Camping Boerderij Het Varsenerveld

• 7.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

59 reviews over Camping Boerderij Het Varsenerveld

• 10Fam , van Oeveren02-07-2020

Geen minpunten , wat een mooie schone goed onderhouden boerderij camping , covid 19 regels goed aangepast , Top👍 vriendelijke eigenaren . Ons grondzijl was niet geschikt , gewoon in de voortent zonder tapijt en dat kon ook , zo mooi goed onderhouden grasveld , natuurtapijt 😃 . Ze krijgen van mij een dikke 10

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Karlien Obispo21-06-2020

Fantastisch over de top genoten

Als je hier verblijft dan is het vanaf de begroeting bij aankomst tot je weer vertrekt een heerlijk fantastisch verblijf..je voelt je welkom en je krijgt alle ruimte om jou verblijf zo aangenaam mogelijk te maken..overal is duidelijk aangegeven wat je kan doen en de omgeving dwingt je op een goede manier om er op uit te trekken. Gezina weet veel waar je kan wandelen/fietsen en dat is erg mooi om te zien en handig om te weten..de plaats zelf is zeer ruim en erg schoon. Ook het sanitair is zeer ruim en schoon om er gebruik van te maken. Onze kinderen mochten de boer helpen met voeren en dat zijn de mooiste belevenissen voor kinderen. Wil je rust en ruimte en ook verblijven op een gastvrije camping dan is dit de plaats.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    10M&M27-08-2019

Heerlijk weekend

Prachtige camping, ruime plaatsen, schoon sanitair. Enorm gastvrij ontvangst door eigenaresse we kregen verse eieren en fiets en wandel folders. Leuke omgeving om te fietsen.

• 9Familie de Wit01-08-2019

Doen!

Wat een geweldige plek om te zijn! Boer en boerin staan tot je beschikking mocht er onverhoopt tóch iets niet helemaal zo te gaan zoals je had bedacht. Een overdaad aan speelgoed, fietsen, skelters, en schommels, zandbak, dieren enz..

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Anoniem19-07-2019

Prima camping, ook met kinderen. Gastvrij echtpaar

Boerderijcamping het Varsenerveld is een mooie, nette, schone camping. Doordat er veel speelgoed is komen er ook wel kinderen met hun ouders/opa’s en oma’s. Dit hebben wij als erg prettig ervaren. Brengt toch wat meer leven in de brouwerij. Wat ons opviel aan de camping is dat alles waar maar blad aan zit wordt gesnoeid. Zelfs de eikenbomen en kastanjebomen. Er waren verschillende heggetjes van fruitbomen gecombineerd met eikenbomen, kastanjebomen etc. Het sanitairgebouw wordt goed schoon gemaakt. Ondanks dat hangt er toch een niet fijne geur. Afkomstig van de - in dezelfde ruimte- aanwezige toiletten???? Dat vonden wij het enige nadeel: afwassen en douchen in dezelfde ruimte waar ook mensen uitgebreid naar het toilet gaan. Ondanks dat de radio daar continue aanstaat kun je die geluiden niet verbergen.

• 4Staat v/h sanitair

• 8G.L. Banis12-07-2019

Voldeed aan onze verwachtingen, behalve de prijs

De SVR camping Varsenerveld is een prachtige camping met een goed onderhouden grasmat, ruime plaatsen en ook een zeer schoon sanitair gebouw. Maar de 11- dagen-weg-kampeeraanbieding van € 165,00 is excl. toeristenbelasting en dat is niet vermeld, jammer.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Geertje en Arie07-07-2019

Wat een heerlijke camping! Grote plekken en erg schoon. Vriendelijke ontvangst én....met een doosje kakelverse eieren. Uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Achter de camping hertjes gezien. Fijn weekend gehad.

• 9Staat v/h sanitair

• 10RR02-06-2019

Prima boerderijcamping

Gastvrije ontvangst op boerencamping met mooie ruime plaatsen. Zowel Gezina als haar man Hendrik-Jan maken tijd voor een praatje voor jong en oud om je mee te nemen in het leven op de boerderij. De camping ligt midden in een prachtige omgeving waar een grote variëteit aan dagactiviteiten mogelijk is. Het sanitair is iets gedateerd, maar schoon. Overal op het terrein ook goede WiFi! Kortom, een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 7Miranda05-05-2019

Rustig gelegen camping in mooie omgeving.

Een rustig gelegen camping, in een mooie omgeving. Ontvangst was hartelijk met verse eitjes. Inchecken duurde wel lang, door het enthousiasme van de eigenaresse. Zij praat graag en veel. De kampeerplaatsen zijn erg ruim en er is voldoende privacy. Vooral voor jonge kinderen is dit een leuke camping. Kinderen mogen helpen met voeren van de dieren. Had wel het idee dat er veel families elkaar hier treffen. De Wifi is perfect. Het sanitair is erg gedateerd en niet gescheiden. Mannen en vrouwen door elkaar en toiletten niet direct gescheiden van douches. Het sanitair had schoner gekund. Dagelijks werd er schoon gemaakt, maar altijd op het moment dat mensen hun afwas wilden doen. Tussen 18.00 en 19.00 uur. Daardoor moest men buiten met het afwasteiltje staan wachten. Beter om meerdere keren per dag, op rustige momenten, schoon te maken. Aantal douches en vooral wc's zou uitgebreid kunnen worden. Verder een prima verblijf.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Erna B.30-04-2019

Een mooie landelijke rustige camping

Wij waren hier 2 dagen met onze camper. Mooie verzorgde camping! Heerlijk rustig! Kregen bij ontvangst een advies voor een mooie plek voor onze camper en dit was inderdaad een hele mooie plek! Kregen verse eitjes en tips over de omgeving. Sanitair schoon maar gedateerd. Hebben een was gedraaid, hier stond een prijs van €4,- voor. Bij afrekening werd gevraagd of we een lange was hadden gedraaid 🤔 Bij antwoord ja werd het €5,- 🤔 Ik zou dit op een prijslijst hebben vermeld, komt raar over bij afrekening.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2019