Tijdelijk €25 aanbetaling

7.8GoedScore uit 73 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

73 Reviews over Boerderijcamping Varsenerveld Ommen

• 10Gerard Plas16-09-2022

Geweldige boerderij camping.

Goede ontvangst bij aankomst, mooie ruime plekken, super schone sanitair. Prima snelle WiFi, voor ons was deze camping perfect.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9JMM van Wanrooij20-09-2021

Geweldige camping met ook GEWELDIGE eigenaars.

Keurig onderhouden en schone camping met zeer ruime plaatsen en super WiFi ! Hele fijne eigenaren die het eenieder naar hun zin wilt maken. De review van "WILLEM" van 5-09-2021 zegt heel veel meer over "Willumpie" dan over de camping. We stonden gelijk met hem op de camping. Ik zal maar geen review over hem schrijven! Willem: een oude wijsheid: je wordt altijd door een strontkar overreden maar nooit door de Gouden Koets. Hoop dat je de camping voortaan maar links laat liggen. Goed voor de sfeer!!!!

• 8Staat v/h sanitair
  • 5Willem15-09-2021

Geen aanrader

SVR camping waar eigenaren niet uitblinken in gastvrijheid. Camping ligt in een vlak boerenland en is daardoor gevoelig voor wind. De toerit zit vol kuilen en het toiletgebouw ruikt onfris

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Familie van Dalen08-09-2021

Nooit meer!

Mooie schone camping in een mooie omgeving maar de ontvangst was ronduit onbeschoft. Op voorhand via internet geboekt betaald en bevestigd met een bepaalde camping plaats. Bij de aankomst netjes op afstand gebleven en ons, een echtpaar van in de 70, netjes voorgesteld. Boerin gaf aan dat ze zat te eten en wapperde daarbij met haar handen alsof we een of andere vervelende strontvlieg waren. Zelf maar even weggelopen waarna ze ons een tijdje in het veld hebben laten wachten en eerst sociaal met andere gasten ging doen. Vervolgens konden we opeens niet op de door ons bestelde plaats en kregen we een andere toegewezen. Deze plaats was erg modderig en hebben wij niet geaccepteerd. Door deze hele gang van zaken bij aankomst hebben wij ons niet welkom gevoeld en voelden wij ons niet op ons gemak tijdens deze vakantie week. Het is dat we hadden betaald anders waren we direct weer vertrokken.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Gustavo10-08-2021

Boerderijcamping in stijl

Wij verbleven hier 2 nachten op wandelvakantie.positief:-mooi gelegen middenin het boerenland-goede wifi-grote fietsenstalling-recreatieruimte met gascomfor/ magnetron/ koelkast-schoon unisex sanitair-kreeg fiets te leen met fietstassen voor boodschappen-we kregen 2 stoeltjes en tafeltje te leen als trekkersnegatief:-radio Continu in sanitairgebouw, verschrikkelijke feestnummers steeds, terwijl gasten heel gewone mensen zijn, geen feesttypes-lage balken in fietsenstalling: rood-wit lint beplakken svp-weinig kinderspeelattributen-toegangsweg naar camping vol kuilen

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Hetty en Jan25-04-2021

Een geweldige camping ervaring gehad

Het is een hele nette, schone en mooie camping even buiten OmmenHet zijn erg vriendelijke gastvrije mensen, Gezina doet alles vanuit haar rolstoel geweldig.En Hendrik-Jan is de manusje van alles.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Ellen Pap24-10-2020

Tot rust komen zonder verplichtingen

Heerlijk ontspannen, keurig onderhouden, extra schoonmaak ivm covid. Vriendelijke eigenaren maken tijd voor een praatje.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Suzan13-09-2020

Prima camping

Camping is prettig klein. Goed onderhouden grasveld met ruime plekken. Voor de oudere kinderen zijn er skelters, schommel, rekstokken. Voor de kleinste is er alleen een zandbak. Kinderen kunnen vier dagen per week om vijf uur met de boer mee om de dieren te voeren. De gehele dag kan je de geiten aaien. Kinderen kunnen vrij op het terrein spelen zonder gevaar Het sanitair is schoon, maar het ruikt er onprettig omdat het legen van het chemisch toilet in dezelfde ruimte gebeurd. Men is in eerdere reviews erg te spreken over de eigenaren. Wij hebben de vriendelijkheid niet zo ervaren.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Fam. de Meijer03-09-2020

Geweldige camping

Vijf weken geboekt om te kunnen fietsen maar ook om de kleinkinderen te kunnen ontvangen. In één woord geweldige camping. Kan niets bedenken wat beter kan. De kleinkinderen willen volgend jaar op herhaling. Wij eigenlijk ook wel.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7Twente09-07-2020

Meer een senioren camping

Vol verwachting na het lezen van de goede recensies aangekomen bij de camping. Echter was de camping niet wat we ervan hadden verwacht. Inderdaad een zeer nette, schone en ruime camping. Maar ons inziens minder geschikt voor de kinderen, ondanks dat het een boerderij camping is. Er zijn twee schommels, een wipwap en een zandbak. Geen verdere speelruimte voor de kids, je mag elke dag 30 minuten met de boer mee en dat was het. Bij de geitjes zit er schrik draad omheen en er is 1 paard maar die staat verder in de wei, zodat aaien geen optie was. We hebben weinig gastvrijheid ervaren van de eigenaren, dit bleek aan het einde te komen door persoonlijke omstandigheden van het echtpaar. Waarschijnlijk zijn de eigenaren normaal gesproken vriendelijk en gastvrij. Zoek je als stel een rustige en zeer nette camping, dan is dit een aanrader. Zoek je een camping voor jonge kinderen, dan raden wij deze camping niet aan.

• 9Staat v/h sanitair

Camping Boerderijcamping Varsenerveld Ommen info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (1)

Soort hotel

• GasthuisBeschikbaar