Hotel Herberg de Kemper

Kleine hotelsWeer vandaag25°12°
Hotel Herberg de Kemper

We hebben een aantal aanbieders voor Herberg de Kemper voor je op een rij gezet:

131 reviews over Hotel Herberg de Kemper in het Nederlands

De prijs/kwaliteit lag voor ons iets teveel uit elkaar. Een familiekamer is behoorlijk aan de prijs. Dochter lag op een kinderbed en dat was bekend. Echter het bed was ontzettend hard en er zaten grote vouwen in waardoor ze niet lekker kon liggen. Sfeer en ontbijt was prima. Toen ik aangaf dat dochter zo vervelend heeft geslapen werd de man wat geïrriteerd. Je bent de enige die dat zegt...we krijgen nooit klachten. Tja....ik vond het niet klantvriendelijk. Familiekamer is geen aanrader maar ik denk wel dat als je als stel daar komt dat het een fijne ervaring is.

Eigenlijk geen enkel minpunt , we sliepen in de vroegere schaapskooi , maar deze was super mooi opgeknapt om daar kamers in de maken . Heerlijke , mooie schone kamers . Het eten was ook heerlijk , de rust , kortom echt super . De bediening vroeg geregeld of alles nog naar wens was . Kortom een warm bad ervaring .

Bijzonder gastvrij, uitstekende keuken, top kamers

Marc Peters
24-9-2017

Gastvrijheid, prima ambachtelijke keuken met voortreffelijke streekproducten en homemade wildgerechten. Bijzonder aardige en behulpzame medewerkers.

heel goed komen er zeker weer terug

jaap c flikweert
29-7-2017

wij kunnen niets bedenken wat niet goed was

Geweldige accommodatie in landelijke omgeving

William
1-4-2017

Mooie omgeving met veel natuur

Uniek

A.van der Geest
25-9-2016

Als je van rust houdt in een glooiend landschap met koeien en maisvelden, dan moet je bij de Kemper zijn. Super. Er is een restaurant en een bistro en het eten is voortreffelijk, vaak zelf gemaakte vleeswaren. Als het toevallig druk is, moet je wel erg lang op je diner wachten. Aan de overkant van de weg wordt geslapen in een eeuwenoude schapenstal (6 kamers) die van binnen uit zeer moderne kamers bestaat met vloerverwarming en badkamer met inloopdouche. Uitstekend bedden. In de hal is een koelkastje met diverse dranken. Al met al een superlocatie.

Het plaatje klopt volledig!

Lief VB
21-7-2016

Prachtige herberg, persoonlijke ontvangst, heel lekker eten, mooie omgeving. Helemaal goed!

Mini-vakantie in eigen land!

Mirjana
29-5-2016

Een prachtige ligging, geslapen in de oude -modern verbouwde - hooischuur. Geweldige service van de eigenaren. Zooo vriendelijk en behulpzaam. Eten was lekker, fazant. En de zelfgemaakte vleeswaren aan het ontbijt smaakten goed. Voor thuis nog een worstje en n biertje meegenomen. Heerlijk. Echt een aanrader en kom er graag nog n keer langs. Groet, Mir uit Den Haag

Topkamers met twentse ambiance

Ingeborg moller
4-5-2016

Geweldige, sfeervolle kamers. Lekker eten, mooie omgeving om ye fietsen en wandelen.

Erg goed

Mieke
5-4-2016

Vriendelijke ontvangst, verrassend verblijf, lekker eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Herberg de Kemper in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Herberg de Kemper zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.