Vakantiepark Besthmenerberg

Rustige, mooie camping

Anoniem
18-5-2018
  • Onderkomen8

Prachtig camping te midden van de bossen, Grote ruime plekken. Enige nadeel is dat er op sommige velden vaste seizoensplekken en dat die mensen er jaar in en uit al staan op de camping en hele groepen dan vormen op die velden . Persoonlijk zie liever dat de seizoensplekken op aparte velden komen.

Wc en douche zijn super schoon. 2x per dag worden deze schoongemaakt.

Over het restaurant zijn we minder tevreden. Veel te weinig personeel en we konden er niet eens eten waren al twee tafels gereserveerd en er zaten 4 mensen te eten. Nou daar snap je dan niks van als er wel veel meer tafels zijn. Echt vriendelijk waren ze niet.

Persoon van de receptie is super vriendelijk

Al met al fantastische mooie rustige camping. Komen zeker nog eens terug maar dan willen we wel op trekkers veld staan.

Team Besthmenerberg, Communicatiemedewerker, 23-5-2018
Bedankt voor de mooie cijfers! Fijn te lezen dat jullie een prettig verblijf bij ons hebben gehad. We hebben kampeervelden waar we geen seizoenplaatsen op reserveren, deze velden zijn op de plattegrond aangeduid met de oranje en bruinige kleur. Ons advies voor de volgende keer zou zijn om ruim van te voren te reserveren zodat je op één van deze velden een plek kunt boeken. Voor wat betreft de horeca, dit is een aandachtspunt en proberen we steeds te verbeteren. Bedankt voor het achterlaten van je reactie en we hopen jullie gauw nog eens te kunnen verwelkomen.

Rustige camping midden in de bossen

Fam. Van den Berg
14-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wat een verrassing deze camping, midden in de bossen! Alles was goed geregeld van reservering tot en met aankomst. Netjes aan de receptie te woord gestaan. Het juiste veld zoeken is soms wat lastig, maar met goed opletten lukt dat prima. Wij stonden met vrienden op Q51 en Q52, daarbij moet je rekening houden dat op Q52 met moeite een caravan kan staan, maar dan moet de voortent niet al te diep zijn en een luifel past daar zeker niet voor. Leuke velden. Ondanks dat je dit een grote camping kan noemen merk je daar vrijwel niets van. Sanitair prima in orde (mooi dat we ook gebruik konden maken van de minder validen douche). Toch twee punten van aandacht: de netheid van de omkleed ruimte van het binnenzwembad (soms echt smerig met modder en zand) en de parkwinkel is redelijk summier met aanbod, moet je even rekening mee houden, maar Ommen is om de hoek, dus voor de boodschappen geen probleem. Aanrader deze camping!
Team Besthmenerberg, Communicatiemedewerker, 16-5-2018
Bedankt voor het achterlaten van jullie goede beoordeling! Leuk om te horen dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Voor wat betreft de netheid van de omkleedruimtes, dit is een aandachtspunt. We gaan een bord plaatsen waar duidelijk op komt te staan dat iedereen zijn schoenen uit moet doen bij binnenkomst. Zo proberen we het meeste zand en de modder wat meegenomen wordt van buiten te voorkomen. We hopen jullie gauw nog eens terug te zien.

Fantastisch ! 👍🏻

Jonge
13-5-2018
  • Onderkomen9

We hadden hier een top meivakantie!! Een superleuk keurig écht schoon en compleet vakantiehuisje midden in het bos. Fijne bedden, gemakkelijke stoelen en gezellige kleuren. De kinderen hebben zich echt uit kunnen leven, in het bos, in de speeltuin en niet te vergeten in de zwembaden. Eerst nog binnen maar toen het warmer werd ook buiten terwijl wij toekeken vanaf onze ligbedden. Dan was er ook nog een leuk animatieteam en we sloten de vakantie af met een hoogtepunt : de colorrun!! Kortom: top! Dank aan de vriendelijke medewerkers die er zijn als je ze nodig hebt. Als we dan toch nog een kritische noot hebben dan is het dat het water in het buitenbad wel ietsje warmer mag! Maar wij hebben voor komende zomer iig een plek gereserveerd voor de tent en kunnen niet wachten tot het juli is!🙂
Team Besthmenerberg, Communicatiemedewerker, 16-5-2018
Bedankt voor het achterlaten van deze leuke reactie. Super dat jullie ons zo goed beoordelen en dat het verblijf zo fijn is geweest! Het buitenbad is verwarmd tot 21 graden, in het voorjaar kan dat nog wat fris aanvoelen maar in de zomer is het vaak lekker verkoelend. We zien jullie graag terug in juli!

Erg leuk!

