons. De lodges zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Camping, sanitair en alle overige zaken zijn schoon en netjes. Restaurant en snackbar zijn prima. Er verbleven heel veel Duitse gasten zowel op camping als huisjes. Animatie is top. Één nadeel en dat is storend, in deze tijd is betalen voor wifi. We zijn in alle uithoeken van de wereld geweest maar daarnaast ook op kleine campings in Nederland en daarbuiten waar wifi behoort tot de gratis inventaris. Dit is niet meer van deze tijd. Daarnaast een kaart waarop per inlog code maar één persoon op 1 medium kan internetten is nog gekker. Voor velen maakt het gezien de 4G ontvangst niet meer uit maar voor veel jonge mensen/kinderen/ gezinnen toch wel.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9E.22-10-2019

Mooie gezinscamping

Even een nachtje geweest om onze nieuwe caravan te testen. Mooie ruim opgezette camping. Zwembad en indoor speeltuin waren ook mooi. Alles netjes en schoon.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 9Peters16-09-2019

Geweldige gezinscamping, ook voor tieners!

Een geweldige gezinscamping waar ook veel te doen is voor tieners! Super schoon sanitair, mooi zwembad en prachtige visvijver.👍 Ook de zwemplas met palmbomen vinden wij erg leuk, je waant je bijna Spanje! 😉 Ook het feest op het plein met live muziek valt bij ons erg in de smaak! 😊

• 8Eetgelegenheden

Anne-Sophie, Receptioniste, 01-10-2019

Beste familie Peters, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u de Kleine Wolf een geweldige gezinscamping vindt en dat u tevreden bent over alle faciliteiten. Wie weet tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Fam.07-09-2019

Leuke 14 dagen gehad👍

Mooie camping , voor al voor onze tweeling (8 jaar) Weinig gezien tijdens de vakantie Alleen met eten en slapen Leuke vakantie gehad dus Volgend jaar naar een andere camping, doen we al jaren

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste familie, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat u de Kleine Wolf een mooie camping vindt en wat fijn dat uw kinderen zich uitstekend hebben vermaakt bij ons. Wie weet tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

• 7Ron en renate30-08-2019

Was druk!!!!

Leuke camping,maar niet voor ons Druk druk lawaaiig Gaan weer Camperen bij de boer, stuk goedkoper en rust en regels

• 6Eetgelegenheden

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Ron en Renate, hartelijk bedankt voor uw review. Wat fijn dat u de Kleine Wolf een leuke camping vindt. Maar wat jammer dat de Kleine Wolf net iets te groot was voor u. Zo heeft iedere camping natuurlijk zijn eigen charmes. We wensen u voor de volgende keer een hele fijne kampeervakantie bij de boer!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Alana en Julian27-08-2019

Super camping!

Super kindvriendelijke camping! Prachtige en erg schone badhuizen. Er werd erg vaak schoongemaakt. Voor onze kinderen van 7 en 10 is er genoeg te doen. Overigens ook voor kinderen van andere leeftijden. Het buitenbad is top met twee verschillende glijbanen en een leuk binnenbad met een kleine stroomversnelling en tevens een glijbaan. Er is een supermarkt op de camping, maar wij zijn ook een paar keer naar de Jumbo of de AH in Ommen gereden. Klein leuk plaatsje aan de Vecht overigens met leuke terrassen. Geen minpunten te bedenken. Wie weet tot volgend jaar!

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Alana en Julian, hartelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze beoordeling te schrijven. Wat fijn om te lezen dat u de Kleine Wolf een super kindvriendelijke camping vindt met prachtige en erg schone sanitaire voorzieningen. Wie weet tot volgend jaar op de Kleine Wolf!

• 6Bob Pieterse25-08-2019

Raar dat ze regels aanpassen

We hebben geboekt voor het 3 de jaar maar ze passen gewoon de regels aan als je er bent nu mogen ze van buiten de camping komen zwemmen en nu dachten wij de laatste week vakantie is het wat rustiger in het zwembad maar nu dat alles van buiten het park er ook in mogen is het zo druk dat je geen plekje meer hebt en dan ga je naar de receptie om dat er op hun site staat van buiten het park mogen ze pas weer na de vakantie gebruik maken van het zwembad en dan laat je het lezen en wat zegt de baas dan . Dan pas ik de site aan want het is rustig genoeg ( maar je heb geen plek om te zitten ) heel raar

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Bob, hartelijk bedankt voor uw review. Wat een eer dat u al voor het 3e jaar voor de Kleine Wolf heeft gekozen! Maar wat jammer dat u de camping na 3 jaar nu alleen beoordeelt op basis van het aantal gasten in ons zwembad. Wij laten alleen niet-campinggasten toe in ons zwembad buiten de schoolvakanties en buiten het hoogseizoen. Dit staat ook op onze website vermeld. Wie weet tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

• 8Marco en Anita25-08-2019

Mooi leuk gehad

Mooie vakantie gehad Met lekker weer Nu weer arbeiden

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Barry, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn dat jullie genoten hebben op de Kleine Wolf. En wat een eer dat u volgend jaar weer voor de Kleine Wolf kiest. Tot volgend jaar!

• 9Cindy25-08-2019

Super !!!

Top camping !! Super schoon sanitair !!!! Leuke animatie ! En een geweldige indoor speelhal en bmx baan de rest was ook top al met al top camping

Anne-Sophie, Receptioniste, 11-09-2019

Beste Cindy, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u de Kleine Wolf een topcamping vindt! Tot een volgende keer op de Kleine Wolf!

25 tips over Camping De Kleine Wolf

• J. Cramer, 25-04-2014

Ze hebben nu ook animatie in het voorseizoen in de weekenden!

• Hilbert Buist, 11-07-2014

Zeer leuk en actief animatie-team

• Melanie, 17-09-2013

Een echte aanrader is de spooktocht en de theatershows met oa Bob en Babet! (Kan me voor stellen dat dit afhankelijk is van het animatie team, maar bij ons was het top!)

64 vragen over Camping De Kleine Wolf

• j Boerkamp, 21-06-2019

Is er kabel aansluiting op de camping

Is er kabelaansluiting op de camping?

• Sabine, 06-03-2019

Activiteiten tieners

Wat wordt er georganiseerd voor tieners (12 en 14 jaar)?

• Opa appie, 25-01-2019

Wij kommen met de camper 720. Lang

Anne-Sophie, 04-03-2019

Beste Opa appie,

Wat ontzettend leuk dat jullie naar de Kleine Wolf komen. Al onze kampeerplaatsen zijn ongeveer 10 x 10 meter, dus met een caravan van 7 meter moet dat lukken. Fijn verblijf gewenst en tot snel!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig