Tijdelijk €25 aanbetaling

+63

8.8FantastischScore uit 115 reviews
  • 8.1Staat v/h sanitair
  • 6.8Eetgelegenheden

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

115 Reviews over De Portlander

• 8Familie Hulleman01-08-2022

aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

We hebben het naar onze zin gehad op deze camping. Het was er gezellig en erg betrokken camping beheerders. Leuke activiteiten voor de kinderen zoals trekker rijden, en dieren voeren.

• 8Eetgelegenheden
  • 9D.Wijnnobel21-03-2022

Heerlijk

Een hele fijne camping met nieuwe eigenaars Lieve eigenaars met twee jonge kinderen de camping is ook leuk voor kinderen met een kleine speeltuin. Sanitair is super schoon en ze gaan er nog mee aan de gang. Wij vonden het hier heerlijk en komen zeker terug.

Heel veel succes wensen wij jullie toe

Dick en Lucia Wijnnobel

• 9Heidi Ragas02-10-2021

Geweldig

Erg fijne week gehad op Camping de Portlander, wij waren er aan het einde van het seizoen dus het was erg rustig, wat wij heel fijn vinden. Genoten van de rust en de prachtige omgeving. Mooie lange fietstochten gemaakt. De gastvrijheid van Henk en z’n hondje zijn ongekend. Koffie bij aankomst, praatje op z’n tijd . Vriendelijk en belangstellend. Wij waren met z’n tweeën maar ik kan me voorstellen dat je hier met kleine kinderen ook goed zit. De eigenaren gaan wisselen en Henk gaat wat rust nemen, ik hoop dat ze de camping op dezelfde voet gaan voortzetten en we wensen Henk het beste toe voor de toekomst!!

• 9Tineke23-08-2021

Geslaagd!!!!

Een gezellige camping, goed verzorgd sanitair, leuke dieren erbij, een mooie speeltuin, Henk die iedere dag met zijn trekker een rondje doet met de kinderen, ontvangst met koffie, we voelden ons meteen welkom

• 9Staat v/h sanitair
  • 9D & D11-08-2021

Gastvrij en zachte landing

Als je van natuur houdt en kleinschalige camping met warme begeleiding ben je hier op je plek.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Guikema14-06-2021

Prima

Vriendelijke ontvangst met een kop koffie. In voorseizoen mooie rustige camping. Sanitair verouderd maar tiptop in orde. Mogelijkheid om de hond uit te laten met een rondwandeling van 1 km.

• 1Eetgelegenheden
  • 10Martijn30-03-2021

Paradijsje

Gouwe camping! Alle ruimte, enorm gastvrij ontvangst, nette faciliteiten en zelfs pingpong, volleybal, & basketbal velden. Ook een keuken beschikbaar met oven, koelkast en vriezer. We mochten zelf een spot uitkiezen op het veld, overal was elektriciteit beschikbaar. Zeker aan te raden!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 10Mette19-03-2021

Mooie uitvalsbasis voor tochten

Gastvrije fijne plek. Veel dieren en vermaak voor kinderen. Sanitair is schoon en netjes. Extra zorg voor afstand en hygiene in deze tijd.

• 8Andrea27-08-2020

Fijne en kleinschalige familiecamping

We stonden met onze tent op het grote veld. Het was fijn dat we goed overzicht hadden op het veld en het speeltuintje, wel zo overzichtelijk met een ondernemende 1-jarige! Doordat de camping een heel stuk van de weg ligt kon onze dochter van 5 heerlijk zelfstandig spelen. Er waren veel andere kinderen en er was nauwelijks tot geen ruzie. Ook de dieren werden door haar als erg leuk ervaren en dat ze mee mocht helpen met verzorgen. Zowel Henk als zijn rechterhand Piet zijn erg vriendelijk en maken altijd even tijd voor een praatje. Het is ons zeer goed bevallen!

• 8De Vries/ Post10-08-2020

Authentiek, gezellig & kindvriendelijk

Wij hebben 1.5 week op de camping bij “boer Henk” gestaan. De kinderen hebben genoten van alles wat in onderstaande reviews reeds is beschreven. Daaraan niets toe te voegen! Alle kinderen zijn fan van “boer Henk (eigenaar), Carla en Piet (mede beheerders)”. Aan aandacht en mogelijkheden voor de kinderen, wat ons betreft, niets tekort! De gemoedelijke sfeer, authenticiteit van de eigenaar en mede beheerders en de omgeving hebben gezorgd voor een geslaagde vakantie. Wat ons betreft een aanrader. Wij komen nog eens terug! Henk, Carla & Piet; bedankt! Groet, Hans, Marlies, Elinn, Elodie & Mae.

• 6Eetgelegenheden

Camping De Portlander info