Hotel Erve Hulsbeek

Tonen op kaart

61 reviews over Hotel Erve Hulsbeek

• 2019
    10Rick28-07-2019

Super verblijf gehad! Hotel is nieuw en erg netjes, bedden liggen prima. Heerlijk eten in het restaurant, en ontbijt was ook super! Personeel is zeer vriendelijk en alles word voor je geregeld. 100mtr lopen en je ben bij de recreatieplas wat ook super is met kinderen. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Fam. Heijt22-10-2018

Erg mooi en schitterend gelegen

Ons verblijf, één overnachting, was natuurlijk te kort om een goede indruk te krijgen. Onze kamers in het nieuwbouwgedeelte waren prima in orde, al vonden we de matrassen erg hard en ook het hoge high-tec gehalte (bewegingsmelders, knipperende lampjes aan het plafond, digitale thermostaat) stond ons wat tegen. Maar de kamers waren schoon en mooi ingericht. Het ontbijtbuffet was lekker en het personeel uiterst vriendelijk

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 10A..M.VERHOEVEN18-09-2018

prachtig

prachtig hotel, lieve mensen, prachtige omgeving : dus alles "10"

Gereisd met partner in september 2018

• 10Paul17-08-2018

Super hotel voor zakelijk verblijf in Oldenzaal.

Dit hotel is uitgebreid met 18 kamers van hoge kwaliteit. De luxe kamers zijn niet heel groot, maar uitermate comfortabel met alle zaken die je mag verwachten. Regendouche, gratis wifi, koelkast. De nieuwe kamers hebben heerlijke bedden. Stevig maar comfortabel. Diner en ontbijt zijn prima. Als je goed weer hebt, is het terras aan de vijver erg aangenaam om 's avonds te eten en te borrelen. Personeel is vriendelijk, betrokken en behulpzaam.

Zakelijk gereisd in augustus 2018

• 8An20-06-2018

Zalig

Heerlijke bedden. 2 meter lang, goede douche. Prima koffie /cappuccino. Eten is smaakvol. Top. Kamers zijn functioneel en netjes. Ontbijt is gewoon alles aanwezig en vers. Personeel is vriendelijk, hulpvaardig en niets is hen te veel om jou als gast het naar de zin te maken

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Anke06-05-2018

Een aanrader !

Heerlijk hotel met ruime familie kamer. Ligging is heerlijk rustig. Restaurant was ook erg goed, buiten gegeten. Uiterst vriendelijk personeel. Bij mooi weer zwemkleding meenemen, recreatie plas is op loopafstand. Momenteel zijn ze aan t uitbreiden, wordt dus nog mooier ! Wij waren in t weekend dus geen overlast van de verbouwing. Ontbijt was ook zeer compleet. Kortom, we komen nog eens terug !

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 6Mos05-04-2018

Niets voor ons!

Suite geboekt. Bij aankomst bleek er een groot stuk nieuwbouw plaats te vinden. Er werd ons verzekerd dat we er geen last van zouden hebben. Helaas om 07.15 uur begonnen de bouwvakkers met hun arbeid. Dit was direct naast ons raam, waardoor we vroeg in de ochtend uit ons bed moesten. Op de website van het hotel stond hier niets over een nieuwbouwproject. Naast bouwoverlast werkte het bubbelbad niet naar behoren en de waterdruk douche was zeer laag. Het ontbijt was minimaal. Tevens zijn de kamers niet geluiddicht ondanks vermelding op de site.

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

10Paul01-07-2017

Zeer goed hotel voor zakelijk verblijf

Moderne kamers met een goed bed en een heerlijke douche. Zeer stil en heerlijk gelegen in de bossen. Diner is prima. Gevarieerd, niet duur en smakelijk. Ontbijt is uitgebreid. Het contact met de medewerkers en de eigenaar is zakelijk en toch persoonlijk. Laat aankomen, later eten, vroeg ontbijten, etc. is allemaal mogelijk op verzoek.

GSM ontvangst is door de bossen soms wat minder, maar het hele hotel heeft gratis wifi.

Ik heb hier van 2014 tot en met 2017 wekelijks overnacht waarbij het niveau continu hoog was.

Kortom: voor overnachten in Oldenzaal / Hengelo is dit een perfecte plek.

Zakelijk gereisd in juni 2017

• 10Kristel18-05-2017

Fantastisch! Erg genoten!

Het is één en al Twense Gemoedelijkheid! Aardig behulpzaam personeel, dikke klasse! Mis wel een zwembad en ligbad op de kamer. Diner genuttigd was oké, het ontbijt daarentegen was weer zalig!

Gereisd in mei 2017

• 9Natascha23-04-2017

Superservice!

Afgelopen weekend een familiefeestje gehad met onze dochter van bijna 3. Oppas via het hotel geregeld, was super! Al eerder hier geslapen, dit keer een luxe familie kamer. Fijn dat er een aparte kamer is met 2 1persoonsbedden.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

6 tips over Hotel Erve Hulsbeek

• corrie bax, 13-02-2014

je kunt in de buurt karten,tuktuk rally rijden,paardrijden op de manege,sauna sare zit er,er zijn recreatie weides achter het hotel. wij raden een conmfort kamer aan in het nieuwe hotel gebouw.

• Laurien Engelsma, 21-10-2012

Wandelen in het bos. Dagje sauna in Saré, gewoon heerlijk! Winkelen in Enschede of Hengelo (of Oldenzaal maar dat kennen we niet).

• adenroos, 10-05-2013

omgeving biedt genoeg wandelend,fietsend of een dagtocht met de auto. En heb je de grootste tuinwinkel nog niet gezien ga dan naar Oostrik in Denekamp. Verder veel leuke plaatsjes, gezellige restaurantjes en gezellige mensen!

0 vragen over Hotel Erve Hulsbeek

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen