Hotel De Kroon

14-3-2018

Ligging is super.

Het is er altijd schoon

Heel aardige mensen

Wat ouder maar heeft zijn charme

Drama op zaterdagavond

Jola Boulanger
4-6-2017

Deels gerenoveerd hotel. Wij hadden een gerenoveerde kamer met helaas een keihard bed en een keihard oud verenkussen. Op vrijdag en zaterdag is het af te raden om hier te gaan slapen. De kroeg aan de overkant is tot half 7 open. De schreeuwende jeugd houd je de hele nacht wakker

Oude reviews (archief)

Eenvoudig en goed

Margriet
28-9-2016

Prima lopend buffet in de ochtend en vriendelijke gastvrouw. Iets gehorige kamer. Hotel midden in mooi oud Oldenzaal dat 's avonds romantisch verlicht is.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kroon voor je op een rij gezet:

De ligging in het centrum heeft zijn voor en tegen. Oldenzaal is een mooie stad en met hotel De Kroon zit je lekker dichtbij het centrum. Parkeren kan op loopafstand. Je moet rekenen op 2,40 euro per dag zonder bewaking. De kerkklokken kunnen je wakker houden of wakker maken. Onze kamer was eenvoudig ingericht maar ruim. Spijtig genoeg ook erg gehorig! Je kon de buren letterlijk verstaan en je wist precies wie en hoe lang iemand van het toilet gebruik maakte. Als je dan ook nog buren hebt die denken dat ze alleen in het hotel zijn 's-nachts dan heb je een korte nachtrust. De badkamer kent een eenvoudige douchecel en wastafel. Op zich allemaal wel schoon, zolang je niet naar buiten kijkt. Het advies om je handdoeken op de grond te leggen als je wilt wisselen, kent men hier niet. Ze worden altijd gewisseld. Het gebouw is nodig aan een opknapbeurt toe. Daar schijnt echter de monumentencommissie een flinke vinger bij in de pap te hebben. Het ontbijt is erg eenvoudig en vreemd genoeg wordt, behalve het brood, niets afgedekt. De fruitvliegjes vinden dat een feest boven de schaal met stukjes fruit (vooral appel). Het diner is goed maar dan heb je meteen alles gezegd. Op verzoek krijg je extra groente of aardappeltjes als je tekort komt.

Er heerst ook een bijna depressieve sfeer, hoezeer de gastvrouw ook haar best doet. Bij aankomst loop je een gerede kans dat je eerst in alle hoeken moet zoeken voordat je iemand vindt.

Kortom: Goed voor een nachtje (of twee?), maar dan wegwezen.

Voor een overnachting OK

topstar
31-1-2016

Bedden waren goed. Maar verder geen voorstelling bij maken en geen eisen stellen. Oude kamers, oude inrichting. TV uit het museum. Het ruikt muffig. Ontbijt is eenvoudig maar voldoet. Om even te overnachten prima, maar geen vakantieervaring.

TOP Service !

Ben en Wilma Blom
31-8-2015

Vraag of er in het weekend een kamer achter beschikbaar is dan heb je in dit stadshotel geen last van overmatig geluid van buitenaf.

Wij waren afgelopen weekend in Hotel de Kroon,wij hebben ons prima vermaakt.Het eten was zeer goed.Nee kortom voor een weekend Oldenzaal is dit een prima hotel met goed personeel.

Wij hopen ooit nog eens terug te keren in dit hotel.

Fam Cuperus

Gezellig hotel! Persoonlijke behandeling, prettig!

T. van der Stoop
18-7-2015

Hotel de Kroon ligt op een prettige locatie, als je de deur uitloopt loop je zo het centrum in, wat heel gezellig is.Ook het parkeren bij het hotel is prima geregeld. Het personeel is bijzonder vriendelijk en het diner was heel erg goed. Het hotel is wel aan een opknap beurt toe maar de kamer was keurig netjes en schoon.

Geweldige prijs kwaliteit verhouding.

Monique
14-5-2015

De eigenaar is bijzonder vriendelijk en gastvrij. Het diner in het restaurant bijzonder goed, zeker voor de prijs die we betaalden. Het hotel ligt centraal innOldenzaal bij de stadskern met erg gezellig stadsplein run schitterende kerk. De kamers zijn eenvoudig maar superschoon en efficiënt ingericht. We komen zeker terug! Monique en Egbert, Amstelveen

vieze schimmel badkamer

Corrie Heijstek Vollebregt
11-1-2015

vannacht gelogeerd in hotel de Kroon op kamer 4. Geen begeleiding naar de kamer bij aankomst (om eventuele koffer boven te brengen). Simpele kamer, geen uitstraling, douche met veel kalkaanslag op de douche cabine, veel te lange uitloop van kraan op de wastafel. Veel insecten in de lamp aan het plafond. Geen verhoging om je koffer op te leggen en geen fohn op de kamer. Geen beoordelingsformulier op de kamer of bij de receptie dus vandaar mijn commentaar op hotel de kroon. Gast van kamer 5 ook gevraagd naar de conditie van haar badkamer maar ook deze was beschimmeld.

We hebben een aantal aanbieders voor De Kroon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Kroon in Oldenzaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Kroon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Kroon scoort een 6.84 uit 10 op basis van 31 reviews.