Camping De Kleine Wolf

Camping De Kleine Wolf
8,9

25 tips over Camping De Kleine Wolf

Iwan, 28-8-2014

Bissinghdagen in Ommen iedere woensdag in juli en augustus, dit is een leuke markt met demonstraties en kermis.

Tante pos in Ommen is een goede brasserie met mooi terras

Erwin en Steffie, 19-8-2014
Wat een fijne camping,veel animatie voor onze kinderen 5en 3 jaar oud,we voelde ons al echte koolmeesjes op ons veldje,iedereen bedankt ! P.S bijzonder schoon sanitair,Tot volgend jaar wij worden dan reigertjes.
Gert en Sharon, 19-8-2014
Wat een camping!!!! 3 weken plezier voor ons, en onze dochter Mea en zoontje Ricardo,leuke animatie,zwembad enz.we stonden op de koolmees, bij het doolhof sanitare waar wij wel eens de verkeerde uitliepen,wat overigins schoon was, snap niet hoe ze het voor elkaar hielden het schoon te houden, met zoveel bezoekers,hebben zelf een schoonmaak bedrijf!!! Ze mogen bij mij aan het werk !!! Allemaal bedankt!!! Voor een super vakantie

We hebben een aantal aanbieders voor De Kleine Wolf voor je op een rij gezet:

Hans en Mieke, 19-8-2014
Wat een geweldige camping, wij vakantie gangers van de Koolmees hebben 3 leuke gezellige weken gehad, onze Bart en Jorien ook,met dank aan het animatie team. en de schoonmakers van het sanitair , dat ze het zo schoon kunnen houden met zoveel bezoekers ,wij konden daar ook niet komen of ze waren paraat, mooi op gewekt stel, tot volgend jaar!!!!
stegeman, 5-8-2014
Tip: hou je van zon, kies de velden het dichtstbij de kant van de ingang en de vijvers, dus de kant van de n34 zeg maar. Hou je van schaduw en bossen, kies juist de plekken aan de rand van het bos.
Dominique Schipper, 12-7-2014
Als je op vakantie graag iets wilt doen in de omgeving is er voldoende, je kunt fietsen of wandelen in de mooie bosrijke omgeving. Ook is Ommen een leuk knus en kneuterig stadje om te komen! Maar voor vermaak van kinderen hoef je eigenlijk absoluut de camping niet af!

Hilbert Buist, 11-7-2014
Zeer leuk en actief animatie-team
Daan1koets@hotmail.com, 14-5-2014
Lekker eten in het restaurant op de camping of zwemmen in het leuke zwembad. Ook winkelen in Ommen was een gezellig uitje.
J. Cramer, 25-4-2014
Ze hebben nu ook animatie in het voorseizoen in de weekenden!
Linda Pieters, 17-9-2013
Op 10 min fietsafstand is er een theetuin waar je een heerlijke mini-hightea kunt nemen zonder te reserveren. Maisdoolhof op 5 min. fietsen is ook leuk. We hebben bij de receptie een fietsknooppuntenkaart gekocht en deze goed gebruik. Ideaal!

We hebben een aantal aanbieders voor De Kleine Wolf voor je op een rij gezet: