65 vragen over Camping De Kleine Wolf

• Charel, 02-06-2020 Rapporteren

Welk veldje leuk voor peuter?

Welk veldje heeft een leuk speeltuintje voor een meisje van net 2? (Dus b.v. een glijbaan die niet te hoog is of een wipwap?)

• j Boerkamp, 21-06-2019 Rapporteren

Is er kabel aansluiting op de camping

Is er kabelaansluiting op de camping?

• Sabine, 06-03-2019 Rapporteren

Activiteiten tieners

Wat wordt er georganiseerd voor tieners (12 en 14 jaar)?

• Opa appie, 25-01-2019 Rapporteren

Wij kommen met de camper 720. Lang

Beste Opa appie,

Wat ontzettend leuk dat jullie naar de Kleine Wolf komen. Al onze kampeerplaatsen zijn ongeveer 10 x 10 meter, dus met een caravan van 7 meter moet dat lukken. Fijn verblijf gewenst en tot snel!

We hebben een aantal aanbieders voor De Kleine Wolf voor je op een rij gezet:

ANWB camping
    ANWB camping
    Direct boeken
    Direct boeken

• Ab. Van de pol , 25-01-2019 Rapporteren

Kan je wat info op stueren

Kan je wat info op stuuren wij zijn opa en oma met 3 kits 3 /4/6 jaar

Beste Ab,

Hartelijk dank voor uw vraag. Uiteraard kunnen we u informatie opsturen. Zou u hiervoor uw adresgegevens willen mailen naar [email protected]? Dan komt de informatie zo snel mogelijk uw kant op!

• Jiska, 11-01-2019 Rapporteren

Tieners

Dag, wij willen hier graag kamperen deze zomer. Wij komen met 2 kinderen van 10 en 14. Is er genoeg te doen voor met name onze 14 jarige? En veld braamstruik, hoe is deze? Alvast bedankt voor de antwoorden!

Beste Jiska,

Hartelijk dank voor uw vraag. Camping de Kleine Wolf is geschikt voor alle leeftijden! Bovendien worden ook voor tieners leuke activiteiten georganiseerd. Kampeerveld de Braamstruik is een veldje met ruime kampeerplaatsen, een speeltuin midden op het veld, huisdiervrij en het is gelegen dichtbij het sanitairgebouw en het centrum van de camping. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!

• Maartje, 09-12-2018 Rapporteren

Koelkast

Weet iemand of er de buurt koelkast kan huren ?

Beste Maartje,

Helaas is het niet mogelijk om koelkasten te huren op de Kleine Wolf. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het gerust weten!

• Patrick Dam, 12-08-2018 Rapporteren

Douchen met CAT-Card

Op welke kosten moet je ongeveer rekenen voor het gebruik van warm water voor 2 weken met een gezin van 4 (2 volwassenen en 2 kinderen) Hoeveel minuten douche je bijvoorbeeld voor de 5 euro die er standaard op staat?

• Dimitri Majoor, 29-07-2018 Rapporteren

Alleenstaande ouders

Hoi, Ik ben met mn kids van 12 en 14jr vanf 3/8 tm 10/8 2018 op de kleine wolf, sta wel op het nabij gelegen bungalow park de hongerige wolf, op nr:6. Ben sinds kort een alleenstaande ouder. zijn er toevallig in deze periode, ook alleenstaande vrouwen met evt kids? Kunnen we misschien wat afspreken, bakkie koffie of iets dergelijks en er gezamenlijk iets gezelligs van maken, met de kids natuurlijk. Bel anders maar aan voor de gezelligheid!

Ik hoor het wel! Gr, Dimitri, Xander en Troy!

• Peter Beijer, 15-01-2018 Rapporteren

kinderen

alles ziet er keurig uit maar ik vraag me af of dit ook voor 12 jarige kinderen is

Beste Peter,

Hartelijk dank voor uw vraag. Camping de Kleine Wolf is geschikt voor alle leeftijden. Dus ook voor kinderen vanaf 12 jaar! Zo worden ook voor hen leuke activiteiten georganiseerd. Mocht u verder nog vragen hebben, laat het dan gerust weten!