Camping De Portlander

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Gemoedelijk en ongedwongen

Els Janssen lok, 21-5-2018

Een leuke familie camping met vriendelijke eigenaren! Wij stonden met een grote groep. De kinderen hebben heerlijk gespeeld in de speeltuin,op de trampoline en de vele skelters en fietsen. De dieren knuffelen vonden ze ook leuk. En natuurlijk het dagelijkse rondje met de tractor. Overzichtelijke camping zodat de kleinere kinderen ook weer de weg naar de tent kunnen vinden. Zeer gastvrij als er iets nodig was werd het gebracht. Fijn dat er in de verhuur ruimte ook nog een keuken zat waar je gebruik van mocht maken.

Wij hebben met zijn allen een heerlijk weekend gehad!

Gezellig

Leo, 20-5-2018

Leuke speeldingen voor jonge kinderen. Veel dieren waar de kinderen bij kunnen. Persoonlijke benadering. Wat beperkte sanitaire voorzieningen voor dit heel drukke pinksterweekend. Maar ik begrijp dat deze drukte uitzonderlijk is. Volgend jaar komen we zeker weer

Voor herhaling vatbaar!

Streuper, 16-5-2018

De portlander is een kleine overzichtelijke camping. Heel geschikt en leuk om met jonge kinderen naar toe te gaan vanwege de leuke speeltoestellen, dieren, trampoline en skelters (deze worden goed onderhouden!). Iedere dag rijdt boer Henk een rondje met de tractor. De kinderen mogen dan in de aanhanger of voorop de tractor zitten. Dat vinden ze geweldig!

De camping heeft geen zwembad, maar op 20 min zit een zwembad.

De camping heeft een gemoedelijke sfeer!

Geweldig

Fam.Quee, 10-5-2018

Fantastische Camping Prima Sanitaire voorzieningen Kindvriendelijk met veel Activiteiten.

Mooie Kantine en andere locaties op het terrein voor Feesten en Partijen.

Prima gemoedelijke familie camping

Roel Siebelink, 10-5-2018

Op fietsvakantie hier 2 nachten gestaan. Zeer gemoedelijk kleinschalige camping. Voor de kinderen (7&9) genoeg te beleven, pony's kammen, trekker rijden met boer Henk en ander mooi spul. 1 ochtend binnen mogen ontbijten in de Delle ivm het mindere weer. Eigenlijk jammer dat we maar kort stonden. We komen nog wel eens terug!

Fantastisch!

Jan Ree, 2-12-2017

Henk heeft een prachtige camping, goed onderhouden en voldoende activiteiten te doen op de camping. Normaal is mijn motto; een nuttige invulling van tijd kan wenselijk zijn maar in dit geval niet. De kinderen gaan lekker spelen en als ouder heb je echt rust want ze kunnen nergens heen. Heerlijk!

Vriendelijk personeel en toiletten goed onderhouden en hygiënisch

We hadden een familie feest met bbq .

S wijnhoud, 22-11-2017

Eigenlijk was alles goed . Heel gezellige caming veel spullen voor de kinderen . En de sfeer was super goed

Misschien 1 klein puntje dat was het toilet gebouw dat kon wel wst groter op de camping met zo veel mensen

Maar dat was in 2016 . Weet niet hoe het nu is .

Niet te min we hadden een super weekend met onze kinderen .

Mvg Steven Ans en de kinderen

alles prima geregeld

jeugdafdeling WV Otto Ebbens, 21-11-2017

De ongedwongen sfeer spreekt ons vooral aan. Wij komen hier elk jaar voor een klimclinic op de Holterberg. De jeugd vermaakt zich hier prima tijdens de pauzes tussen de trainingen door.

Prettige camping

Dennis, 17-11-2017

Fijne camping, keurig onderhouden en ruime plekken

Fantisch gelegen camping waar u de rust,ruimte en vrijheid vind voor een onvergetelijke vakantie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Portlander in Nieuw Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Portlander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Portlander scoort een 9.21 uit 10 op basis van 61 reviews.