Camping Ikkinkshof

CampingWeer vandaag28°14°
Camping Ikkinkshof
8,5

9 reviews over Camping Ikkinkshof in het Nederlands

vrij rustig en heel gezellig.

Hennie Storm
14-5-2018

Camping is mooi en heel vriendelijke eigenaar komen ,al jaren hier op de camping,over het algemeen staan er veel oudere mensen die ieder jaar weer komen.

Geweldig

Yvonne Verbeek
30-5-2017

Aan iets wat zo goed is moet je niet te veel woorden vuilmaken.

Gewoon heengaan en kennismaken met de grote kracht van deze geweldige boeren camping.

Jennie , zij maakt dat je je hier thuis voelt .

Gewoon gaan!!!!!!!!!

Mooi

A.lenstra
6-7-2015

Heerlijke camping lekker rustig zeer gastvrij ontvangen met koffie of thee, en prachtige fietstochten gemaakt.

Komen zeker terug

superplek

ma
6-7-2015

Superstek. Rustige kleinschalige camping . Svr aangesloten. Niet nieuwste sanitair maar alles is netjes en heel en superschoon. Speeltoestellen: trampoline, schommel. Zandbakje, wipkip. Gratis supersnel wifi. Mooie omgeving. Tevens mooie caravan te huur met voortent. Aanrader en wij komen zeker terug

Heerlijk stil! Super gastvrij!

bertbekhuis
9-5-2014

Hebben 3 nachten gestaan, heerlijk stil en ruime mooi gemaaide plekken. Prima ontvangen door Jenny en Freek.

Wandelingen door de prachtige omgeving beginnen vanaf de camping. Ook voor fietsers is het een mooi startpunt.

Super schoon sanitair, dat gedurende de dag regelmatig gecontroleerd wordt door Jenny. Fietsen gaan in de schuur en kunnen daar geladen worden.

Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe

Ad-Marlene
29-7-2013

Fijne rustige camping, prachtig gelegen in een landelijk gebied.

Heerlijke gratis douches en lekker warm.

Uitermate geschikt om een dagje erop uit te trekken met de fiets en dan lekker terug komen op de camping.

zeer goede camping

jrg_andela
30-4-2013

wij hebben hier 2 nachten gestaan met de camper op mooie verharde rijbanen

Beheerder zeer vriendelijk en behulpzaam

Bij elke plaats water,stroom en afvoer

Zeer schone sanitare voorzieningen

Rust en rust en rust

carla
2-5-2010

Camping voor rustzoekers en mensen met (kleine) kinderen. De Mongoolse tenten staan op een apart veld. Daar is ook een trampoline voor de kinderen. Op het caravan en camper veld staan ook wat speeltoestellen. Boompjes zijn nog wat klein, maar het is tenslotte pas het tweede seizoen. Ontvangst is warm en persoonlijk. Eigenaresse komt aan de tent om adres gegevens op te schrijven en een praatje. Douches heerlijk warm. Voor SVR/boerencamping voldoende sanitaire voorzieningen. Kampeerplaatsen autovrij, alleen met de auto op het terrein bij komen en gaan en bijvoorbeeld bij veel boodschappen. Grasveld daardoor tip top in orde!

Een mooie minicamping in het groen.

Wim en Anita
22-12-2009

Een fantastische week gehad, en het weer werkte gelukkig mee. We hadden daar een GER gehuurd die ook op deze mini camping staan. Een unieke ervaring. Het sanitair was netjes verzorgd en schoon, dit vinden wij altijd heel belangrijk als we gaan kamperen. Freek en Jenny bedankt voor een fantastische week vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ikkinkshof in Okkenbroek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ikkinkshof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ikkinkshof scoort een 8.48 uit 10 op basis van 9 reviews.