Camping De Poppe

32 reviews over Camping De Poppe in het Nederlands

Fijne kindvriendelijke camping

Marije
23-10-2018

Eind september, net voor de camping sloot, hebben we hier een heerlijk weekend in een safaritent doorgebracht. De safaritent is mooi en voorzien van een kachel, bed met fijn matras, twee stapelbedden, een tv en een toilet. Douchen kan vlakbij in het sanitairgebouw. Onze kinderen vonden de camping geweldig omdat we overal kleine speeltuintjes zijn, ook voor de tent. Naast het restaurant ligt een grote speeltuin en bij de recreatieplas staan nog speeltoestellen en een grote airtrampoline. Er zijn veel vaste plaatsen, maar ook mooie toeristische plekken bij de recreatieplas. Het zwembad + kinderbad is erg fijn. Wij komen nog eens terug.

Een aanrader in een prachtige omgeving!

Fam.Hummel
6-9-2018

Mooie nette schone camping prachtig gelegen in de natuur met ruime kampeerplaatsen en gelegen tussen twee dorpen in waar meerdere supermarkten en winkels zijn prima te doen op de fiets .Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam. En de sfeer is er fijn .Er is een goede snackbar waar je ook pizza's kunt bestellen. Ook is er een heel goed restaurant bij de camping niet goedkoop maar allemaal met zorg bereid en dat proef je...

Wat wij als iets minder ervaren waren de kosten van het douchen dit is niet gratis er wordt gebruik gemaakt van een sepkey .

Er zijn stortdouches met een losse handdouche dit is zeker een dikke duim waard maar een snelle douchebeurt kost toch zo een euro nou lijkt dat niet veel maar voor een gezin tikt dit toch wel aan per dag. Er is een winkeltje alléén voor broodjes. Nou hebben wij het niet gemist maar ook is er geen kabel voor t.v .Op de camping is betaalde WiFi te krijgen voor 5€ per apparaat.

Super gave camping echt een aanrader

Gezin met 2 kinderen van 9 En 10 jaar
10-8-2018

Een super leuke camping zeker voor de jeugd is er veel te doen. Leuke zwemvijver en zwembad er is iedere dag wel iets te doen. Onze jongens vermaken zich erg goed. We komen zeker volgend jaar weer

Direct boeken

Een heerlijke camping met goede faciliteiten. Een prachtig meer met surfplanken in het water, een leuke speeltuin en hele mooie zonsondergangen maar ook een heerlijk zwembad. Bij het restaurant kun je uitstekend eten en zit ook weer een leuke buiten en kleine binnenspeeltuin. Camping is netjes en mooi groen.

We hebben hier een nachtje gestaan en het is een camping met veel stacaravans maar het veldje waar wij stonden was erg leuk voor kinderen. Veel speeltoestellen en vlak tegen de waterplas aan met nog meer speeltoestellen. Sanitair stelde niet heel veel voor maar was netjes. Het is een rustige camping maar voor een weekend erg leuk! Personeel is vriendelijk. Voor kinderen t/m 10 jaar zeker een aanrader maar voor oudere kinderen denk ik weinig te beleven. Zwembad hebben we niet gebruikt ivm fris weer. Het was erg rustig met kampeerders maar denk dat je anders wel redelijk dicht op elkaar staat.

Ik zou zeggen Kom.

Vaste camping gast .(jaarplaats)
20-3-2018

Als je voor de rust komt is dit een ideale camping. Dit jaar 2018 is een groot gedeelte van de kampeerplaatsen helemaal opnieuw aangelegd.Ook is wifi nu via de glasvezel.Verder is het sanitair van goede klasse en schoon.Zwembad niet groot maar wel leuk en een appart kinderbad met glijbaan.

2maal per week is er bingo.Voor de wat kleinere kinderen is er altijd wat te beleven op de jeugd zolder.

Mooie en schoone camping komen er al 25 jaar.

Vaste gast
7-1-2017

Geen camping winkel .in het hoog zij zoen .wel broodjes te koop.

Prima zwembad voor de kinderen met glijbaan en speeltjes.

Een indoor speelplaats en een knutsel zolder.

Verder is er een zwemplas met surfplanken (gratis) en een vis steiger.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Goede huur mogelijkheden 4x (stacaravans) en 3x safari tenten.

een zeer mooie en schone camping

vaste campinggast
25-6-2016

het sanitair op de gehele camping is bijzonder goed en schoon.Voor de kinderen is er veel te doen (animatieteam-zwembad-zwemvijver-speeltuin)Voor de ouderen 2x bingo per week.verder is er voor de ouderen niet veel te doen op deze camping.

Geweldige camping

ben
14-2-2016

Je moet alleen goede zin meenemen,

De rest doet de camping voor de gasten, niets is te veel.

Enige opmerking ! Zwembad is te klein om met ballen en luchtbedden te vermaken.

Storend voor andere zwemmers

Een van de betere campings in NL

familie_2
12-7-2015

Een leuke middelgrote camping. Wij houden erg van met de caravan rondreizen en nieuwe campings ontdekken, maar komen elk jaar toch minstens enige dagen naar de Poppe. Vooral voor kleinere kinderen ideaal. Met een mooi zwembad, grote speeltuin en zwemvijver-met-strand. Als de kinderen wat groter worden vermaken ze zich ook prima: er zijn genoeg andere kinderen om mee op te trekken. Net sanitair en ook terrein wordt goed schoon gehouden. Voor boodschappen moet je even naar Markelo (3 km verderop) of Holten (5 km). Bij de camping zelf is een snackbar en een (goed) restaurant. De omgeving is zeer geschikt voor fietsen en wandelen.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Poppe in Markelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Poppe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.