Géén boekingskosten

Contact

41 Reviews over De Poppe

• 10Marja Bijl15-06-2021

Super tent!!!

Wat een mooie locatie, fantastisch eten, helemaal 100%.

• 5Jeroen07-06-2021

Gericht op jaarplaatsen.

Veel stacaravans en geen interesse in vakantiegasten.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Amy02-02-2021

Hele mooie camping !!

Top camping!! Zeker 5* waard!! heel leuk animatie team en vriendelijk personeel! Vooral het poppe festival was echt een hoogtepunt! Maar ook de andere activiteiten waren ontzettend goed georganiseerd! heel netjes en goed sanitair! Voor jonge kinderen (4 tm 10) veel leuke dingen te doen!! Ook voor de oudere (12+) is er zeker veel te doen (denk dan aan spooktochten, droppings en nog meer!) Er zijn ook altijd veel kinderen van alle leeftijden te vinden rondom het meer! Enige kleine minpuntje is dat er geen campingwinkeltje is op de camping zelf maar op nog geen 10 min fietsen heb je het centrum van holten dus dat is ook geen probleem! Ondanks corona heb ik een hele leuke zomer gehad en ik ga zeker volgend jaar weer! Top camping met alles erop en eraan!!

• 8Natascha16-07-2020

superrrrr

Vorig jaar een chalet gekocht, na eerst met de caravan een seizoen te hebben gestaan. De kids, 2 van 9 en 1 van 7, vinden het helemaal geweldig hier. Veel animatie en ook leuke spelletjes voor iedereen. Super leuk groot meer met springkussen, klimtoestellen en schommels. Visvijver. Zwembad is super leuk voor de allerkleinsten met watersproeiers, mini glijbaan. En een grote 3 baans glijbaan voor de groteren. Bakkerij waar je elke ochtend heerlijke broodjes kan halen. Restaurant waar je heerlijk kan eten en personeel die super vriendelijk zijn. Ook de campingveigenaren zijn super aardig en behulpzaam. Al en al een Top camping en zekers 5☆ waard. Echt de moeite waard.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9patrick van de pol24-05-2020

Ondanks Corona hier een weekend een Chalet gehuurd, prachtige plek met ruim eigen terras. Camping is schoon en ruim opgezet met leuk zwembad voor de kids. Speeltuin en restaurant zijn prima, we gaan zeker weer 👍

• 9Schuurman14-09-2019

Super verblijf op deze mooie camping

Zeer mooie schone camping voor volwassenen en kinderen. Verbleven hier voor 2e maal een periode van 3 maanden. Ook onze zoon heeft hier met zijn 2 kinderen (7 en 10 jr) kunnen genieten van het zwembad en het meer. Goede animatie, lekker eten, vriendelijk personeel. Eigenaars zijn zeer behulpzaam en zeer vriendelijk. Wij hebben al weer gereserveerd voor het vlgd. jaar

• 10Wolterink23-08-2019

Super leuke camping. Echt een aanrader.

Dit jaar op deze caravan voor het eerst een seizoenplek. Dit is ons erg goed bevallen. De kids vermaken zich hier erg goed. Mooi zwemmeer en een super leuk zwembad. De animatie is top er worden van alles georganiseerd voor groot en klein. Volgend jaar komen wij weer.

• 9Wolsheimer02-06-2019

Top hemelvaart weekend

Sanitair keurig schoon zeer vriendelijke eigenaren niks te gek kinderen mochten zelfs voetbal kijken in de personeels kantine

• 10Fam.J.A.Moree03-12-2018

Het was bijzonder lekker en heel gezellig.

Dat het heel goed is bij jullie en het eten fijn . Ferfecte bediening en goede omgang,wij praten er over met vrienden en kennissen. Tot ziens .

• 8Marije23-10-2018

Fijne kindvriendelijke camping

Eind september, net voor de camping sloot, hebben we hier een heerlijk weekend in een safaritent doorgebracht. De safaritent is mooi en voorzien van een kachel, bed met fijn matras, twee stapelbedden, een tv en een toilet. Douchen kan vlakbij in het sanitairgebouw. Onze kinderen vonden de camping geweldig omdat we overal kleine speeltuintjes zijn, ook voor de tent. Naast het restaurant ligt een grote speeltuin en bij de recreatieplas staan nog speeltoestellen en een grote airtrampoline. Er zijn veel vaste plaatsen, maar ook mooie toeristische plekken bij de recreatieplas. Het zwembad + kinderbad is erg fijn. Wij komen nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar