Bed and Breakfast Oldenzaal

31 reviews over Bed and Breakfast Oldenzaal

• 2019
    9Gerrit Jan18-08-2019

Voor herhaling vatbaar.

Gunstig gelegen Bed & Breakfast in het centrum van Oldenzaal. Goede uitvalsbasis voor fietstochten in de omgeving van Oldenzaal en Twente. Erg vriendelijke en gezellige eigenaars die erg gastvrij zijn. Wij hebben er een hele fijne tijd gehad.

Een ruime zolderkamer met goede voorzieningen: prima WiFi, magnetron, koelkast en servieskast. Prima bedden en sanitair (privé badkamer). Alles goed verzorgd en schoon.

's Ochtends een heerlijk ontbijt gebracht, inclusief versgeperste jus d'orange en een hardgekookt ei en indien gewenst, buiten in de tuin.

Onze fietsen konden 's nachts in de schuur staan. Ook kun je makkelijk voor de deur of in de buurt parkeren. En de eigenaren willen je graag van dienst zijn, ook voor een babbeltje als je dat wilt, om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Rob Berger17-06-2019

Een echte aanrader

Prachtig gelegen Bed & Breakfast op loopafstand van de Groote Markt van Oldenzaal. Heel gastvrij ontvangen met een drankje van het huis in de tuin. Keurig schoon, prima bedden en sanitair (privé badkamer). Prima WiFi, magentron en koelkast aanwezig. De extra wastafel op de kamer is vooral handig als je met z'n tweeën bent. 's Ochtends een heerlijk ontbijt inclusief versgeperste jus d'orange en een hardgekookt ei, op een zonnige ochtend buiten in de tuin. Onze fietsen konden 's nachts in de schuur staan. Ook kun je gratis voor de deur parkeren. En de eigenaren willen je graag van dienst zijn, ook voor een babbeltje als je dat wilt, om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ze zijn ook bereid om je af te halen van het station als je met de trein komt.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    10Henk Sleijfer21-11-2018

Super

Ivm zakelijke afspraken in totaal 7 nachten verbleven bij BnB Oldenzaal. Schone kamer en sanitair, prima ontbijt, buitengewoon vriendelijke gastheer en gastvrouw, goed bed. Geen enkel negatief punt te noemen. En dat dan ook nog eens tegen een zeer schappelijke prijs. Een aanrader!

Zakelijk gereisd in november 2018

• 9Klasina van 't Hul16-08-2018

Leuke complete B&B

Goede locatie. Dicht bij het centrum met mooie winkels en terrassen. Kamer voldeed aan de eisen. Alles wat je nodig hebt voor een kort verblijf. Bedden waren goed en ontbijt was ook naar onze wens.

En je kan fietsen huren bij Siemerink. Ook in het centrum.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Simon24-05-2018

Prima voor herhaling vatbaar!

Prima B&B . Prettige ontvangst, dichtbij centrum maar toch rustig. Heerlijk ontbijt en goed geslapen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Imma01-04-2018

In een woord TOP

Erg prettig b&b. Je voelt je echt welkom. Bijzonder gastvrije mensen. Overal is aan gedacht in deze b&b en ik had zelfs een koelkast en magnetron tot mn beschikking. Zo fijn hier verbleven en ik kom zeker nog eens terug

Alleen gereisd in maart 2018

• 10Dea en Roel Bakker07-03-2018

Fantastisch!

Lieve gastvrouw en gastheer Greetje en Hans, Wat een bijzonder weekend hebben wij gehad. We gingen voor de omgeving ....maar uiteindelijk is de B&B ons het meest bijgebleven. Ook is zeker de omgeving heerlijk...prachtig wandelgebied. Het ontbijt....ach je kunt er de hele dag mee door! Fijne kamer ook en eigen toilet en douche...alle privacy!! Hartelijk dank en we komen zeker nog eens. Warme groet Roel en Dea Bakker

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

10Saskia30-07-2017

Fantastisch !

Wij voelden ons gelijk thuis. Alles was heel erg schoon en netjes. En de kamers waren erg gezellig en comfortabel ingericht. We hebben heerlijk geslapen in de fijne bedden. Het ontbijt was superdeluxe, uitgebreid en erg lekker. Kortom wij bevelen deze bed en breakfast van harte aan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Marzieh Hamdast19-07-2017

Super gezelige!

Prachtige comfortabele kamer locatie vlakbij het centrum en met een heerlijk ontbijt! Heel vriendlijk gastvrouw en gastheer :)

Zakelijk gereisd in juli 2017

• 10Truus Tamminga05-07-2017

De kamer ligt op de tweede verdieping.

We kregen een heerlijk Twents ontbijt.

De gastvrouw was bijzonder hartelijk.

Gereisd met partner in juli 2017

5 tips over Bed and Breakfast Oldenzaal

• J. Letteboer, 28-06-2014

Voor herhaling vatbaar en aan iedereen aan te raden. We komen nog eens terug om te wandelen hier, ligt aan de LAW route.

• Peter Meijer, 07-08-2013

Oldenzaal heeft een gezellig centrum met een plein met grote verscheidenheid aan horeca. Vanuit hier zijn er mooie fietstochten te maken, o.a. naar Bad bentheim.

• aditya van der meulen, 21-07-2013

Deze gezellige kamer is op zolder, dus 2 trappen op. Neem geen grote koffers mee.

0 vragen over Bed and Breakfast Oldenzaal

Bed and Breakfast Oldenzaal info