Vakantiehuis Vakantieboerderij Kolhoop

Meer vakantiehuisinfo

7 reviews over Vakantiehuis Vakantieboerderij Kolhoop

• 2018
      10Fam Advocaat14-11-2018

Heerlijk verblijf waaraan niets ontbreekt.

We waren hier met 23 personen. Een prachtige vakantieboerderij waaraan niets ontbreekt. Mooie grote woonkamer met grote keuken met alle voorzieningen die je nodig hebt met goede WiFi . Ruime slaapkamers, de meeste met eigen douche en toilet, bovenverdieping gedeelde douch en toilet. Alles schoon. Ruime buitenomgeving met speeltoestellen zoals skelters, glijbaan, trampoline en voetbalveldje. In een schuurtje (met verwarming) tafelvoetbal en poolbiljart en tafeltennis. In de omgeving zijn er mooie wandelroutes door bossen en weilanden. Hartelijk ontvangst door de eigenaar.

• 2017
      10Bernadette Oostendorp-Biekmann16-09-2017

Een heerlijke lokatie voor ieder, van jong tot oud

Eigenlijk was alles top! Van alles ruim voldoende aanwezig, met name een goede keukenuitrusting. De bedden waren opgedekt en alles was schoon en fris. We hadden ontzettend geluk met het weer, waardoor we tot laat in de avond aan een lange tafel buiten konden eten! Onze familie (van 1 tot 70 jaar) heeft zich ieder op eigen wijze prima kunnen vermaken. Een schuur vol kinderspeelgoed en ook het snookeren in het kippenhok (?) waren een succes. We hebben een mooie wandeling in de omgeving gemaakt en sommigen hebben een eindje gefietst. in de nabije omgeving is voldoende te doen: wij hadden een interessante rondleiding in het Aan de Stegge gebouw in Goor en bezochten Huis Verwolde bij Laren. Kortom: een weekeinde om met genoegen op terug te kijken, mede dankzij de gastvrije ontvangst op Vakantieboerderij De Kolhoop!

• 8seniorengroep12-05-2017

Zeer goede accommodatie. Prima sanitair.

Zeer vriendelijke eigenaren. Beneden mooie kamers met eigen sanitair. Ook sanitair aanwezig voor mensen met een beperking. Mooie omgeving. Gelegen aan fietsknooppuntroute. Accommodatie zeker een aanrader.

• Oude reviews

10Familie Warmerdam13-12-2015

Super locatie

Prachtige locatie voor een familiebijeenkomst. Wij hebben hier genoten. Bij aankomst stond de haard al te branden. Prachtge, verzorgde kamers. Eigenaar is vriendelijk en staat met raad en daad voor zijn gasten klaar. Wij zijn enthousiast.

• 10Truus Rottier-Nijssen01-10-2015

Fantastisch verblijf voor jong en ouder!

Hele mooie omgeving.Rustig gelegen.Voor de kinderen veel aktiviteiten.Er is een speeltuin met trampoline,skelters,steps en fietsjes beschikbaar en voor de ouderen nog pooltafel. Bij mooi weer is het helemaal geweldig! Wij hadden prachtig weer en hebben nog kunnen barbecuen.

• 10Hanneke en Fred24-09-2015

Een fantastische plek voor een familieweekend

Inmiddels zijn we nu al weer 7 keer op de Kolhoop geweest. Een gezelschap van 24 personen, 4 generaties. Iedereen heeft het er naar de zin. Voor de kinderen is er een uitgebreide speeltuin, trampoline, fietsjes, skelters, een pingpongtafel etc. Voor de volwassenen diverse terrassen met zeer comfortabel meubilair. De binnenruimte is zeer geschikt voor een gemêlleerd gezelschap. Je kunt op vele manieren met tafels en stoelen schuiven.De keuken is groot, uitgebreid en van alle gemakken voorzien. Er is sinds kort een professionele oven en binnenkort wordt de vaatwasser vervangen door een professioneel exemplaar.De slaapkamers zijn op hotelniveau. De hele entourage is fantastisch.Omdat er zoveel mogelijkheden zijn om binnen en buiten te zitten, zit je met een flink gezelschap toch niet op elkaars lip.

• 9Jeroen09-10-2014

Prachtige lokatie voor een feest of familieweekend

Een prachtige boerderij met erg veel ruimte, mooie slaapkamers, een keuken waar je een flink feest uit kan organiseren en op een een super plek. Midden tussen de weilanden, dicht bij de snelweg en Markelo maar totale rust. Wij hebben ons familieweekend en 50ste verjaardag er gevierd en dan kon niet veel beter, super behulpzame eigenaar. Ontzettend genoten en alles kon, BBQ-en, biljarten, muziekje draaien, samen eten, dansen, voor alles is binnen en zeker buiten plek. Een echte aanrader.

0 tips over Vakantiehuis Vakantieboerderij Kolhoop

0 vragen over Vakantiehuis Vakantieboerderij Kolhoop