accommodatie Okkenbroek met warme douches

fantastisch

tineke,
    16-9-2018

De vriendelijke ontvangst

vrij rustig en heel gezellig.

Hennie Storm,
    14-5-2018

Camping is mooi en heel vriendelijke eigenaar komen ,al jaren hier op de camping,over het algemeen staan er veel oudere mensen die ieder jaar weer komen.

Geweldig

Yvonne Verbeek,
    30-5-2017

Aan iets wat zo goed is moet je niet te veel woorden vuilmaken.

Gewoon heengaan en kennismaken met de grote kracht van deze geweldige boeren camping.

Jennie , zij maakt dat je je hier thuis voelt .

Gewoon gaan!!!!!!!!!

Mooi

A.lenstra ,
    6-7-2015

Heerlijke camping lekker rustig zeer gastvrij ontvangen met koffie of thee, en prachtige fietstochten gemaakt.

Komen zeker terug

superplek

ma,
    6-7-2015

Superstek. Rustige kleinschalige camping . Svr aangesloten. Niet nieuwste sanitair maar alles is netjes en heel en superschoon. Speeltoestellen: trampoline, schommel. Zandbakje, wipkip. Gratis supersnel wifi. Mooie omgeving. Tevens mooie caravan te huur met voortent. Aanrader en wij komen zeker terug