9,8

Weer vandaag5°-2°

15 reviews over Vakantiehuis Carpe Diem in het Nederlands

Een huis om in thuis te komen

Peter en Miriam, 15-10-2017

Het is een zeer compleet ingericht gezellig huis.

Alles wat je mee hoeft te nemen zijn je tandenborstel en je kleding en je kan er zo in. Je kan het zo gek niet bedenken of het is er aanwezig o.a. Spelletjes, leesboeken, tijdschriften, boeken over de omgeving, routekaarten enz. heel fijn om er zo maar weer even naar toe te gaan. Wij hebben er erg genoten en de verhuurders zijn hele vriendelijke mensen.

Voor ons was het Top

Danny en Viviane, 1-7-2017

Het huis was mooi ingericht helder en van alle comfort voorzien.

Over het vakantiehuis is er al veel geschreven, het is en blijft voor ons perfect.

Wij hebben onze vakantie moeten afbreken door familiale redenen. Wij kregen van de eigenaars een mail met medeleven.

Dat was hartverwarmend

Het zijn (h)eerlijke mensen, en dit is voor ons nog belangrijker dan het huis.

Dit alles maakt de vakantie aangenaam.

Carpe Diem, Eigenaar, 5-7-2017
Dank voor jullie mooie woorden!. We hopen jullie nog eens weer tot onze gasten te mogen rekenen, want jullie hadden de woning keurig (!) achter gelaten. Onze complimenten.

Het is een prachtig zeer compleet huis.

Bart en Marike, 1-3-2017

Alles wat je maar kan bedenken voor een fijn verblijf is aanwezig. Van afwasmachine tot open haard. (Zeker in februari erg prettig). Alles is schoon en compleet. Heerlijk nieuw bed, prachtige douche met lekker bad. Gelegen in een prachtige omgeving en alle voorzieningen op loopafstand. Fietsen in de schuur voor de huurder. Zelfs een barbecue!! Voldoende handdoeken en keukenlinnen voor gebruik in een mooie moderne keuken.

Prima contact met de verhuurders die ook het huis in prima staat houden!

Kortom, een fantastisch vakantiehuis in een prachtige omgeving!!!

Wij komen vast nog wel eens terug!!

Jan en Cis, 7-1-2017

Gebruiksvriendelijk huis met mooie nieuwe badkamer. Alles aanwezig, je kunt het zo gek niet bedenken. Alle winkels op loopafstand.

Geen minpuntje te bedenken.

Heerlijk verblijf

Altes, 7-11-2016

Goede ligging. Ruim, erg leuk ingericht huis. Vriendelijke eigenaars. Dichtbij centrum en toch heel rustig. Prachtig om te fietsen en te wandelen.

Compleet ingericht, meer dan voldoende glas- en servieswerk (je kunt de vaatwasser helemaal vullen en hebt nog voldoende over), keuken voorzien van alle gemakken, mooie én praktische badkamer, fijne bedden, fietsen beschikbaar, vlakbij het centrum én toch rustig gelegen. Voor herhaling vatbaar.

Zeker voor herhaling vatbaar !

Aljon, 27-6-2016

Goed : Het vriendelijke en goede contact met de verhuurders.

Op loop afstand van het centrum met vele restaurantjes en de Vecht.

Het huis: Is precies als op de internet foto's en de zitmeubelen zijn heerlijk evenals het bed. De keuken is zeer compleet en er is meer dan genoeg seviesgoed en glazen om de afwasmachine te vullen.Ook het buitengebeuren was prima, alleen 's ochtend wat weinig zon in de achtertuin vanwege de bomen. De elektrische fietsen

die we gehuurd hadden, konden prima in de schuur, naast onze eigen fietsen.

Het was allemaal erg verzorgt en in zeer goede staat en dat gaf ons direct een aangenaam gevoel. De omgeving van Ommen is prachtig en je bent zeer in het groen.

Een plek om je thuis te voelen

Mevr Wagenaar, 26-4-2016

Heerlijk huis en tuin.

Van alle gemakken voorzien

Mooie straat, mooie omgeving.

Niets op aan te merken

De keuken is heel uitgebreid, alles wat je maar nodig hebt is aanwezig!

De bedden zijn zalig en door de rustige omgeving hebben we een heel goede nachtrust gehad.

De vernieuwende badkamer is zalig! Een bad om in weg te dromen, en een inloop douche met tremostatische kraan.

Wasmachine en droogkast aanwezig, gewoon weg super!

Heerlijk huis op fijn plekje

Lidwien, 31-1-2016

We zijn hier nu al 3x geweest (sept. 2013,apr.2014,apr.2015) en elke keer weer met veel plezier. Het vrijstaande huis is met veel zorg en smaak ingericht en van alle gemakken voorzien: afwasmachine, wasmachine, droger,oven enz, Je voelt je door de warme inrichting meteen thuis.Het huis ligt op ongeveer 5 minuten lopen van het dorpscentrum in een rustige straat. De eigenaar is steeds bezig met vernieuwen en verbeteren zodat het alsmaar mooier en beter wordt. Behalve het fijne huis is er een heerlijke tuin rondom met tuinmeubels en een schuur waar je je fiets of scootmobiel kunt stallen.In de omgeveing van Ommen kun je heerlijk wandelen en fietsen.Contact met de eigenaar loopt prima. Alle informatie die op de website staat klopt.Er zijn over het Carpe Diem-huis geen minpunten te bedenken.

We hebben een aantal aanbieders voor Carpe Diem voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Carpe Diem in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Carpe Diem scoort een 9.75 uit 10 op basis van 16 reviews.