Camping De Poppe

Contact

38 reviews over Camping De Poppe

• 8Natascha16-07-2020

superrrrr

Vorig jaar een chalet gekocht, na eerst met de caravan een seizoen te hebben gestaan. De kids, 2 van 9 en 1 van 7, vinden het helemaal geweldig hier. Veel animatie en ook leuke spelletjes voor iedereen. Super leuk groot meer met springkussen, klimtoestellen en schommels. Visvijver. Zwembad is super leuk voor de allerkleinsten met watersproeiers, mini glijbaan. En een grote 3 baans glijbaan voor de groteren. Bakkerij waar je elke ochtend heerlijke broodjes kan halen. Restaurant waar je heerlijk kan eten en personeel die super vriendelijk zijn. Ook de campingveigenaren zijn super aardig en behulpzaam. Al en al een Top camping en zekers 5☆ waard. Echt de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9patrick van de pol24-05-2020

Ondanks Corona hier een weekend een Chalet gehuurd, prachtige plek met ruim eigen terras. Camping is schoon en ruim opgezet met leuk zwembad voor de kids. Speeltuin en restaurant zijn prima, we gaan zeker weer 👍

Gereisd met jonge kinderen in mei 2020

• 2019
    9Schuurman14-09-2019

Super verblijf op deze mooie camping

Zeer mooie schone camping voor volwassenen en kinderen. Verbleven hier voor 2e maal een periode van 3 maanden. Ook onze zoon heeft hier met zijn 2 kinderen (7 en 10 jr) kunnen genieten van het zwembad en het meer. Goede animatie, lekker eten, vriendelijk personeel. Eigenaars zijn zeer behulpzaam en zeer vriendelijk. Wij hebben al weer gereserveerd voor het vlgd. jaar

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Wolterink23-08-2019

Super leuke camping. Echt een aanrader.

Dit jaar op deze caravan voor het eerst een seizoenplek. Dit is ons erg goed bevallen. De kids vermaken zich hier erg goed. Mooi zwemmeer en een super leuk zwembad. De animatie is top er worden van alles georganiseerd voor groot en klein. Volgend jaar komen wij weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Wolsheimer02-06-2019

Top hemelvaart weekend

Sanitair keurig schoon zeer vriendelijke eigenaren niks te gek kinderen mochten zelfs voetbal kijken in de personeels kantine

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    10Fam.J.A.Moree03-12-2018

Het was bijzonder lekker en heel gezellig.

Dat het heel goed is bij jullie en het eten fijn . Ferfecte bediening en goede omgang,wij praten er over met vrienden en kennissen. Tot ziens .

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8Marije23-10-2018

Fijne kindvriendelijke camping

Eind september, net voor de camping sloot, hebben we hier een heerlijk weekend in een safaritent doorgebracht. De safaritent is mooi en voorzien van een kachel, bed met fijn matras, twee stapelbedden, een tv en een toilet. Douchen kan vlakbij in het sanitairgebouw. Onze kinderen vonden de camping geweldig omdat we overal kleine speeltuintjes zijn, ook voor de tent. Naast het restaurant ligt een grote speeltuin en bij de recreatieplas staan nog speeltoestellen en een grote airtrampoline. Er zijn veel vaste plaatsen, maar ook mooie toeristische plekken bij de recreatieplas. Het zwembad + kinderbad is erg fijn. Wij komen nog eens terug.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 9Fam.Hummel06-09-2018

Een aanrader in een prachtige omgeving!

Mooie nette schone camping prachtig gelegen in de natuur met ruime kampeerplaatsen en gelegen tussen twee dorpen in waar meerdere supermarkten en winkels zijn prima te doen op de fiets .Het personeel is allemaal even vriendelijk en behulpzaam. En de sfeer is er fijn .Er is een goede snackbar waar je ook pizza's kunt bestellen. Ook is er een heel goed restaurant bij de camping niet goedkoop maar allemaal met zorg bereid en dat proef je... Wat wij als iets minder ervaren waren de kosten van het douchen dit is niet gratis er wordt gebruik gemaakt van een sepkey . Er zijn stortdouches met een losse handdouche dit is zeker een dikke duim waard maar een snelle douchebeurt kost toch zo een euro nou lijkt dat niet veel maar voor een gezin tikt dit toch wel aan per dag. Er is een winkeltje alléén voor broodjes. Nou hebben wij het niet gemist maar ook is er geen kabel voor t.v .Op de camping is betaalde WiFi te krijgen voor 5€ per apparaat.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Gezin met 2 kinderen van 9 En 10 jaar10-08-2018

Super gave camping echt een aanrader

Een super leuke camping zeker voor de jeugd is er veel te doen. Leuke zwemvijver en zwembad er is iedere dag wel iets te doen. Onze jongens vermaken zich erg goed. We komen zeker volgend jaar weer

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Dorien20-07-2018

Fantastische camping met erg goede faciliteiten!

Een heerlijke camping met goede faciliteiten. Een prachtig meer met surfplanken in het water, een leuke speeltuin en hele mooie zonsondergangen maar ook een heerlijk zwembad. Bij het restaurant kun je uitstekend eten en zit ook weer een leuke buiten en kleine binnenspeeltuin. Camping is netjes en mooi groen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Camping De Poppe info