Camping Het Klaverblad

209 reviews over Camping Het Klaverblad in het Nederlands

Fantasties

F.M. de Zwart
16-8-2018

Een hele mooie mini camping. Geweldig mooi en zeer schoon sanitair.

Prachtige, schone camping

Hennie de Lange
11-8-2018

Mooie camping met zeer mooi en ruim sanitair. Mooie dagruimte en overdekt terras.

Ruime plaatsen met water aan- en afvoer.

Betegeld plateau voor de caravan en camperplaatsen. Op fietsafstand van twee gezellige dorpjes met genoeg winkels en eetgelegenheid.

een fijne camping met fijne mensen .

fam. speerstra
9-8-2018

als het warm weer is (veel zon) dan is er weinig schaduw, want de bomen zijn niet groot/hoog.

Geweldig!

Familie Smits
8-8-2018

Hele fijne camping, wij hebben hier een zeer prettig verblijf gehad. Je kunt er heerlijk fietsen richting Zwolle en Deventer. Zeer gastvrije ontvangst. Sanitair was uitmuntend!

Voor ons een grote topper!

Hans
4-8-2018

Eigenlijk alles was zo als we van een gastvrije camping mogen verwachten, zeer goed.

Een klein minpuntje was het bijna de gehele dag het blaffen van honden in de omgeving.

Rust en ruimte in een mooie omgeving.

Fam. Jansen
31-7-2018

Wij hebben genoten van de rust en de ruimte op deze camping. Heel schoon sanitair ruime staanplaatsen en gastvrije eigenaren. Veel fiets- en wandelroutes in de mooie omgeving.

Een echte aanrader!

Hitty Rotmeijer
28-7-2018

Enorm schone en goed verzorgde camping met een mooie visvijver en een prima restaurant. Grote kampeerplaatsen met goede voorzieningen. Mooie omgeving. Fietsroutes liggen klaar! Winkels dichtbij. Vriendelijke en behulpzame eigenaren.

Top👍

Barry en Grietje
24-7-2018

Camping is uitstekend geschikt voor mensen die van wandelen en fietsen houden.

Voor diegenen die van vissen houden is op een leuke visvijver aanwezig tevens zijn in de omgeving diverse vissen mogelijkheden.

Wat de camping zelf betreft de plekken zijn ruim bemeten het sanitair is geweldig en de beheerders zijn geweldig mensen.

Wat niet goed is , dat weten wij niet nog geen gekke of nare dingen meegemaakt ondanks dat wij hier al een paar jaar zijn geweest.

Geweldig !!

Mia en Harry verhallen
23-7-2018

Beste Bert en Gerry,

Wat een SUPER camping!!,

Het toiletgebouw een 10 met een griffel !!

We hebben ontzettend genoten, , van de camping, de omgeving, en ….. het lekkere eten in jullie restaurant HELEMAAL GEWELDIG .

We komen zeker nog een keer richting De Nulde

Warme groeten vanuit Brabant

Hier gaan we vast nog wel een keer naar toe

Fam. Hoekstra
22-7-2018

Een rustige camping met luxe en schoon sanitair en mooie ruime plaatsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Klaverblad in Olst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Klaverblad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Klaverblad scoort een 9.02 uit 10 op basis van 209 reviews.