Camping De Noetselerberg

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag8°-1°
Camping De Noetselerberg
8,9

186 reviews over Camping De Noetselerberg in het Nederlands

Een mooie camping met schoon sanitair en een goed

P.J van der Zouwen
24-10-2018

We waren met 2 personen de gehele maand juni.De camping is geweldig. Alleen de wifi deugt niet en veel te duur. Ook het rekenen van €10,00 euro voor een plaats welke we op de platte grond hadden uitgezocht vind ik niet acceptabel.Wat we niet begrepen was, dat terwijl de camping bijna geheel vol was jullie geen ruk organiseren voor de aanwezige gasten.

Aardige camping aan de rand van Nijverdal

Joop Assman
27-9-2018

WiFi is heel slecht vooral in de avond, 30€ p/m is dan wel heel duur. Vooraf gevraagd of er nog plaats woor sep was de receptioniste gaf een platte grond mee met beschikbare plaatsen, een van de aangewezen plaatsen uitgezocht, word wel 10€ voor gerekend, voorkeurkeuze noemen ze dat. Verlichting is slecht wat jammer is, zou voor de E.H.S. zijn

Heerlijk nazomeren

Karin
22-9-2018

Heerlijk nazomeren op camping noetselerberg. Vlakbij Nijverdal en Sallands heuvelrug. Je kunt zo het bos in. Er is veel te doen in september in Nijverdal. Heerlijke camping die ook in september nagenoeg vol staat. Goed snackbar en bistro. Jammer dat deze veel gesloten is in september. Vroeger mochten we met de hond in de deel nog zitten maar dat is niet meer mogelijk, jammer. Zeer vriendelijke eigenaren maar de dames achter de balie zijn niet altijd de slimste, sorry.

Heerlijk zwembad en zeer schoon sanitair. Veldjes zijn prima en als de zon schijnt kun je zowel de schaduw als de zon opzoeken. Voor ons al jaren een prima plek om bij te komen.

Direct boeken

Geweldige camping met zeer veel faciliteiten

Frieda en Henk van der Meulen
7-9-2018

Sanitair zowel aangepast aan kinderen en volwassenen mooi en goed schoon

Binnen en buiten speeltuin.

Geweldig restaurant snackbar

Binnen en buiten zwembad

topplek voor gezinnen met kinderen

onbekend
2-9-2018

niet te grote camping met geweldige animatie en ontzettend schone toiletten! Wij vonden de veldjes wat klein, maar verder is dit een geweldige camping. Dichtbij het dorp, direct aan het bos, normale prijzen in de snackbar, heel leuk binnenzwembad, zeker voor kinderen tot 10 jaar. Het zwembad is omheind en afgesloten met draaipoortjes met tickets, top dus voor ondernemende kinderen zonder diploma. tip eigenaar: stel de regel dat kinderen onder 6 onder begeleiding naar toilet moeten. Blijft jammer dat er medekampeerders een rij moeders met kleine kinderen laten wachten omdat ze alleen in de enige dubbele douchecabine willen om 2x6 minuten te douchen... Maar goed, daar kan de camping weinig aan doen.

kwalitatief uitermate teleurstellend

sylvia
18-8-2018

wij komen hier nu 4 jaar met 2 personen en hond

we hebben het erg leuk gevonden maar dit jaar is het minder vooral dat de bewaking om 22.45 uur al komt zeggen dat het om 23.00 bedtijd is (sorry hoor wij zijn volwassenen)

het sanitair schoonmaak is dit jaar ook minder

en savonds al te weinig wc papier

Kwalitatief Uitermate Terleustellend

Beverloo
18-8-2018

De afgelopen 7 jaar zijn we hier op de camping geweest met onze 3 kinderen (Nu 10, 15 en 18) dat was zeer goed.

Echter dit jaar is het minder.

Vooral de bewaking die al om 22.45 komt verkondigen dat het bedtijd is (tegen de volwassenen)

Ook stuurt hij de pubers al om 11 uur naar de tent, terwijl de keet om 00.30 sluit.

Ook de schoonmaak in de toiletgebouwen is dit jaar stukken minder, het toilet papier wordt ook niet meer op tijd nagekeken en bijgevuld.

We weten nog niet zeker of we volgend jaar terug komen.

Super fijne zomervakantie gehad!!

Fam. De Jong
12-8-2018

Mijn zoontje van 4 jaar en ik zijn hier 2 weken geweest en we hebben zo enorm genoten!!

De gemoedelijke sfeer, de vele speelmogelijkheden, het nette sanitair... enige negatieve dat ik kan bedenken zijn de vele mieren overal.

Super handig een speeltoestel/zandbak op het midden van het veldje (zeker voor de kleinere kinderen) Het zwembad heeft voor ieder wat wils (binnen, buiten, diep, ondiep, bubbels en glijbaan)

Er werden veel leuke dingen georganiseerd door het animatie team.

Wij komen volgend jaar graag terug!

Fantastische vakantie in een topzomer!

Fam Slip
7-8-2018

Fantastische camping !schoon sanitair mooi zwembad.prijzen in de snackbar zijn normaal.er wordt genoeg georganiseerd voor kinderen.verder is het personeel vriendelijk en behulpzaam en hangt er een gemoedelijke sfeer op de camping .wij blijven hier zeker terugkomen

Erg druk op het trekkersveld veel te druk!

EelcoR
1-8-2018

Prima service! leuke dames :) Alleen niet meer met vast vet frituren in de snackbar :)

Ik kwam mijn broodjes halen en had gezien dat er blokken vet werden gebruikt voor de frituur... dat nooit meer doen vanaf nu!! :) voor de rest prima (kinder)camping!

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Noetselerberg in Nijverdal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Noetselerberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.