Landhuis
9,3

3 reviews over Landhuis Gastenverblijf Haverjan in het Nederlands

Schitterend huis in prachtige omgeving

Gerda van Beek
28-11-2016

We hebben hier een fantastisch familieweekend gehad met 15 mensen. Het huis is daarvoor zeer geschikt. Modern, heel schoon, ruim, comfortabel, met 3 toiletten, 2 zeer ruime badkamers en 8 slaapkamers (met opgemaakte bedden!). De keuken heeft een afwasmachine, en een uitgebreide voorraad servies, bestek, pannen e.d. Er zijn tal van spelletjes, een grote speelschuur, overdekte buitenruimte met stoelen, groot grasveld, en skelters in verschillende formaten. De ontvangst is allerhartelijkst, met koffie en krentenwegge. Kinderen mogen bij de kalfjes kijken. En in de omgeving kun je mooie wandelingen en fietstochten maken. De eigenaren doen alles om het je naar de zin te maken. Dit huis is echt zeer aan te bevelen voor grotere gezelschappen.

Gereisd Met vrienden in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Jorieke
14-8-2013

Ontzettend genoten, toplocatie!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Prachtplek voor families/groepen

Peter
15-11-2012

Gastenverblij Haverjan ligt heerlijk afgelegen zodat je niemand tot last kan zijn. De gastvrijheid begint al bij aankomst: opgemaakte bedden, verse koffie en Twentse krentenwegge met roomboter! Heerlijk gewandeld in Landgoed Weldam. Leuke plaatsje in de omgeving.

Gereisd Met vrienden in Fri Nov 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Landhuis info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Gastenverblijf Haverjan in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Gastenverblijf Haverjan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.