Vakantiepark Camping & Bungalowpark Besthmenerberg

Vakantiepark Camping & Bungalowpark Besthmenerberg
8,3

• Activiteiten8,5
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Camping & Bungalowpark Besthmenerberg voor je op een rij gezet:

272 reviews over Vakantiepark Camping & Bungalowpark Besthmenerberg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Helene
17-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Heerlijke vakantie gehad met mijn honden

Leuke dingen voor de honden oa vlakbij de bossen een hondendouche een honden speelveld en aktiviteiten

als zij genieten geniet ik ook

Ook leuke wandelroutes vlakbij het park en een mooie omgeving waar veel te beleven valt

Een aanrader dus

Ronduit slecht!

Jansen
2-9-2018
  • Activiteiten4

Hele mooie omgeving en kan een mooie camping zijn. Helaas weten ze bij de receptie niet wat voor afspraken er gemaakt worden. Totaal geen communicatie met elkaar. Dubbel geboekte plaatsen. Restaurant is ronduit slecht. Bediening is langzaam, chagrijnig en ongeïnteresseerd. Eten is slecht klaar gemaakt en weinig keuze op de kaart. Toiletten zijn voor het oog schoon, maar als je goed kijkt is het alles behalve schoon. Zelfde geld voor de afwas plek. Lege battereien liggen er al meerde weken, net als papieren. Tevens re vies om zelfs je vieze vast op te leggen. Er ligt veel hondepoep omdat mensen het niet opruimen. Helaas voelen de beheerders van de camping zich niet geroepen om hier iets aan te doen. Tevens wordt er hard gereden, ook door beheerders. HIER FIETSEN WEL ALLEMAAL KLEINE KINDEREN!

Wij komen hier niet nog een seizoen.

Fantastich

E Woldman
29-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Je zit midden in het bos wat wil je nog meer lekker rustig

het kon echt niet beter

sm scheepers
29-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

ik ben met mijn vrouw geweest prima huisje gehad het was schoon we konder gelijk met onze midweek beginnen

Vakantie voor jong en oud

Van Ingen
17-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Al 18 jaar kom ik met veel plezier in jullie geweldige park. Zodra we aankomen zijn onze kids van 17 en 14 naar hun vrienden op het park. Jullie bezorgen ons ieder jaar een top vakantie, bedankt hiervoor.

Jan
9-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Het is een aanrader als je met honden op vakantie gaat, zowel wij als de honden hebben zich vermaakt

Hmmm had meer verwacht

M.W
7-8-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen7

De camping ligt in een mooie omgeving, veel bos.De camping is erg groot waardoor het eigenlijk erg rustig lijkt. Onze bungalow was bij aankomst niet schoon, de etensresten lagen onder bank. Vloer was vies, en de zakken vuilnis lagen naast het huisje.Direct gebeld, vlot kwam er iemand om extra schoon te maken en de rotzooi weg te halen. Animatie gaat nergens over, ik was er vanuit gegaan dat er veel te doen zou zijn voor kinderen maar dit valt echt tegen. Restaurant zo ver mogelijk bij vandaan blijven, vies vlees uit de frituur! We hebben het niet opgegeten. Bediening duurt vreselijk lang. Er was bingo, en je gaat er vanuit dat er wel pennen etc liggen voor gasten die dit niet meenemen. Maar nee die lagen er niet, ik moest 20 cent per potlood betalen. Dit soort stomme onbenullige dingen geven een rare nasmaak aan je verblijf. Ze zouden bij andere campings moeten kijken, hier kunnen ze enorm veel van leren.

Verrasend deze camping...

Wm
3-8-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Mooi camping .goed tot rust gekomen.alleen jammer dat je wakker word van mensen die hun jerry cannetjes om 07.15 bij jou vullen.ik betaal voor de comfort plus. Maar he het gaat om de camping.heerlijk groot bosrijk omgeven.zwembad oke.chill out voor kids ideaal.gelijk vrienden gemaakt.top camping/ vakantie.

Team Besthmenerberg, Communicatiemedewerker, 21-9-2018
Bedankt voor deze mooie cijfers! Heel leuk om te lezen dat de kinderen gelijk vrienden hebben gemaakt. We hopen jullie nog eens te kunnen verwelkomen.

Rustige, mooie camping

Anoniem
18-5-2018
  • Onderkomen8

Prachtig camping te midden van de bossen, Grote ruime plekken. Enige nadeel is dat er op sommige velden vaste seizoensplekken en dat die mensen er jaar in en uit al staan op de camping en hele groepen dan vormen op die velden . Persoonlijk zie liever dat de seizoensplekken op aparte velden komen.

Wc en douche zijn super schoon. 2x per dag worden deze schoongemaakt.

Over het restaurant zijn we minder tevreden. Veel te weinig personeel en we konden er niet eens eten waren al twee tafels gereserveerd en er zaten 4 mensen te eten. Nou daar snap je dan niks van als er wel veel meer tafels zijn. Echt vriendelijk waren ze niet.

Persoon van de receptie is super vriendelijk

Al met al fantastische mooie rustige camping. Komen zeker nog eens terug maar dan willen we wel op trekkers veld staan.

Team Besthmenerberg, Communicatiemedewerker, 23-5-2018
Bedankt voor de mooie cijfers! Fijn te lezen dat jullie een prettig verblijf bij ons hebben gehad. We hebben kampeervelden waar we geen seizoenplaatsen op reserveren, deze velden zijn op de plattegrond aangeduid met de oranje en bruinige kleur. Ons advies voor de volgende keer zou zijn om ruim van te voren te reserveren zodat je op één van deze velden een plek kunt boeken. Voor wat betreft de horeca, dit is een aandachtspunt en proberen we steeds te verbeteren. Bedankt voor het achterlaten van je reactie en we hopen jullie gauw nog eens te kunnen verwelkomen.

Rustige camping midden in de bossen

Fam. Van den Berg
14-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wat een verrassing deze camping, midden in de bossen! Alles was goed geregeld van reservering tot en met aankomst. Netjes aan de receptie te woord gestaan. Het juiste veld zoeken is soms wat lastig, maar met goed opletten lukt dat prima. Wij stonden met vrienden op Q51 en Q52, daarbij moet je rekening houden dat op Q52 met moeite een caravan kan staan, maar dan moet de voortent niet al te diep zijn en een luifel past daar zeker niet voor. Leuke velden. Ondanks dat je dit een grote camping kan noemen merk je daar vrijwel niets van. Sanitair prima in orde (mooi dat we ook gebruik konden maken van de minder validen douche). Toch twee punten van aandacht: de netheid van de omkleed ruimte van het binnenzwembad (soms echt smerig met modder en zand) en de parkwinkel is redelijk summier met aanbod, moet je even rekening mee houden, maar Ommen is om de hoek, dus voor de boodschappen geen probleem. Aanrader deze camping!

Team Besthmenerberg, Communicatiemedewerker, 16-5-2018
Bedankt voor het achterlaten van jullie goede beoordeling! Leuk om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Voor wat betreft de netheid van de omkleedruimtes, dit is een aandachtspunt. We gaan een bord plaatsen waar duidelijk op komt te staan dat iedereen zijn schoenen uit moet doen bij binnenkomst. Zo proberen we het meeste zand en de modder wat meegenomen wordt van buiten te voorkomen. We hopen jullie gauw nog eens terug te zien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Camping & Bungalowpark Besthmenerberg in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Camping & Bungalowpark Besthmenerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.