Camping De Noetselerberg

8.9Fantastisch

• 8.5Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

Bij Camping De Noetselerberg in Nijverdal geniet je van een fijn zwembad en schoon sanitair. Hier verblijf je op een veldje met zowel schaduw als zon. Ook is er een binnen- en buitenspeeltuin voor de kinderen en kunnen ze meedoen aan de animatie. Gelegen vlakbij Nijverdal en de Sallandse heuvelrug. Vanaf de camping loop je zo het bos in.

199 reviews over Camping De Noetselerberg

• 2019
    9Robert25-10-2019

Leuke camping, ook voor in het najaar!

In de herfstvakantie genoten van deze prachtige camping. Leuke veldjes met speeltoestellen voor verschillende leeftijden. Verwarmd sanitair was schoon en zowel bij de dames als bij de heren een kindertoilet en familiedouche. Animatie zeer divers en goed, met als hoogtepunt de lampionnen optocht met Halloween thema. Ligging van de camping is super, je loopt zo het bos in. Omgeving (Sallandse heuvelrug) is prachtig. Het zwembad is goed, het kindergedeelte was extra verwarmd (zowel het water als de omgevingstemperatuur), slim! Jammer dat het in het zwembad niet toegestaan is om je haren te wassen waardoor je (in je badkleding) buitenlangs naar een toiletgebouw moet lopen.

• 8Staat v/h sanitair

Martine Hoekjen, Eigenaar, 14-11-2019

Beste Robert, dank je wel voor je leuke reactie, doet ons goed! Hartelijke groet, Martine Hoekjen

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10G. de Jong19-08-2019

Topvakantie gehad!

Wat een topvakantie hebben we gehad! Schoon sanitair, gezellig recreatieteam, goede bistro en aardige medewerkers! We komen zeker terug!

Dank je wel! Wat een mooie cijfers! Hartelijke groet, Martine

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Jansen16-08-2019

Super park!

We hebben een fantastische vakantie gehad. De kinderen willen dat we al weer boeken voor volgend jaar. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. De kinderen vonden de animatie geweldig. Sanitair wordt 3x per dag schoongemaakt, soms kwam je wel eens een vies toilet tegen maar dat zegt meer over de medekampeerders dan over de schoonmaaksters. 1 keer heb ik dit doorgegeven en er kwam gelijk iemand om het schoon te maken. Echt TOP!!

Wat een super review! Hartelijk dank! Groetjes Martine

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Fam Weevers11-08-2019

Top camping en komen graag weer!

We hadden een comfort camping plaats. Met een caravan en voortent en 2 bijtentjes. Ruime plaats , ontzettende goede service, hartelijke eigenaren, voldoende animatie voor elke leeftijd. Rustig, gezellig mooie omgeving en vooral schoon sanitair .( Wordt wel 3 x schoon gemaakt.) Dit jaar voor het eerst deze camping en we gaan er zeker terug komen. We wilde geen van alle naar huis na 2weken. Heerlijk eten in de Bistro!!! Schoon zwembad. Top gewoon!

Martine Hoekjen, Eigenaar, 14-11-2019

Wat een mooie review! Wat zijn we daar blij mee! Tot ziens! Hartelijke groet, Martine

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Judith11-08-2019

Leuke camping voor complete vakantie

Pluspunten: - veel faciliteiten voor complete vakantie voor ons en de kids - leuke animatie en activiteiten voor kids en volwassenen - inschrijflijst bij wasmachine, zodat je nooit hoefde te wachten tot er een vrij was, want je had gewoon een tijd vastgezet. - goede snackbar (restaurant niet geweest) - mooie omgeving en voldoende te doen

Minpunten: - sanitair mag vaker schoongemaakt worden, zeker omdat camping compleet vol zat en veel gebruik van gemaakt werd. 1 hele dag was bijv. ook zeep op bij de dames wc. Wasbakken waar resten inzaten. Pluspunt wel dat je zelf de toiletbril kon schoonmaken met spul wat aan de muur hing. - zit wel personeel bij zwembad, maar spreken niemand aan. Is verboden te springen en duiken, maar werd continue gedaan en werden niet aangesproken. - stonden niet op gras, maar op aarde. - drukke camping, vaak tot laat lawaai.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Martine Hoekjen, Eigenaar, 14-11-2019

Hartelijk dank voor uw review, leuke pluspunten en uw minpunten nemen we zeker serieus! Hartelijke groet, Martine

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9I. Rommens01-08-2019

Mooie camping aan het bos.

