Géén boekingskosten

Vakantiehuis Carpe Diem

NederlandOverijsselOmmen

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Carpe Diem voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 21 reviews

Meer vakantiehuis info

21 Reviews over Carpe Diem

• 10Myriam17-01-2021

Heerlijk huisje in Ommen

Heerlijk huisje, riant voor 2 personen (en er is nog een extra dubbele slaapkamer), helemaal compleet. Vooral nu in lockdown is het erg fijn alles zelf te hebben en te doen. Mooie badkamer, volledige keuken, lekkere zithoek, goed bed. Wij zaten veel in de serre, lekker licht, aan de eettafel. Veel fijner dan op een kleine hotelkamer! Vanuit Carpe Diem heb ik 2 etappes Pieterpad gelopen, mijn partner heeft stukken gefietst op een prima fiets uit de schuur. Ommen is een prachtige omgeving en vanuit het huisje zijn alle supermarkten vlakbij. De gastvrouw was dichtbij via whatsapp of email. Wij raden het huisje van harte aan als je er even uit wilt!

• 9Cees15-01-2021

Rustig

In lock down in Ommen is geen straf. Wat een prima, schoon, ruim, zeer leefbaar huis met een goed uitgeruste keuken en alle techniek (TV, WiFI) die je nodig hebt. Royaal slapen en een heerlijke badkamer. Niet te vergeten twee goede fietsen. De eigenaren geven op een heel prettige manier schrijftelijke aanwijzingen voor een aangenaam verblijf. Vlakbij alle winkels die je misschien nodig hebt (helaas bijna allemaal gesloten ivm de Corona regels). En een verbazend aantal zeer ruim opgezette supermarkten.

• 10Linda T.23-09-2019

Fantastisch huis

Echt een aanrader als je in Ommen en omgeving vakantie wilt vieren.

• 10Lidwien31-03-2019

Het blijft een heerlijk huis op een fijn plekje

Voor de 5e keer waren we in Carpe Diem. En net als alle vorige keren voelden we ons meteen weer thuis,alsof we er vorige week nog waren. Het huis heeft een warme uitstraling die je direct bij binnenkomst voelt. Daarbij is het compleet ingericht met echt alles erop en eraan. Van het kleinste lepeltje tot de wasmachine en fietsen aan toe.En altijd superschoon. De eigenaren doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Het is goed om te zien dat dit na alle jaren dat we er nu komen nog steeds hetzelfde is! Ook zie je dat het huis verzorgd en goed onderhouden wordt met elke keer wat aanpassingen of verbeteringen. Een aanrader voor als je niet op een vakantiepark wil zitten maar in een ruim en gezellig huis van alle gemakken voorzien in een gewone straat, vlakbij het centrum, met een tuin rondom.Ook geschikt als je slecht ter been bent, slaapkamer beneden. Schuur aanwezig met stroom om ebike of scootmobiel op te laden.

Alied, Eigenaar, 24-06-2019

Dag Lidwien, fijn dat jullie na herhaalde bezoeken nog steeds tevreden gasten zijn. We doen er altijd weer ons best voor en wat fijn dat je dat dan ook terug krijgt. Wat ook leuk is om te lezen is dat jullie de verbetering kunnen zien we telkens weer aanbrengen. Sommige zijn zeer zichtbaar, andere weer minder, zoals de schilder die afgelopen voorjaar het hele huis opnieuw in de verf gezet heeft. We hopen jullie in de toekomst weer tot onze gasten te mogen rekenen. Carpe Diem groeten en tot ziens!

• 10Lucy20-07-2018

Geweldig!

Online al de nodige positieve reacties op deze vakantiewoning gezien. Hoe zou het ons bevallen...? Nou geweldig dus! Een mooi vrijstaand huis met ruime tuin. Eigen parkeerplaats naast het huis. Het huis is zeer ruim, schoon en gezellig ingericht. Er is van alles aanwezig, van wandel- en fietskaarten van de omgeving tot afwasblokjes voor de vaatwasser. Een wasmachine en droger zijn aanwezig voor een wasje tussendoor. Er is een haarföhn, maar ook badschuim en zelfs een fles zonnebrand staat in de badkamer. De omgeving is prachtig. Veel wandel en fietsmogelijkheden in de directe omgeving. Op de fiets binnen 4 minuten naar het centrum van Ommen waar genoeg gelegenheden zijn om lekker te eten of een kop koffie te drinken. Wat niet onvermeld mag blijven is de persoonlijke aandacht van de verhuurders. Het was voor ons een zeer welkome en aangename verrassing zoveel betrokkenheid van Alied mee te maken. Nogmaals dank. We komen zeker terug!

Alied, Eigenaar, 20-07-2018

Dank jullie wel, Lucy en Ton voor deze lovende woorden. We vonden het fijn dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad, zeker omdat het bijna niet door kon gaan van jullie kant. We hopen dat we jullie nog eens weer mogen verwelkomen in Ommen.

• 10Peter en Miriam15-10-2017

Een huis om in thuis te komen

Het is een zeer compleet ingericht gezellig huis. Alles wat je mee hoeft te nemen zijn je tandenborstel en je kleding en je kan er zo in. Je kan het zo gek niet bedenken of het is er aanwezig o.a. Spelletjes, leesboeken, tijdschriften, boeken over de omgeving, routekaarten enz. heel fijn om er zo maar weer even naar toe te gaan. Wij hebben er erg genoten en de verhuurders zijn hele vriendelijke mensen.

• 10Danny en Viviane01-07-2017

Voor ons was het Top

Het huis was mooi ingericht helder en van alle comfort voorzien. Over het vakantiehuis is er al veel geschreven, het is en blijft voor ons perfect. Wij hebben onze vakantie moeten afbreken door familiale redenen. Wij kregen van de eigenaars een mail met medeleven. Dat was hartverwarmend Het zijn (h)eerlijke mensen, en dit is voor ons nog belangrijker dan het huis. Dit alles maakt de vakantie aangenaam.

Carpe Diem, Eigenaar, 05-07-2017

Dank voor jullie mooie woorden!. We hopen jullie nog eens weer tot onze gasten te mogen rekenen, want jullie hadden de woning keurig (!) achter gelaten. Onze complimenten.

• 10Bart en Marike01-03-2017

Het is een prachtig zeer compleet huis.

Alles wat je maar kan bedenken voor een fijn verblijf is aanwezig. Van afwasmachine tot open haard. (Zeker in februari erg prettig). Alles is schoon en compleet. Heerlijk nieuw bed, prachtige douche met lekker bad. Gelegen in een prachtige omgeving en alle voorzieningen op loopafstand. Fietsen in de schuur voor de huurder. Zelfs een barbecue!! Voldoende handdoeken en keukenlinnen voor gebruik in een mooie moderne keuken.
    Prima contact met de verhuurders die ook het huis in prima staat houden! Kortom, een fantastisch vakantiehuis in een prachtige omgeving!!! Wij komen vast nog wel eens terug!!

• 9Jan en Cis07-01-2017

Gebruiksvriendelijk huis met mooie nieuwe badkamer. Alles aanwezig, je kunt het zo gek niet bedenken. Alle winkels op loopafstand.

Geen minpuntje te bedenken.

• 10Altes07-11-2016

Heerlijk verblijf

Goede ligging. Ruim, erg leuk ingericht huis. Vriendelijke eigenaars. Dichtbij centrum en toch heel rustig. Prachtig om te fietsen en te wandelen.

Vakantiehuis Carpe Diem info

• CafeNiet beschikbaar