25 tips over Camping De Kleine Wolf

• J. Cramer, 25-04-2014

Ze hebben nu ook animatie in het voorseizoen in de weekenden!

• Hilbert Buist, 11-07-2014

Zeer leuk en actief animatie-team

• Melanie, 17-09-2013

Een echte aanrader is de spooktocht en de theatershows met oa Bob en Babet! (Kan me voor stellen dat dit afhankelijk is van het animatie team, maar bij ons was het top!)

• Carr2you, 02-09-2013

In Ommen zitten een hele grote Lidl, AH en Aldi dicht bij elkaar ,net buiten de woonwijk met grote parkeerplaatsen. Plekken lopen onder water met regen, let op wat je op de grond zet dus, maar water trekt wel redelijk snel weg. Je mag geen plastic op de grond leggen, ook niet de "standaard" gevlochten grondzeilen, koop vooraf dus gaatjes grondzeil want op de camping is het duur en vaak uitverkocht.

• mirjam, 13-09-2013

Kanoeën op de Vecht is super! Stadje Ommen ook gezellig.

• Antoine, 20-07-2013

Redbull ijs.... erg in trek, en een tochtje maken met een motorbootje op de vecht echt een aanrader, heerlijk om te doen, wolvenpad erg leuk zeker als de kinderen het wolvensnoepje moeten nemen bij aanvang en denken dat ze een wolfje worden.... erg leuk in elkaar gezet en leerzaam...

• Carr2you, 02-09-2013

Ommen is heel leuk! Dinsdag markt van 9 tot 13.00 uur. Parkeren gratis. In Hardenberg is alles betaald parkere, zelfs voor de supermarkt! We vonden Hardenberg zo wie zo niet heel geweldig.... Wil je lekkere koffie ?, standaard met snoepjes,koekje en slagroom? ga dan naar tant Pos in Ommen. In een mooi gebouw, een voormalig postkantoor.(zie foto's) Ook heerlijk eten daar en leuke bediening. Lunchtip van de dag is altijd zalig! Wij waren kind aan huis daar. Goede prijs kwaliteit verhouding ook.

• [email protected], 14-05-2014

Lekker eten in het restaurant op de camping of zwemmen in het leuke zwembad. Ook winkelen in Ommen was een gezellig uitje.

• Linda Pieters, 17-09-2013

Op 10 min fietsafstand is er een theetuin waar je een heerlijke mini-hightea kunt nemen zonder te reserveren. Maisdoolhof op 5 min. fietsen is ook leuk. We hebben bij de receptie een fietsknooppuntenkaart gekocht en deze goed gebruik. Ideaal!

• Jorn, 01-11-2012

dinsdag markt in ommen leuke gezeligge omgeving

• Robert, 04-06-2013

-Hardenberg is een leuke stad om te winkelen. -heb je een bootje? in de vecht kun je heerlijk varen. -Een heerlijke boswandeling achter de camping is erg leuk -Naam je MTB mee, achter de camping zijn officiële MTB routes aangelegd.

• De vinkjes, 14-08-2012

Vroeg boeken, want de camping is snel vol.

• Angélique, 14-08-2012

Eigenlijk hoef je niet van de caming af. Supermarkt goede prijs kwalitiet verhouding. Eetgelegendheid, normale prijs

• Wilma, 01-07-2012

Fietsen in de omgeving,en leuke terrasjes pakken..

• Wilma, 30-06-2012

Terrasje pakken het centrum..

• Harm en Vrouwkje Visserman, 15-06-2012

Molen en streekmuseum in Ommen is leuk om te bezoeken. Verder veel fiets- en wandelmogelijkheden. Koop een fietsknooppuntenkaart en/of wandelkaart.

• Melanie, 05-06-2012

Slagharen zit vlakbij maar wel opletten want wij moesten 19,50 betalen en de helft van de attracties waren gesloten. Dat was jammer. Er is genoeg te doen en te zien in Overijssel zijn wij niet aan toe gekomen.

• miranda moed, 05-08-2012

deze camping is echt geschikt voor jong en oud . een fietstocht maken door het bos was erg leuk . en de spoken tocht niet te vergeten .

• Otis, 15-05-2013

Slagharen, stad ommen, plopsaland

• Iwan, 28-08-2014

Bissinghdagen in Ommen iedere woensdag in juli en augustus, dit is een leuke markt met demonstraties en kermis.

Tante pos in Ommen is een goede brasserie met mooi terras

• Hans en Mieke, 19-08-2014

Wat een geweldige camping, wij vakantie gangers van de Koolmees hebben 3 leuke gezellige weken gehad, onze Bart en Jorien ook,met dank aan het animatie team. en de schoonmakers van het sanitair , dat ze het zo schoon kunnen houden met zoveel bezoekers ,wij konden daar ook niet komen of ze waren paraat, mooi op gewekt stel, tot volgend jaar!!!!

• Erwin en Steffie, 19-08-2014

Wat een fijne camping,veel animatie voor onze kinderen 5en 3 jaar oud,we voelde ons al echte koolmeesjes op ons veldje,iedereen bedankt ! P.S bijzonder schoon sanitair,Tot volgend jaar wij worden dan reigertjes.

• Gert en Sharon, 19-08-2014

Wat een camping!!!! 3 weken plezier voor ons, en onze dochter Mea en zoontje Ricardo,leuke animatie,zwembad enz.we stonden op de koolmees, bij het doolhof sanitare waar wij wel eens de verkeerde uitliepen,wat overigins schoon was, snap niet hoe ze het voor elkaar hielden het schoon te houden, met zoveel bezoekers,hebben zelf een schoonmaak bedrijf!!! Ze mogen bij mij aan het werk !!! Allemaal bedankt!!! Voor een super vakantie

• Dominique Schipper, 12-07-2014

Als je op vakantie graag iets wilt doen in de omgeving is er voldoende, je kunt fietsen of wandelen in de mooie bosrijke omgeving. Ook is Ommen een leuk knus en kneuterig stadje om te komen! Maar voor vermaak van kinderen hoef je eigenlijk absoluut de camping niet af!

• stegeman, 05-08-2014

Tip: hou je van zon, kies de velden het dichtstbij de kant van de ingang en de vijvers, dus de kant van de n34 zeg maar. Hou je van schaduw en bossen, kies juist de plekken aan de rand van het bos.