Camping De Poppe

Contact

36 reviews over Camping De Poppe

• 2019
    9Schuurman14-09-2019

Super verblijf op deze mooie camping

Zeer mooie schone camping voor volwassenen en kinderen. Verbleven hier voor 2e maal een periode van 3 maanden. Ook onze zoon heeft hier met zijn 2 kinderen (7 en 10 jr) kunnen genieten van het zwembad en het meer. Goede animatie, lekker eten, vriendelijk personeel. Eigenaars zijn zeer behulpzaam en zeer vriendelijk. Wij hebben al weer gereserveerd voor het vlgd. jaar

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Wolterink23-08-2019

Super leuke camping. Echt een aanrader.

Dit jaar op deze caravan voor het eerst een seizoenplek. Dit is ons erg goed bevallen. De kids vermaken zich hier erg goed. Mooi zwemmeer en een super leuk zwembad. De animatie is top er worden van alles georganiseerd voor groot en klein. Volgend jaar komen wij weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Wolsheimer02-06-2019

Top hemelvaart weekend

Sanitair keurig schoon zeer vriendelijke eigenaren niks te gek kinderen mochten zelfs voetbal kijken in de personeels kantine

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    10Fam.J.A.Moree03-12-2018

Het was bijzonder lekker en heel gezellig.

Dat het heel goed is bij jullie en het eten fijn . Ferfecte bediening en goede omgang,wij praten er over met vrienden en kennissen. Tot ziens .

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Marije23-10-2018

Fijne kindvriendelijke camping

Eind september, net voor de camping sloot, hebben we hier een heerlijk weekend in een safaritent doorgebracht. De safaritent is mooi en voorzien van een kachel, bed met fijn matras, twee stapelbedden, een tv en een toilet. Douchen kan vlakbij in het sanitairgebouw. Onze kinderen vonden de camping geweldig omdat we overal kleine speeltuintjes zijn, ook voor de tent. Naast het restaurant ligt een grote speeltuin en bij de recreatieplas staan nog speeltoestellen en een grote airtrampoline. Er zijn veel vaste plaatsen, maar ook mooie toeristische plekken bij de recreatieplas. Het zwembad + kinderbad is erg fijn. Wij komen nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Fam.Hummel06-09-2018

Een aanrader in een prachtige omgeving!

Mooie nette schone camping prachtig gelegen in de natuur met ruime kampeerplaatsen en gelegen tussen twee dorpen in waar meerdere supermarkten en winkels zijn prima te doen op de fiets .Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam. En de sfeer is er fijn .Er is een goede snackbar waar je ook pizza's kunt bestellen. Ook is er een heel goed restaurant bij de camping niet goedkoop maar allemaal met zorg bereid en dat proef je... Wat wij als iets minder ervaren waren de kosten van het douchen dit is niet gratis er wordt gebruik gemaakt van een sepkey . Er zijn stortdouches met een losse handdouche dit is zeker een dikke duim waard maar een snelle douchebeurt kost toch zo een euro nou lijkt dat niet veel maar voor een gezin tikt dit toch wel aan per dag. Er is een winkeltje alléén voor broodjes. Nou hebben wij het niet gemist maar ook is er geen kabel voor t.v .Op de camping is betaalde WiFi te krijgen voor 5€ per apparaat.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Gezin met 2 kinderen van 9 En 10 jaar10-08-2018

Super gave camping echt een aanrader

Een super leuke camping zeker voor de jeugd is er veel te doen. Leuke zwemvijver en zwembad er is iedere dag wel iets te doen. Onze jongens vermaken zich erg goed. We komen zeker volgend jaar weer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Dorien20-07-2018

Fantastische camping met erg goede faciliteiten!

Een heerlijke camping met goede faciliteiten. Een prachtig meer met surfplanken in het water, een leuke speeltuin en hele mooie zonsondergangen maar ook een heerlijk zwembad. Bij het restaurant kun je uitstekend eten en zit ook weer een leuke buiten en kleine binnenspeeltuin. Camping is netjes en mooi groen.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7NDB08-05-2018

Erg leuk voor een weekend met jonge kinderen

We hebben hier een nachtje gestaan en het is een camping met veel stacaravans maar het veldje waar wij stonden was erg leuk voor kinderen. Veel speeltoestellen en vlak tegen de waterplas aan met nog meer speeltoestellen. Sanitair stelde niet heel veel voor maar was netjes. Het is een rustige camping maar voor een weekend erg leuk! Personeel is vriendelijk. Voor kinderen t/m 10 jaar zeker een aanrader maar voor oudere kinderen denk ik weinig te beleven. Zwembad hebben we niet gebruikt ivm fris weer. Het was erg rustig met kampeerders maar denk dat je anders wel redelijk dicht op elkaar staat.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 9Vaste camping gast .(jaarplaats)20-03-2018

Ik zou zeggen Kom.

Als je voor de rust komt is dit een ideale camping. Dit jaar 2018 is een groot gedeelte van de kampeerplaatsen helemaal opnieuw aangelegd.Ook is wifi nu via de glasvezel.Verder is het sanitair van goede klasse en schoon.Zwembad niet groot maar wel leuk en een appart kinderbad met glijbaan. 2maal per week is er bingo.Voor de wat kleinere kinderen is er altijd wat te beleven op de jeugd zolder.

Gereisd met partner in april 2017

2 tips over Camping De Poppe

• Joldersma, 03-05-2012

Gewoon een keer heen gaan, Voor de kinderen echt een vermaak 2 x in de week paardrijden bij de manege.

• koopman, 02-09-2012

holten en markelo zijn leuke plaatsjes om te bezoeken

0 vragen over Camping De Poppe

• Aantal campingplaatsen50 tot 200