Vakantiehuis

16 reviews over Vakantiehuis Carpe Diem in het Nederlands

Geweldig!

Lucy,
20-7-2018

Online al de nodige positieve reacties op deze vakantiewoning gezien. Hoe zou het ons bevallen...? Nou geweldig dus!

Een mooi vrijstaand huis met ruime tuin. Eigen parkeerplaats naast het huis. Het huis is zeer ruim, schoon en gezellig ingericht. Er is van alles aanwezig, van wandel- en fietskaarten van de omgeving tot afwasblokjes voor de vaatwasser. Een wasmachine en droger zijn aanwezig voor een wasje tussendoor. Er is een haarföhn, maar ook badschuim en zelfs een fles zonnebrand staat in de badkamer.

De omgeving is prachtig. Veel wandel en fietsmogelijkheden in de directe omgeving. Op de fiets binnen 4 minuten naar het centrum van Ommen waar genoeg gelegenheden zijn om lekker te eten of een kop koffie te drinken.

Wat niet onvermeld mag blijven is de persoonlijke aandacht van de verhuurders. Het was voor ons een zeer welkome en aangename verrassing zoveel betrokkenheid van Alied mee te maken. Nogmaals dank.

We komen zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2018
Alied, Eigenaar, 20-7-2018

Dank jullie wel, Lucy en Ton voor deze lovende woorden. We vonden het fijn dat jullie zo'n fijne tijd hebben gehad, zeker omdat het bijna niet door kon gaan van jullie kant.

We hopen dat we jullie nog eens weer mogen verwelkomen in Ommen.

Een huis om in thuis te komen

Peter en Miriam,
15-10-2017

Het is een zeer compleet ingericht gezellig huis.

Alles wat je mee hoeft te nemen zijn je tandenborstel en je kleding en je kan er zo in. Je kan het zo gek niet bedenken of het is er aanwezig o.a. Spelletjes, leesboeken, tijdschriften, boeken over de omgeving, routekaarten enz. heel fijn om er zo maar weer even naar toe te gaan. Wij hebben er erg genoten en de verhuurders zijn hele vriendelijke mensen.

Gereisd met partner in september 2017

Voor ons was het Top

Danny en Viviane,
1-7-2017

Het huis was mooi ingericht helder en van alle comfort voorzien.

Over het vakantiehuis is er al veel geschreven, het is en blijft voor ons perfect.

Wij hebben onze vakantie moeten afbreken door familiale redenen. Wij kregen van de eigenaars een mail met medeleven.

Dat was hartverwarmend

Het zijn (h)eerlijke mensen, en dit is voor ons nog belangrijker dan het huis.

Dit alles maakt de vakantie aangenaam.

Gereisd met partner in juni 2017
Carpe Diem, Eigenaar, 5-7-2017
Dank voor jullie mooie woorden!. We hopen jullie nog eens weer tot onze gasten te mogen rekenen, want jullie hadden de woning keurig (!) achter gelaten. Onze complimenten.

We hebben een aantal aanbieders voor Carpe Diem voor je op een rij gezet:

Het is een prachtig zeer compleet huis.

Bart en Marike,
1-3-2017

Alles wat je maar kan bedenken voor een fijn verblijf is aanwezig. Van afwasmachine tot open haard. (Zeker in februari erg prettig). Alles is schoon en compleet. Heerlijk nieuw bed, prachtige douche met lekker bad. Gelegen in een prachtige omgeving en alle voorzieningen op loopafstand. Fietsen in de schuur voor de huurder. Zelfs een barbecue!! Voldoende handdoeken en keukenlinnen voor gebruik in een mooie moderne keuken.

Prima contact met de verhuurders die ook het huis in prima staat houden!

Kortom, een fantastisch vakantiehuis in een prachtige omgeving!!!

Wij komen vast nog wel eens terug!!

Gereisd met partner in februari 2017

Jan en Cis
7-1-2017

Gebruiksvriendelijk huis met mooie nieuwe badkamer. Alles aanwezig, je kunt het zo gek niet bedenken. Alle winkels op loopafstand.

Geen minpuntje te bedenken.

Gereisd met partner in januari 2017

Heerlijk verblijf

Altes
7-11-2016

Goede ligging. Ruim, erg leuk ingericht huis. Vriendelijke eigenaars. Dichtbij centrum en toch heel rustig. Prachtig om te fietsen en te wandelen.

Gereisd met partner in november 2016

Compleet ingericht, meer dan voldoende glas- en servieswerk (je kunt de vaatwasser helemaal vullen en hebt nog voldoende over), keuken voorzien van alle gemakken, mooie én praktische badkamer, fijne bedden, fietsen beschikbaar, vlakbij het centrum én toch rustig gelegen. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2016

Zeker voor herhaling vatbaar !

Aljon
27-6-2016

Goed : Het vriendelijke en goede contact met de verhuurders.

Op loop afstand van het centrum met vele restaurantjes en de Vecht.

Het huis: Is precies als op de internet foto's en de zitmeubelen zijn heerlijk evenals het bed. De keuken is zeer compleet en er is meer dan genoeg seviesgoed en glazen om de afwasmachine te vullen.Ook het buitengebeuren was prima, alleen 's ochtend wat weinig zon in de achtertuin vanwege de bomen. De elektrische fietsen

die we gehuurd hadden, konden prima in de schuur, naast onze eigen fietsen.

Het was allemaal erg verzorgt en in zeer goede staat en dat gaf ons direct een aangenaam gevoel. De omgeving van Ommen is prachtig en je bent zeer in het groen.

Gereisd met partner in juni 2016

Een plek om je thuis te voelen

Mevr Wagenaar
26-4-2016

Heerlijk huis en tuin.

Van alle gemakken voorzien

Mooie straat, mooie omgeving.

Niets op aan te merken

Gereisd alleenreizend in april 2016

De keuken is heel uitgebreid, alles wat je maar nodig hebt is aanwezig!

De bedden zijn zalig en door de rustige omgeving hebben we een heel goede nachtrust gehad.

De vernieuwende badkamer is zalig! Een bad om in weg te dromen, en een inloop douche met tremostatische kraan.

Wasmachine en droogkast aanwezig, gewoon weg super!

Gereisd met partner in maart 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Carpe Diem voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Carpe Diem in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Carpe Diem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.