Vakantiepark Besthmenerberg

• Onderkomen8,2
  • Activiteiten8,6

28 tips over Vakantiepark Besthmenerberg

andre de jong, 9-7-2015
neem een fiets mee. of huur deze de omgeving is echt mooi
A.Leemeyer, 4-7-2015

Verbinding internet dramatisch, het pad naar de uitkijktoren

bestaat uit grof puin waarop je heel voorzichtig moet lopen of

fietsen, ook al omdat het pad omhoog loopt is dit erg ongemakkelijk

j.de.jonge, 16-6-2015
Het park is echt een natuur park we hadden reeen voor de deur

We hebben een aantal aanbieders voor Besthmenerberg voor je op een rij gezet:

Johan Winterink, 30-5-2015

Elektriciteit verhogen tot minimaal 6 ampère.

Hondenvelden alleen voor gasten met hond geeft verruiming van het aantal hondenplekken.

ingegoudkuil, 16-9-2014
    Ga erop uit met de fiets!
    Martin, 15-9-2014
    Ga fietsen langs de regge!

Ad, 3-9-2014
    Wanneer er animatie is moet je zeker ook naar het kleine bostheater gaan. ze brengen elke avond een leuke show!
    Afiëna, 2-9-2014

Het park beschikt over een binnen en buiten bad, dierenweide, een winkeltje, fietsverhuur en horecagelegenheid/cafetaria. Op het park is een uitkijktoren en het grootste openluchttheater van Nederland. Verder nog een amphitheater.

de Lemelerberg en Archemerberg bevinden zich op fietsafstand.

Nico Goedendorp, 31-8-2014
    Plopsa Coevoorden is erg leuk voor kleine kinderen. Het draken Park Oikos is ook erg leuk om rond te kijken. De markt in Ommen is erg gezellig. Verder is het een leuke omgeving, ook zeker om te fietsen.
    J.C.v.Antwerpen, 30-8-2014
    Het bestek en pannen is wel minimaal

We hebben een aantal aanbieders voor Besthmenerberg voor je op een rij gezet: