Bed and Breakfast Ootmarsumsestraat

Bed and Breakfast Ootmarsumsestraat

9.9Fenomenaal

Nederland, Overijssel, Oldenzaal

Op vakantie geweest naar Ootmarsumsestraat?

9.9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

6 reviews over Bed and Breakfast Ootmarsumsestraat

• 10Van veen19-02-2020

Super

Alles was schoon, vriendelijke gastvrouw, lekker ontbijt, ook voor de kinderen was er speelgoed. Echt een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

• 9R.Fischer30-04-2014

Zeer leuke B&B!

Deze B&B is werkelijk van alle gemakken voorzien. Leuk, gezellig en knus ingericht! Zeer goede service door leuke gastvrouw! Wij kregen een heerlijk uitgebreid vers ontbijt. Ook wij komen hier vast nog eens terug!

Gereisd met partner in april 2014

• 10Hilda16-05-2013

Meer dan een B&B

Echte Twentse gastvrijheid! Midden in het centrum van Oldenzaal, maar toch heel rustig gelegen. Een gezellig ingericht "huisje", van alle gemakken voorzien, schoon en netjes! Beneden een woonkamer en boven een royale slaapkamer met een douche/toilet en wastafel. Alles ziet er als nieuw uit. Voor onze dochter van 2,5 stond er zelfs speelgoed klaar. Met alles werd rekening gehouden. We zijn van plan weer terug te komen.!

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 9Christ03-05-2012

Erg goed!

Voor ons was deze B&B in onze etappeplaats op het Marskramerpad een weldadige verademing. Allervriendelijkste gastvrouw en -heer, rustig gelegen, hele nette en complete inrichting met een leuk extraatje (ze melden het bewust niet op hun site om niet een bepaalde categorie bezoekers te trekken, maar het is de moeite waard ...!). De bedden helemaal goed, het ontbijt uitgebreid. Kortom: een aanrader en mochten we weer in de buurt zijn dan komen we hier zeker terug.

Gereisd met partner in april 2012

• 10Nicole en Richard29-04-2012

Toppertje!

Dit is werkelijk een heel goeie B&B. Vriendelijke ontvangst in een bijzonder gezellig optrekje. Mooie en keurige voorzieningen voor een dito prijs. Eigenaars zijn te bescheiden om een gastenboekje in de vertrekken te leggen. Dan maar zo: een aanrader!

Gereisd met partner in april 2012

• 8Suzanne Verhaar06-04-2012

Geweldig!

Samen met een vriendinnetje en haar 16 maanden oude dochter hebben wij twee etappes van het Marskramerpad gelopen en hier overnacht. Het was een prachtig en luxe uitgevoerd plekje, vlak bij de binnenstad (2 minuten lopen) maar toch heel rustig met een mooie tuin. We voelden ons ontzettend welkom en er was aan alles gedacht (zelfs aan speelgoed en een kinderstoel!). We hebben heerlijk geslapen en lekker ontbeten. En de volgende dag weer gelopen door het prachtige Twentse land!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

1 tip over Bed and Breakfast Ootmarsumsestraat

• R.Fischer, 30-04-2014

Heerlijke restaurants op de Groote Markt. Slechts enkele minuten lopen. In deze B&B kun je heerlijk relaxen naar een ontspannen dagje Sauna Saré.

0 vragen over Bed and Breakfast Ootmarsumsestraat

Bed and Breakfast Ootmarsumsestraat info