Camping De Portlander

• 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

88 reviews over Camping De Portlander

• 10Piet en Lydia10-05-2020

Je voelt je hier snel thuis

Fijne uitvalsbasis voor wandelen en fietsen. Rustig en ontspannen kamperen. En heel blij dat we in mei 2020 (met enkele coronamaatregelen) al weer terecht kunnen.

• 2019
    8Lambeck/ de Bruijn08-10-2019

Goed om hier te relaxen!

Hele fijne camping. Zeer vriendelijke en dienstverlenende eigenaar. Ligt in een omgeving waar goed gefietst en gewandeld kan worden in een prachtige natuur.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Carolien12-08-2019

Saamhorigheid, kinderen en wij hebben genoten!

Een heerlijk verblijf gehad bij boer Henk, Piet en Carla! De kinderen wilden iedere dag om 17.30 uur op de camping zijn om met boer Henk en zijn tractor met aanhangwagen mee te kunnen. Door de kleinschaligheid van de camping spelen alle kinderen met elkaar, groot en klein, en geeft het een groot gevoel van saamhorigheid. Op de dag dat de kinderen mochten beslissen wat we gingen doen, wilde ze de hele dag op de camping blijven om lekker de hele dag te kunnen spelen in de speeltuin, trampoline en in het kabouterbos. Verder nog gefietst door de mooie natuur naar Nijverdal en bezoek gebracht aan de sterrenwacht. Dagje avonturen park Hellendoorn. Schitterende mountainbike routes. Bezoek aan Deventer gebracht met de buurtbus die vertrekt in het dorp. Verder kwam de frietwagen op de camping. Ook is er een mooie kantine waar spontaan een bonte avond was, gevolgd door minidisco. Hier is een tv, koffie apparaat en kun je binnen zitten.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Leo Poortman12-08-2019

voor herhaling vatbaar.

In het voorjaar wezen kijken hoe en of wat deze camping is. Werden vriendelijk ontvangen door eigenaar en mede beheerder. 3 weken mogen staan op deze geweldige kindvriendelijke camping waar wij heerlijk hebben mogen genieten van de camping zelf, de vriendelijkheid van beheerders en de campinggasten zelf. Hebben het nog nooit zo fijn gehad en jammer dat we weer weg moesten. Leuke plekken, goed sanitaire, geen animatie maar toch veel aandacht voor kinderen, mooie omgeving om te fietsen, mooie ligging van de camping zelf, leuke plaatsjes in de omgeving kortom voor ons geweldig. Aanrader voor camping zoekende.

• 8Gerdien Poortman11-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Drie weken met veel plezier gekampeerd. We hebben het ontzettend naar ons zin gehad en vonden het jammer dat het voorbij was.
    Tijdens de hele warme dagen, kwam de medebeheerder bij iedereen langs met een kan koud water met ijsblokjes en citroen er in om de dorst te lessen. Bijna dagelijks gaat boer Henk met zijn tractor met aanhanger een rondje rijden met de aanwezige kinderen. De kinderen kijken hier naar echt naar uit.

• 9Carin en Peter17-06-2019

Geweldig !! Warm ontvangst en lieve mensen!!

Voor kleine kinderen een geweldige kleine camping! Kabouterbos, super leuk. Leuke speelplek/tuin voor de kids. Boer Henk zooo leuk voor de kinderen ! Piet en Carla en Ricardo, zo betrokken en behulpzaam voor alle gasten. Wij , opa en oma hebben er 3 lange weekenden gestaan, onze kleinkinderen Vonden het super mooi fijn en heel leuk op de camping. Wij komen zeker terug En raden het echt aan voor jonge ouders of opa en oma's die willen genieten Op een gemoedelijke camping voor kids tot ong 10 jaar.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 9R Pronk15-06-2019

Heerlijke camping, overzichtelijk, kindvriendelijk

We hebben enorm genoten van een weekend op de Portlander. Het fijne is dat alles heel gemoedelijk is en de kinderen echt hun eigen gang kunnen gaan (3 en 6 jr). Het is heel overzichtelijk, genoeg te spelen, speelgoed, diertjes en vriendjes. De camping ligt lekker ver van de weg waardoor ze echt geen kant op kunnen en veilig kunnen spelen. Waardoor jezelf ook heerlijk kan genieten ;-)

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 10Linda en Remi12-06-2019

Wat een ontvangst.. Ze kwamen op ons afrennen en zwaaien.. De deur werd zelfs opengehouden. Gelijk koffie bij aankomst en we voelde ons gelijk thuis. Onwijs gezellig! Gastvrij!, en de moppenkoning die kent er meer dan genoeg😂.. Thanx!, voor het ontspannende en fijne verblijf! Wij komen volgend jaar zeker weer aanwapperen met ribs en blues!! 😘

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Barbara11-06-2019

Gemoedelijke, kindvriendelijke camping!

Met ons gezin tijdens hemelvaart en pinksteren gekampeerd met onze caravan. Erg kindvriendelijke camping, overzichtelijk en genoeg te doen. Kinderen vermaken zich met de konijntjes, ezels en de meer dan ruim voldoende beschikbare skelters. Een vriendelijk en gemoedelijk ontvangst door de campingbeheerders, die je betrekken bij alle gebeurtenissen op de camping (de kuikentjes die uitbroeden, de uiltjes die werden geringd). We hebben erg genoten met zijn allen!

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Altenburg Heerde10-06-2019

Hartstikke leuk.

Leuke camping zeker voor kinderen en bijzonder gastvrij. Als het koud of nat was kon je heerlijk op de deele of onder de kapschuur zitten om lekker te eten of spelletjes te spelen. WiFi aanwezig en niet duur. Henk en zijn team waren erg vriendelijk zonder opdringerig te zijn. Als alle plaatsen bezet zijn wat onder capaciteit sanitair. ( douche en toilet). Goede stroom voorziening en als groep redelijk vrij in opstelling tenten of campers. Al met al een leuke en voor kinderen zeer zeker mooie camping.

Gereisd met vrienden in juni 2019

Camping De Portlander info