Camping De Portlander

76 reviews over Camping De Portlander in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Wil,
3-12-2018

Een gezellige camping met vriendelijke eigenaar. Veel ruimte en zeer veel speelgoed voor de kinderen. Prima sanitair!

geweldig1

a.heetkamp,
3-12-2018

heerlijk rustige camping in het sallandse land met veel fiets en wandel mogelijkheden

Fantastich voor herhaling vatbaar.

Martin Lamers,
3-12-2018

Camping de Portlander kun je alles regelen, boer Henk denkt altijd met je mee.

Super ligging en voor de kids een paradijs.

En als de kids het naar hun zin hebben is het feest voor de ouderen ook super.

We komen hier voor het tweede jaar en kijken alweer uit naar de volgende keer.

Toplocatie. Dank je Henk voor dit geweldige weekend.

Gastvrij en behulpzaam

Piet Houtenbos,
1-12-2018

We zochten een rustige plek, van waaruit je mooi kan fietsen. We werden heel gastvrij ontvangen en ondanks de drukte van het pinksterweekend was het er heel goed toeven.

geweldig, komend jaar weer

Piet van Dam,
25-11-2018

Het is een zeer kindvriendelijke camping met speeltoestellen en activiteiten, dus uitermate geschikt voor jonge gezinnen. Ook senioren kunnen er prima terecht en genieten van een mooie omgeving waar heerlijk gewandeld en gefietst kan worden.

Uitstekend plekje

Joke van Lier,
1-11-2018

We zijn vriendelijk ontvangen en de campingeigenaar is erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk rustig gelegen en de omgeving is bij uitstek geschikt om te fietsen en te wandelen. Kom zeker nog eens terug

Nice place to be

Marja Maas,
30-10-2018

Een heerlijke, rustige plek tijdens de Sallandse 4 daagse. Rustig., maar we waren dan ook de enige gasten. Elke ochtend een eitje van de kip en..... een krantje. Lekker verwarmd sanitair, mooie grasmat, nice place to be!!

Fijne mini vakantie

Pieter de Jong,
15-10-2018

Een fijne camping met veel oog detail, veel voor kinderen , maar alle leeftijden kunnen daar terecht. Ook een mooie locatie voor feesten en partijen, kortom een fijn verblijf gegarandeerd.

Fantastische Camping voor jong en oud.

R.Quee,
5-9-2018

Een gezellige Boerencamping met speelmogelijkheden en knuffelen met veel kleindieren, en elke avond gaat Boer Henk met de tractor en kinderen een rondrit maken, een vakantie om nooit te vergeten

Hopelijk volgend jaar weer!

Sieni,
31-8-2018

De Portlander een geweldige familie camping, mooie ruime plaatsen. In de loods is een aanrecht met gratis warm en koud water voor de afwas, zelfs een koelkast waar je ook gratis gebruik van mocht maken. Er werd veel georganiseerd door de eigenaar boer Henk en het echtpaar Carla en Piet, zoals met met elkaar broodjes bakken, koffie of ....... drinken, marshmallows aan een stokje roosteren boven open vuur, zalm roken, etc. Heel veel skelters voor de kinderen, schommels, trampoline, kippen, ezels, pauwen te veel om op te noemen. Kortom, het was fantastisch. Henk, Carla, Piet en Ricardo bedankt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Portlander in Nieuw Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Portlander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.