Camping De Noetselerberg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag26°14°
Camping De Noetselerberg

183 reviews over Camping De Noetselerberg in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldige camping met zeer veel faciliteiten

Frieda en Henk van der Meulen
7-9-2018

Sanitair zowel aangepast aan kinderen en volwassenen mooi en goed schoon

Binnen en buiten speeltuin.

Geweldig restaurant snackbar

Binnen en buiten zwembad

topplek voor gezinnen met kinderen

onbekend
2-9-2018

niet te grote camping met geweldige animatie en ontzettend schone toiletten! Wij vonden de veldjes wat klein, maar verder is dit een geweldige camping. Dichtbij het dorp, direct aan het bos, normale prijzen in de snackbar, heel leuk binnenzwembad, zeker voor kinderen tot 10 jaar. Het zwembad is omheind en afgesloten met draaipoortjes met tickets, top dus voor ondernemende kinderen zonder diploma. tip eigenaar: stel de regel dat kinderen onder 6 onder begeleiding naar toilet moeten. Blijft jammer dat er medekampeerders een rij moeders met kleine kinderen laten wachten omdat ze alleen in de enige dubbele douchecabine willen om 2x6 minuten te douchen... Maar goed, daar kan de camping weinig aan doen.

kwalitatief uitermate teleurstellend

sylvia
18-8-2018

wij komen hier nu 4 jaar met 2 personen en hond

we hebben het erg leuk gevonden maar dit jaar is het minder vooral dat de bewaking om 22.45 uur al komt zeggen dat het om 23.00 bedtijd is (sorry hoor wij zijn volwassenen)

het sanitair schoonmaak is dit jaar ook minder

en savonds al te weinig wc papier

Kwalitatief Uitermate Terleustellend

Beverloo
18-8-2018

De afgelopen 7 jaar zijn we hier op de camping geweest met onze 3 kinderen (Nu 10, 15 en 18) dat was zeer goed.

Echter dit jaar is het minder.

Vooral de bewaking die al om 22.45 komt verkondigen dat het bedtijd is (tegen de volwassenen)

Ook stuurt hij de pubers al om 11 uur naar de tent, terwijl de keet om 00.30 sluit.

Ook de schoonmaak in de toiletgebouwen is dit jaar stukken minder, het toilet papier wordt ook niet meer op tijd nagekeken en bijgevuld.

We weten nog niet zeker of we volgend jaar terug komen.

Super fijne zomervakantie gehad!!

Fam. De Jong
12-8-2018

Mijn zoontje van 4 jaar en ik zijn hier 2 weken geweest en we hebben zo enorm genoten!!

De gemoedelijke sfeer, de vele speelmogelijkheden, het nette sanitair... enige negatieve dat ik kan bedenken zijn de vele mieren overal.

Super handig een speeltoestel/zandbak op het midden van het veldje (zeker voor de kleinere kinderen) Het zwembad heeft voor ieder wat wils (binnen, buiten, diep, ondiep, bubbels en glijbaan)

Er werden veel leuke dingen georganiseerd door het animatie team.

Wij komen volgend jaar graag terug!

Fantastische vakantie in een topzomer!

Fam Slip
7-8-2018

Fantastische camping !schoon sanitair mooi zwembad.prijzen in de snackbar zijn normaal.er wordt genoeg georganiseerd voor kinderen.verder is het personeel vriendelijk en behulpzaam en hangt er een gemoedelijke sfeer op de camping .wij blijven hier zeker terugkomen

Erg druk op het trekkersveld veel te druk!

EelcoR
1-8-2018

Prima service! leuke dames :) Alleen niet meer met vast vet frituren in de snackbar :)

Ik kwam mijn broodjes halen en had gezien dat er blokken vet werden gebruikt voor de frituur... dat nooit meer doen vanaf nu!! :) voor de rest prima (kinder)camping!

Leuke camping

Wim
30-7-2018

Leuke camping. Werden leuke dingen georganiseerd. Aardige medewerkers. Leuk zwembad. Alleen de bordjes niet duiken en springen kunnen weg want dat gebeurt toch en wordt niets van gezegd. Maar ligt ook aan de mensen zelf natuurlijk. Duiken in niet al te diep zwembad. Dommmmm. Camping is niet te groot, niet te klein. Zaten in een lodge met heerlijke loungbank en -stoelen. Camping was niet duur. Aanrader.

Kindvriendelijke camping

Harbers
11-6-2018

Het is een mooie kindvriendelijke camping met leuke veldjes waar bijna overal een speeltoestel met zandbak staat .

Mooi en schoon zwembad waar je alleen met een pasje in kan, dus veilig voor kinderen.

Vriendelijke medewerkers die graag met je mee denken.

Snackbar kan qua constante kwaliteit wat beter, de frikandellen zijn echt niet lekker!

De prijzen in het supermarktje zijn echt veel te hoog! Je kunt beter 5 min rijden naar de gewone winkel. Stokbrood bijv €2,50 bij de Jumbo € 0’99 . Ik snap best dat het hier duurder is maar dit winst percentage is gewoon belachelijk.

Het sanitair is heel schoon alleen jammer dat ze dan 1 toilet gebouw helemaal afsluiten en niet de dames en heren apart, zodat je toch nog naar het toilet kunt.

Leuk dat het animatieteam over de camping gaat om de kids op te halen.

Jammer dat op het plein van de animatie geen schaduw is , nu staan de kids bij het dansen pal in de zon.

Verder was het geweldig!

Gezellig

Mariska
7-6-2018

Camping de noestelerberg

Is een gezellige camping om een paar dagen op te verblijven..

De veldjes zijn prima..

Sanitair werd goed schoon gehouden..

Wat ik jammer vond was de animatie..

Er werd weinig georganiseerd voor iedereen

Alleen maar voor de kids..

Nederland zat bv in de finale van het songfestival en zou leuk geweest zijn als ze daar hadden op ingespeeld..

Ik weet natuurlijk niet hoe dit is in het hoogseizoen maar voor een volledige vakantie van twee week zou ik toch een andere camping kiezen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Noetselerberg in Nijverdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Noetselerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.