Camping De Portlander

Camping De Portlander
9,2

68 reviews over Camping De Portlander in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastische Camping voor jong en oud.

R.Quee
5-9-2018

Een gezellige Boerencamping met speelmogelijkheden en knuffelen met veel kleindieren, en elke avond gaat Boer Henk met de tractor en kinderen een rondrit maken, een vakantie om nooit te vergeten

Hopelijk volgend jaar weer!

Sieni
31-8-2018

De Portlander een geweldige familie camping, mooie ruime plaatsen. In de loods is een aanrecht met gratis warm en koud water voor de afwas, zelfs een koelkast waar je ook gratis gebruik van mocht maken. Er werd veel georganiseerd door de eigenaar boer Henk en het echtpaar Carla en Piet, zoals met met elkaar broodjes bakken, koffie of ....... drinken, marshmallows aan een stokje roosteren boven open vuur, zalm roken, etc. Heel veel skelters voor de kinderen, schommels, trampoline, kippen, ezels, pauwen te veel om op te noemen. Kortom, het was fantastisch. Henk, Carla, Piet en Ricardo bedankt!

Hartstikke leuk

Marijke
23-8-2018

Camping de Portlander is een klein gezellige familiecamping. De eigenaar is heel vriendelijk en gastvrij. Om vijf uur maakt hij een tochtje met de kinderen in een Boerenkar, wat de kinderen heel leuk vinden. Op het terrein staan allerlei skelters waar ze mee mogen spelen. Wat ik heel leuk vond was dat er dieren op de camping zijn.

Ik teis alleen maar had al snel contact op de camping, en dat lag niet aan mij...

Een aanrader voor jong en oud.

Tineke Laan
11-8-2018

Het echtpaar wat zorgt voor de kinderanimatie brengt de hele camping tot mekaar, met koffie en wat lekkers bij het broodjes bakken voor de kinderen.

Erg gezellige camping, verdeelt over twee veldjes zodat rustzoekers op deze kindvriendelijke camping ook op hun plek zijn. Het sanitair is wat gedateerd maar wel lekker schoon. Wij hebben het heerlijk gehad op deze camping!

Heerlijk vakantie vieren!

Bianca
29-7-2018

Leuke kleine gemoederlijke camping. Kinderen kunnen heerlijk spelen en de dieren voeren. Met als hoogtepunt het dagelijkse rondje op de trekker. Vriendelijke meedenkende eigenaar.

Fantastisch!

Remco van der Plas
21-6-2018

Hele mooie, gezellige, basic camping. Zeer vriendelijke eigenaar.

Gewoon fantastische

jan ree
24-5-2018

Ruimte rust en natuur goede fiets en wandelroutes

Gemoedelijk en ongedwongen

Els Janssen lok
21-5-2018

Een leuke familie camping met vriendelijke eigenaren! Wij stonden met een grote groep. De kinderen hebben heerlijk gespeeld in de speeltuin,op de trampoline en de vele skelters en fietsen. De dieren knuffelen vonden ze ook leuk. En natuurlijk het dagelijkse rondje met de tractor. Overzichtelijke camping zodat de kleinere kinderen ook weer de weg naar de tent kunnen vinden. Zeer gastvrij als er iets nodig was werd het gebracht. Fijn dat er in de verhuur ruimte ook nog een keuken zat waar je gebruik van mocht maken.

Wij hebben met zijn allen een heerlijk weekend gehad!

Gezellig

Leo
20-5-2018

Leuke speeldingen voor jonge kinderen. Veel dieren waar de kinderen bij kunnen. Persoonlijke benadering. Wat beperkte sanitaire voorzieningen voor dit heel drukke pinksterweekend. Maar ik begrijp dat deze drukte uitzonderlijk is. Volgend jaar komen we zeker weer

Voor herhaling vatbaar!

Streuper
16-5-2018

De portlander is een kleine overzichtelijke camping. Heel geschikt en leuk om met jonge kinderen naar toe te gaan vanwege de leuke speeltoestellen, dieren, trampoline en skelters (deze worden goed onderhouden!). Iedere dag rijdt boer Henk een rondje met de tractor. De kinderen mogen dan in de aanhanger of voorop de tractor zitten. Dat vinden ze geweldig!

De camping heeft geen zwembad, maar op 20 min zit een zwembad.

De camping heeft een gemoedelijke sfeer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Portlander in Nieuw Heeten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Portlander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.