Camping Het Klaverblad

10 tips over Camping Het Klaverblad

Linda Kerkdijk, 3-9-2014
Fantastische fiets routes.
Jan Sijbenga, 26-8-2014
Centraal gelegen tussen Zwolle en Deventer, respectievelijk Holterberg en Renderklippen ideaal voor gevarieerde fietstochten.
Ria Teijema, 9-8-2014
Bij Fortmond fiets je door een prachtig stukje natuur langs de verlaten steenfabriek naar het Kozakkenveer naar Veessen.

An, 6-8-2014
De hanzesteden zijn mooi te bezoeken en vlak bij. Zowel op de fiets, met de auto als met de trein gemakkelijk te doen.
Gerrit, 6-8-2014
Graag een paar steigertjes bij de visvijver.
Jaap En Gebby, 28-7-2013

Ook een mooie locatie om een feestje te vieren, zoals wij, bij mooi weer buiten op het terras aan de vijver, met een vuurkorf erbij, wij vonden het perfect.

Bert en Gerrie bedankt

Marina Dragtstra, 26-7-2013
Leuk om met de pont over te varen naar de overkant. Voor kleine kinderen een hele belevenis
Fien en Erik, 26-5-2013

Bezoek aan Deventer is zeer de moeite waard.

Mooie fietroutes via knooppunten.

loek2, 18-9-2012
Hebben die week veel gefietst (tussen Zwolle en Deventer alle pontjes over de IJssel zo'n beetje gehad). Steden als Zwolle, Deventer, Hattem, Wijhe zijn prima per fiets bereikbaar. Ook leuke wandeltochten te maken in combinatie met trein (station Olst ).
kuyper, 31-10-2011
een geweldige plek en een echte aanrader!