Camping Het Klaverblad

218 reviews over Camping Het Klaverblad in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

willem lagerweij
4-10-2018

Heerlijke maand gehad op jullie camping en wij komen zeker terug volgend jaar. mooie camping met alles goed in orde.

zeker voor herhaling vatbaar

Ruud Böhm
20-9-2018

bijzonder goed verzorgde camping, ruime comfortplaatsen met betegeld terras voor iedere caravan. Mooi, schoon sanitair en aardige gastvrije beheerster. aparte verharde camperplaatsen en trekkersveld met picknickbanken. Terrein kent nog niet veel schaduwplaatsen door relatief nieuwe begroeiing Leuk restaurant.

Alles super

Thomas van der Goot
17-9-2018

Bij aankomst vriendelijke en gastvrij ontvangen. Alles werd ons uit gelegd, sanitair,afval gescheiden, en de informatie die in de receptie klaar lag om de omgeving te verkennen. Terrein was keurige onder houden, en sanitairgebouw was superschoon.

Een fantastische camping. We hebben er genoten!

G. v.d. Dikkenberg
6-9-2018

Een prima plek om vandaaruit de omgeving te verkennen. Het stroomgebied van de IJssel, Salland en De Veluwe, allemaal bereikbaar per fiets.

Genoten van de rust en de ruim opgezette camping.

Voor herhaling staat Het Klaverblad bij ons genoteerd.

PEFEKT

Ben Hoytink
30-8-2018

We werden bijzonder vriendelijk ontvangen, kregen n prachtige plek met goed advies, alles super zuiver, n heerlijke rustige mooie schoone camping om zeker terug te komen!

fantastisch

Els Hermsen
28-8-2018

Fijne camping. Sanitair mooi en schoon. Hulp bij installeren en bij het weggaan. Prima uitvalsbasis voor bezoek aan de Hanzesteden en het maken van fietstochten. Station Olst op 10 minuten fietsen.

Aardige gastheer en -vrouw.

aanrader

@rno
25-8-2018

prettige ontvangst, uitstekend sanitair, ruime verharde compleet uitgeruste camperplaats, prima fietsomgeving met veel verschillende mogelijkheden, rustige camping

Bert, eigenaar, 31-8-2018
Maart 2019 is er glasvezel dan hebben we eindelijk ook in het buitengebied snel internet.

Albert
25-8-2018

Prima camping met mooie grote, verharde plaatsen met voldoende privacy, keurige grasmat (ondanks langdurige droogte), aan achterzijde prachtig zicht over de omgeving, fantastisch sanitair, gedreven eigenaren. Kosten warm water naar verbruik. Gunstig geprijsd.

Minder: snel WiFi blijft toch een dingetje op zo’n uitgestrekt terrein.

Een goede camping.

Andries Nieuwenhuis
24-8-2018

Het was een goed verblijf op een camping met uitstekende voorzieningen en vriendelijke, behulpzame mensen.

Uitstekende kleine camping

Eef
20-8-2018

2 weken op de camping gestaan. We hadden mooi weer en de tweede week een enkel buitje. Prachtige camping qua ligging. Ideaal fiets maar ook wandel gebied. Qua natuur is de Duursewaarden een aanrader.

Op de camping prachtig, schoon en ruim sanitair. Het restaurant biedt de mogelijkheid om een goede eenvoudige maaltijd te gebruiken.

Gerrie en Bert zijn heel gastvrije mensen met een goede visie hoe ze de camping willen runnen.

Aanbevelingswaardig zeker voor kampeerders zonder kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Klaverblad in Olst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Klaverblad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.