Fam top
    3-5-2018
    • Onderkomen7

We vonden het een erg leuke camping met vriendelijk personeel! We werden bij aankomst goed ontvangen door de receptioniste. Ons plekje was mooi, alleen wij hadden ons plekje op veldje VS wij konden geen bordje vinden bij dit veldje dus was het even zoeken voor ons wij zouden het fijn vinden als hier wat aangedaan word. De toiletgebouwen waren schoon en netjes. Wij gingen ook even naar het zwembad alleen wij vonden de pashokjes niet heel fris. Verder was het zwembad zelf prima en leuk dat er zwemattributen waren. De chill out is leuk bedacht voor de wat oudere kinderen. En ook ons veldje is voorzien van leuke speeltoestellen. Ook was er veel en goede recreatie. Kortom ons verblijf was op een paar kleine dingetjes helemaal super! Wij zijn erg tevreden.
    Team Besthmenerberg, Communicatiemedewerker, 11-5-2018
    Bedankt voor het achterlaten van jullie goede beoordeling, familie Top. Goed om te horen dat jullie zo tevreden zijn over de voorzieningen voor de kinderen. Wel vervelend dat jullie het veldje VS niet makkelijk konden vinden, in principe staat er bij ieder kampeerveld een bordje met de naam van het veld. We zullen dit nog even controleren. Voor wat betreft de netheid van het zwembad, dit is een aandachtspunt. Binnenkort komt er een bord bij de voordeur van het binnenbad waar op staat dat de schoenen uit moeten. Zo willen we voorkomen dat er viezigheid van buiten mee naar binnen wordt genomen. We hopen jullie snel nog eens te kunnen verwelkomen.

Vriendelijk en rustig

Thamara
    24-4-2018
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Alles goed voor elkaar voor onze hond.

Opgeruimd rustig park, direct bij het bos.

Heerlijk weekend gehad. Voor herhaling vatbaar!

Team Besthmenerberg, Communicatiemedewerker, 11-5-2018
    Wat een mooie beoordeling! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je reactie achter te laten. Fijn dat het verblijf met de hond zo goed is bevallen. We hopen jullie gauw nog eens terug te zien.

Wat een rust!!

Barend Verkerk
    24-2-2018
    • Activiteiten7
    • Onderkomen8

Een prachtige omgeving, waarbij het mooie winterweer ons bovendien goed heeft geholpen. We genoten van een eenvoudige maar goed ingerichte en gezellige bungalow in het bos. Veel vogels hielden ons gezelschap en de prijs paste uitstekend bij ons budget. Het zwembad was altijd open en vormde een leuke afwisseling met de olympische winterspelen op tv en de goede wandelmogelijkheden. Het dorp was zelfs te voet goed te bereiken. We komen zeker nog eens terug. We hebben het park inmiddels bij onze kinderen aanbevolen. Zij hadden nog wat goede herinneringen bewaard aan vroegere kampeer- en bungalowvakanties op de Besthmenerberg.
    Team Besthmenerberg, Communicatiemedewerker, 11-5-2018
    Beste Barend Verkerk, heel erg bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Leuk dat jullie in de winter een mooi verblijf bij ons hebben gehad. We hopen jullie en de kinderen snel weer terug te zien.

Komen in 2018 terug!

Jolanda
    2-2-2018

Super gezellige camping.

Groen ! Fijn wandelen.

Kinderen hebben zich goed vermaakt. Hebben zelfs een camping app om voor 2018 af te spreken wie op welke data komt.

Team Besthmenerberg, Communicatiemedewerker, 9-5-2018
    Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! Leuk dat jullie het met de andere kampeerders ook zo gezellig hebben. Hopelijk tot snel!

Karin
    4-1-2018
    • Onderkomen9

Ik kom hier al vanaf ik 4 jaar oud was en elke keer is het een feestje.

Ik vind het een prachtig park mooie huisjes die midden in het bos staan.

Prachtig wandelgebied wat onze hond hellemaal geweldig vind.

Veel te doen voor kinderen.

En Ommen is een prachtig plaatsje waar zomers veel te doen is.

Team Besthmenerberg, Communicatiemedewerker, 9-5-2018
    Wat leuk dat je al zo lang bij ons vakantie komt vieren! En goed om te lezen dat het nog steeds zo goed bevalt! Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling en hopelijk tot gauw.

Fantasisch

Marga
    22-12-2017
    • Activiteiten9
    • Onderkomen9

Vakantiepark Besthmenerberg is veel waar voor weinig geld. Mooie ruime plaatsen,groot veld - waar de hond gratis mag kamperen. Achter de camping een groot bos van Staatsbosbeheer, waarde honden op een gedeelte los mogen komen - nieuw sanitair, groot buiten- en binnenzwembad en een super mooie omgeving om te fietsen
    Team Besthmenerberg, Communicatiemedewerker, 9-5-2018
    Bedankt voor deze mooie beoordeling, Marga! Je beschrijft het park precies zoals het is, super dat jullie het zo hebben ervaren. Hopelijk tot gauw!

Super

Renate
    5-10-2017
    • Onderkomen8

Het is een super mooie bosrijke camping met grote campeerplaatsen echt een aanrader
    Team Besthmenerberg, Communicatiemedewerker, 9-5-2018
    Bedankt voor jullie goede beoordeling! Daar worden we heel blij van. Hopelijk kunnen we jullie nog eens verwelkomen.

We hebben een aantal aanbieders voor Besthmenerberg voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Besthmenerberg in Ommen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Besthmenerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Besthmenerberg scoort een 8.33 uit 10 op basis van 264 reviews.