Camping De Poppe

8,6

28 reviews over Camping De Poppe in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

We hebben hier een nachtje gestaan en het is een camping met veel stacaravans maar het veldje waar wij stonden was erg leuk voor kinderen. Veel speeltoestellen en vlak tegen de waterplas aan met nog meer speeltoestellen. Sanitair stelde niet heel veel voor maar was netjes. Het is een rustige camping maar voor een weekend erg leuk! Personeel is vriendelijk. Voor kinderen t/m 10 jaar zeker een aanrader maar voor oudere kinderen denk ik weinig te beleven. Zwembad hebben we niet gebruikt ivm fris weer. Het was erg rustig met kampeerders maar denk dat je anders wel redelijk dicht op elkaar staat.

Ik zou zeggen Kom.

Vaste camping gast .(jaarplaats)
20-3-2018

Als je voor de rust komt is dit een ideale camping. Dit jaar 2018 is een groot gedeelte van de kampeerplaatsen helemaal opnieuw aangelegd.Ook is wifi nu via de glasvezel.Verder is het sanitair van goede klasse en schoon.Zwembad niet groot maar wel leuk en een appart kinderbad met glijbaan.

2maal per week is er bingo.Voor de wat kleinere kinderen is er altijd wat te beleven op de jeugd zolder.

Mooie en schoone camping komen er al 25 jaar.

Vaste gast
7-1-2017

Geen camping winkel .in het hoog zij zoen .wel broodjes te koop.

Prima zwembad voor de kinderen met glijbaan en speeltjes.

Een indoor speelplaats en een knutsel zolder.

Verder is er een zwemplas met surfplanken (gratis) en een vis steiger.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Goede huur mogelijkheden 4x (stacaravans) en 3x safari tenten.

We hebben een aantal aanbieders voor De Poppe voor je op een rij gezet:

een zeer mooie en schone camping

vaste campinggast
    25-6-2016

het sanitair op de gehele camping is bijzonder goed en schoon.Voor de kinderen is er veel te doen (animatieteam-zwembad-zwemvijver-speeltuin)Voor de ouderen 2x bingo per week.verder is er voor de ouderen niet veel te doen op deze camping.

Geweldige camping

ben
    14-2-2016

Je moet alleen goede zin meenemen,

De rest doet de camping voor de gasten, niets is te veel.

Enige opmerking ! Zwembad is te klein om met ballen en luchtbedden te vermaken.

Storend voor andere zwemmers

Een van de betere campings in NL

familie_2
    12-7-2015

Een leuke middelgrote camping. Wij houden erg van met de caravan rondreizen en nieuwe campings ontdekken, maar komen elk jaar toch minstens enige dagen naar de Poppe. Vooral voor kleinere kinderen ideaal. Met een mooi zwembad, grote speeltuin en zwemvijver-met-strand. Als de kinderen wat groter worden vermaken ze zich ook prima: er zijn genoeg andere kinderen om mee op te trekken. Net sanitair en ook terrein wordt goed schoon gehouden. Voor boodschappen moet je even naar Markelo (3 km verderop) of Holten (5 km). Bij de camping zelf is een snackbar en een (goed) restaurant. De omgeving is zeer geschikt voor fietsen en wandelen.

Wij zijn op camping de poppe geweest afgelopen zomer 2014.

gezin met 3 kinderen in de leeftijd van 10, 5 en 2 jaar.

Er word echt enorm veel voor de kids georganiseerd. Animatie team is echt top.

zwembad is ook prima ...... niet erg groot maar daar heb ik onze kids nooit over horen klagen.

Mooie goed verzorgde speeltuin met hek er om heen.

Minpunten:

Geen camping winkel

Geen kantine of gezellige bar met biljart of dergelijke.

En mensen die graag van bingo houden ........ stel je er niet teveel van voor, de meneer die de nummertjes opnoemt heeft verschrikkelijk veel haast. Is echt bijna niet bij te houden. En ze hebben alleen geldprijzen. Bingo kaartjes kopen is vrij prijzig.

mooie camping.

Imke
    30-8-2014

Wij hebben een mooie vakantie gehad bij camping de Poppe. Recreatieplas met daarbij het springkussen en de speelvoorzieningen waren erg mooi. Zwembad zeer geschikt voor kleine kinderen, en door verwarmde water erg prettig voor de alle kleinsten. Van de glijbaan is veel gebruik gemaakt. Buiten en binnenspeeltuin bij het terras ook erg mooi en overzichtelijk. Konden we zelf wat drinken terwijl de kinderen speelden zonder ze uit het oog te verliezen. Animatie was vriendelijk. Vooral Onky de beer viel erg in de smaak bij onze dochter.

Plek was erg ruim, helaas geen eigen watertappunt.

Enige nadeel vonden wij dat er wel heel veel seizoensplekken zijn waardoor er groepen ontstaan die elkaar allemaal al kennen. Voor onszelf niet zo erg maar voor kinderen soms lastig. Oja en een klein winkeltje zou ook wel erg handig zijn:-)

Als het mooi weer is in Nederland komen we zeker nog eens terug.

Prima nette camping

D_R
    16-8-2014

Hele nette camping, ruimte plekken, alleen geen water en afvoer per kampeerplek maar tappunten op loopafstand. Een paar kleine sanitair gebouwen, warm water te verkrijgen met sep-key. Warm water gebruik is wel prijzig. € 25,- voor 11 dagen met gezin (4 man). Begrijp niet dat er voor het toilet geen aparte handen was kraan is met sensor o.i.d. i.v.m. hygiëne. Nu moet je na toilet gebruik handen was bij vaat voor afwas. Klein bakkerswinkeltje aanwezig tot 10:30 of 11:00, verder geen supermarkt. Daarvoor moet je naar Markelo (Plus & Dirk). Zwembad is klein maar prima voor kids, wel helemaal vooraan op de camping. Zwem&visvijver is helemaal achterop de camping bij de kampeerplekken. Verder leuke speeltuin bij het zwembad, en paar speeltuintjes op de camping. Groot springkussen en voetbalveld met kunstgras bij zwemvijver. Wordt veel georganiseerd voor kids. Personeel zeer vriendelijk en in overleg is veel mogelijk. Wel veel seizoensplekken en stacaravans.

super geweldige camping

koopman
    3-8-2014

een zeer gemoedelijke gastvrije camping waar heel veel georganiseerd word. leuk zwembad, luchtkussen, vlot, surfplanken op de vijver, kinderen hebben genoten van het vissen. regelmatig beet. ook een demonstratie van de brandweer die iemand uit de auto heeft gehaald. en kinderen die met de brandweerslang mochten blussen. het restaurant en cafetaria waren geweldig. leuke vlotte bediening. eten top.

sanitair netjes en schoon.

we raden deze camping iedereen aan.

We hebben een aantal aanbieders voor De Poppe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Poppe in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Poppe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Poppe scoort een 8.63 uit 10 op basis van 28 reviews.