Mooie autovrije camping voor gezinnen met kinderen tot 10 jaar. De speeltuin en de supermarkt is wat aan de kleine kant voor een 5* camping. Een buiten-en binnenbad. Ruime standplaatsen met weinig schaduw en privacy maar daardoor had je wel weer leuk contact met elkaar. Over het algemeen zeer schoon sanitair. In de bistro kun je heerlijk eten. Vriendelijk personeel.

• 8Staat v/h sanitair

Martine Hoekjen, Eigenaar, 14-11-2019

Dank u wel voor de mooie review! Hartelijke groet en wellicht tot ziens, Martine

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Betsie19-07-2019

Mooie gezellige camping, top personeel!

Wauw! Wat een mooie cijfers, zijn we trots op! Hartelijke groet, Martine

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Hans15-05-2019

Hele mooie en goede camping.

Prima camping zoals je er helaas niet veel van zult tegen komen. Wij hadden de luxe om als enige op een groot veld te mogen staan met een nog niet kaal geworden grasmat. Heerlijk rustige omgeving met Nijverdal op loopafstand. Vanaf de camping loop je zo het bos in. Ook een mooie omgeving om te fietsen. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen. Wel moest vooruit betaald worden. Sanitair was zeer schoon en werd goed onderhouden. Het zwembad was ook dik in orde maar de rol bad de toezichthouder was mij niet duidelijk. Duiken verboden maar toch werd er door kinderen gedoken en daar niets van gezegd. Zit mij niet in de weg maar toch vreemd. Restaurant was gezellig met vriendelijk en goed personeel. Het eten was er erg goed, niets over te klagen.
    Wat opviel was de dame van de schoonmaak die haar werk serieus opvat en geen half werk afleverde. Deze camping is zeker een aanrader voor een ieder.

Martine Hoekjen, Eigenaar, 15-06-2019

Beste Hans, dank u wel voor deze mooie review. Wat een mooie cijfers, doet ons erg goed! Wij hopen tot ziens.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Saskia01-05-2019

Heerlijke camping. Schoon, gezellig. Goed zwembad, goed (maar duur) winkeltje dat lang open Is, leuke veldjes met veel speelplek

Martine Hoekjen, Eigenaar, 15-06-2019

Beste Saskia, wauw...wat een mooie cijfers, dank u wel! Wij hopen tot ziens!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 9Heleen25-04-2019

de camping is ontzettend gastvrij.

Een super weekend gehad met ons gezin. Komen zeker nog een keer weer.

• 8Eetgelegenheden

Martine Hoekjen, Eigenaar, 15-06-2019

Beste Heleen, wij zeggen altijd: wij hebben 3 kinderen...2 zonen en de camping... En als we dan deze cijfers zien zijn we daar zo dankbaar voor, dank u wel! Tot ziens!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

17 tips over Camping De Noetselerberg

• Vera, 10-05-2014

Ga een dagje naar Hellendoorn.

• maartje, 20-10-2013

Dolfinarium op 1 uur afstand, Avonturenpark Hellendoorn.

• elly, 13-10-2013

Uit eten bij Budde in Nijverdal Avonturenpark Hellendoor, leuk voor kinderen tussen de 6 en 10 jaar

7 vragen over Camping De Noetselerberg

• familie Stoop, 28-01-2019

tieners

hallo, zijn er nog meer tiener(meiden) , 14/ 15 jaar die naar deze camping komen juli 2019 ?

• Doornkamp, 29-06-2018

Super

Wij zouden in augustus komen kamperen. Helaas moesten wij wegens gezondsheidsreden onze vakantie annuleren maar wat lag er een paar dagen in de brievenbus een kaartje van de camping om beterschap en een goed Herstel te wensen hoe mooi is dat! Deze mensen hebben een hart voor hun campinggasten en we zullen zeker volgendjaar komen om toch op deze camping te komen kamperen.

• Danielle Heuvelink, 31-05-2018

Leuk voor pubers?

We hebben een zoon van bijna 15.... is er voor hem ook voldoende te beleven en stasn er leeftijdgenoten op de Camping?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig